Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN2018-04-10 13:59:13 // 4540
no akkor még egyszer :-) Giulia! most nem rendelhető ilyen kékben csak Veloce és QV
ALFA1592018-04-10 13:54:19 // 4539
ErHardnak azért a stelvioból sikerült rendelni kékben.Meg is nézném élőben.
Remélem a VTT-re azzal jön.
ALFA1592018-04-10 13:52:28 // 4538
Mindent meg lehet oldani csak akarni kell! :-)))
Piritu2018-04-10 13:34:31 // 4537
"miért nem azzal adták ki a giulia qv-t." - esetleg mert nem férne el motorház alatt az első hajtás?
G-MANN2018-04-10 13:29:05 // 4536
Csak Veloce és QV rendelhető ezzel a kékkel, elrontották a konfigurátort. Sima Giulia nincs ilyen színben.
ALFA1592018-04-10 11:57:17 // 4535
Na jó,ez igaz!
RomeoOne2018-04-10 11:35:14 // 4534
Mert rendes vas hátul kapar :DDD
ALFA1592018-04-10 11:09:00 // 4533
Főleg most,hogy már a stelvioban ott a megoldás.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-10 10:52:55 // 4532
azt én sem értem ... vagy legalább lenne opció
ALFA1592018-04-10 10:50:30 // 4531
Nézd meg amikor indulnak.A giulia bemozdul aztán megtorpan egy pillanatra és utána engedi el.
Persze az összkerékkel jobbat lehet gyorsulni.Nem is értem,miért nem azzal adták ki a giulia qv-t.
RomeoOne2018-04-10 10:37:35 // 4530
Újabb kérdés vetődött fel bennem. Ugye ez a misano kék szín régen csak a Veloce-é volt. Konfiguratorban már láttam, hogy a legalapabb, super alatti giuliára is feltehető, bár QV-n még nem láttam. Várható, hogy később lesz mindegyikre? Mert ez a szín az álmom, de Giulia Super-en még nem láttam.
RomeoOne2018-04-10 10:36:00 // 4529
Sztem sem a legjobban kapta el a startot, de valószínűleg az összkerékhajtás volt a legfontosabb tényező. Mondjuk egy 150-250 közötti gyorsulásban, ahol már nem limitál az aszfalt és a gumik tapadása, valószínűleg esélye sem lenne a Stelvio-nak.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-10 10:14:14 // 4528
nem fékez az, az összkerék így megindul az elején rengeteget számít :DDD
dyRo2018-04-10 10:11:03 // 4527
Nem azért, de a Giuliaban is automata a váltó...
Végsebesség még érdekes lett volna.
ALFA1592018-04-10 07:49:28 // 4526
Szerintem is az indulással volt a nagy gond.Oldalról pont látszik ahogy elsőre picit elindul aztán fékez egyet és utána kezdi el rendesen nyomni,míg a stelvio az első mozdulattól kezdve nyomja neki.Viszont rövid távon a négykerék biztos jobban tud rajtolni csak szerintem nem ennyivel.Jól megy mindkettő! :-)
G-MANN2018-04-09 22:03:59 // 4525
Sztm a Giulia csak inkább szarul indult, utána durván jött, az én rajt automatikám is ilyen késős tud lenni ( persze ehhez képest csak kicsiben :-):-):-)) durva ez a Q4 Stelvio:-):-):-)
Piritu2018-04-09 21:14:02 // 4524
ALFA1592018-04-09 13:14:11 // 4523
Ezt nem vettem észre eddig! Köszi!
RomeoOne2018-04-09 12:35:05 // 4522
Tuti a Giulia QV ára felett lesz legalább 20%-al.
Szabolcs 1592018-04-09 12:00:14 // 4521
Első Hirek szerint 30 milla felett lesz a coupe
ALFA1592018-04-09 10:26:16 // 4519
A navit beszédre is rá lehet bírni vagy csak mutatja az utat?
Nekem most épp csöndben teszi a dolgát és eddig jól.
Kazes☻2018-04-08 16:40:47 // 4518
És vajon az a hatszázas mennyibe fog fájni?! :)
tirex2018-04-08 13:50:49 // 4517
Ha ez az új coupé tényleg 20misi körül lesz akkor megvárom, brutál jól néz ki baszki. Ááá nagyon állat és több mint 600 lóerő, ezek megőrültek! :)))
AdiArsenal2018-04-07 05:14:43 // 4515
Nevében is benne vagy, hogy "dombon megtartó" :-) az auto hold az más, de akkor ezek szerint Alfába még nem szerelnek ilyet pedig jó dolog. Inkább ilyeneket tegyenek bele ne 650lóerős hibridet.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-06 10:25:49 // 4514
Ilyen még nem volt. Általában úgy indulok el, hogy D-be húzom, és ha már gurul, akkor nyomom a gázt. Szép elegánsan el lehet indulni így, ezzel az autóval nekem ez esik jól :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-06 10:20:14 // 4513
Lehet egy ilyen eset után én is ezt csinálnám :-) Egyre kevésbé bízok a többi autósban...
zgi5212018-04-06 09:48:44 // 4512
olyan nem fordult még elő, hogy elbambultál és hirtelen indulni kellett, de üresben nyomtad a gázpedált? aztán magas fordulaton be D -be? :( ez sem túl szerencsés.

a gyártónak bolondbiztosan kell tervezniük. eszerint marad a féken állás. :(
zgi5212018-04-06 09:45:50 // 4511
igen , mondtad.
én vízszintesen állva, pl. garázsban csak P-ben hagyom.
nyilván lejtőn kapja az el. kézit is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-06 09:34:02 // 4510
ok de a manuált tényleg hülyeség benyomott kuplunggal várni a csodát a kinyomó kapja a terhelést egyfolytában, én szeretek a féken állni mivel ökleltek már fel hátulról lámpánál nem nyomtam a féket az autó eleje is csúnyán kapott...azóta mind1 milyen autóban ülök lápánál hallom ahogy görbül alattam a padlólemez még a jobb 1ben is ha ott ülök :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-06 09:25:35 // 4509
P-ben egy retesz a váltóban. Nem érdemes P állásban csak a retesszel "megtartani" az autó súlyát. Ugyanígy guruló autót P-be tenni gyilkosság. Én erre az egyre figyelek, pl kapu becsukáskor is inkább csak N-be pattintom, húzok egy kézit és úgy szállok ki. A kis hülye sípol, hogy úristen N-ben van és kiszálltam, de már immunizálódtam a hülyeségére... Mondtam már, hogy utálom az összes sípolást, csipogást, visítást ?:-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-06 09:20:02 // 4508
Semmi. Egyiknél sem taposok pedált a pirosnál. Figyeltem, a családban is van aki a manuált 1-esben hagyva, áll a kuplungon. Ezt se csinálnám, de az automatánál sem szeretek a féken állni. Én pirosnál szeretek csak úgy ücsörögni, nem pedált taposni.
Hátulról még nem találtak el, remélem nem is fognak...
zgi5212018-04-06 09:12:06 // 4507
tény, hogy 1x meg kell tapasztalni, tudd hogy mire számíthatsz az AI-tól. :)
persze nem lehet ezt detektálni, szórakázni.
zgi5212018-04-06 09:11:13 // 4506
nekem volt, hogy pályán bekovályogtak elém és satuzott akkorát, hogy én biztos nem tudtam volna. sem időben észlelni, reagálni, sem ekkorát fékezni. megdöbbentem milyen féke van az autónak, sztem én 30% - át nem használom ki a mindennapokban.
zgi5212018-04-06 09:08:24 // 4505
a P -ben mi fogja a kereket, mert nem fék az biztos..
ALFA1592018-04-06 09:07:45 // 4504
Én is csak poénkodtam a srácokkal. :-(
Laciferi2018-04-06 08:55:31 // 4503
Kicsit Audisra sikerült a formatervezés ... :(
Jani72122018-04-06 08:39:41 // 4502
a hill holder visszagurulásgátló, nekem az 59-en csak emelkedön működött, vizszintes terepen soha. Még egy a start stop ha leállítja a motort akkor a váltó sebességben marad. nem megy ki üresbe.
Jani72122018-04-06 08:35:07 // 4501
pont ezt a videót kerestem :)
zgi5212018-04-06 06:38:46 // 4500
nem érdemes ezzel viccelni, a volvo már 1x ezzel pórul járt.. :(
AdiArsenal2018-04-06 03:20:46 // 4499
Az a hill holder, amire te gondolsz, de van auto hold is, amit azért találtak ki, hogy ne kelljen a féken állni lámpánál automata váltósoknál, anélkül,hogy kirakod p-be vagy n-be, de már sok kézi váltósban is van és automatikusan bekapcsol ha megállsz és kikapcsol ha gázt adsz.
ALFA1592018-04-05 21:17:29 // 4498
Mondtam melóhelyen a srácoknak,hogy próbáljuk ki de senki nem akart elém állni. :-)
Jani72122018-04-05 20:36:57 // 4497
Pályán hazafele, tempomattal, német oldalon kicsit tempósan 5,2 volt a 800km átlaga. Átlagosan 5,7-6,5 közt eljárok, de nem finomkodok igazából :) Szokom a dizelt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-05 19:20:57 // 4496
ma Rovartalanítottam :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-05 19:19:36 // 4495
csak magyar nyelv nincs benne :DDD
zgi5212018-04-05 19:18:16 // 4494
Orulok , hogy lassan megbekelsz a disellel..
Azert az 5 el kezdodo atlagfogyi nem rossz🙃
zgi5212018-04-05 19:16:16 // 4493
az a mozgas 7km/h alatt van -feltetelesem 😛
pettinke2018-04-05 19:10:14 // 4492
magától azért nem akar megállni, mert fékezel, és olyankor már nem avatkozik bele.
de nézd meg ezt a videót a vége felé, konkrétan 02:35-től:
https://www.youtube.com/watch?v=7YkddjbcQew
Jani72122018-04-05 18:52:42 // 4491
minden pozicióban jobb már, de D-ben nagyon :) és kezdem megkedvelni az A fokozatot is, városi araszolgatásban nem is rossz. Amúgy érdekes, de hidegben sokszor nem működött a start-stop, viszont mióta nincsenek minuszok mindig működik :) Utálom :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.