Face2007-10-09 08:19:07 // 686
Simán, este megméricskélem otthon.
Face2007-10-09 08:08:21 // 685
Jaja, első kerékcsapágy.Hát ez 8800-ból intthon volt, ebből 2560 postaköltség... miután megjött elmentem egy csapágyboltba is érdeklődni a miheztartás végett... :))) - először is nem volt nekik egyértelmű a szám, magán a csapágyon ugynis 2 szám van...szerintük az két külömböző csapágy, egyik 40mm-es másik 42 mm-es belső átmérővel.. és csak az egyikből volt raktáron magyarországon 1db ami a "szükebb" az is 13000HUF-ért....
Face2007-10-08 22:57:51 // 684
Face2007-10-08 17:03:13 // 683
Elgurultam arra az előbb hazafelejövet :)), láttam de sztem jó ideje nem nyúlt hozzá senki szegényhez atom porréteg leledzik rajta... :(((
Face2007-10-06 22:00:20 // 682
Sztem annyi a külömbség h több kis benzincső csöcs van a tankon valszeg benzingőz visszavezetésnek v nemtom.., esetleg ezek máshol is vannak.. de lényegtelen, a fölöseket siman le kell dugozni aztán hello...
Face2007-10-06 19:23:45 // 681
Koszi!Pont jó is lesz, kerékcsapágy csere után már azzal rakom majd össze :)))
Klokkerholm tank 33-hoz Unixnal 37e...
Klokkerholm tank 33-hoz Unixnal 37e...
Face2007-10-05 07:09:22 // 680
Face2007-10-02 15:13:31 // 679
Face2007-10-01 19:38:14 // 678
Ok, értem akkor egyenlőre hagyjuk, indexkar visszalökő kis műanyag háromszöged a kormány közepének hátáról nincs véletlenül?Használati szempontból az most fontosabb lenne.. multkor lefelejtettem a listáról... :)))
Face2007-10-01 12:55:38 // 677
Face2007-09-30 18:27:51 // 676
Egyáltalan nincs sajna... a mikorfilmek alapján a külsőfékes sprinteken a 2bejövő ág+1 kimenő ágas van végig 89-ig.
Face2007-09-30 18:25:31 // 675
Köszi, mit jelent az h fel kell ujjítani?
Face2007-09-29 18:13:48 // 674
Már túl sokszor voltam a faboryban, és basztam ki egy halom pénzt.. :D amúgy más a csavar mint a 33-on de valszeg ugyanugy M10x1,25-ös..de ezek ilyen speckó formájúak, van bennük egy lépcsőszerűség a menet előtt... végső variációban persze ez lesz..
Amúgy faboryn kívül nemtudsz vmi helyet ahol lehet ilyen M10x1,25 csavarokat venni, a sprint tele van velük....(gondolom a 33 is)
A fékerőszabályzó meg más, a 33-on két bejövő kör van, a sud/sprinten meg csak egy...
Amúgy faboryn kívül nemtudsz vmi helyet ahol lehet ilyen M10x1,25 csavarokat venni, a sprint tele van velük....(gondolom a 33 is)
A fékerőszabályzó meg más, a 33-on két bejövő kör van, a sud/sprinten meg csak egy...
Face2007-09-29 13:58:57 // 673
Futómű beállítva, legszebb h a speedyautonál a beállító computerben nem volt benne a sud... csak a 84 utáni sprintek.... jöhettem haza a Haynes manualért.... LOL
Viszont jól megszívtam ugyanis a bontott kerékagy ami kint teljesen jónak tűnt úgy búg mint az állat menetközben....
Jövő hónapban cserélhetem ki...
Továbbra is keresek
-4db kerékagy-gólyaláb összekötő csavart épet
-1db balos B oszlop takaró műanyagot épet
-1 db felújítható állapotú hátsó fékerőszabályzót sudhoz/sprinthez valót
Viszont jól megszívtam ugyanis a bontott kerékagy ami kint teljesen jónak tűnt úgy búg mint az állat menetközben....
Jövő hónapban cserélhetem ki...
Továbbra is keresek
-4db kerékagy-gólyaláb összekötő csavart épet
-1db balos B oszlop takaró műanyagot épet
-1 db felújítható állapotú hátsó fékerőszabályzót sudhoz/sprinthez valót
Face2007-09-28 11:30:50 // 672
Ép ésszel fel nem foghatom minek relézni azt a permanens áramkört, de ha kell relé szólj, van egy kazal a pinyóban.. rakd át a ködlámpa relét pl. addig. v vmi. Gyárilag egy áramkör a szivargyujtó+féklámpa+óra memória.
Face2007-09-28 08:12:55 // 670
Hmmm, aze nézz rá a féklámpáidra akkor, emlékeim szerint (ami nem biztos) ugyanazon az áramkörön kapják a +12v-t mint a szivargyujtó....
Face2007-09-27 20:06:55 // 669
Na mi fogta a féltengelyt a kerékagyhoz?
18-as csavar!!!! isteni szerencse h nem volt rendesen lehúzva.. és egy nagyobb papgályfogóval ki tudtam nyitni....
Holnap szerezhetek 18-as crovat, ha létezik egyáltalán....
18-as csavar!!!! isteni szerencse h nem volt rendesen lehúzva.. és egy nagyobb papgályfogóval ki tudtam nyitni....
Holnap szerezhetek 18-as crovat, ha létezik egyáltalán....
Face2007-09-26 11:07:58 // 668
A külsőfékesnél tudtommal egy nagy anya van, a belsőfékesnél pedig egy csavar ami kisebb, de lehet kavarom a dolgokat....
Face2007-09-26 10:42:09 // 667
Kollégák, nem tudja valaki hányas crovafejjel készüljek a féltengelyt a kerékagyhoz rögzítő nagy csavar megnyitásához belsőfékes futóműnél?
Komplett kerékagy/csonkálványt cserélek bontottra és jó lenne ha előre tudnám ha esetleg vmi extra méretet kell beszereznem....
Komplett kerékagy/csonkálványt cserélek bontottra és jó lenne ha előre tudnám ha esetleg vmi extra méretet kell beszereznem....
Face2007-09-25 22:16:00 // 666
Face2007-09-25 13:51:33 // 665
Milyen ausztrál?, írhatod privátba is... vannak már kontaktjaim odaát, onnan lett a 3pontos bizt.övem hátra+ az akksirögzítőm ... :))) Csak 2,5 hónap volt mire ideért tengeren :)))))
Tuti nem éri meg onnan hozatni ilyen súlyos cuccot, nem is olyan régen az volt itt a téma valakitől h az ESMA-nál van a nyomóforma a sárvédőívekhez, és onnan be lehet szerzni, főleg ha többen rendelünk....
Tuti nem éri meg onnan hozatni ilyen súlyos cuccot, nem is olyan régen az volt itt a téma valakitől h az ESMA-nál van a nyomóforma a sárvédőívekhez, és onnan be lehet szerzni, főleg ha többen rendelünk....
Face2007-09-24 21:44:01 // 664
Face2007-09-22 17:49:23 // 663
Ja meg azt nem is írtam, most hogy tüzetesebben alá tudtam nézni az autónak, meglepődve konstatáltam hogy hiányzik hátul a fékerőszabályzóm... egy toldóval vannak összekötve a fékcsövek....
Face2007-09-22 12:42:41 // 662
Nah, voltam futóműállításon... ember mondja, elöbb felemeljük, megnézik alulról.. mondom jó.
Aztán hogyhát így nem fognak futóművet állítani, merthogy hátul szarok a szilentek az előrenyúló stabrudaknál.. (jó, nem jók de messze nem olyan fullszarok...)
elöl balos kerékcsapágy szar(ezt belátom, valszeg az ütközésnél kapott)
meg hátul a gumifékcső is ótvar...
Mondom jó, hozok alkatrészeket, hát azt nem lehet...merthogy ők _csak_ olyat építenek be ami tőlük van.. na mondom bazeg.... és hogy majd Ő felhívja a Fiat főraktárat és hoz szileneteket LOL.. na persze....sudhoz :))))
Mondom Neki: de azért állítsanak már egy kicsit rajta..kormányközépállást meg ilyenek.. meg ugy kb-ra... h tudjam használni és ne gyilkoljam szét a gumikat... hát azt nem lehet.....
Mondom köszi....Speedyauto... azért mentem ide mert akciós a beállítás computerrel meg europai garancia is van :)))))
Szóval így állunk...
Aztán hogyhát így nem fognak futóművet állítani, merthogy hátul szarok a szilentek az előrenyúló stabrudaknál.. (jó, nem jók de messze nem olyan fullszarok...)
elöl balos kerékcsapágy szar(ezt belátom, valszeg az ütközésnél kapott)
meg hátul a gumifékcső is ótvar...
Mondom jó, hozok alkatrészeket, hát azt nem lehet...merthogy ők _csak_ olyat építenek be ami tőlük van.. na mondom bazeg.... és hogy majd Ő felhívja a Fiat főraktárat és hoz szileneteket LOL.. na persze....sudhoz :))))
Mondom Neki: de azért állítsanak már egy kicsit rajta..kormányközépállást meg ilyenek.. meg ugy kb-ra... h tudjam használni és ne gyilkoljam szét a gumikat... hát azt nem lehet.....
Mondom köszi....Speedyauto... azért mentem ide mert akciós a beállítás computerrel meg europai garancia is van :)))))
Szóval így állunk...
Face2007-09-21 15:19:21 // 661
Szerintem különbözik, mert a mikorfilmeken külön cikszám. Asszem rövidebb, lecsapott végű, a fej alatt van egy sima rész asszem olyan kisujj vastagságban, aztán kis "lépcső" benne és ugy jön a menet.
Face2007-09-21 15:11:25 // 660
Továbbra is keresek következő Sprint alkatrészeket:
-1db indexkar visszalökő kis háromszög, a kormány közepének hátuljáról
-3-4db ép menetes belsőfékes gólyaláb-kerékagy összekötő csavar
-1db hibátlan bal oldali külső B oszlop takaró műanyag műanyaglökhárítóshoz (nemrég letörtem a 3 rögzítőcsavarjából 2-őt a 3-bol.... :(( )
-1db indexkar visszalökő kis háromszög, a kormány közepének hátuljáról
-3-4db ép menetes belsőfékes gólyaláb-kerékagy összekötő csavar
-1db hibátlan bal oldali külső B oszlop takaró műanyag műanyaglökhárítóshoz (nemrég letörtem a 3 rögzítőcsavarjából 2-őt a 3-bol.... :(( )
Face2007-09-21 11:15:55 // 659
Face2007-09-20 16:05:19 // 658
A kérdéskörhöz csak ezt tudom hozzátenni:
http://www.alfa-pages.co.uk/gearbox.htm
Amúgy, a hátsó mosórelé atomjó kollégák!, masina szombaton megy végre futóműállítódni.. aztán látjuk, és végső beltér összerakás ha minden igaz
http://www.alfa-pages.co.uk/gearbox.htm
Amúgy, a hátsó mosórelé atomjó kollégák!, masina szombaton megy végre futóműállítódni.. aztán látjuk, és végső beltér összerakás ha minden igaz
Face2007-09-13 12:04:04 // 657
Face2007-09-12 19:32:32 // 656
Nem volt még időm elvinni futóműbeállításra, csomo melóm volt/van :((( Ilyen apróságokkal szórakozom csak így késődélutánonkét.... meg a gyujtás is rakoncátlankodott.. :s most cseréltem kábelt, de valszeg nem tökéletesen raktam össze elsőre az elosztófedélnél, nem nyomtam be elég mélyre a végeit egy-két hengernél.. úgyhogy sztem megint beköpte a megpucolt gyertyákat.. és azért 2-3 hengerezett és fulladt le gáz nélkül... Pedig pár napja mikor gyerytát pucoltam a régi kábelekkel jól ment utána.... holnpa megint gyertyák ki.... Jó szorakozás.... :S
Face2007-09-12 19:20:11 // 655
Úgy néz ki szépen müxik a dolog! :)))
VW 72-es relé: hátsó ablaktörlő vezérlő relé, gyári szám: 191955529 újba ~7700 Huf (nem olcsó...) bontva 2-3e... :))))
Ezt beiktatva a hátsó ablakmosó/törlő gombom a következőképpen funkcionál:
-mosásban nincs változás, ez az ármakör nem is lett érintve
-ha nyomva tartom a gombot akkor ugyanúgy folyamatosan töröl mint eddig, de elengedés után tesz még 2-3 törlő ciklust
-ha megnyomom mégegyszer mielött még a ciklusok befejeződnének akkor beáll szagatott törlésre a következő megnyomásig
-ha csakúgy nyomok rá egy rövidet akkor ugyancsak beáll szagatottra egy második megnyomásig
Majd esőben tovább tesztelem! ;)
Laza miii? :)))))
A relét pedig jól a csomagtérbe tettem h ne halljam mikor kattan :))), és nem kellett hozzá semmi extra vezetéket vezetni elölről!
VW 72-es relé: hátsó ablaktörlő vezérlő relé, gyári szám: 191955529 újba ~7700 Huf (nem olcsó...) bontva 2-3e... :))))
Ezt beiktatva a hátsó ablakmosó/törlő gombom a következőképpen funkcionál:
-mosásban nincs változás, ez az ármakör nem is lett érintve
-ha nyomva tartom a gombot akkor ugyanúgy folyamatosan töröl mint eddig, de elengedés után tesz még 2-3 törlő ciklust
-ha megnyomom mégegyszer mielött még a ciklusok befejeződnének akkor beáll szagatott törlésre a következő megnyomásig
-ha csakúgy nyomok rá egy rövidet akkor ugyancsak beáll szagatottra egy második megnyomásig
Majd esőben tovább tesztelem! ;)
Laza miii? :)))))
A relét pedig jól a csomagtérbe tettem h ne halljam mikor kattan :))), és nem kellett hozzá semmi extra vezetéket vezetni elölről!
Face2007-09-12 12:45:45 // 654
Csak annyit mondok 72-es számú Volkwagen relé :))), ha minden igaz egyszerű megoldás/upgrade egy eléggé "átgondolatlan" dologra a Sprinteken :)))... délután építem be, kiderül :)))
Face2007-08-30 16:42:32 // 653
Agylövés uraim, tegnap átjött ingegnere kagylózni, zuhogó esőben "szépen" járt , szerinte semmi gáz nincs vele, kis szelephézag állítás, karbipuceválás ilyesmi. Ma átjött 127_sud, indítom be erre fulladozik összevissza nem megy fél oldal/1 henger...de ettől függetlenül nincs olyna gáz hangja... eszemmegáll, holnap vagy hétvégén egy gyertyakiszedés.. aztán hátha meggyógyul.. :s
Face2007-08-28 12:33:46 // 652
Jaj gyerekek, gurultam egy kört a Sprinttel itt a lakotelepen.. lehet odavan a motor is.. most h mar nem suvit a futomu, egy fura femes csattogast hallani a motorbol :(((( ami fordulatszam emelkedessel begyorsul :(((( mi lehet??? Emlekeim szerint ilyen hang a lopas elott nem volt....Nagyon parazom :( merjek igy menni vele akar csak futomu beallitasra is?Meg mintha kicsit egyenetlen lenne a jarasa is :S
Face2007-08-27 18:26:53 // 651
Ha viszed a motrot, akkor a komplett szervócucc is kell róla? Mert arra én is befizetnék, késöbbi beépítés céljából.. :)))
Face2007-08-25 16:54:41 // 650
Jaja, végül amit mondtál, a gumisapeknál aláfeszítés 19-es villáskulcsal mint állat, és már indult is :)) Új került mindkét oldalra, viszont fura, ezen az oldalon ahol a megszorulás történt, nem akart sehogyse teljesen a helyére menni az új darab... még külön kiszedve se és belepróbálva... menniyre szabad ezeket ütlegelni felülről, nem szeretném szétcseszni :S, asztalos szorítóval próbáltam belenyomatni..de nem ment... :(
Face2007-08-24 16:02:28 // 649
Üdv Uraim!
Talán hétvégén összeáll a gép végre, és jövő héten vihetem futóműállításra.. meglássuk.Mindenesetre az összerakás nemkevés szívással volt egybekötve... újabb és újabb hibák egymás után.. felemás rugók és lengéscsillapítók a kocsiban, kidrült h a lakatosok is kókányoltak egy két helyen.., szar menetes gömbfejek... sorolhatnám...
Mindenesetre keresem a következő cuccokat bontva :
-1db indexkar visszalökő háromszög alakú kis izéke, amiből a kormány közepső részére van 2db csavarozva hátulról
-4-5 db ép menetes gólyaláb és kerékagy összekötő csavar!
Ha valakinek van ezekből kérem jelezze! Köszi!
Face2007-08-10 14:51:15 // 648
Szivesen mondanám hogy engem, engem... de sajna lebetegedtem :( a Sprint amúgy nem lett kész, rugó összeszorító szerszámra vártam/ok.... bár most pár napig nemhiszem h tudnék szerelni... "sokat járok toalettre" hogy úgy mondjam... :S :(((
Lélekben veletek vagyok!!! Legközelebb már tuti megyek, a fa*zért kellet megint mindennek most összejönnie és keresztülhúznia a terveimet... na mindegy....
Jó MOST-ozást mindenkinek!!!
Lélekben veletek vagyok!!! Legközelebb már tuti megyek, a fa*zért kellet megint mindennek most összejönnie és keresztülhúznia a terveimet... na mindegy....
Jó MOST-ozást mindenkinek!!!
Face2007-07-31 13:42:07 // 647
Ferke, a héten valahogy elkérhetem akkor azt a belsőfékes lengőkart? Meg a rugó összeszorítót mellé pár napra?Meg tudjuk ezt oldani valahogy?
Ma kivettem a lengőkart is, ujabb méréseim azt mutatjak h lehet el van menve egy fél/1 cm-t.... mindenképpen oda kell mérnem vmihez kiszedve sajnos :( amugy a szilentek elég jók benne.. meg a gömbfej is....
A kormányösszekötőt is ki akartam szedni.. de nagyon nincs hozzáférés a belsőfékek fékcsövétől, meg a sok egyéb sallangtól a motoron... :S nemtom még miként tudom kiszedni egyenlőre..de a kedvem az elment tőle.. :(
Ma kivettem a lengőkart is, ujabb méréseim azt mutatjak h lehet el van menve egy fél/1 cm-t.... mindenképpen oda kell mérnem vmihez kiszedve sajnos :( amugy a szilentek elég jók benne.. meg a gömbfej is....
A kormányösszekötőt is ki akartam szedni.. de nagyon nincs hozzáférés a belsőfékek fékcsövétől, meg a sok egyéb sallangtól a motoron... :S nemtom még miként tudom kiszedni egyenlőre..de a kedvem az elment tőle.. :(
Face2007-07-30 17:43:41 // 646
Ferke, nincs kibontva "kéznél" egy első balos hátsóbik lengőkarod, a trapézgömbfejes amit elkérhetnék kölcsönbe összehasonlítás céljából a napokba?
Face2007-07-30 17:05:14 // 645
Voltam Kárásziéknál bevizsgáltatni a sérült lengéscsillapított... a gépbe már be se tették... egyből kiszúrták a szakavatott szemek a tengely elferdülését, valszeg belül törött is vmi. Javíthatatlan mert piros Koni patron van benne, és annak a tengelyével nem tudnak mit csinálni... :(
A Koni meg már nem gyárt sudhoz meg sprinthez patront... na szép.... no comment. :(
Boge patront tudnának a másik fajtát ami olyan mint a pinyomban lévők, kiderült h az nem 30mm-es tengelyes, hanem fordítva beépített vékonyabb tengelyes, csak felül le van krómozva a "háza"... megáll az eszem.Amúgy darabja a patronnak 35e HUF lenne!!!!! uff... az milyen??...ejjj
A Koni meg már nem gyárt sudhoz meg sprinthez patront... na szép.... no comment. :(
Boge patront tudnának a másik fajtát ami olyan mint a pinyomban lévők, kiderült h az nem 30mm-es tengelyes, hanem fordítva beépített vékonyabb tengelyes, csak felül le van krómozva a "háza"... megáll az eszem.Amúgy darabja a patronnak 35e HUF lenne!!!!! uff... az milyen??...ejjj
Face2007-07-30 12:52:57 // 644
Nah, nem szaroztam, fogtam két gurtnit, rögzítettem a rugót és szétszedtem :D
aza fura h kiszedett állapotban nem érzékelhető, h belül deformálódva, törve lenne... :S szóval nemtom, csak lehet kéne egy bontott bal hátrafelé néző lengőkar, h pontosan hozzá lehessen mérni a kocsiban lévőt ....
A két másik gólyalábat is szétkaptam... azok a rugók teljesen kiengedett állapotban egy jó 2 cm-rel magasabbak mint ami a kocsiban volt....
Azt mondjátok el, hogy tudom megállapítani egy olajos lengéscsillapítóról, hogy menniyre szar?
aza fura h kiszedett állapotban nem érzékelhető, h belül deformálódva, törve lenne... :S szóval nemtom, csak lehet kéne egy bontott bal hátrafelé néző lengőkar, h pontosan hozzá lehessen mérni a kocsiban lévőt ....
A két másik gólyalábat is szétkaptam... azok a rugók teljesen kiengedett állapotban egy jó 2 cm-rel magasabbak mint ami a kocsiban volt....
Azt mondjátok el, hogy tudom megállapítani egy olajos lengéscsillapítóról, hogy menniyre szar?
Face2007-07-29 18:18:16 // 643
Uraim ma nekiálltam a Sprintnek, kaptam kölcsön egy gömbfej kinyomót :). szóval kipattintom a kormányösszekötőt, megmozgatom a kerékagyat, amikor is látszik h iszonyat furán mozog az egész golyaláb, mintha meg lenne törve belül a lengéscsillapító ahol belemegy a krómos tengely magába a gólyalábba... Kiszedtem a gólylábat, amin mellesleg piros Koni matrica volt...., rugóösszszorító hiányában viszont még nem tudtam szétszedni... de valszeg Ő lesz a beteg :(. A lengőkarok épnek tünnek, a kormányösszekötő is, méregetve meg bontott darabokat mellé téve nem tűnnek deformáltnak.. úgyhogy nem is szedtem szét tovább a futóművet.
További megállapításaim: nem egyforma lengéscsillapítók voltak bent elől :S, a masik oldalon szét van szakadva a gumiharang a lengéscsillapítón, úgyhogy neki is ki kell majd jönnie.....
A másik furcsaság, h a rugók mások ezeken a gólylábakon mint a pincébe lévő bontott páron., csak 3 db "csavarodás" van rajtuk, a pincében lévőkön 4db, hát ez meg hogy?Melyik a jobb?
Amúgy a pincés gólyalábakban a lengéscsillapító is más.. ott egy jó 30mm vastag masszív króm tengely van bennük a gumiharmónika alatt, valamint egy csavaros rögzítés az egész alján a kerék felőli végen.Ezen, meg a kocsiban lévő másikon meg vékony 15mm-es krómrész van, és nincs alul semmi, sima kupak formájú a gólyaláb alja.... Mitől függ ez h milyenek, és szintén melyik a jobb?
Amit most tehetek:
-felújíttatom ezt a nyeklett lengéscsillapítót... hát nemtom...
-felújíttatom a 2 vasttagkrómszárasat és párban cserélem
-veszek 2 új lengéscsillapítót/veszek egy új lengéscsillapítót....
-veszek egy tuti jó bontott gólyalábat/lengéscsillapítót... honnan tudom h tuti jó?
Szerintetek mit érdemes csinálni? Mennyibe fájhat egy ilyen lengéscsillapító felújítás amúgy?
További megállapításaim: nem egyforma lengéscsillapítók voltak bent elől :S, a masik oldalon szét van szakadva a gumiharang a lengéscsillapítón, úgyhogy neki is ki kell majd jönnie.....
A másik furcsaság, h a rugók mások ezeken a gólylábakon mint a pincébe lévő bontott páron., csak 3 db "csavarodás" van rajtuk, a pincében lévőkön 4db, hát ez meg hogy?Melyik a jobb?
Amúgy a pincés gólyalábakban a lengéscsillapító is más.. ott egy jó 30mm vastag masszív króm tengely van bennük a gumiharmónika alatt, valamint egy csavaros rögzítés az egész alján a kerék felőli végen.Ezen, meg a kocsiban lévő másikon meg vékony 15mm-es krómrész van, és nincs alul semmi, sima kupak formájú a gólyaláb alja.... Mitől függ ez h milyenek, és szintén melyik a jobb?
Amit most tehetek:
-felújíttatom ezt a nyeklett lengéscsillapítót... hát nemtom...
-felújíttatom a 2 vasttagkrómszárasat és párban cserélem
-veszek 2 új lengéscsillapítót/veszek egy új lengéscsillapítót....
-veszek egy tuti jó bontott gólyalábat/lengéscsillapítót... honnan tudom h tuti jó?
Szerintetek mit érdemes csinálni? Mennyibe fájhat egy ilyen lengéscsillapító felújítás amúgy?
Face2007-07-27 12:51:19 // 642
Lehet hétvégén kiszedjük a futóművet úgy döntöttem.. viszont kéne szerezni egy gömbfejleszedőt hozzá, amit még nemtudom honnan....
Face2007-07-27 12:37:41 // 641
Face2007-07-26 11:51:12 // 640
Szóval nálam a helyzet a következő:
-sárvédő egynelőre marad ami fent volt, 80%-ra vissza tudtam hajlitgatni kézzel!! :D alig latszik a benyomódás.... erre most nem adunk ki pénzt nem vészes és amúgyis nagyon szar volt már...
-átnéztem az alkatrészeimet: kormányművem van, kormányösszekötőim vannak, golyalábaim vannak de elég szar állapotúak :S , lengőkarom egy darab van csak..., stabrudam van, más nem hiszem h sérülhetett...
-zárakkal kell csinalnom vmit, ugy el vannak kopva belül a betétek, hogy egy mas kulcsot belenyomva ki tudta nyitni a kocsit a tolvaj... a gyujtaskapcsoló is...
Most gondolkodom egy távirányítós központizáras cuccon zárbetét kiiktatással, mert bontott zárat semi értelme betenni.. mind szar... új szettet meg nemigen kapni, vagy talán külföldről horror áron....
Futóművel azért vagyok meglőve mert míg nincs felemelve, vagy aknára rakva, nemtudom mi kellhet pontosan :S közlekedni nem tudok vele sehova, mert életveszélyes... :(((
Igazaból arra gondoltam, h lehet úgy kéne majd csinalni hogy mikor megy trailerrel aknára/szervízbe akárhova, már egyből vinni vele egy komplett ép első futóművet, hogy ott egybol ha látszik h mi ment galyra csak ki kelljen cserélni a másikból....
Ez van első olvasatban.
-sárvédő egynelőre marad ami fent volt, 80%-ra vissza tudtam hajlitgatni kézzel!! :D alig latszik a benyomódás.... erre most nem adunk ki pénzt nem vészes és amúgyis nagyon szar volt már...
-átnéztem az alkatrészeimet: kormányművem van, kormányösszekötőim vannak, golyalábaim vannak de elég szar állapotúak :S , lengőkarom egy darab van csak..., stabrudam van, más nem hiszem h sérülhetett...
-zárakkal kell csinalnom vmit, ugy el vannak kopva belül a betétek, hogy egy mas kulcsot belenyomva ki tudta nyitni a kocsit a tolvaj... a gyujtaskapcsoló is...
Most gondolkodom egy távirányítós központizáras cuccon zárbetét kiiktatással, mert bontott zárat semi értelme betenni.. mind szar... új szettet meg nemigen kapni, vagy talán külföldről horror áron....
Futóművel azért vagyok meglőve mert míg nincs felemelve, vagy aknára rakva, nemtudom mi kellhet pontosan :S közlekedni nem tudok vele sehova, mert életveszélyes... :(((
Igazaból arra gondoltam, h lehet úgy kéne majd csinalni hogy mikor megy trailerrel aknára/szervízbe akárhova, már egyből vinni vele egy komplett ép első futóművet, hogy ott egybol ha látszik h mi ment galyra csak ki kelljen cserélni a másikból....
Ez van első olvasatban.
Face2007-07-26 10:59:21 // 639
Az a szegyen, hogy nem kabelezte ujra!!! hanem visszarakta a szar regi korbacsot, az milyen mar???? :SS pedig minden mast megcsinalt... nem is ertem....
Face2007-07-26 10:45:32 // 638
Hogy sprint temanal is maradjunk azert... :)))
Sprint restauráció ebből már voltak képek linkelve anno egy dán forumról.. de itt sokkal több van :)
Sprint restauráció ebből már voltak képek linkelve anno egy dán forumról.. de itt sokkal több van :)
Face2007-07-26 10:39:26 // 637
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
534