Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2015-06-26 11:24:48 // 545
Azért a modern dízeleknél is 300k-ig gyakorlatilag mindent ki kell cserélni, tisztelet a kivételnek...
Ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz, csak azt hogy nem jobb annyival a benzineseknél mint amennyire marketingelik páran.
Bazsa722015-06-26 11:22:12 // 544
Respect cartárs! Mint 45-ös tulaj, és mint fertőzött Alfa kedvelő, nem pedig lóerő függő. :)
.......................2015-06-26 11:21:44 // 543
Hosszú távon sokkal egésségesebb a diesel ,mert jóval kevesebb vesteséghőt termel
Így könnyebb hűteni
.......................2015-06-26 11:19:31 // 542
Az italiaspeeden az van feketén fehéren hgy csak a Jeep kapja meg a V6 dieselt,275 ,es 315 lóval
Giuntini2015-06-26 11:14:51 // 541
Ezt már megint ki mondta, hogy nem lesz V6 diesel? Ez ugyanolyan rémhírterjesztés, mint ami a Giulia bemutatója előtt volt hogy nem mutatnak be semmit. És itt van! Egyszerűen nem értem, hogy honnan veszitek ezt a pesszimizmust! Legalább ezen az oldalon ne magyarkodjunk. Ma megnéztem az összes olasz szaklapot, ill. napilapot, mindenhol szinte főcímben a Giulia szerepelt. A Quuattroruoteban, de a La Stampa-ban, és a többi újságban fehéren-feketén ott van, hogy először egy 2l-es benzines lesz, különböző teljesítményekkel, turbóval, és a 2.2-es négyhengeres diesel. Késöbb jönnek a további benzinesek, és a VM eredetű 3.0 literes V6 duplaturbós diesel. Ezen mit kell csodálkozni? Az imádott német autóknál is előbb az alapverziók az elérhetőek. Jobban megnézve egyébként a formában semmi BMW nincs. Az egész vonalvezetés a Maseratit idézi. A hátsó ajtó egy kicsit megtévesztő.
.......................2015-06-26 11:14:30 // 540
Egy 4 hengeres járáskultúrája sosem lesz egy soros 6 hengeresé közelében se
Ez egy kompromisszum ,az olcsón gyártható 180fokos főtengely,
2 vel kevesebb furrat stb.
Kisebb blokk,hogy beférjen egy kompakt autóba is

De kéremszépen az alfa prémium autó akar lenni,akkor tessék rendes 6hengeres blokkokat gyártani!
vzolee2015-06-26 11:01:47 // 539
Szerintem is, de most nem engedheti meg az alfa, hogy a piaci riválisai megverjék a pályán. Márpedig 0 dtm tapasztalattal nem hiszem, hogy nagy eséllyel indulnának az első pár évben :/ Esetleg btcc, csak annak meg nincs túl nagy marketing értéke.
.......................2015-06-26 10:57:02 // 538
Mutass egy mai hiperturbós benzinest ami megfutja a 300ezer km ert
A diesel jtdm alfák simán!
na ezért kell a diesel
Másrészről energiapocséklás 30%al rosszabb hatásfokú benzinessel közlekedni
Mérnök vagyok ,engem sokkal jobban zavar a pocséklás mint a motorhang
"Kerregés""
Másrészről egyáltalán nincs rossz hangja a brerában sem
(Egy mondeot halgass meg,az csörög ám)
Piros Madaaar2015-06-26 10:55:38 // 537
en ketszer :-) es diesel...
.......................2015-06-26 10:49:58 // 536
Azért kell az erős diesel mert egy München Budapest távon csak egyszer tankolsz
A benzines V6 biturboval meg 2szer
iAntenna2015-06-26 10:29:52 // 535
itt a pont! Jó autók vannak az olaszoknál, de nem tudják eladni!
Német autóipar folyik a csapból is. Plakátok, tv reklámok... Alfánál ez elmarad. Biztos hogy drága és nem szívesen adja ki rá a pénzt a Fiat, de ezzel lehetne dobbantani.
Zsunior2015-06-26 10:20:44 // 534
Én akarattal sem vélek felfedezni hasonlóságot. A tudatlansággal kapcsolatos közhelyes Paulo Coelho szintű idézetedet meg nagyon remélem nem nekem szántad.
Donato2015-06-26 10:11:37 // 533
Szerintem jó flottaajánlatokkal el kellene érni, hogy minél több fusson az utakon rövid időn belül. A 159 nél bejött.
Dömpi (il dottore)2015-06-26 10:10:06 // 532
Az, hogy akkor nekünk még egy 1310-es Daciank volt. Ahhoz képest az Arna...húúú

Ne azt nézd, hogy mai szemmel hogyan tudnál emócionálisan viszonyulni egy '83-as modellhez, hanem a kortársaihoz képest.
A te családodnak akkoriban mi is volt? Trabi? Waresz? netán Moszkvics?

A mostani Giulia-t pont nem a 159 tulajok szólták le, nem is értettem a kifejezetten sértő, becsmérlő beszólásod!

Tudod, én ha meglátok pl. az M0-án egy régi 145-öt a szélső sávban, kihúzódok elé/mögé, visszaveszem a tempót, köszönök neki és csak utána lépek megint a gázra!

Engem nem izgat, hogy kinek milyen teljesítményű, és mikori kiadású alfája van. Elég annyi, hogy alfája van és én már kedvelem!

Bocs, hogy ismétlem önmagam, de ezek után te egy népművészeti agyagedény vagy szememeben és ezzel a hozzáállással nem vagy méltó az alfádra!

Részemről a téma lezárva!
Zsombor2015-06-26 10:07:32 // 531
Én nem nyekergek. Első ránézésre fura volt, de ahogy egyre többet nézegetem, egyre jobban is tetszik :) Mondjuk nem vagyok egy nagy szedán párti, így főleg az új kupé érdekel majd. Nem lehet mindig ugyanazt csinálni. Ez az autó a kor követelményeinek maximálisan megfelel. Szerintem kurvajó :)
pompei1552015-06-26 09:48:55 // 530
Alfisti!

Kíváncsi vagyok, hogy van e olyan tagunk, aki hasonló izgalomban várta az új modellt, mint mi itt legtöbben, csak mikor megemésztette a látottakat, hátradőlt és valós szándékkal felkiáltott:

B@SSZA MEG, EZT ÉN MEGVESZEM!

......és már az egyik Alfa szalont keresi, ahol elő lehet rendelni....
mex862015-06-26 09:48:07 // 529
5hengeres dizelröl sincs szo tudtommal
azért a 4 meg na, kommersz picit

am 5hengerért simän beäldoznäm a V6ot
volt mindkettö 5ös nekem jobban bejön
misike762015-06-26 09:46:47 // 528
Szerintem nagyon szép autó lett a Giulia. Ha javítani akarnak az eladási adatokon, az csak úgy lehet, ha vevőket csábítanak át prémium kategóriás márkáktól. Nem lehet egyszerű mutatvány Audi, BMW, stb. tulajokat meggyőzni, hogy a 4-5 éves német autójukat olaszra cseréljék le. (engem se lenne egyszerű meggyőzni, hogy a 146ot cseréljem le egy árban stimmelő németre;-)). A 159 hiába gyönyörű, neki se sikerült és a Juliskának se a kategóriájában. Az olaszoknál a marketinggel lehet a baj.
denil12015-06-26 09:38:08 // 527
És ez miért akkora fájdalom?
Ha V6 kell akkor itt van a most bemutatott benzines. Ha meg diesel akkor csinálnak egy jóféle 4/5 hengerest turbóval ami tuti 200LE felett lesz 500nm nyomaték körül.

Részemről egyáltalán nem bánom ha nem lesz V6 diesel ha cserébe ráerősítenek a benzines palettára ami a 159-nél nagyon hiányzik mai napig. Én pl ezért vettem 2.4-et mert nem volt jó benzines. Az 1.8Tbi sajna nagyon drága. Serintem Tbi konstrukció lesz tovább fejlesztve Giuliákba is ami logikus is, mert nagyon eltalált motor. Ahogy a Fiatokban a Tjet is évek óta reszelve van, de a blokkja már majdnem őskövület de az egyik legmegbízhatóbb motor és megy mint a meszes (1.4Tjet 150LE, ilyenem volt ).

Persze a diesel / benzin dolog megint hitvita így abszolút elfogadom ha valaki a dieselt szereti, de nekem pl kicsit tudahasadásos dolog az,h van egy 159 Ti-m ( vagy lenne egy Brerám mert azokat nézegettem először ) és aztán beindítom és kerreg mint egy traktor...
GTPeti2015-06-26 09:37:20 // 526
"A Maserba meg betették ,oda minek?" Szerintem pontosan azért, amiért egy 530d-ben is van dízel, vagy a 6-osban, vagy a Gran Coupé-ban.
gpek2015-06-26 09:33:19 // 525
Ha valaki az üzleti modell miatt vesz autót, akkor ne is vegyen alfát.
Nem mellesleg újan veszed meg? Mert ha nem, akkor a gyártó nagy ívben kakkant rá, hogy másod kéz értékesítésnél a vevőnek mi a véleménye az üzletpolitikáról.
gpek2015-06-26 09:29:16 // 524
Inkább az nap töltötték fel, és átkonvertálta a cucc a jpg-t...
Grando2015-06-26 09:20:17 // 523
Valóban nagy kár lenne érte, ha nem lenne 3.0 V6 dízel.
De majd csak a Frankfurti Autókiállításon derül ki, hogy milyen motorok is lesznek pontosan, legalábbis első körben. Az Alfa még nem adott ki semmilyen hivatalos információt a motorválasztékról. Szóval nyugi. :)
bubo352015-06-26 09:07:28 // 522

Azért ez hosszú vajúdás volt, és a bemutató napján még módosították a fotót :-)
.......................2015-06-26 08:58:28 // 521
Azt olvasom hogy nem lesz V6 diesel a Giuliában
A Maserba meg betették ,oda minek?
Inkább ebbe kellett volna betenni

Ja ,meg Jeep ben lesz

Kérdem én ,azért veszek Alfát ,hogy azon a hasznon amit rajtam keresnek a Jeepet ,Maseratit ,Chryslert fejlesszék?

Nekünk meg nem az jut amit szeretnénk

A következő autóm biztos nem lesz Alfa,
Nekem hányingerem van ettől az üzleti modelltől,detto ugyanaz min tg a VW,ja nem ott van V6 diesel Audi A4
BeeGee2015-06-26 08:53:23 // 520
A műszer árnyékoló elég hasonló. A műszer egység, árnyékolóstul szerintem sem sikerült szépre a 159ben.

De ez a hasonlítás pont olyan, mint a Giulia belsejét BMW nyúlásnak nevezni. Részleteiben van hasonlóság, de az összhatás teljesen más.
mex862015-06-26 08:41:56 // 519
Arna?
az egy datsun cherry :D
denil12015-06-26 07:39:30 // 518
Ja és oldaljegyzetben megemlíteném,h néztem Renault Megane RS-t is. A maga 250LE-je, a diffi és a futómű és a műszaki tartalma lealázza az 59-est. Miért nem vettem mégis azt?

Mert szebbet hányok 3napi ivás után.
denil12015-06-26 07:36:47 // 517
Ezt akartam én is mondani. Ha az a hasonlóság fokmérője,h csőműszer van, akkor már a 156-tól egyforma a Megane és minden Renault meg a 159.

Nem értem a srácot...nem szabadott volna kijönnie a 159-nek, meg nem egyedi?Nincs még egy orr amivel azt össze lehetne keverni. Pár hónapja amikor már tiszta volt,h 59-et szeretnék, szó szerint elolvastam minden nemzetközi tesztet / megnéztem minden videót ami elérhető volt angol nyelven és mellé vettem a magyarokat is. KIVÉTEL nélkül mind dícsérte a formatervet és valahogy egyik sem említette a Renault de egyik másik márkát sem. Sokkal inkább kötöttek bele a műszaki tartalomba vagy abba,h háááát az olasz megbízhatóság így meg úgy...de a design mindnél ( na jó 1 újságírónál aki híresen olasz ellenes ) No.1 volt.

Én messze nem vagyok elvakult 159 fan, de az állításai a srácnak egyszerűen hülyeség. Ha azt mondja,h neki nem tetszik azt elfogadom, hiszen szubjektív dolgokról kár vitázni. De ezek az összehasonlítások nagyon erőltetettek.
Piritu2015-06-26 07:13:39 // 516
Ilyen alapon bármelyik autóhoz hasonlónak lehetne mondani, ahol egy fedél alatt két kerek műszer van. Mert más hasonlóság nem igen van. Még az anyaghasználatban sem.
Andy2015-06-26 07:13:29 // 515
Úgy három éven keresztül szinte naponta volt "szerencsém" ilyen mégánban ülni, öcsém jóvoltából.
Köszönőviszonyban sincs a 159-el.
Ez szvsz most nagy öngól, hiába erősíted az igazad! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 07:08:19 // 514
Látom tovább fokozod a hülyesèget :-) B@szott nagy a hasonlóság ... Vègül is ennyi erövel Te is bantu nigger vagy mert van 2 kezed meg 2 lábad... ahhhhhh ;-)
GTPeti2015-06-26 01:16:52 // 513
Javaslat: Ha nem gond, akkor a rönós képek helyett beszéljünk pl. a technikáról, vagyis ami a cikkben áll.
GTPeti2015-06-26 01:14:35 // 512
"eddig a germán überjárgányosok csak legyintettek a 159 et Lagúnákkal hasonlították ,meg Acoordokkal"

Elég sok űberjárgányost ismerek, de soha nem ez jött át, még a 159 kapcsán sem. A legegyszerűbb ha az Autobahn-on mész egy Alfával. Vagy nem merik megelőzni, vagy lemennek előle. (Gondolom ilyen élményben volt már részed.)

De még a tuningbetyárok sem néznek le egy Alfát... Ugyanezt egy Lagunáról nem mondhatnánk el...
mesa2015-06-26 00:33:22 // 511
Igena Ti az már közelíti az Alfa életérzést. A többit, hagyjuk (a karosszéria lakatosokra) :D
Marchionne sem véletlen mondta, hogy a 159-nek sosem lett volna szabad napvilágot látnia

Másnak: A V6 biturbo igenis Ferrari tervezésű motor.
Másnak: a legszebb "kombi" megtisztelő címet a 156 Sportwagon kapta, nem véletlen, elsőként sikerült a berlinetta sportosságát átívelniük egy szárnynak ható fedlap mögé bújtatni. Ebből a kecses "sportkombi" kategóriát szülő formából a 159 SW esetében semmi sem maradt

A 156-nak lejtett rendesen a tető íve, be is szalad a hátsó szárny alá


159-nél már csak az oldalablak kerete lejt, a tetőív szögletes, mint egy Passaton. A da Silva tervezte negatív kiszélesítéseket is ledörzsölték a kocsi oldaláról


Biztos vagyok benne, ha a Giuliából kihoznak valaha, az megint olyan szép lesz, mint a 156 Sportwagon!
dev1662015-06-26 00:29:21 // 510
bámulatos ez a hasonlóság ... ja nem. Ezzel az erővel mellé tehettél volna Robúr belsőt is.
mesa2015-06-26 00:23:12 // 509
Ki nem szarja le? 1x mindenki hibázhat. Légy rá büszke! :D
mesa2015-06-26 00:20:38 // 508
A tudatlanság csak egy állapot, amin lehet javítani.
Zsunior: 2006-os Megane :P
GTPeti2015-06-26 00:09:10 // 507
Srácok, ezt a cikket olvastátok már?

Alumínium ajtók és első-hátsó segédkeret valamint tornyok. Karbonból készült ülésvázak, stb. stb.
msd2015-06-26 00:01:39 // 506
Mi ragadt magával az Arnában? :P :D
Zsunior2015-06-25 23:52:55 // 505
Jólvan akkor, biztos!
.......................2015-06-25 23:27:16 // 504
A biturbo V6 sosem volt Ferrari motor,
A cryslernél öntik a blokkot az usaban
Egy részét ott másikat Fridrichshafen melett forgácsolják
A Fiatnál szerelik ahol a Maseratikat is
A Ferrari hozzá sem ért
tipoatti2015-06-25 23:14:33 // 503
Nem ez a Megane enterior a hasonlat targya, hanem az eggyel ezt megelozo generacioe. Mult hetvegen pont egy olyat nyuztam sok szaz km.-t. :) Nem veletlenul irja mesa azt, amit, de spongyat ra. Tema vege. ;)
tipoatti2015-06-25 23:11:20 // 502
:) Hat, en nem fogok veled osszeveszni. Az biztos, hogy a 159 ( kivetel talan egy TI ) soha nem szerepelt az en bakancslistamon sem.
Tomi1472015-06-25 22:25:37 // 501
Igen, több német komment foglalkozik a témával, és az elfogulatlanok megadják a pontot Giuliánknak!
Angol nyelvű oldalakon is nagy a lelkesedés!
Chianti2015-06-25 22:22:01 // 500
Összeszedett gondolatok... szépen összefoglaltad a lényeget. :o)
Bomi2015-06-25 22:21:29 // 499
Sziasztok,
Azon gondolkodtam ,hogy mennyire igaz amit Tedi írt a cikkben:

"Hát itt van, megkaptuk! A visszapillantóba nézve még egy amőba is összecsinálja magát a látványtól, van Ferrari-motor, hátsókerék-hajtás, modern technika, mi kell még? Vagy soha semmi nem elég? Legyen elég ennyi! "

Nem tudom Ti hogy vagytok vele de amióta bemutatták a Giulia-t én még büszkébb vagyok ,hogy Alfa tulajdonos vagyok és a párom is!
Ebben az autóban minden megvan ami kell és biztos ,hogy ha egyszer megtehetem venni fogok egyet, számításaim szerint 5-6 év múlva :)
Lesz V6-os Ferrari motor 510 LE-vel , (biztosan sokaknak eddig megvalósítatlan álma,hogy 500 LE feletti autót vezessen), lesz diesel motor akinek az jobban fekszik...lesznek kisebb benzinmotorok is (pl.300LE-vel) tehát mindenki megtalálhatja majd a neki megfelelő típust egy gyönyörű mai trendnek megfelelő de mégis valahogy egyedi megjelenésű autóban.
Kollégáknak én is elküldtem a cikkeket , szinte már dicsekedve ,hogy milyen tökéletes lett az új Alfa, és rengeteg elismerő szót kaptam még azoktól is akik nem szeretik a márkát....egy negatívum viszont ami elgondolkoztató: "Nagyon jó, nagyon szép, erős ,de ez mégiscsak egy Alfa"
Hát erre azt mondtam, nem lehet mindenkit meggyőzni , nem is kell ,hogy mindenki Alfás legyen....ez így van rendben. Ettől vagyunk kicsit talán egyediek mert az Alfa nem tömegcikk.
Azért én azt mondom ,hogy aki csak tudja vegye meg jövőre a Giulia-t, már csak azért is ,hogy tudjak majd használtan venni 5 év múlva :) és segítsünk fellendíteni a kedvenc márkánkat!

Üdv. Bomi
GTVili2015-06-25 22:12:28 // 498
Hehe....most olvastam egy német cikket....melyben az A4-eshez hasonlítgatták...
Leírták,hogy az új A4-et csak a hardcore audi rajongók tudják megkülönböztetni a régitől....

És még "mi" fanyalgunk,hogy nem lett elég egyedi a Giulia....
Tomi1472015-06-25 22:07:28 // 497
Most akartam megosztani én is :-)
GTVili2015-06-25 22:04:51 // 496
http://www.portfolio.hu/vallalatok/cegauto/de_miert_nem_ivan_alfa_romeo_giulia.216065.html
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.