Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-09-19 20:00:51 // 37163
Hát én pont úgy emléxem hogy Göbi mondta hogy sohaaaa 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 19:59:02 // 37162
Majd jövőre...
RomeoOne2024-09-19 19:38:39 // 37161
Még van 1-2 hét, amíg jó idő lehet a Transzalpinán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:44:14 // 37160
Ugyanolyan méret, mint az eredeti betét. 1mm váll tud lenni, annyi a tárcsa kopáshatára. Kintebb nem lehet hozni, a konzol és a betét fülek meghatározzák a helyét. Jó lesz ez így, kicsit még járatom, de már élmény hogy FOG! 😄
RomeoOne2024-09-19 18:35:46 // 37159
A gyári betéttel összehasonlítva, ez keskenyebb? Ha jól láttam a lentebbi képeken, akkor a külső meg a belső íven is van pár mm, amit nem fed a betét a tárcsán. Vagy a gyári betét is ennyit fedett? Meg ha már így van, akkor nem lehet a betétet kintebb helyezni a tárcsán, hogy jobban meg tudja fogni?
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:09:11 // 37158
Még most ronda csíkos, nem tudom mivel van ez a Rotinger bevonva. Gondolom szépen kisímul majd, csak menni kell még vele.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:06:03 // 37157
A Rotinger pl pont nem ajánlja a pasztát, én meg úgy vagyok ezzel, hogy ésszel van haszna. Szeretném majd sok sok év múlva könnyen levenni a tárcsát, és nem egy rommá rohadt agyat találni alatta. Lehet 3 évente megér egy szétszedést. Ez egy magas hőt elviselő zsír, a réz pedig segíti a hőátadást, és még Göbi is javasolta az egyik videójában.
Shadin2024-09-19 17:51:33 // 37156
Gondolom a tárcsa felületét már lepucolta a betét ahol kell, majd dobj arról is képet, kiváncsi vagyok mekkora felületen fog, meg h milyen "sugárban".
Shadin2024-09-19 17:49:44 // 37155
Nagyon megoszlanak a vélemények a tárcsa alatti pasztázásról, de látom nincs rajta sok.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 17:21:03 // 37154
Kerékagy tisztítva, rézpasztázva:
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 17:17:35 // 37153
Igen, visszanyomtam a munkahengert szép türelmesen. Visszament rendben mindkét oldalon. A csúszkák nagyon szárazak voltak, megszilárdult kenőanyag maradvány volt rajtuk, de berágódás nem látszott. Nagyon nem is lehet, mert egy gumi ajkas műanyag alkatrész csúszik rajta ha jól láttam. Így utólag megnyugtat hogy magamnak csináltam meg, ezzel így egy szerelő sem pepecselt volna ennyit. A kerékagy felületén kezdődő rozsdaszerűség volt, és barnás elszíneződés, ami nem teljesen rozsdának nézett ki.

Na ezt gravírgép mini drótkoronggal szépen fényesre pucoltam, vékonyan rezes zsírral kezeltem. A betétek "fülei" is kaptak egy pötty zsírt, és a csúszkák is egy vékony réteget, ha már odavalónak írta a leírása. Igyekeztem rendesen összerakni, remélem jó lesz.



Végül összehasonlítottam a betéteket. Az egyik használtat egy kis csiszolópapíron feltisztítottam. Jól sejtettem. Szinte nulla réz volt a gyári betétekben, inkább acél forgácsnak tűnt ami benne van, jóval kisebb mennyiségben. Tökéletesen más összetétel, valószínűleg az USA szabvány miatt egységesen mindenhol ugyanazt az eco betétet rakták '21-től.
Shadin2024-09-19 16:22:47 // 37152
Amikor cserélted, ugye vissza kellett nyomni a dugattyút némileg a tokjába. Ill. gondolom megnézted a szerkezetet, volt valami gyanús?
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 15:25:51 // 37151
Ez jött ki...
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 15:24:59 // 37150
Még "bedding in" van, mindent is betartok precízen 😆 Ami eddig feltűnt, hogy fog. 85-ről fékezgettem 60-ig, és amikor a kezdeti karistolás elmúlt, elkezdett fogni, nem billen egyből az autó.
Shadin2024-09-19 13:54:36 // 37149
Remekül néz ki, remélem ez tartósabb és jó lesz. Kivi vagyok az eQ2-re, hogy mennyivel lesz másabb mint a régivel.
Shadin2024-09-19 13:52:36 // 37148
Akkor ez el van baxva. Kell egy rendes vég ami mindent is a lökhárító mögé vezet ki.
mr_oven2024-09-19 13:52:21 // 37147
A hangerősítés tudománya már régre visszanyúlik az exponenciális tölcsér révén (trombita). A csőben pedig sokminden jól vezethető ( víz, hang, mikrohullám) és egyes frekvenciákat ki lehet vele emelni, mást elnyomni jó méretezéssel.
A mi esetünkben a kívánatos kiemelendő/ elnyomandó frekik hullámhossza összemérhető a kipufogó csöveink hosszával, ezért jól tudunk vele játszani.
Ilyen formákkal is érdekes dolgokat lehetne művelni:

https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&sca_esv=426d1894efaa3de5&sca_upv=1&sxsrf=ADLYWIJBu0n_svCjK-i4pIP2C6ATTwZMHw:1726746202579&q=exponenci%C3%A1lis+reflex+cs%C5%91&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zEj2rJPvphMkaiH-zQ3Mue-Qe_z6_WFCULJqrXW8azJh-H31en4_JWlh2_2NH_iCvXJWa-X59p6BfjSsmO7ruhgpNwTxlJHLw6q0EwUcIac-24EHOZZD6VsU4xusjsVXhEYMIfq4Jtk6_t5NEo8-t1_83A49Hm4r7M7ufn9aH5ruA44gs&sa=X&ved=2ahUKEwjfkZbw9s6IAxXx8bsIHb1UIXEQtKgLegQIExAB&biw=1366&bih=643&dpr=1
.
mr_oven2024-09-19 13:29:22 // 37146
Igen minden gyári, ezért döbbentem le én is.

Sajna a gáz beáramlás is gyári.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 12:08:11 // 37145
Ha a Rotinger egy darab papír, akkor is állat jól néz ki. A grafit felnivel a grafit tárcsa nagyon adja.


Kár hogy most mindjárt bekoptatom. Már ha elindul, nem dob tele hibaüzenettel, vagy ilyesmi 😅
Shadin2024-09-19 10:26:07 // 37144
Shadin2024-09-19 10:09:54 // 37143
Ez a gyári dobbal van?
SD2024-09-19 09:13:26 // 37142
Majd a végeredményt is kérjük:)
G-MANN🍀2024-09-18 21:29:52 // 37141
Sztm nálam is ilyen.
SD2024-09-18 21:14:12 // 37140
Tényleg komoly hangja van, először azt hittem dízel, aztán meg hogy micsoda röfögés:D
Ez a kipufogó tuning vesélyes méreteket ölt itt:D

mr_oven2024-09-18 21:01:32 // 37139
Na ezt a csövet említettem én is tegnap. 10 napja vettem és mielőtt elvágtam a teszthez kipróbáltam.
Itt a video:
https://www.youtube.com/shorts/B-Xm_o19xAQ
SanyiJTD2024-09-18 20:00:12 // 37138
Szegregátor szűrő. A dízeleseknek fog kelleni előbb-utóbb. :)
SanyiJTD2024-09-18 19:59:45 // 37137
Igen-igen, garázsból tankolok már. :D
Kazes☻2024-09-18 19:44:49 // 37136
Tisztára Snoop Dogg...! :D
Shadin2024-09-18 18:59:27 // 37135
Holnap kettévágom hogy szimetrikus legyen és csapassúúúk!!
Shadin2024-09-18 18:57:55 // 37134
:-D
SD2024-09-18 18:46:12 // 37133
ja ez a fék fotó 2023 novemberi állapot
SD2024-09-18 18:44:32 // 37132

na jó:D
SD2024-09-18 18:35:45 // 37130
Pont van képem de ez 305-ös fék.


Nem tudom a 330-hoz más betét kell-e
Kazes☻2024-09-18 18:32:00 // 37129
Csodás... lehet csapatni! XD
Kazes☻2024-09-18 18:31:38 // 37128
Az övé dízel volt, lehetséges, hogy nem is kell neked... még akkor se, ha kellene, mert úgy érzed! ;)
:D
Kazes☻2024-09-18 18:30:36 // 37127
Persze... úgy lesz válla, ez tulajdonképpen a vállgyártó! :D
Shadin2024-09-18 18:22:34 // 37125
KÉSZ!

Shadin2024-09-18 18:21:57 // 37124
Ez micsoda cucc? Honnan tudom hogy kell nekem?
Shadin2024-09-18 18:20:38 // 37123
Ugyanakkora a betét mint az enyémen de nagyobb a tárcsa...
Shadin2024-09-18 18:19:48 // 37122
Ha nézted az albumomban, nekem majdnem teljesen kiér.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 17:03:15 // 37121
Egyébként az normális, hogy nem ér ki a betét a széléig?
SD2024-09-18 15:32:56 // 37120
Majd bekopik:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 15:27:19 // 37119
Van bennem némi bizalmatlanság..🤣
SD2024-09-18 14:39:56 // 37116

Ahogy elképzelem mikor keresztbe autóznak, hogy valahogy elkoptassák a féket végre:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 14:20:56 // 37115
Óó. Eladtad a szép kék Giuliát? :-O
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-18 14:18:51 // 37114
Rotinger HP tudományos analízis...erről ennyit. A furatoknál szétreped.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.