Hardy - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-03-17

Megint 10000 Km. Megint olajcsere, meg a többi ami hozzá tartozik. Mivel nem volt időm, így beküldtem a Szaki Olajcsere szervizbe. 3000 Ft volt a csere mert én vittem a Seléniát. Ilyen sajnos nincsen nekik. Próbáltak rábeszélni AGIP olajra, így megúsztam volna kompletten 10000 Ft-ból. Nem tudom lehet egyszer megpróbálom, de egyenlőre ragaszkodom a Seléniához. 214000 Km van benne, és 2 dl-t kellett beletölteni a csereperiódus alatt. Igazából nem kellett volna de nekem mindig maxon áll az olajszintem.
Meg lemosattam, mert sokan nem ismerték meg. Azt mondták ez nem az enyém mert az nem lehet ennyire koszos....

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-05

Ma volt egy kis időm, és feltettem az erősített motorvédőt, meg a rácsot amit a csomagtartóba hordoztam. Nem volt egyszerű mivel a Novitec toldat miatt nem lehet feltenni. Le kellett vágni a tüskéket amik elvileg a helyén tartják, így csak a ragasztás maradt. Viszont nem kellett levenni a lököst. Még jó hogy megbróbáltam, mielött levettem volna. Mert ha akkor jövök rá mikor leveszem biztos mondtam volna sok nagyon csúnyát.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-04

Kapott másik váltó meg kézifékszoknyát piros varrással, mivel a gyári elfáradt, meg az nem igazi bőrből volt.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-03

Megjött a motortakaró. Mivel az első, meg a másodig, sőt a harmadik ami 1 hónapot bírt a hátsó felfogatási pontoknál adta meg magát elsőre, így kapott egy kis megerősítést 4-es saválló lemezből. Remélem ez már tovább fogja bírni.

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-02

Hát eddig bírta. 1 hónap, mivel 01.02-én raktam fel. Rámentem egy jégdarabra ami egy teherautóról esett le. Hátul tört el a felfogatási pontoknál. Hát nem őszinte a mosolyom! Vehetek másikat. Már megrendeltem, de most meg fogom erősíteni valahogy hátul a felfogatási pontokat.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-30

Mivel a cica tönkretette, lásd korábbi bejegyzés, így kellett egyet vennem. Gondoltam nézek egyet bontottan hátha van valakinek jó áron. De vagy nem volt vagy drágábban adták mint az újat, bár azt nem mondtam kinek jó áron. Én úgy gondoltam nekem, ők meg hogy nekik. Mivel a kettő érdek nem találkozott, így új került az autóra. Ricambi originali. Két okból. Az egyik hogy szeretem a gyári alkatrészeket, de a másik ami nyomósabb, hogy míg az újabb elejühöz létezik utángyártott, addig ehhez nem.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-22

Jó lett volna ha különböző hanghordozókat rá tudnék kötni a rádiómra, és átnéztem a menüjét hátha. Valamikor régen kikapcsolhattam, de volt aux bemenetem. Vettem egy kábelt hozzá, de mivel nem szeretem ha mindenféle vezetékek lógnak az autómba, ezért a 3.5 jack véget levágtam róla, és kapott egy fix aljzatot, amit beépítettem a két ülés közé. Most minden 3.5-ös hanghordozót tudok csatlakoztatni.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-13

Elmúlt 60.000 Km. Nem volt mit tenni, vezérléscsere, meg természetesen vízpumpa. Kellett is, annyira csendes lett, hogy el se hiszem. Meg ha már szervízben voltam, hátsó tengelycsonkszilent, mert az is elfáradt, meg a jobb első fékbetét kopást jelző vezetékem elszakadt. Az is orvosolva lett. Hogy hol azt gondolom nem kell mondani, de mivel vannak új tagok, így nekik: Csörgő autószervíz. Gyors pontos és nagyon szakszerű. Hogy milyen alkatrészeket kapott, beszéljenek a képek:

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-10

Múltkor nézegettem és meg volt repedve a hőpajzs a kipufogócsonk tetején. Aztán lassan teljesen ki esett az alátét ami a pajzsot fogja. Rendeltem egyet grande bandi cartárstól, meg küldött egy kuplungpedál visszanyomó szerkezetet, mert az is elfáradt. Köszönet érte! Tudom hogy felesleges, meg nélküle is működik, de így gyári, és zavart a hiánya. Hiába vannak bogaraim...

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-09

Tegnap este miközben nyugodtan autóztam, hirtelen láttam hogy jobb oldalról egy nagy kövér macska rohan az úton az autóm elé. Hirtelen felötlött bennem, hogy az első lökös toldatát nem szeretném elhagyni, meg a macskát se kivasalni, padlóig nyomtam a féket és kormányt balra. Sikerült elkerülnöm, és nagyon büszke voltam magamra, micsoda reflexeim vannak. Ez kb. 2 másodpercig tartott, mert a macska dobott egy kézifékes fordulást megkerülte az út szélén álló autót, és vissza elém. Na ezt már nem sikerült elkerülni. Puff, de a macska se elöttem se mögöttem, kiszálltam, hogy megnézzem mit tört rommá, de már sirattam a toldatot előre. Aztán meglepődtem, mert a kövér jószág beépült a kocsi elejébe a két ködlámpa közé. Egy kicsit segítettem neki kiszabadulni, így meguszta. Én is viszonylag kevés kárral. Egy rácsra lesz csak szükségem.