Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Felbakoltam az elejét, kerék le.
Semmi különös. A legtöbb dolog remek állapotban.
A kutyacsont lesz cserés, mert a gumija deformált.
Valamikor valaki szépészeti céllal egy vékony fekete réteget fújt az egész futóműre. Alatta persze nem lett letisztítva, így pereg a festék. Mondjuk ezt észrevettem amikor a kereskedőnél alánéztem.
Mint mindig, az idén is az akku kiszerelésével kezdődik az igazi leállás.
Ablakokat leeresztettem, aztán kiugrott.
Arktis márkájú, még sose hallottam róla. A neten körülnéztem és nem sok jót találtam róla. Ráadásul 207-es teszteredmények is vannak, tehát nem új.
Jobban megszemlélve egy "10 09" címkét találtam rajta. A német dátum szerint ez 2009.10 hónapot jelöl meg.
Tavasszal tuti új kell...
A szép idő engedett még egy nyitott tetős kört.
Fürdés, teletankolás és elvonulás a téli álomra.
58.318 km (a tankolás után még hazajöttünk)
Kor: 86 nap
Vétel óraállás: 55.500 km
Óraállás: 58.316 km
Megtett út: 2.816 km
Átlagos futás: 32,70 km/nap
Összes tankolt üzemanyag: 277,18 liter
Összes átlagfogyasztás: 7,82 liter/100km
Összes benzinköltség: 28,57 Ft/km
1 liter üzemanyag átlagára: 375,75 Ft/liter
PHuBi kigurult a garázsból, a többi cucc pedig kipakolás áldozata lett.
A betonaljazatot 2x átkentük betonfestékkel, hogy ne porozzon.
Jól néz ki, de még maradt festék. Holnap kap még egy réteget.
2017.10.20. update
Felkerült a harmadik réteg, vége a betonpornak a garázsban :-)
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...
Még valamikor két hete rendeltem, ma megjött.
ebay-ről van, nem egy komoly cucc, de tetszik...
Raveland Flatsub FS-8
Már régóta (értsd vagy 5 éve) szemezek vele, enyhén szólva erős kételyeim voltak/vannak vele.
PHuBi-t viszont nem akartam szétbarkácsolni ezért nem maradt más választás vettem egyet.
A kérdőjeleim a vétel után is maradtak, de most már mindegy. A specifikáció alapján 200W RMS teljesítményt tud. Erősen megkérdőjelezi ezt a 15A-os biztosíték, de a kegyelemdöfés a végfok panelon lévő 2x42W felirat.
Ma ideiglenesen beapplikáltam és hátradőltem. Pont erre van szükség. A két első hangszórót nagyon jól kiegészíti egy kis méllyel. Nem lesz disco az autóból, de nagyságrendnyi a javulás. A Pók is kb ennyit "tudott".
Akkor ideje megvenni a végleges beépítéshez a vezetékeket és a biztosítékot.
Valószínűleg a sofőrülés mögé lesz felrakva a falra.
Anno 2014-ben rendeltem két pár projektort. Az egyik pár be is került a Pókba.
A másik pár itt árválkodott a polcon. Tegnap úgy döntöttem, hogy eljött az idő.
A szokásos helyre fúrtam be. A csatlakozását másképp oldottam meg, mint anno. Volt itthon kettő LED-em, ami pont passzolt az izzó helyére. A projektor vezetékét a műanyag foglalatába rögzítettem, így egyenesen az izzó helyére lehetett bedugni.
Már csak a tolatóradart kell beszerelni.
Jó idő van, menni kéne.
Már régóta a listámon van Kreuzenstein vára, itt az alkalom.
Majd 400 km, nagyrészt pingpongasztal simaságú osztrák utakon. Csak a határig kell valahogy elvergődni.
Kifelé Pomogynál, vissza Sopronnál léptük át a határt.
Maga a vár hihetetlen. A tulajdonos ugyanis épületeket gyűjtött. Európa minden tájáról szerzett épület darabokat és azokat beépítették a várba.
Meg mindent is gyűjtött. Itt van pl. a legrégebbi oszták katapult is...
Több órát mentünk nyitott tetővel. Hazafelé átléptük az 58.000 km-t, a 2.500-dik közös km-t.
2
607