Fórum >> Típusok >> Giulia

Jani72122018-02-05 18:21:20 // 4063
főleg, hogy extrém kevés olaj van a motorban, a 2.2 dizelben 3.6l ! Ezért akarom 10 ezrenként cserélni, vicc ez a mennyiség
Zsolt1552018-02-05 15:17:45 // 4062
Ezek azért az átlagnál nagyobb teljesítményű, turbós benzines motorok. Ha megkergetik - és van rá esély - akkor sűrűbben kell(-ene) az olajat és egyebeket cserélni.
Morfiusz Cédula2018-02-05 09:55:16 // 4061
Az utolsó pontot leszámítva, ennél nagyobb bajaim soha ne legyenek az autóval.
zgi5212018-02-05 09:42:43 // 4060
sztem a mo-i Giulia- ák alig pár kivételtől eltekintve, inkább céges flottaautók lesznek. ott meg kötelező (odafigyelős) a szerviz, remélhetőleg gyári alkatrészekkel! talán nincs is még utángyártott. :) 5-6 éves követhető km-rel nem lesz rossz vétel belefutni egy használt mo-i Julisba..
igen, a lejtős út nem az adott autó sajátja, hanem az idő és a többedik tulaj kevés ráfordított ft-ja.
Giuntini2018-02-05 09:30:22 // 4059
Én élőben látva, például most is Tomi QV-ját nézve, nekem abszolút egyedi a Julis! Hát igen, olyan frontrészt még egyszer nem lehet tervezni mint a 159/Brera/Spider, de nekem határozottan egyedi és nagyon szép a Giulia frontrésze. A sziluettjében igazából én nem látok Bimmert. Ami viszont a szervizigényességét illeti, szerintem sokkal kevésbé lesz az mint a 159. A környezetvédelmi kütyük a dízelekben sokkal kiforrottabbak, mint az 59-ben, és nagyon látható a Giulián, hogy apait-anyait beleadtak. Nem mintha a 159-nél nem adtak volna bele, de ott azért becsúsztak hibák. Minden majd azon múlik a Giuliánál 10 éves korában, hogy mennyire törődtek velük. Arra leszek kíváncsi azért, hogy a lekönnyített alkatrészek hogy fogják bírni. Tulajdonképpen a 159-nél is a törődésen és a karbantartáson múlik minden. Viszont az borítékolható, hogy a Giulia alkatrészárai is igen borsosak lesznek, és sajnos a második tulajoknál elkezdődhet a sz@rrágás, és ha egy autónál elkezdődnek a gagyi alkatrészekből építkezés, akkor csakis a lejtő az út.
zgi5212018-02-05 09:07:45 // 4058
"Viszont a magasabb szerviz igényessége miatt,"

ezt miből ítéled meg? az amerikai fórumok vagy a spritmonitor tanusága szerint nem feltétlen ez jön le. kopp-kopp-kopp
a megjelenése óta pár tizezret futott példányok gazdái megelégedéssel nyilatkoznak. a youtube-on 100-ból 98 videó is erről mesél.
persze van tervezési vagy sw hiányosság, mint minden új modellnél, de ez nem egy kalap.
pl:
5 hiba(?)
zgi5212018-02-05 09:00:43 // 4057
érdekes, amit írsz. a front oldal kifejezetten egyénire sikerült, sztem nem kevés mérnökóra ment a dizájnra. (sztem a szimpla DRL megfelelő respect-el a pályán) hmm, a hátfal, hát igen.. az én szememben cseppet japános, vagy koreai KIA-s, de max. a lámpák sziluettje miatt! én is figyelgetem, vannak autók amik borzasztó egyediek az esti utánkövetésben. :) én az új skoda superb-t látva szoktam felfigyelni, de szomorúan konstatálom, ha mellérek, hogy nem Julis.
igen, oldalról a 3-as bimmer sziluettje jön le, elismerten onnan átcsábítandó az erre fogékonyakat. :)
zgi5212018-02-05 08:53:50 // 4056
jól látod! a hosszas vásárlást megelőző várakozásom egyik pontja az sw kérdése volt, ebben sokáig bizonytalan volt sztem az Alfa. aztán mikor bizonyossá vált, hogy Stelvio és nem sw , pontot kellett tenni a hezitlásá végére. :)
Kócosw2018-02-05 08:45:45 // 4055
sajna hianyzik a puttonyos verzio, es ez erösen kihat a picra. De ez a diskurzus a kombi miatt mar lezajlott parszor. :)
Giuntini2018-02-05 08:28:25 // 4054
Hozzátenném, hogy én sohasem láttam bele a Giuliába BMW-t, vagy Jaguárt, vagy csak a Jóisten tudja mihez hasonlítgatták. Én mindig is igazi Alfának láttam, bár hozzáteszem, hogy egyszer az M7-esen sötétben közeledtem egy autóhoz, és mikor egészen közel értem hozzá, akkor ismertem fel a Giuliát, a hátsó lámpái alapján Audinak gondoltam. Ilyen a 159-el nem történhet meg, ezer kilométerről napfényben, sötétben fel lehet ismerni.
Zsolt1552018-02-05 07:16:35 // 4053
"... Az 59drasztikus áresése egy éve kezdődött, amikor számlálatlanul kezdték el behordani a roncsokat, a kinti áresést követően. ..."
Sajnos így van.

"... Az 59 szerintem nagyobb kuriózum lesz, már a kevés legyártott darabszám miatt, és mára az időtállóságát bizonyított forma miatt. ..."

Annak ellenére, hogy több mint 10 éves a 159-es formája, még mindig messziről ki lehet szúrni a forgalomban, vagy a parkolóban, annyira egyedi. Láttam már pár Giuliát a forgalomban, de az - sajnos - eléggé beleilleszkedik a mai formavilágba és nem tűnik ki annyira mint a 159.
De ez nem jelenti azt, hogy nem lenne szép autó. Viszont a magasabb szerviz igényessége miatt, valószínűleg még leharcoltabbak kerülnek majd használtan hozzánk.
zgi5212018-02-05 06:39:27 // 4052
Bar fiatal a tipus , itt a spirtmonitor -rol egy tablazat az atlagfogyik atlagos alakulasarol:

Egy 280 veloce

Egy 2.2 atlaga(180)
Giuntini2018-02-03 19:41:33 // 4051
Ebben egyetértünk! A Giuliának kategóriájaban nincs párja! A normál változatot 180-as dízel) vezethettem a QV-ben meg ültem. Az 59-el sajnos az volt a baj, hogy bűnbaknak kiáltottak ki. Rossz idő jött a világra születése után, és akkor egy ilyen kategóriájú autót nehéz volt eladni.
zgi5212018-02-03 19:29:57 // 4050
N ben volt es D ben. akkor kb 450 km volt benne nyilvan nem is teptem.
zgi5212018-02-03 19:27:30 // 4049
Minden autonak van leszallo aga, a 159 nek most van. El kell fogadni. A Giulia pedig erzelmi dontes volt -nyilvan.
Viszont sok autot probalva a kategoraban kozelebe sem er semmi.
Sajnos a Giulia meltatlanul kis eladast produkal. Ahogy latom az amerikai piac viszi az eladasok zomet. Benzines veloce. Europae a dizel. Tizeneves tradicio szerint. Mondhatom hogy sajnos persze.
Giuntini2018-02-03 19:07:22 // 4048
Azért én ezzel nagyon óvatosan fogalmaznék, hogy mi válik kuriózummá és mi nem. Én biztos vagyok, hogy a Giulia 10 év múlva hasonlóan el fogja veszíteni árát, mint az 59. Ennek sajnos itthon a jól karbantartott példányok látják kárát. Én remélem, hogy a Giuliából legalább háromszor annyit fognak gyártani és eladni mint az 59-ből. Az 59drasztikus áresése egy éve kezdődött, amikor számlálatlanul kezdték el behordani a roncsokat, a kinti áresést követően. Négy-öt éve a Hahun 35 db 59 volt hirdetve, most 180? És milyenek. Azt is meg kell várni, hogy milyen sorsra vár a dízel Európában. Én már a Giuliából csakis benzinest vennék.
A kurriózum egyébként 30 év elteltével értékelhető, ami a gyártasi darabszam függvénye is. Én kívánom a Giuliának és az Alfának, hogy a Giulia ne váljon kurriózummá (legalabbis a normál változatok), mert az akkor a sok eladott autót jelent. Az 59 szerintem nagyobb kuriózum lesz, már a kevés legyártott darabszám miatt, és mára az időtállóságát bizonyított forma miatt. Én kívánom a Giuliának, hogy ne kelljen átélnie azt a méltatlan véget mint az 59-nek. Ami nem jelenti azt, hogy ne lett volna az Alfa történetének talán legszebb formájú középkategóriása.
R33Z2018-02-03 19:07:15 // 4047
Nincs 120Nm kulonbseg, a benzines 380Nm, nem 330. Ezt erezned kellett volna a teszten. Fura nekem amit Te tesztvezetesen tapasztaltal, nem lehet, hogy A-ban volt a kocsi? Soha nem kapcsolgat osszevissza, tokeletesen teszi a dolgat. es kb. Olyan menetteljesitmenye van mint a konkurensek 250 lovas autoinak. No mindegy el tudom fogadni, h Neked a diesel jobban tetszik. Csaladi autom nekem is diesel. En autob@zi vagyok elmenyt kerestem, es megkapom nap, mint nap. Pedig eleg magasan van a merce.
zgi5212018-02-03 18:38:47 // 4046
Probaltad?
Lehet pontatlanul fogalmazok nehez ezt visszaadni pontosan..
Sajnalom ha nem ertitek hogy miert vartam honapokat a tesztre.
azert mert alapvetoen benzinest akartam. megegyszer mondom kenyelmetlenul sokat pakolta le fel a valtot. manuallal siman vennem, de nincs!!!!
de elengedem a temat mielott nagyobb vita lesz.
sry
pettinke2018-02-03 18:07:05 // 4045
Basszus, ne mondd már, hogy az baj, hogy a motor könnyen felpörög, mert eldobom a fejem :-) a gyors gázreakció a legnagyobb királyság. Azért van a jobb lábad, hogy szabályozd.
zgi5212018-02-03 17:18:50 // 4044
sztem a Giulia tiz ev mulva is mar nagy kuriozum lesz mindegy is milyen motorral szerelt ;) es hogy el akarom e adni? jelen allas szerint nem igen, bar mar most van ra jekentkezom ha tennem :p
zgi5212018-02-03 17:11:52 // 4043
ha elmesz a kereskedesbe amirol beszeltunk Katikat keresd nagyon kedves udvozletem neki.lehetoseg szerint mind2 modellt probald ki -eloitelet nellkul..
zgi5212018-02-03 17:09:18 // 4042
Pont ez volt az ami a teszt alatt feltunt.. konnyen felporog es a valto ide oda kapcsolgat. Nem tudtam olyan finoman menni hogy nekem jo legyen. ez a dizel vs benzin orok vita de hidd el sokat hezitaltam a ketto kozott. Turbo benzinbol ultem at ismerem az erzest. a 120nm kulonbseget ne bagatelizaljuk azert . az euro6b pedig sokiag mehet majd. 10 15 ev tuti -remelhetoleg. a fogyasztas idealis korulmenyek kozott lehet 1-2 liter amugy siman 4-5 inkabb. ez reszemrol szubjektiv dontes volt senkit nem akarok mas iranyba terelni mint amit erez. Peace
vzsiros2018-02-03 16:37:35 // 4041
ehh, 2+3 év, elég jól írtam le, bár 32+3 lenne :DDD
vzsiros2018-02-03 16:36:52 // 4040
nem, nem volt. sőt azt állították, hogy belátható időn belül nem is lesz. A benzines stelviot próbálhattam volna, de az rohadtul nem ugyanaz :)

btw, 32+3 év van gariban magyarban, ha jól tudom:
"5év/100000Km Ebből 2 év gyártói teljes körű km korlát nélkül. 3 évet pedig az importőr ad 100 000Km-ig. Ez főalkatrész garancia."
ALFA1592018-02-03 16:09:27 // 4039
Nálam kicsit más a történet.Nekem 5 év garim van.Én a mostaniakra voltam kíváncsi csak.
ALFA1592018-02-03 16:07:42 // 4038
Első kerekessel egyszerűbb de szerintem elboldogulsz majd a hátúlkaparóssal is! :-)
Pappasnál nem volt 200lovas benyás amit ki lehet próbálni?
vzsiros2018-02-03 15:50:05 // 4037
látom érzed a dolgot. Tudom, hogy a 280-as programját bele lehet tölteni... :)
nem tudom, hogy végül új autót veszek-e, vagy kicsit használtat, de gari után biztosan feltolom majd 280 harcipacira. Kicsit félek a hátsó keréktől, sosem vezettem hátsó kerekes autót, de annyit olvastam, hogy nagyon jó, és elektronika is fasza, nem hagy meghalni, hogy elhiszem. Erre persze az a 10 perces kör a dízel tesztautóval, városon belül nem elég. Így marad a remény, hogy jó lesz ez hosszútávon :)
R33Z2018-02-03 15:34:58 // 4036
Szervizkonyvben megtalalod a garancia infokat. 24 honap az alapgarancia, ami nemsok, lehet venni kiterjesztett garanciat 6 ev 100e km-re.
Giuntini2018-02-03 15:32:23 // 4035
A dízelnek nem tudom miert van a Giuliaban ennyire tolakodó hangja! A dízel vissza fog kerülni oda, amire ki lett találva. Hosszú táv, és kevesebb fogyasztás. Csak így éri majd (talán) meg. Egyértelmű, hogy a Giulia benzinmotorra lett kitalálva. Azért kíváncsi lettem volna egy V6 dízelre!
Én sajnálom, hogy csak a 180-as dízellel tudtam kipróbálni, és még jobban hogy kézi váltós volt. Engem minden meggyőzött, csak a motor nem. A 280 lovas benyás egy más világ lehet...
ALFA1592018-02-03 15:21:26 // 4034
A 200 lovas benyás a kinézett autó?Ha az 1.9.ed meg van piszkálva,ezt is meg tudod legalább könnyen! :-)
Mennyi gari van egyébként a Giuliákra?Úgy tudom,2017-töl kevesebb lett?
vzsiros2018-02-03 14:55:55 // 4033
hát ez az.
maximálisan egyet értek.

amúgy mind1 is nekem, mert eldöntöttem, hogy benzin lesz. kész.

és még csak nem is kell messzire mennem a racionális indokok miatt... a dízelekre már most vannak korlátozások, hamarosan elég sok nagyváros lesz, ahova be sem hajthatok majd a dízelemmel. Azaz, 10 éves korában nehezebb lesz eladni a kocsit, de nagyon nehezebb. Addigra marad pár benzines, és sok elektromos meg hibrid.

És a mostani 1.9jtd 159-emhez képest nem éreztem a 180as dízelt jelentősen jobbnak! (igaz ez persze dpf+egr off, meg chip 180le-re) - épp csak az a kis különbség volt, hogy könnyebb a kocsi. De erősnek a mostani is erős.

ki fogok próbálni egy benzinest, viszem az asszonyt is, beleszerelmesedik úgyis, és meg is van oldva :)
R33Z2018-02-03 13:56:11 // 4032
Bocs, de ez oriasi tevedes. A dizelesek fogjak be a fuluket, de eg es fold a ket modell, mintha ket kulonbozo auto lenne. Ha valaki vasarlason gondolkodik, ki kell probalni mindkettot. En is dizel teszt alapjan rendeltem a sajatomat. Atbongesztem az osszes kulfoldi forumot, es sejtettem, hogy erdemes lesz varni a 2.0 turbora. A benzinesnek uakkora nyomateka van (380nm), csak eppen 10x jobb karakterisztikaja, ami raadasul az egesz tartomanyban rendelkezesre all, ugy 1500-6500 kozt. Nagyon gyorsan felporog es alacsony fordulaton betolt a turbo, es gyonyoruen tartja a nyomast. A zf-et pedig eppen a benzinesekhez matekoltak ossze jobban. Menetteljesitmenyben is nagy kulonbseg a benzin turbo javara. Nem beszelve a hangrol, 4 hengerbol eszmeletlen jo hangot hoztak ki, ugy gurgulazik kozepes tartomanyban, mitha sor 5 henger lenne, felul pedig qrvajol szol. A Dizelekkel az van, h egy elcseszett marketing strategia alapjan elarasztottak a kereskedeseket, es meg 3-4M arelonnyel is alig birjak eladni oket keszletrol, mert a tobbseg benzinest keres es rendel is gyarbol. Aztan pedig erkeznek a visszajelzesek, h mennyire megerte varni :) Bejartam a kereskedeseket nyaron, ez volt az egybehangzo allaspont reszukrol. Amig ki nem szorjak a sok dizelt keszletrol nem lesz benzines tesztauto gyarbol. Ahogy latom ez fel ev alatt semmit sem valtozott, mert uazokat aruljak meg mindig. Azt gondolom, a dizel foleg annak valo akinek fo szempont a kedvezo vetelar, fogyasztas, olcsobban lehet loni es 1-2 literrel kedvezobben fogyaszt.
zgi5212018-02-03 13:17:56 // 4031
;-)
azert ott recsegett ropogott volna a dob es a sarvedo, ha igen..
ALFA1592018-02-03 11:48:30 // 4030
Vazze,kirohantam a garázsba megnézni!Frászt kaptam én is!
Szerintem bemozdultam csak amikor csináltam a képet.Jól van rajta a gumi.
zgi5212018-02-03 11:31:35 // 4029
huhh, :( az első nagyon csúnya, fordul le éppen a felniről?
ALFA1592018-02-03 11:29:07 // 4028
Gumikról?
Most így néz ki az autó.Elsők lesznek kicsit kisebbek kedden.

zgi5212018-02-03 11:01:09 // 4027
bocsánat a 200 lovasban nem is forgalmaznak manuális váltóval.. :(
csak most tűnt fel, mert én kifejezetten az automatát kerestem anno.
zgi5212018-02-03 10:48:36 // 4026
fotód nincs?
ALFA1592018-02-03 10:35:30 // 4025
Hátsó rohadt jó.Nagyon tetszik,tapad és picit magasabb.
Elsőt kellett volna előre úgy megnézzem,hogy kitekerem a kormányt.Akkor láttam volna,hogy kevés alapban is a hely.
Tegnap sík ideg voltam miatta.Igazából nem az összeg b@sztat hanem az,hogy hülye voltam.Gumikat meghirdetem olcsóbban aztán csak elmennek.Buktam már többet is más hülyeségen.
Asszonynak volt igaza aki azt mondta,ennél nagyobb bajom ne legyen az életben mint két új gumit venni.
zgi5212018-02-03 10:28:44 // 4024
az a baj, ha jársz vele és problémás lesz a hátsó, nem tudod már cserélni/tetni :(
azt gondolom, van egy tól-ig határ, hiszen 16"-20" között kezelni kell az elektronikának.
mindenesetre sajnálom, tanultál belőle.
ALFA1592018-02-03 10:22:36 // 4023
Erre csak 19 megy fel.A négyet szettben nagyon jó áron kaptam.
Direkt akartam minimálisan magasabbat de arra nem gondoltam,hogy ennyire kis különbséggel már beleér ha fordulok.Rendeltem előre gyárit de hátsó maradt.
Most csak arra leszek kíváncsi,hogy az abs jeladót bezavarja-e az első-hátsó kerék átmérő különbség?
zgi5212018-02-03 10:06:09 // 4022
ilyet hogy lehet, most őszíntén? :( ez nem egy 20ezres tétel!
amellett , hogy fizikálisan sem tesz jót a kasztninak, az elektronikát (IBS, ESP stb..) sztem biztos megzavarja.
Az Alfa közösen fejlesztette a Pirello Sottozero 3 -at, akciósan gyári felnivel olcsóbb is.Én gyári 17" kittben rendeltem.
zgi5212018-02-03 09:59:35 // 4021
nm!
ha a Backstage utolsó adását megnézed Rohodi Misi meghívottként beszélt erről a témáról és lehetőség van időpontra adott típust a kereskedésbe kérniük. Spec. az adás előtt én sem tudtam erről, de nem is ajánlották fel sehol. Nemcsak nálunk nem.

Egyébként nem véletlen szerintem, hogy ritka az alap benzines. Alapvetően én is arra hajlottam volna, de a nyomatékviszonya sokkal haloványabb az automata váltóval.:(
Pont abban a közegben -városban- , ahol igazán használni kellene. Azt gondolom egyébként a 9 -es átlag biztosan tartható vele, ezt is nyilatkozta a használója is. Annak ellenére , hogy az akkor mutatott átlag éppen 15l volt. :(
Tudtommal ezt a ZF , 2.2D kombót egymáshoz hangolták a talján mérnökök a benzinest sztem csak manuálban szabad megvenni, én azt nem akartam.

Egyszóval nyugodtan próbáld ki és a dízel lesz a befutód -sztem.. :-)
ui:
tudtommal a a Pappasnál nem is volt alap benzines.
(csal Veloce és QV)
ALFA1592018-02-03 07:47:15 // 4020
Sikerült elbasznom a téli gumi vásárlást.Az első eléri a műanyag betétet fordulásnál.
Szerintetek durrog valamiért az autó ha az első és hátsó kerék átmérő között van 25mm?
Jani72122018-02-02 22:54:25 // 4019
ültesd bele, megváltozik a véleménye :)
vzsiros2018-02-02 22:45:21 // 4018
én konkrétan venni akarok egyet :D
(csak a feleségem még nem ért egyet, de majd idővel ;-) )
Zsolt1552018-02-02 22:44:42 // 4017
Köszönöm :-)) Nem tudom mi most a BMW koncepciója, de kb 2 éve hybrid autós tesztvezetésen voltunk. Ott hallottam - nem hivatalos információ -, hogy az i3-hoz akkor "akciósan" adták benzin motort. Ami persze csak az akkut tölti és nem az autót hajtja. A németek részéről még egy kicsit átverésnek érzem ezt az elektromos autós történetet. A VW is ideiglenesen dobta csak piacra az E-Golfot és lassan le is állítják a gyártását.
Igazából a Nissan Leaf, ami biztosan - meg talán a Zoé - tisztán elektromos autó. De az előbbiből az 5 év alatt eladott 85e.db nem fogja 10 éven belül megváltani Európát.
De ha kíváncsiak vagytok rá, akkor van aki használ ilyen autót. Írhatna a hétköznapi tapasztalatairól.
Jani72122018-02-02 21:56:36 // 4016
nekem 280le-s változat volt a teszt alany, nagyon szépen megy, a hangja nem hagyott mély nyomot bennem ( akkor még bőven a V6-al jártam), én is azt szerettem volna, de mást dobott a sors :) nem bántam meg, de a hangja a dizelnek nem jön be :) viszont, ha hangosabb a zene akkor már nem akkora a gond :)
Liquid2018-02-02 21:55:36 // 4015
én is akkor fogom csak kipróbálni, ha már konkrétan venni akarok egyet
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 21:32:06 // 4014
Én sem vezettem még Giulia-t pont ezért. A benzinest szeretném kipróbálni, de azt nem lehet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.