Fórum >> Típusok >> Giulia

Haddel2016-08-13 20:04:49 // 2118
RomeoOne2016-08-13 10:24:47 // 2117
RomeoOne2016-08-10 20:05:31 // 2115
Mondjuk gondolom mindegyik hazabeszél. A németek a németet védik, az olaszok meg az olaszt hozzák ki jobbnak. Valószínűleg az is számít, hogy ki mit tart fontosnak egy autóban. Azért ebbe a négybe szívesen beültem volna egymás után menni egy kört, mert úgy lehet igazán érezni a különbséget. Tényleg kíváncsi lennék milyen egymás után vezetni és első kézből tapasztalni, hogy miben másak. Egyébként mivel pont a menettulajdonságok és a stílus a preferencia nálam, elég valószínű, hogy a Giulia jönne be legjobban.
Giuntini2016-08-10 18:10:03 // 2114
Egyébként ugyanazokat mondták, amit eddig is hallottunk. Egy-két anyag lehetne jobb, de egyébként nagyon rendben van. Az összeszerelés minősége a BMW szintjén van, de nem éri el az Audi minőségét. Negatívumok közé sorolják, hogy nem parkol be magától, míg a többiek tudják ezt az opciót, vagy az infotaiment jobb a németeknél. De ezen felül valami űber nagy különbség van az Alfa javára. Minden szempontból, vezetés futómű, ahogy mondták, más ligában játszik. Ezt a nimbuszt próbálják tönkretenni a német újságírók ha tudják...
Giuntini2016-08-10 18:04:11 // 2113
Olasz tolmács és idegenvezető vagyok:)
Liquid2016-08-10 10:05:17 // 2112
tud olaszul :)
RomeoOne2016-08-10 10:01:37 // 2111
Most nem tudom, hogy csak poénkodsz vagy tényleg tudsz olaszul, mnidenesetre a többieknek, megtaláltam youtube-on is a videót. Itt be lehet kapcsolni a feliratot, ami alapértelmezetten olasz, de lehet rá kérni angol fordítást. A lényeg í]y már talán kimazsolázható.
Kazes☻2016-08-10 09:07:45 // 2110
Hehe... 2104.hsz. :)
Balázs156SW2016-08-10 07:21:10 // 2109
Egy kis "magyar". http://www.autoszektor.hu/hu/content/forradalmian-uj-fekrendszer-keszul-budapesten-interju
Giuntini2016-08-09 23:15:31 // 2108
Én értettem minden szavát, az Alfa vezetésben és fékekben egy másik földrészen van, sokkal jobb mint a németek, technológiai fejlettségben viszont még valamivel alatta. Anyagokban a BMW-vel egyenértékű, az Audi valamivel felettük áll. De egyértelműen az Alfa a legjobb köztük, vezethetőségben közelébe nem érhetnek a németek.
RomeoOne2016-08-09 22:18:15 // 2107
Itt van hozzá a videó is, de a szöveg sem angol, meg angol felirat sincs hozzá, úgyhogy nem tudom, hogy van-e itt, aki érti....

VIDEO, Alfa Romeo Giulia VS BMW Serie 3, Audi A4 e Mercedes Classe C . ita
RomeoOne2016-08-09 22:11:46 // 2106
emGéza2016-08-08 12:22:43 // 2105
Nem sok helyen rémizgetik az autósokat ilyen képekkel ! :-(



Végre nem felejtettem el , hogy képesítsem . :-D
Kazes☻2016-07-27 10:54:27 // 2104
Kócosw2016-07-26 20:13:34 // 2103
Ma egy nemlétező helyen randiztam a Julissal.Szántam rá időt nost jobban átnézni.Akadnak még gyerekbetegségek jócskán ,de egy tény,továbbra is iszonyatosan bejön és olyan lesz egy ilyenem érzésem van.Az egyik számomra fura részlet,vagy csak láma vagyok dee nem találtam back gombot a tekertyü mellet,csak a menü gombbal lehet visszalépni,de nem egy szintet,hanem direkt vissza a menübe.A válto utja rövid de olyan fura kicsit akadós volt a valtaskor,de lehet csak ennél a példánynál.Kicsit szorosan jár a motortér nyito kar is mintha a bowden nem csuszna rendesen ,érdekes megoldás ,elsöre nem tünik hosszu távon stabilnak -ami az anyagát illeti -a müanyag kis kar.Dehát ezek mindmind aproságok amik a szériában is kiküszöbölhetök.
Haddel2016-07-26 19:30:50 // 2102
Abarai2016-07-25 10:24:55 // 2101
Hogy a fenébe nem számítana? Gyanítom, hogy többségünk azért kötött ki az Alfánál, mert beleszeretett a látványba. Ugyanezért nem Corollával vagy Golffal járunk a vélt vagy valós kvalitásaik ellenére. Lehet akármilyen jó egy autó, az csak akkor derül ki, ha valamivel sikerült becsalogatni a szalonba a vásárlójelöltet.

Amúgy engem megnyert. Alig várom, hogy legyen belőle 6-8 éves használt. :)
Béci Ɨ|ѯ2016-07-24 21:24:40 // 2100
Idén az Astra. Úgy hogy pont annyit ér, mint ahogy írtad...
Piritu - 1.000.0002016-07-24 20:15:09 // 2099
Egyetértek. Semmi jelentősége sincs a címnek. Maximum aki elnyerte, az dicsekedik vele.
Se a 147-et, se a 156-okat sem ezért vettem...
Tedi2016-07-24 18:50:29 // 2098
A 156 sem attól volt sikeres (ahogy egyik autó sem), hogy egy korruptnak látszó zsűri egy évig odaadja bármelyik autónak az év autója díjat. Na bumm, attól még a Vezúv a helyén marad. Marketing értéke sincs már szerintem akkora, mint anno. Most így hirtelen azt se tudom megmondani, hogy ki nyerte idén. Az utolsó emlékem a Leaf évekkel ezelőttről. Na, szóval ennyit erről, ilyen díjat inkább ne is nyerjen a Giulia.
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-24 13:43:14 // 2097
Egyébként ha van igazság, még az se számít, hogy milyen kívül-belül.:))) A lényeg, hogy milyen autóként.

Remnykedjünk.
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-24 13:40:13 // 2096
Azért a Clio ellen elég nagy szégyen volt veszíteni (az európában akkor nem kapható Leaf ellen is amúgy, de az megint másik lobbi).

Szerintem teljesen egyértelmű a helyzet: akár tetszik, akár nem, a 159 egy olyan padlólemezre került, amire semmi más. Hogy ennek a (facelift után is meglévő 20-40 kg, előtte inkább 60-90 kg) túlsúly volt-e az oka, vagy az, hogy szinte lehetetlen feladat volt a Busso v6 helyett holden blokkokból ugyanolyan teljesítményt kicsikarni (na akkor is mit kaptam, mikor kijelentettem, hogy kizárólag az adatok alapján egyértelműen a v6okat akarták helyettesíteni), sosem tudjuk meg. A 159 valóban azért volt hiba, mert nem folytatták a fejlesztését, de nem a GTA hiányzott, hanem a fejlesztési szakaszból jó pár hónap. Amúgy az is érdekelne, hogy a Saab miért nem épített rá autót. Vagy, hogy elkezdte-e egyáltalán.


Aztán a kezdeti kormányszervo gondok, meg a használható motorok dpf-egr hibái (amik hamarabb előjöttek, mint a jts-ek ordító bakijai) a kezdeti vásárlói bizalmat is aláásták.

Sajnos a bmw e90 hiába küzd hiányosságokkal, az nem számít a vásárlónak, mert az nem "szarolasz".

Ahogy biztos nem segített az sem, hogy a versenysportból is kivonultak már 2005-ben. A válság akkor még sehol sem volt...
A 159-ből valószínűleg nem lehetett versenyautót csinálni, a 156-nak anno minden körülmény megvolt (s2000 szabályok, csúcs futómű, kis súly), a 159-cel csak a dtm lett volna játszható, de az meg más liga pénzügyileg.

A Giulia valószínűleg semelyik hibába nem esik bele, és biztosan nem véletlenül nem néz ki másként. Nagyon szeretem minden porcikáját, de a 159-et is szerettem. Sőt, amikor kis szarosként megálmodtam 3 évesen a 33-ban ülve, hogy 155-öst akarok, akkor is elolvadtam. De akkor meg pláne, amikor megláttam a 156-ost.
Az most nincs meg, és nem az eltelt évek miatt :)
Giuntini2016-07-24 12:14:31 // 2095
Mondjuk amikor 3. helyezett volt a 159, akkor az év autója a Renault Clio volt. 2. a Passat. Ha a beldő tartalom és a formaterv számított volna akkor utcahosszal nyert volna a 159. Abban az évben jött ki a Grande Punto is. A Clioval összevetve mindenben jobb volt. Mégis a Clio nyert, mert a politika így akarta. Szerintem mindenképpen idén a Giulianak kellene nyerni. Ha nem, az sem érdekes, de ha van igazság, akkor az év legnagyobb és legjobban várt dobása az Alfáé. Momdom, formatervben nem éri el a 159-et, nekem a belseje sem akkora retro-egyedi dobás mint a 159-é, de ahogy beleülsz, ilyen üléspozíciót ilyen izléses anyagválasztást, ilyen hangulatot egyetlen konkurens sem kínál.
Piritu - 1.000.0002016-07-24 11:56:30 // 2094
Azért ha megnézed az év autója listáját, találsz rajta bőven "nem formabontó" vagy akár kifejezetten ronda autót is.
Giuntini2016-07-24 11:03:15 // 2093
Nem azt mondtam hogy egyáltalán nem, de ne döntő volt. Soroljam? Golf, és társai. Politika is erősen szerepet jàtszott. A 159 a lehető legrosszabb pillanatban született. 2 évig baromian jól mentek az eladások. Minden meg volt a GTA-ra is. Aztán jött a recesszió. A BMW, Audi eladasok is visszaestek, akkor mit kellett volna várni az Alfától. A 159 gyártasa nem azért lett leállítva korán mert nem volt jó autó. Sőt nagyon is jó volt. Azért, mert nem volt a fejlesztésre pénz. Nem mentek az eladások, egy olasz prémiummárka sokkal nehezebb helyzetben volt mint egy német. Marchione amikor kijelentette hogy a 159 tévedés volt, akkor egy akkora hazugsagot mondott mint egy ház... A fejlesztések maradtak el, mert nem volt rá pénz.
Kócosw2016-07-24 10:18:34 // 2092
Szerintem se :)
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-24 09:13:50 // 2091
Azért erre ne vegyél mérget...
Giuntini2016-07-24 09:03:09 // 2090
A forma sohasem játszott nagy szerepet.
Kócosw2016-07-23 21:42:16 // 2089
Én várnék azért egy Juliska kombit is még ;)
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-23 21:11:15 // 2088
Ne legyen igazam, de a Giulia a formája miatt nem lesz úgy év autója mint a 156 volt. De hátha az olaszok megveszik a zsűrit :)
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-23 21:07:55 // 2087
Valamelyik olasz alfás fb csoportban láttam.

A fene se emlékszik már rá melyikben... valami újságcikk volt befotózva.
droberto2016-07-23 20:29:41 // 2086
Az én olvasatomban (a teljesség igénye nélkül):

- 156: a legszebb SW forma, kecses és filigrán.
- 147: az egyik legszebb hatchback.
- 159: az autóipar egyik legszebb frontrésze.
- MiTo: Zabálnivaló, kis gombóc.
- Giulietta: Visszafogott kissé lagymatag Design, kivétel ez alól a far rész.
- Giulia: Hasonlóan visszafogott mint kistestvére, de semelyik része nem lóg ki a sorból, tökéletesek az arányai és azért számtalan apró egyedi részletében igazi Alfa. Műszakilag vezetési élményben (mondom ezt úgy hogy nem vezettem) a konkurencia előtt van egy jó utcahosszal, és végre már nem csak egy nagyon fasza Fiat, hanem egy k@rva jó majdnem Ferrari. :)))
Tedi2016-07-23 20:05:00 // 2085
Nem hallottam ilyenről :) Nem tartom elképzelhetetlennek, de picit meglepődnék rajta. Nem tudom mennyire pörgött már fel a gyártósor, de amíg nem full kapacitáson megy, addig én nem látom sok értelmét, Mondom ezt úgy, hogy nem folyamatmérnök vagyok, hanem ússágos :D
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-23 19:50:01 // 2084
Az most igaz, hogy hosszabb munkaidőt és rövidebb szabadságot kapnak a Giu gyárban dolgozók, hogy eleget gyártsanak?
Tedi2016-07-23 19:33:00 // 2083
Ez pedig most hiba lehet.

Szerintem pont nem :) Épp csak annyira nyúltak bele, hogy az Alfásoknak még tetszen, a nem Alfásoknak meg már tetszen. A műszaki tartalma van annyira király, hogy nem érdekes, hogyan néz ki. (pár apró hiányzó kütyüt leszámítva, ugye).

Nem rég olvastam az első havi eladási adatokat, csak Olaszországban 800-at adtak el egyetlen nyomorult hónap alatt. Nem rossz kezdés.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-07-23 19:23:23 // 2082
A TC szopkodja csak a német sz@rok f@szát... nem is vagyok kiváncsi a véleményükre.... öszintén kicsit féltem a Gyulától mivel az 59 után ami jött éra a macilaci meg az alfabravo nekem egyáltalán nem piszkálta meg az ingerküszöböm... viszont a Gyulánál vannak Alfa vonások csak nagyon rejtve és finoman nekem bejön ez a leegyszerüsitett tiszta forma kivül, belül a müszaki tartalom meg no1... az 59 meg 59 nem lehet überelni :)))))))))))))))))
droberto2016-07-23 18:44:13 // 2081
Lehet csak elkötötte a Karottáét. :)
droberto2016-07-23 18:43:42 // 2080
Egy nem Alfás kollégám az mondta a Giuliára, amikor mutattam neki, hogy Ajha, végre egy szép Alfa, ami nem ilyen kesze-kusza, hanem hagyományos forma.
Hát igen, nem vagyunk egyformák. :)
Giuntini2016-07-23 18:29:45 // 2079
Ezt mondom, a 159 megtartott minden szépet, ami az elődnél jó volt. A 156 egy lágyabb vonalvezetésű, a hátsó kilincseknek köszönhetően talán sportosabb formájú volt, míg a 159 kifejezetten markáns, és egy tank feelingje van. Ezt fokozta kategóriájának legmerevebb kasztnija.
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-23 18:15:05 // 2078
Nem értek egyet. A 159 a Brera orron kívúl egy 156 folytatás, a hátulja kifejezetten nem nagy extra a 156-hoz képest.

A Giu valóban nem folytatja ezt a vonalat, de annyira markánsan újat sem kezd, mint anno a 156. Ez pedig most hiba lehet.
Giuntini2016-07-23 17:14:53 // 2077
Igen, igazad van, most erre volt szükség! Az Alfa megmentése volt a cél, biztosra akartak menni. Szerintem, nagyon jól sikerült.
Tedi2016-07-23 16:07:56 // 2076
Gondolom senki nem lepődik meg, ha azt mondom, direkt lett ilyen. :)
Giuntini2016-07-23 15:22:05 // 2075
A 159 mindent egyesített a formájában, ami az elődöknél csodálatos volt. A Giuliában nincs semmi az elődökből. Nagyon szép, jól néz ki, de a BMW-től akar vásárlókat. Ezért formájában nincs semmi radikális, és megosztó.
Kazes☻2016-07-23 15:21:02 // 2074
Számomra a katartikus élményt a Brera első megjelenése okozta... és aztán abból faragtak 159 berlinat, majd sw-t... de azok is szépek! Ám a Giulia igazi Alfa, csodás, remek... stb. minden porcikája! :)
yani🍀2016-07-23 15:12:03 // 2073
Ezt én is így llátom, és pont ezért fog még jó néhány évig megmaradni a 159.
VKG699!!! (4x156+75)2016-07-23 15:05:47 // 2072
A 156-ost is amúgy. Sőt, a 155 is katartikus élmény ha nem a lefingott 99%-ba tartozik.
A 156-os formája ma is a csúcs, és még a fl előtti verzió sem tűnik 19 éves formatervnek.

Nézz meg egy 97-es a4-est vagy e36-ost, vagy akár a legelső e46-ok bármelyikét. Sokkal jobban öregszenek, mint a 156-os.

A Giulia csodálatos és szép, de nem 156 és nem is 159.
Giuntini2016-07-23 14:46:29 // 2071
Ezt én is így látom. Első látasra képen és most élőben bebizonyította nekem, hogy nagyon jól néz ki, de első, második és sokadik pillantásra sem okozott olyan katartikus érzést, mint a 159. A 159-re ha ránézek, azt mondom, "műremek". Nem tudom, hogy a Giuliáról 10 év múlva ugyanígy lehet vélekedni. A 159-et a mai napig megnézik.
Kazes☻2016-07-23 14:16:19 // 2070
yani🍀2016-07-23 13:51:54 // 2069
Az egyik szomszédom az M5-ös mellett Lajosmizsén benzinkutas. Winkler kb. 2 hónapja egy 159-el állt meg ott tankolni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.