Mutasd

>> Szerviz2017-12-22

A légkondiban volt pár tárolt hibaüzenet, töröltem őket.


ECU ISO Code: 0B 07 02 98 01
2017.12.22. 14:00:28
CONNECTED TO:
Alfa Romeo Spider '98 2.0 TS 16V
Harrison climate control
--------------------------------------------------------------

ISO- kód : 0B 07 02 98 01
FIAT cikkszám: 0D0B423C00
SW változat: 1.0
HW változat: 1.2
Programozás dátuma: 03.12.2002
Homologizációs szám: 10360901

READING ERROR CODES:
1: Külsô hômérséklet érzékelô szakadt
Failure of the indicated sensor. Check continuity and connections of the component.

2: Utastér hômérséklet érzékelô szakadt
Anomaly on the passenger compartment air temperature sensor circuit, check circuit for shorts and wiring continuity.

3: Kezelt hômérséklet 1. érzékelô szakadt
No help available

4: Kezelt hômérséklet 2. érzékelô szakadt
No help available

5: Légkondi kompresszor
The air conditioning relay or control circuit is faulty. Check the relay and the wiring from the control unit for opens, shorts and weak connections.


TORLI A TAROLT HIBAKODOT...

READING ERROR CODES:
Nincs hibakod

READING PARAMETERS:
Külsô hômérséklet: 8,0 °C
Utastér hômérséklet: 13,0 °C
1. kezelt levegô hôm.: 6,0 °C
2. kezelt levegô hôm.: 7,5 °C
Levegô keverô lap mozgató: 44,53 %
Keverô motor: 44,92 %
Levegô elosztó lap mozgató: 80,86 %
Hômérséklet gomb: 19
Elosztó gomb: 1
Ventillátor sebesség: Kikapcsolt
Belsô levegô: Nem aktív
Jármû sebesség : 0,0 km/h

 
>> Szerviz2017-12-22

Az ABS szerint 1,8 km/órával állunk a garázsban. Hibakód nincs.

ECU ISO Code: 25 86 01 94 15
2017.12.22. 13:57:38
CONNECTED TO:
Alfa Romeo Spider '98 2.0 TS 16V
Bosch ABS 5.3
--------------------------------------------------------------

ISO- kód : 25 86 01 94 15
SW változat: BB 25476
HW változat: 0273004495


READING PARAMETERS:
Bal elsô kerék sebesség : 1,8 km/h
Jobb elsô kerék sebesség : 1,8 km/h
Bal hátsó kerék sebesség : 1,8 km/h
Jobb hátsó kerék sebesség : 1,8 km/h

 
>> Szerviz2017-12-22

Rádugtam a MES-t, azt írja, hogy a kipörgésgátló jelentkezik. Lehet hogy van és nem lehet kikapcsolni? :-O

ECU ISO Code: 7C 86 0E 80 E5
2017.12.22. 13:51:53
CONNECTED TO:
Alfa Romeo Spider '98 2.0 TS 16V
Bosch Motronic Me7.3.1 EOBD Injection
--------------------------------------------------------------

ISO- kód : 7C 86 0E 80 E5
FIAT cikkszám: 73501821
HW szám: 0261206712
HW változat: 00
SW szám: 1277356545
SW változat: 0206
Homologizációs szám:
Programozás dátuma: 02/08/2002

READING ERROR CODES:
Nincs hibakod

READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 54507,8 km
Max. motorfordulat: 0 rpm
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Levegôhômérséklet : 9,0 °C
Akkumulátor feszültség : 12,07 V
1. lambda-szonda integráló: 1,00000
2. lambda-szonda integráló: 1,00000
FRA 1 tényezô (aktuális terhelés): 0,99997
FRA 2 tényezô (aktuális terhelés): 0,99997
DTV 1 tényezô: 0,00
DTV 2 tényezô: 0,00
Kipörgésgátló (ASR): Jelentkezik
Automataváltó: Mechanikus

 
>> Tuning és extra2017-12-22

Túl vagyunk a nehezén, jön a tavasz :-)
Betettem az akkut.
Kipróbáltam a sub-ot. Királyság van, működik. Sokkal jobb, mint a Pók volt a nagyovál, mélynyomó, erősítő hármassal. Sokkal kevesebbet is kellett faragni a kocsin.
A hangerő szabályozó ragasztása elhagyta magát, egy másfajta kétoldalassal visszaragasztottam.
A tolató radar volt a soron. A kijelzőt behoztam a polcra, ahol a Pókban is volt.
A felesleges vezetéket a kábelköteghez rögzítettem a tető rekeszében.
Működik, ahogy kell, még az oldalakat is eltaláltam.
Mivel a szivargyújtót nem tudtam kiszedni a lecsatlakozását a rádió felé betekertem szövet szigetelő szalaggal. Így már tuti nem lesz zárlatos.
Apropó tető. A rekeszt ki kellett nyitni a vezetékezéshez (ezért is ment vissza az akku), előtte a hősugárzóval alaposan befűtöttem, hogy ne repedjen el az ablak. (8.kép)
Visszakerült minden a csomagtartóba, majd végezetül levágtam, a túl hosszú hálótartó csavarból. Most már nyitáskor nem éri el a tető.
Majd visszacsuktam a tetőt.

 
>> Tuning és extra2017-12-21

A lényeg, hogy az aktív sub hátulja és a tartó lemez közt kb. 1 cm van, ahol tud szellőzni. Három 6-os csavar fogja a kasznihoz. Kettő felül, ami a kárpit patent lyukban van. Egy pedig alul az eredeti hátlap rögzítő menetben.
Próba holnap.

 
>> Tuning és extra2017-12-20

Tegnap vettem kábelt és biztosítékot a sub-hoz. Elsőre nem lett jó a saru forrasztása, mert a tartó csipesz nyomott hagyott a szigetelésen. Szerencsére volt még kettő itthon.
Ma délelőtt sikerült találnom kábelátvezető gumidugót, így egy 22-es furatot fúrtam és az átvezetés meg lett oldva. A test a két lemez közti résen jött át, nincs veszély ha netán sérül a szigetelése.
A kábelek közt turkálva több helyen is betekertem őket bandázsszalaggal. Biztos, ami biztos.(pl. 5-ös kép, nyíl melletti poros vezetékek)
A hangerő szabályozónak a műszerfal alatt találtam helyet. A küszöb alatt elfért a vezetése.
A jelkábelt már korábban befűztem.
Már csak a távtartó lemezt kell megvárni és mehet a helyére.

 
>> Szerviz2017-12-17

35 nap után újra kerekeire állt PHuBi.
A "Hátsó rész" projekt ezzel lezárult.


A következő projekt az elektronika lesz:
- tolatóradar felélesztése,
- a zene (sub) véglegesítése,
- antenna kapcsoló beépítése (Pókban is volt),
- dallamkürt (Hazárd megye lordjai?),
Ma tehát szétszedtem a középkonzolt.
Újra megtaláltam a telefon koaxát. Felfedeztem továbbá, hogy a rádió kapcsolt 12 Voltját a szivargyújtóról "vették". Nem túl szép megoldás, némi szépészeti beavatkozás kell majd neki.
Továbbra is kérdéses, hogy a plusz kapcsolókat hová teszem:
- antenna kikapcsoló
- légkürt aktiváló
- dallamváltó
- ??

 
>> Tuning és extra2017-12-15

Még szeptemberben vettem, ma bekerült.
Kipróbálni még nem tudtam, mert nincs benne akku, ezért még nem raktam össze a csomagtartót.

 
>> Egyéb2017-12-15

A csomagtartó kárpit kiszerelése után ért pár meglepetés:
1. Hiányzik egy nagy doboz. Az első képen a Pók, ott bal oldalon volt. Itt (2. kép) nincs ilyen. Valószínűleg a levegőztetőt a faceliftnél másképp oldják meg. A túlfolyó tartály itt is megvan. A kék cső ami a Póknál a dobozon ment keresztül PHuBiban közvetlenül csatlakozik a meglévő doboz tetejére.
2. Átkerült a relé csoport, de ez logikus.
3. Van egy csomó csatlakozó. Gondosan le vannak szigetelve, úgyhogy gyárinak vélem. Tetőmozgatóra tippelnék, mert annak a hidraulikánál külön kábelkötege van.

 
>> Egyéb2017-12-15

Már a rádió beszerelésekor is találtam elől egy antenna kábelt. Az első képen a rádióantenna csatlakozó mögött látszik is, a feliratos kábel.
Gondoltam, jó helyen van. Nem is foglalkoztam vele.
Ma a tolató radar beszerelésekor viszont találtam a motoros antenna mellett egy Hirschman modult. Innen indul a két koax előre. Szóval van benne telefon előkészítés. Vagy valami telefonos rádió volt benne és ahhoz szerelték be.