Fórum >> Típusok >> Giulia

TtK2019-04-26 08:57:37 // 9408
Ezeket mind gond nélkül megoldja a 200 lovas Giulia és legtöbbször még padlót se kell nyomni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 08:42:01 // 9407
fent jobban húz az biztos mivel ugyi a 200 lovason csak a progi van lebutítva és főleg a felső tartományban kókad lefelé a nyomaték, a hardver ugyan az kivéve az összkerék ... jövő hónapban jön az okosítás 285 lóra majd meglátjuk mit tesz hozzá :)))
G-MANN2019-04-26 08:36:23 // 9406
Szerintem Stelvional ez a különbség sokkal kevésbé érezhető.
G-MANN2019-04-26 08:34:24 // 9405
:-):-) én azért 100 alatt is fickósabbnak érzem a Velocet, de szuper volt a 200 LE is amikor elkértem, akkor szerettem bele a Giuliába :-) és most ez lett a vége :-) (én röviden úgy jellemezném, hogy a Veloceban több a tartalék, nekem meglepően rugalmas, kis sebességnél is, főleg úgy, hogy előtte a Giulietta QV a maga nyers erejével és TCT váltójával azért mindig gyönyörködtetett:-))
Giulia tali jó ötlet, vasárnapokon lehet nekem a legjobb :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 08:14:55 // 9404
55 lóerővel is eljutsz bárhova biztonságban csak egy 200 lovasnál nem azt kell mérlegelni le tudod e előzni biztonságosan az előtted lévő autót, ha nem a sor is belefér e és ez nagy előny, 90 lovasról ez nem mondható el ott mérlegelni kell ...
R33Z2019-04-26 00:08:34 // 9403
Uh, mennyi komment.

Ventillator nyuszoges tema. Nyugi, inkabb varjatok vele, az enyemen bejarodott es orulok, hogy nem szedettem szet.

Fogyasztas tema. 6-8ezer utan fog beallni, es lesz benne egy erzekelheto ugras lefele.

Kijelzo tema. Par napja lettem figyelmes, hogy a 2.0 kijelzoje ala kerult renegeteg por, ami este visszatukrozodik a kijelzon. Baromi zavaro. Valami tenyleg nem kerek ezzel a kijelzovel. Van meg garancia ra boven, uh kulonosebben nem aggodom.

Ami a teljesitmeny temat illeti, ala tudom tamasztani, hogy a "200" lovassal is meglehet oldani barmilyen forgalmi szituaciot, sot meg palyan is lehet emberkedni, ha valakinek erre lenne igenye. Ne felejtsetek el, hogy egy rovid attetelezesu 8 fokozatu aut van alatta, rendes nyomatekkal, egy tengelyre juto hajtassal, ezaltal sokkal rugalmasabb egy atlag autotol. Ha jellemezni akarom akkor ez siman megfelel egy 10eves 300 lovas technikanak erzesre. Ne becsulje le senki, aki meg nem probalta. Egy hetkoznapi usernek ez meg siman sok is lehet. A veloce 100-200 kozt lenyegesen fickosabb, de alatta/felette nem kell egetvero kulonbsegre szamitani.

A QV-t nem kevernem ebbe bele, mert egy egesz mas autorol van szo minden tekintetben, inkabb szupersportauto kategoria.
Kazes☻2019-04-25 22:18:53 // 9402
És milyen jó is az, mikor sok ilyen és hasonló autós beözönlik Bp.-re... őrület! :P
De legalább ótópályán nyomhatod és ott (jó esetben) nem parkol senki sehová! ;)
:)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-25 21:40:52 // 9401
Ezt hívják úgy, hogy el vagy kényeztetve az autóddal :-)
Valójában meg egy fiktív probléma. Váltva vezetek 90 és 240 lóerőt. Ilyenkor azért mosolyognom kell. A 90 lóval is bármikor bárhova biztonságban eljutok, országúton is. Kb 10km alatt átállok fejben, és nem érzem, hogy most hú de szar nekem, pontosan tudom mit előzhetek és meddig feszíthetem a húrt, semmiféle veszélyes helyzet nem keletkezik attól, mert az autóm csak 90 ló . Aki nincs képben az autójával, az fog ilyen helyzetbe kerulni. Az is, akit 100 lóból ültetnek hirtelen 200-ba, és viszont. Persze, más feeling 240 pacival magabiztosan rombolni, előnye nyilván van, kevesebb figyelem és gépészkedés mellett lehet gyorsnak lenni, könnyebb erőből megoldani a dolgokat, ez biztos. Soha egy percre sem keveselltem. A hegyvidéki utakon is bőven elég, pár pillanatnál tovább nincs hova nyomni a gázt. Nincs hely menni :-) Autópálya? Néha kell, lelépni a hülyék elől. Bőven simán elteleportál az autók 95%-a elöl, de ez is úri huncutság. A TD - vel sem fájt 400km pálya, max nem én voltam a gyors, én voltam az átlag forgalom. És akkor?
Nekem személy szerint szerint a 2.4-nél erősebb autóra semmi szükségem, nulla vágyam van erosebb autóra. A jó utakat meg hagyjuk :-) Sima úton iztos jó autózni, csak nem nagyo láttam olyat az elmúlt pár évben :-)
Sporter2019-04-25 20:57:32 // 9400
Akkor ez nem én voltam..
tdemeter2019-04-25 20:48:30 // 9399
Egy kissé koszos kék julcsa jött szembe, az illető villantott :) Széchényi utca...
A ventilátorral eddig én is úgy voltam, hogy háta bejáródik, de valahogy a hőmérséklet emelkedésével arányosan jobban idegesít mostanság a hangja...
Szerintem 5000-ig várok, aztán gari:(
Sporter2019-04-25 20:32:08 // 9398
A ventilátor nekem is nyüszög, még kicsit kivarasra játszok, hátha csoda történik. Lehet, hogy én voltam, de én nem láttalak. Hol volt az eset? 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 20:25:32 // 9397
A csak 200 lovas Stelvio simán felugrik 120ról 140re de akár 200ra is...
tdemeter2019-04-25 19:46:41 // 9396
Az szerintem fantasztikusan jó érték, semmilyen szégyelnivaló nincs rajta!
A hétvégén voltam vele a Balaton környékén, odáig 7.6 volt az átlagom. De ez pálya+országút, a város nekem is nagyon meg tudja dobni.

5000-nél én is cserélek és sajnos a fűtőventilátorom továbbra is csikorog, amitől már agyvérzést kapok.
Rád villantottam ma DK-n?
tdemeter2019-04-25 19:40:11 // 9395
Persze, nyilván nem szó szerint kell érteni ezt:) Akkor úgy éreztem, hogy az is sok, szerintem más is volt már ilyen lelassult állapotban:) Nem ittam, csak fáradt voltam:)
Ha már mindkettőt vezetted, kíváncsi volnék , hogy milyen a 280 ló a 200 után? Gondolom, hogy sokkal többet ültél már a 280-asba, de azért hátha tudsz kicsit objektív lenni.

Remélem is, hogy mindenki olyan autót vesz amilyet ő akar! :) Én csak a saját meglátásomat osztottam meg, amivel nem is lenne jó, ha mindenki egyetértene! De mindenkit szívesen meghallgatok, nyugodtan lehet hurrogni:)

Jó lenne már egy össznépi Giulia tali, olyan amire én is ráérek majd :) Ez a hétvége még foglalt, de a következő jó lehet.
Valaki?
RomeoOne2019-04-25 19:32:43 // 9394
Az autópáylás példából kimaradt a konklúzió, hogy nyilván egy erős autóval egy gázfröccsel felugrasz 120-ról 150-re és problem solved
tdemeter2019-04-25 19:32:23 // 9393
Hát üdv a klubban, én is utálok, de nem tudok mit tenni, muszáj.
Egyébként nem volt célom megkérdőjelezni, hogy jó-e nagy ló, de pl a mai példám is jól mutatja, hogy kb mindegy, hogy 510 vagy 200 ló van alattam, ha az egész út szolnok és dkeszi között le van zárva/korlátolva+ mérnek pár helyen. A 4-es kb olyan, mintha 40 évet repülnél vissza az időben - borzasztó.

Ahogy írtam, ma kipróbáltam, hogy milyen nyuggerként vezetni egy Alfát :)
Fullra tankoltam, betettem A-ba és indulás :)
Izgalmakról nem beszélhetek, egy-egy előzés is olyan volt, hogy alaposan meg kellett néznem, hogy elférek-e majd.
Az M0-án az üllői elkerülőig lehet normál tempót nyomni, onnan vége mindennek. Szolnokig 70-90, de inkább csak 80-as a tempó. Az átadott szakaszokon 110-120 - de ebből kevés van.
Próbáltam igazi nyugger lenni, nem előzgetni ész nélkül, a táblákat pedig csak kis mértékben nembetartani:) Ez egyébként a helyzet miatt egyébként nem volt nehéz. Viszont dög unalmas volt:)

Így lett hát a fogyim 7.1 liter. Ezt a rekordomat azonban már korábban megdöntöttem, akkor 6.6-ot mutatott, pedig jobb tempóm volt. Arra gondolok, hogy a mai 28 fok miatt talán jobban tolta klímát, akkor meg mintha hűvösebb lenne. Vagy szembe szél:)


Mellékelem a fotót.
RomeoOne2019-04-25 19:30:42 // 9392
Autópályán, meg a már említett hegyvidékes szakaszokon ki lehet azt aknázni bőven. Tegyük fel mész pályán 120-al, előtted megy a busz 100-al. Lassan be kéne menni a belsőbe, de belenézel a visszapillantóba és látod, hogy hátulról kb. 140-el jönnek többen is és mindjárt utolérnek. Ha behúzod, akkor azzal veszélyes szituációt teremtesz, mert lehet, hogy már féktávon belül vagy. Ha nem, akkor meg beragadsz.
Vagy pl. voltam múltkor Görögországban. Ott volt egy csomó hegyvidékes szakasz. Béreltünk ott kocsit pár napra, egy vérszegény Fiat Pandát. Egyszer egy emelkedőn beragadtunk egy busz mögé. Nyeltük a füstöt, de nem tudtam kielőzni, mert nem láttam be akkora szakaszt sosem, amekkorán meg tudtam volna előzni a buszt azzal a kisautóval.
Ott átkozódtam, hogy bárcsak a sajátom lenne, azzal megelőzném gyorsan.
De hegy sem kell legyen. Elég ha egy kamion van előtted az országúton úgy jönnek szembe, folyton, hogy neccesnek látszik mindig az előzés. Ott egy erős autóval, ami sokkal gyorsabban befejezi a manővert, simán belemehetsz, mert biztonságos a manőver, de egy gyengével, vagy átérsz vagy nem...
Ezek csak, amik hirtelen eszembe jutottak és ez mind normál forgalmi szituáció
RomeoOne2019-04-25 19:20:53 // 9391
Gyűlölök városban vezetni. BP-re mikor beérek, szinte érzem, ahogy megy fel a vérnyomásom. Araszolgatás, lámpa, balfaszok kerülgetése, kocsi oldalának folyamatos figyelése, le ne vigyem a visszapillantót egy nem jól padka mellé parkoló a körúton, várni, hogy mikor húzza rád valami gyökér a kormányt, stb...
Én nem csodálom hogy az ún. Z generáció már nem rajong az autókért. A nagyrészük (meg az"influenszerek") nagyvárosokban él, ha autóba ülnek, pont ezt tapasztalják. Azon nincs is mit szeretni. Ezért terjed a car sharing, meg a villanyautó demagógia ennyire. Megértem.
Amikor már jövök kifele BP-ről, a Budafokin kifele, akkor kezdem már jobban érezni magam, és az M6-on szabadulok fel, taposhatom újra neki a gázt.
Amúgy bárhol szeretek vezetni nagyvárosokon kívül, ahol jó minőségű aszfalt van.
G-MANN2019-04-25 18:41:56 // 9390
😂😂😎😎:-)
tirex2019-04-25 16:18:52 // 9389
Biztos legyorsult valaki és beleboxoltál mérgedben! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 13:54:20 // 9388
sosem volt pucolva alkohollal, popsitörlő kendő és füst....akkor nem egyedi eset szerintem a hőingadozást nem bírja
Stef2019-04-25 13:44:36 // 9387
Típushiba sajnos. Többeknél jelentkezett. Állítólag alkoholos tisztítótól repedezik meg.
https://www.giuliaforums.com/forum/778-alfa-romeo-giulia-issues-problems/41202-tiny-hairline-cracks-infotainment-screen.html
G-MANN2019-04-25 13:42:52 // 9386
:-):-)
Sporter2019-04-25 13:42:17 // 9385
Több, mint 2 éve (mikor elkezdték pesten gyártani) be is linkeltem egy képet, hogyan is néz ki ez az egység, van rajta szép gravírozott kis alfás logó is :)
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
Sporter2019-04-25 13:41:42 // 9384
Több, mint 2 éve (mikor elkezdték pesten gyártani) be is linkeltem egy képet, hogyan is néz ki ez az egység, van rajta szép gravírozott kis alfás logó is :)
Kicsit személyesen is büszke vagyok rá, mert a cégünk csinálta a gyártósor aktív hűtésének korszerűsítését, így most már nem 13, hanem 9 másodpercenként készül el egy darab :)
Egyébként, ahogy elhangzik a műsorban, nem csak az Alfának készül ilyen fékvezérlő ugyanitt, hanem most már a mercinek és a bmw-nek is, de kicsit mindegyik más.
G-MANN2019-04-25 13:40:53 // 9383
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN2019-04-25 13:40:54 // 9382
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN2019-04-25 13:40:27 // 9381
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
G-MANN2019-04-25 13:40:21 // 9380
Ha rántva indul N-ben, szerintem nézesd meg :-):-) 😉 Egy erős autóval is lehet nyugodtan közlekedni, ha viszont csak racionalitásra vágyik valaki, akkor Alfát sem kellene vennie, nem hogy erős Alfát :-) Én mentem a 200 LE vel, szuper volt, de azt nem mondom, hogy nem élvezem ezt a Velocet, álom, kívül belül, és ahogy megy, álom, nem ránt, kiegyensúlyozott minden kanyarban, pedig elég lehetne az 1.2 69 LE Fiat is, de azért egy előzésnél.....uuuuuuu imádom!!! Nem a 150-et akarja az ember gyorsan elérni, elég az ötvenet is, de azt több ingerrel, mint egy off semmi :-) Ha meg a fogyasztást kell lesni egy ilyen vételárnál akkor az már kellemetlen. Mindannyian mások vagyunk, ami jó! Ettől szép ez az Alfás világ is :-):-)😉 Sok racionalitás itt nem várható, és ez így szuper. :-) Szerintem :-)
Sporter2019-04-25 13:35:25 // 9379
Nekem most ~ 3500 km után 9,5 liter az átlagfogyasztásom, (ebből az első ezer km szerencsétlenül csak város és dugó volt, ott 12-13 liter le is csúszott). Egyébként azt figyeltem meg, hogy kezd egyre szebben fogyasztani, ahogy bejáratódik, autópályán 130-nál 7,5-8 körül el lehet vele járni, ami tényleg nagyon megdobja az a város és a sok elindulás, gyorsítás, de ezzel gondolom nem okozok senkinek meglepetést :)) Szerintem 5000-nél elviszem egy gyógy-olajcserére, aztán nullázok.....9 körül meg fog állni nálam az étvágy / 280 LE...az azért nem rossz maradjunk annyiban :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 11:38:00 // 9378
megint mehetek fel vele egyszer csak utána meg még 1x mikor kicserélik...
TtK2019-04-25 11:24:24 // 9377
Teljesítménye. Amire objektíven képes. És a mindennapi közlekedésben előálló szituációk megoldásának kontextusában. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 09:20:02 // 9375
kezd repedezni a középső kijelző üvege... ez meg hogy? tegnap vettem észre
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-25 09:08:10 // 9374
én meg utálok pályán menni ha tehetem elkerülöm ... Őrség kanyargós útjai na az fain volt
tdemeter2019-04-25 07:21:46 // 9373
Viszont ma megyek a múltkori szolnok-dkeszi utamra, csinálok egy végig A nyugdíjas menetet. Majd mérek egy fogyasztást is:)
tdemeter2019-04-25 07:10:03 // 9372
Akkor tök jó neked,irigy vagyok. Sajna én ritkábban vagyok pályán, sokkal inkább városban használom a vasat.
esvé2019-04-25 07:06:44 // 9371
+1 teljesen egyetértek!
esvé2019-04-25 07:05:29 // 9370
hasonló kondiciókkal (pálya, város) nekem 11-12 litert eszik meg. Tempomatos 150nel bp-fehérvár között 10.3liter N-ben (visszafele talán 10.5)
Az eddigi best ever amikor az 50 az ötven, a 130 meg százharminc volt (kb 60km-n keresztül) akkor 7.8 volt.
Ez az erősebb benzina. Persze lehetne könnyebb a lábam, de a máshol írt 8 literes "nagy" átlag nekem nagyon nagyon messzinek tűnik...
Chabbi2019-04-25 06:39:42 // 9369
Nekem nagy átlagban 12-13 literből elmegyek. Ebben benne van pálya, város, 0-200 km/h között.
Viszont legutóbb vezette a párom, és láss csodát Szolnok - Szeged 9,5 L!!!!
Lehet én csinálok vmit rosszul? :)
zgi5212019-04-25 06:33:47 // 9368
unicum :)
RomeoOne2019-04-24 22:48:03 // 9367
5-7%-át töltöm a vezetési időmet városban, kb háromnegyedét meg az M6-on. Ott azért van rá lehetőség. Hegynek felfele meg bármennyi teljesítményt el lehet használni. Nem azért, mert Winkler szerint csak alföldre való, hanem egy emelkedő meg tudja azért zabálni a teljesítmény tartalékot.

Nem lehet kijelenteni így általánosan, hogy "sok a tudása, nem lehet kihasználni", max magára tehet ilyen kijelentéseket az ember, ha úgy érzi. Mert ebből le tudom neked vezetni, hogy hülye meg potenciális gyilkos mindenki, aki 100 lóerős autót akar, az 50 bőven elég. 130-at az is tudja. És még csak meg sem lehet cáfolni.
tdemeter2019-04-24 22:32:08 // 9366
Jó, de hol tudod azt kihasználni? Szerintem az ilyen kijelentések előtt érdemes ezt a kérdést is feltenni. Elképzelem, ahogy a városban mész és 3 mp alatt 100-on vagy, másnap már benne is leszel a tvben meg téged fog szidni minden jó érzésű ember aki megnézi a rólad szóló videót. Szóval én egyetértek Ttk-val. Legalább lenne egy erre alkalmas autopályánk, vagy mittomén, csomó tesztpálya, stb.
Nem kérdés, hogy az jó-e a lelkednek, csak az esetek többségében nincs lehetőség rá.

A 200 lovat szerintem sem lehet itthon normálisan kiautózni, csak úgy ha valahol illegálisan gyorshajtassz.
A kis benyás D-ben olyan pillanat alatt 150-en van, hogy észre sem veszem.
Egyik este elég fáradtan kellett haza vezetnem 200 km-ert, bp körül azt éreztem, hogy nekem ez az N is sok már, le kellett tekernem A-ba, mert egyszerűen zavart, hogy rántva indul el...
Én amúgy megnéznék a 200 lovasról egy ilyen teljesítménytesztet, szerintem több az annál
RomeoOne2019-04-24 22:15:20 // 9365
Tájékoztató:
Az ATE a fékrendszerek igazi szakértője.
A Continental Teves nevét a világ összes autógyártója elismeréssel emlegeti. A Continental Teves kimagasló technológiát alkalmazva több, mint 100 éve foglalkozik fékrendszerek gyártásával és fejlesztésével; ők fejlesztették ki többek közt a hidraulikus féket és az ABS rendszert is. Fékrendszereit a versenyautókban is megtalálhatjuk.


link
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 21:33:12 // 9364
Gyári kipuff 11 hónaposan... cefet a korom amit termel :(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 21:31:32 // 9363
Nekem nincs :) Jó sokat mész vele nekem kB 20e km/év az átlag... lassan 1 éves az autó
R33Z2019-04-24 21:19:03 // 9362
Van meg kerdes? 🙂


1,5 ev, 41k. Az osszatlag biztosan ez alatt van 1-2 decivel.
Hetente legalabb 3x vagyok fovarosban, rovidtavok, orszagut, valamennyi palya, szoval tipikus vegyesuzem.
Egy hosszabb ut volt eddig vele (2500km Olaszorszag), ha jol emlekszem 7.8 lett, de halados volt.

Nem rossz ez a turbo benzina.
RomeoOne2019-04-24 21:07:57 // 9361
És hogy a 200 lovas benzin elég-e? Nos, inkább sok. A tudásának a negyedét se lehetett kihasználni, pedig elég soká jöttem..

De mit értesz az alatt, hogy a tudása? Ha én azt akarom hogy a tudása az legyen, hogy 3 mp alatt gyorsuljon 100-ról 140-re, akkor nekem lehet, hogy mégsem elég a tudása, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 19:58:57 // 9360
oksa jövő 7en kiderül majd rakok fel képeket, remélem tényleg működik ...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-24 19:54:00 // 9359
ha fillérbszó lennék akkor csúcsfogyasztású dízelt vettem volna és hallgatnám a csudijó karattyolását ... nézze vissza a halál a 1,5, 2L-et mi mondtuk az a reális a többi habiszti hajtottam dízelt 8 évig van tapasztalat ...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.