Fórum >> Típusok >> Sprint

Face2009-05-18 14:21:08 // 886
Ok vettem az adást. Tihany amúgy sztem is jó!
Face2009-05-15 08:35:47 // 885
Nem kicsi nyúlásszag a levegőben logoügyileg....ejj...
Face2009-05-13 10:31:14 // 884
Részemről ott leszek akárhol is lesz.
Csak eddig lusta voltam felírni magam :)))

MOST III.

Időpont: 2009. május 23. (szombat)

1. pedrito
2. alfa62
3. Ferke (lesz olajnyomás!:)
4. Face
Face2009-05-07 22:35:33 // 883
Remélem ezt beszivva irtad...mert ha nem, akkor no comment ez az ötlet az autó színére... LOL... bocs.
Face2009-04-30 20:45:27 // 882
Eddig nem volt időm belefolyni ebbe a szavazosdiba, de majd most! :)

MOST 3 szűkített szavazás! :-)))

Helyszín:

I. Bp. és környéke (Dunakanyar, meg minden)

1. pedrito

II. Közép Dunántúl (Bakony, Balaton, somogyi dombok, stb...)

1. Ferke (megváltozott a vélyeményem, Bp. környékét unom, a Balaton a nyerő!:))) )
2. Kacorka (én is ezt pártolom Bp már uncsi)
3. Face, mert a környéket már énis unom

IV. Kelet Magyarország (Mindenféle látnivaló, akik arrafelé laknak írják ide)


Időpont:

I. május 23. (Selenia rally napja)
1. pedrito
2. Ferke (de egyébként bármelyik időpont jó!:) )
3. Kacorka (előtte van egy héttel a yetro, elég a tájékozódásból annyi :-), de nekem is jó bármi.)
4. Face (amugy nekem tök8 mikor)

II. május 30.

III. június 6.
1. kesa
Face2009-04-29 20:41:50 // 881
A felfogatása gyárilag a féknyereg külső oldalán van, két kis menetes furat az állítócsavar két oldalán, Haynnesbe 87-ik oldalon látszik. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy ne rezonált volna iszonyatosan az a lemez ott...
Face2009-04-28 19:22:25 // 880
Szted mennyire van megcsinálva, ha látszik az alját mutató képen, h levan fújva a lengéscsillapító komplettbe és a mélyedések alján meg szépen ott vírit a jó rozsdaszín....
Face2009-04-22 14:36:36 // 879
Engem ez komolyan érdekelne, nem tudsz részleteket? Már párszor nézelődtem ilyesmi tanfolyam után, de mindenhol csak szakközépsulik által hirdetett 2 éves rendes képzéseket találtam... az meg nempálya, se időm rá se nem célom lakatossá válni... csak szeretnék megtanulni szépen heggeszteni és kalapálni a fémlemezt :)) hobbiból.
Face2009-04-20 08:17:24 // 878
Királyság, ez a legtisztább ügy, ott a helyem :) Felvonulok teljes szerszámozottsággal :))) végre lesznek jó zsanérjaim is, jupiiii :))) Köszi!
Face2009-04-19 22:20:11 // 877
Nem venném a szivemre ha magadra ejtenéd :))) Ha ilyen macerás, akkor várjunk még egy kicsit, hátha pl. Ferkének van kéznél kiszedett.. Amúgy valszeg jövő hétvégén álnék neki legkorábban. De azis lehet h nemszarozok, bedobom azokat amik vannak, es max nem megyek vele csak keveset, ugyse hasznalom napi szinten... Lehet ez a legegyszerűbb.
Face2009-04-19 22:06:01 // 876
Nah, szuper! Azokat megköszönném, ha nem gond kiszedni Őket.
Face2009-04-19 20:58:13 // 875
Hát kollégák, ma kiderült h a 33 hátsó lengéscsillapítók nem rakhatóak csak úgy be a sud hátsó hídhoz, így a 33 Imola rugók+gátlók Sprintbe kerülése meghiúsult.. Kiderült ugyanis h a 33 gátlók jóval rövidebbek a Sprintbe valóknál.Csináltam is egy képet egy pár bontott szar sud gátló mellé rakva..

Mikor fél oldalt szétbontva ezzel szembesültem, inkább hagytam az egészet, a rugókat se cseréltem ki..azok szépen passzolnának.
Viszont lenne egy kérdésem.. nincs valakinek itt a közelben egy pár használható állapotú sud hátsóhídhoz való hátsó lengéscsillapítója kölcsönbe pár hétre? Kéne valami a kocsiba, hogy tudjam használni, míg elviszem a bent lévő gyenge sárga Koni-kat felújíttatni...
Face2009-04-14 10:04:23 // 874
Ingegnere néhai 33 Imolájánk rugói mennek majd hátra, azok pont kéznél vannak :)
Face2009-04-14 09:30:51 // 873
Én sajnos munkából adodó elfoglaltság miatt nem tudok menni... viszont most húsvét hétvégén lementünk kárpótlásul három haverommal... Ennek ürügyén csatolok is egy képet, olyanok számára akik le akarják ültetni a Sprintüket, történt ugyanis hogy még Novemberben kiszedtem a hátsó rugóimban lévő keménygumi távtartókat, mert túlságosan rázott a kocsi szar úton.. azthittem ugyanis h csak merevítés céljából vannak bent... Hát nem azért voltak bent....azóta ugyanis most vittem egy embernél többet először.. 4felnőtt+20kg szerszám... minden huppanónál, út egyenetlenségnél, hirtelen kigyorsításnál beleértek az ívekbe a hátsó kerekek, olyan szinten kivannak gyengülve a hátsó rugóim...

Viszont , este 6 után iszonyatjól lehetett jönni visszafelé Komáromból végig a dunaparton BP felé, szinte zéró forgalom, szép táj., igazi élményautózás volt :)
Face2009-04-10 22:06:28 // 872
Gyárilag valami tömítőmasszával voltak körbekenve, én valami szélvédőtömítőanyaggal próbálkoznék pl., vagy valami olyan karosszériatömítővel ami nem ragad oda permanensen.
Face2009-04-06 08:19:31 // 871
A jóóóó kukoricakonzerv tuning, minden Q4 elengedhetetlen tartozéka :))))))) hihi :))))
Face2009-03-12 22:15:16 // 870
Oks, persze, rendben.
Face2009-03-10 20:08:41 // 869
Eladók az alábbi friss szerzeményeim, mivel nekem már van tartalék :))
1 pár hibátlan állapotú bontott lóherés hátsó levegőbeömlő! Sehol egy törés, teljesen épek mindenhol, a rögzítő csavarjaik is! Mivel mindannyian tudjuk milyen ritkák ezek, főleg ilyen jó állapotban, az ár 10e HUF _alku nékül_ a kettőért. Ha nem viszitek, akkor se dőlők a kardomba :))) 10 év múlva eladom 3x ennyiért :))))

A képeken kicsit vizesek csak, elkészítésük előtt mostam le 20év koszát róluk. :)
Face2009-03-06 16:35:21 // 868
Hát mindig lenne mit csinalni rajta, de melyiken nem? :)) Amúgy teljesen működőképes, és megbízható, heti 2-3x használom, főleg hétvégente, bár télen többet pihent most. A közeljövőben oljacserét, hűtés-fűtéskör felújítást fogok csinálni. Egész elfogadható hangja van pl. a levegőbefújó ventinek ha hetente befújom teflonos biciklilánc olajozó sprayvel a műszerfal alól :))) Meg lesz csomagtér ajtó teleszkóp csere, illetve motortér-ben javítófestés itt ott..persze mindent hamár normális idő van. :))
Az első sárvédőt még minidg nem cseréltem ki, pedig megvan a cseredarab, de várok míg majd tudok lakatoltatni többrészt egyszerre ($$$).. elég rendesen bugyborékol a szélvédő körül, az A oszlop alatt, küszöböknél, hátul az íveknél, meg komplett hátfalat kéne cserélni, meg kötényt körbe alul lent, illetve végig a sárvédő tartó nyulványokat elöl. Valszeg mindezt egybe fogom csinaltatni, mert még egyiksem vészes, talán összel, vagy nyár végén vagy kitudja :)) Hát kb. ez van, amúgy első ránézésre , meg távolról sokkal jobbnak tűnik mint amilyen igazából :)))
Face2009-03-06 16:14:46 // 867
Gyönyörű sárga-zöld csíkos szigszalagos részletek! :DDD :P az igazi magyar univerzális megoldás :DDD
Face2009-02-08 20:19:26 // 866
Kaptam egy linket, ha valaki krómos cuccokra pályázik, ez érdekelheti:

http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/alfa_romeo_sprint

kár hogy nemtudnám sehova tenni :( , pedig erősen elgondolkodtam rajta h megérné megvenni, ha rajta van minden..
Face2009-02-08 20:04:30 // 865
Hát, sztem minden sprint párásodik rendesen, de nálam ha már meleg a motor akkor pikkpakk leszedi ha a szélvédőre fuvatom 2es fokozaton úgy hogy mind 3 vezerlőkar jobboldali állásban van. Ha már lefújta, utána vissza is lehet venni egyesre ahogy melegszik fel az utastér.Ha még hideg a motor és csak hideget tudsz ráfújni, akkor nálam segít ha lehúzom az ablakot 1,5-2 cm-re h mozogjon a levegő, és kitudjon menni a párás levegő amit kilélegzem, meg egy puhabör rongy sem árt ha van kéznél h tudd törölgetni.. :D.
Amúgy ha ettől elkezdett derengeni a töltés lámpa akkor a generátorod szerintem kezdi lassan megadni magát...
Face2008-12-07 19:06:49 // 864
80-90 fok között van az üzemi hőmérséklet. Sztem annyira még nincsenek hidegek hogy kartonlapozni kelljen. Én még nem láttam olyan levegőkeverő kütyüt ami huszonX év után még működőképes lett volna..sztem hagyd, télen lényegtelen. :) Lámpára nincs ötletem, amennyiért találnál, annyiért újra is tudod foncsoroztatni őket. Amúgy néha látok krómos lámpákat olasz e-bayen borsos összegekért.. Ha nincsenek hátul szétrohadva a lámpatestek akkor foncsoroztasd újra őket, és rakjál be Hella light power emeltfényű izzókat (ne 100w-osakat, azok pár év alatt szétviszik a foglalatot..), nekem beválltak nagyon !
Face2008-12-04 15:13:49 // 863
Nekem jöhet egy bontott jobbos műanyagos, ha hibátlan a búrája persze !
Face2008-11-05 13:35:48 // 862
A képen minden rajta van. Ez egy aluminium T profil, minden egyéb info ottvan a scannelt cetlin: Cerfix projoint H 7mm 99/T Ref:75080 270cm hosszú.
Face2008-11-04 20:17:17 // 861
Nektek nincs jobb dolgotok mint leendő userek számait írogatni a böngésző címsorába, és vizslatni az adatlapjaikat?.... :)))) fogom a fejem... :)))
Face2008-11-01 15:47:52 // 860
Van egy csomo maradék vezetékem, sarum,profi saruzófogóm, gázpákám meg minden.. vmikor összejöhetnénk egy közös szerelés/kábelezés/gyujtásbaszkorálós mókára :)
Face2008-11-01 15:42:06 // 859
Ezt speciel tudom, ugyanarrol a vezetékről/biztosítékról kapjak az áramot, valszeg a szivargyujtod is behal olyankor.. mondjuk a tolatolámpa érdekes.. az gyujtásfüggő, és ugynaonnan kapja mint a műszerfal és az ablaktörlő, bár az órára is tovább van kötve... szerintem nálad súlyos kontakthibák vannak végig mindezen vezetékeken, de főleg bent a biztitábla hátában! Nyisd ki a biztitábla hátát, és szemrevételezd/ tisztisd forrasztd meg, meg a sarukat végig ezen a kábelen. Lila, és lilafekete kábel. Veddki a műszeregységet, meg húzd előre a középső gombsort, akkor egészjól hozzájuk férsz.Ha már ottvagy a kékfekete kábelt is nézd át, az a másik áramköröd ahol a hiba van.
Face2008-11-01 13:10:17 // 858
Hmm, érdekes, kiváncsi leszek hogy befolyásolja ha bekötésre kerül a spirál majd :) amúgy megtáltam a nagy belső seegereket még amiket akkor vettem mikor beépült a bronzos meghajtó, ha kell belőle szólj.
Face2008-11-01 13:00:38 // 857
Öröm és boldogság.. beszakadt a jobb első emelési pontom...
Köszi a tippeket fék ügyben, megnéztem a dolgot, a betét nem égett el, a belső kézifékes dugattyún kicsit tudtam állítani kifelé, az így most valszeg jó lesz, viszont ugyanennek a nyeregnek a külső fele atomszarul van beállítva, valszeg mikor a sebességmérő spirált ügyködték a szervízben, és leszedődött a féktárcsa, nem állították rendesen vissza....simán ki tudom szedni a betétet és még holtjátéka is van... ezt viszont megfelelő szerszám hiányába nem tudtam beállítani.. a 17-es csillagkulcsom tul nagy nem fér oda redesen.. majd eszkábálni kell vmi célszerszámot...17-es dugokulcsbetétre nyél heggesztés v vmi hasonló.. Vagy ha valakinek már van ilyen esetleg azt szivesen kölcsönkérném...
Face2008-10-31 19:34:41 // 856
Tegnap volt egy érdekes esetem.Bent voltam a városban és egy elindulas után , parkolóbol való kimanőverezés közben 2x lefulladtam, először nemértettem mivan aztán a forgalomba kifordulva és gyorsítva azt vettem észre h rohadtul jobbrahúz a kocsi, és alig gyorsul.Lámpa jött első voltam a sorban, először azthittem vmit bekapott a jobb első fék, nyomtam egy padlogázt, hogy majd leégetem v vmi. Hát nem, semmi változás csak atomdurva fékszag lett mire keservesen elértem az 50km/h, így kellett mennem egy 800m-t biztos, mert nem volt semmi megállási lehetőség.. aztán be egy mellékutcába, ekkor már arra gondoltam h tuti megszorult a kézifék jobboldalon... Megáltam, behuztam, géptető felcsap, féknyereg tűzforró, de nem látszik semmi rajta... elindultam, ésha misem történt volna... arra tudok gondolni, hogy valamitől megszorult a kis karocska amit a kézifékkötél húz, és nem engedett vissza, valami dzsuvától v nemtom.A nyeregek 2éve csontra felújítva, új dugattyúkkal mindennel..meglepő lenne ha belül valami beszart volna.. főleg h 2 héttel előtte műszakin hibátlan volt a cucc...Azóta semmi hiba. viszont a kézi mintha kevésbé fogna, meg egy kicsit jobban kéne húzni...
A kérdésem pedig, szerintetek létezhet az h ez a kis kaland úgy leette asszimetrikusan a jobb belső fékbetétet, hogy utána kell állitani a hézagot (kijebbtekerni a dugattyut ami kézifékként funkcionál) a kis állítócsavarral a féknyergen? Ránézésre szembetűnő külömbség nincs, de felül a kis karon látszik,hogy behúzott kéziféknél teljesen végálláson van, míg a bal oldali kiskar csak kb félúton.. előtte sosem figyeltem hogy álltak...
Face2008-10-28 11:34:33 // 855
Ilyen esetekre találták ki a szótárakat ;) , online is van pár....
Face2008-10-28 11:33:52 // 854
A tekercsnek se biztosítéka, se reléje nincs gyárilag ;) egy fehér kábelen kapja a szaftot a felső sor közepén a biztosítatlan oldalról, ha kinyitod a biztosítéktábla hátát a kocsin egyértelműen látható lesz, könnyű visszakövetni a vezetéket.... ;)
Face2008-10-25 12:36:43 // 853
A Bosch nem kétjeladós, az csak Marelliben volt.
Face2008-10-25 08:55:36 // 852
Ha az egyértelmű dolgok át lettek nézve és minden jó, csatlakozók, tekercs áramellátása, tekercs rögzítőcsavarjai rendesen testelnek a kasztnihoz stbstb. Lehet pl. a tekercs alatti kis elektronika a ludas, ha elromlott. Vagy ha nagyon misztikus a hiba, olyasmit is eltudok képzelni, hogy a tekercs negativ polusáról jövő zöldfekete kábel(fordulatszámjel) meg van törve/szigetelése meg van sérülve valahol, és odatestel a kasztnihoz, ha ez történik akkor biztosan nincs szikra. Más ötletem hirtelen nemnagyon van.
Face2008-10-21 15:43:31 // 851
Hanem mégis mi? Részletezhetnéd...
Face2008-10-17 09:40:57 // 850
Nekem sosem csinálta még.Sztem a műszeregység test vezetékével, vagy kapcsolt 12v-jével lehet vmi, vagy magával a tesljes testtel, akkusaruk, testpontok mind rendesen meg vannak húzva? Én kiszedném a műszert, és tesztként húznék egy új testkábelt és 12v kábelt hozzá direktbe az akksiról, megnézni hogy akkor hogy világít. Fekete a test és kékfekete a kapcsolt 12v a műszerhez.
Face2008-10-17 08:16:53 // 849
A műanyagos sprintek ablaktörlő reléjébe bele van kötve a fékfolyadékszint visszjelző és a vizhőfok figyelmeztető visszjelző.Gyári funkció szerint amikor a gyujtást ráadod 1-2 mp-re a relé betesteli a két vezetéket, ezzel felvillantva az adott kis lámpákat a műszerfalban (lámpateszt), majd szép lassan elhalványulnak. Aki nem hiszi, az enyémen megtekintheti :D, hibátlanul működik (mióta egy villamosmérnök haverom átvizsgálta a kütyüt, és kicserélt benn pár cuccot :))). Vizsont azt nemtudom miféle összefüggése lehet a külső világítással, azokkal a vezetékekkel semmi nem találkozik a jobbos bajuszkapcsoló vezetékei közül. Viszont szegecs, a 100w-s izzóidtól már tuti vmi megolvadozott a balos bajuszkapcsolóban és csatlakozóiban, helyedbe szétszedném egy megnézés céljából, ha ennek a sarui a csatiban el vannak kokszolódva, attól lehet gyenge a világítás.
Face2008-10-14 19:54:21 // 848
Ez ku*va olcsó! Homokszórva, vagy drótkorongozva voltak a cuccok? Hol van a hely?
Face2008-10-13 20:54:35 // 847
Jo a kep... vmit nagyon nézek rajta... :S
Face2008-10-13 20:48:33 // 846
Torjay Laci (127_sud) árul komplett váltó tömítés garniturát, lehet vannak külön külön is a darabok..
Face2008-10-10 18:22:00 // 845
Nem biztos hogy odérek, én még a reggeli 10-el kalkuláltam, de várjatok meg mindenképpen jövök.!

Sukorói konvoj:
Indulás: 9:30, Diósdi MOL kút

Eddig:
Kacorka
szegecs
pedrito
krecsi
Face
Face2008-10-10 08:35:55 // 844
Hánykor legyen a tali és hol?
Face2008-10-04 12:25:05 // 843
19 sztem, de a 20-ast is berakhatod, max egy kicsit kissebbet kell nyomnod majd a pedalon :)))
Face2008-09-24 12:42:40 // 842
Keresek bal hátsó felújítható állapotú, nem berohadt dugattyus féknyerget. Valakinek elfekvőben?
Face2008-09-15 14:12:38 // 841
Én nem megyek Kaposújlakra. Megmondom öszintén az alfások 95%-a rohadtul nem érdekel...
Sztem mindenki döntse el hova megy, mi érdekli jobban, egy alfás tali a sok közül..vagy a MOST 2.
ennyi.
Face2008-09-15 13:36:50 // 840
Irtam a sprintesek többségének oldalára, akik még nem voltak benne a listánkban. Meglássuk.
Face2008-09-15 11:43:16 // 839
Összegezhetjük a dolgot akkor annyiban szerintem, hogy:

M.O.S.T.2.

Október 11. Sukoró, Velencei tó.

Minden sprintesnek ott a helye. :)
Face2008-09-15 11:39:10 // 838
Homokoltasd le, nagyonsok szivastol megkimeled magad vele.
Face2008-09-12 09:24:47 // 837
Garga úr, ezen képek jók, csak neked az egészet kitakarja a féktárcsa, meg a féknyereg, ami ugye itt nincs.. :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.