Mutasd

>> Esemény2010-07-29

Ma gyml Cartárssal megtartottuk Pápán az első Spider találkozót a Nyugat-Dunántúl régióban. Az esemény színvonalát emelendő Zotya is csatlakozott hozzánk.

>> Szerviz2010-07-16

Anno sikerült beszereznek egy segédalvázat és egy kereszt stabilizátort, mert kissé rozsdás volt az enyém. Némi munka árán sikerült is rendbe hozni.
Miután nemrégiben szert tettem két új lengőkarra és két új kutyacsontra is, tegnap bepakoltam az egészet a kocsiba és ma elindultam Várpalotára Csörihez.
A melegre való tekintettel ( 32-36 fok ) nem volt egyszerű dolguk. Sikerült rendesen megizzasztani Csörit! :-)
A műtét sikerült, szebb és jobb a Pók, mint valaha. A cserét egy futómű állítás is követte, mert szinte minden új a futóműben.
Hazafelé jelesre vizsgázott a Pók, az egyenes futása sokkal jobb lett, nem kopog semmi.

Köszönet a műhelynek!

 
>> Esemény2010-07-14

Tavaly már tettünk egy fél kört a Balcsi körül, most megismételtük, de immáron teljes, 320 km-es kört mentünk. A nagy melegre való tekintettel elég sokat mentünk csukott tetővel és klímával. Érdemes volt megcsináltatni.

 
>> Egyéb2010-06-22

Már régóta gondot jelent, hogy nagyon könnyen leér az alja a Póknak.
Nos, ma vettem a fáradtságot, hogy meg is mérjem. A 6,5 cm-es átmérőjű sörös doboz felett kb. egy centi hely van. Hasmagasság tehát terheletlenül kb. 7,5 cm...
Nem sok, nem csoda, hogy leér.

u.i.
A sörben nem keletkezett kár, másnap este bekerült az eredeti rendeltetési helyére, a hasamba. :-)

 
>> Szerviz2010-06-13

A kisbéri pecás talin megkaptam a hátsó emblémát is.
A hátsó embléma cseréje képekben:

1. Eredeti állapot.
2. Műanyag burkolat leszedése, pattintós, csak le kell húzni. A zárt tartó két csavar kitekerése előtt célszerű az elektromos nyitó drótját leszedni, majd kijön a zár.
3. A bal oldalon lévő műanyag tartja belülről a zárat, ezt jobbra tekerve lejön, majd kihúzható a zár. Ezután a zégert lepattintva kijön az embléma. Visszarakás fordítva. - Nekem itt sikerült elrontani a játékot, mert a zár eredeti helyén vettem le a zégert, meg akartam spórolni a kiszerelést. El is ugrott, mert alatta egy rugó van, sose lett meg. Minden valószínűség szerint a csomagtartófedél belsejében van. Másnap sikerült egyet barkácsolni, így folytathattam az összerakást.
4. No, ez a bal oldali rúd az elektromos nyitásé, a fehér műanyagot elfordítva a rúd kijön.
5. Sikerült leszednem a régi feliratot, a helyéről a ragasztó nem akart lejönni. Jobb híján jégoldóval próbálkoztam, némi dörzsöléssel tökéletesen lehozta.
6. A lecserélt cuccok.

 
>> Esemény2010-06-13

Szóval akkor a képek a taliról.
Elsőre nem sikerült odatalálni,mert ahogy egy Cartárs írta, arra a kérdésemre, hogy hol van a tó Kisbéren : "közepén :P egy db horgász tó van ..."
Szóval túlmentem és a helyszínnel pont ellenkező sarkon érkeztem, hátul sikerült egy földúton megkerülni, kétszer le is ért a motorvédő lemez a földúton.
Majd, lefényképezhettem életem első pecás fogását is :-)

 
>> Esemény2010-06-12

Ma tankoltam a Pók-ba és kellemes meglepetés ért:

681 km-re 47,67 litert tankoltam, ez 7 liter/100k-t jelent. Hihetetlennek tűnik a 2 literes motorral! Viszont szinte végig nyitott tetővel közlekedtem és a magyar utak minőségének megfelelő tempóban.

 
>> Tuning és extra2010-06-09

A 156-nak meghalt a turbója, Erhard tudott jóárasítottat hozni.

Ha már lúd, legyen kövér alapon rendeltem nála egy pár alsó lengőkart, kutyacsontokat, Spider feliratot és új emblémákat is a Pókhoz. A hátsó kivételével ma meg is jött minden. Az elsőt rögtön fel is raktam, nem kicsit dobott az összképen.

 
>> Tuning és extra2010-06-01

Valamikor decemberben rendeltem egy pár új szőnyeget a Pókba.
Nos, ma megérkezett.

 
>> Tuning és extra2010-05-28

Néhány (8) órányi kézi varrás után elkészült a szélfogó háló. Sikeresen körbeszegtem műbőrrel. Sajna a műbőr nehezen nyújtható (legalábbis számomra), így a belső fele hullámos lett, de nekem tetszik.

Felragasztottam a kötelező „Registered alfa driver” matricát is.