Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Elkészült a bőrözés, király lett. egészen feldobja az utastér hangulatát.
A szélfogó beszegését nem fogadta el, úgyhogy vettem tőle műbőrt és nekiálltam beszegni. Nem kicsit macerás a kézi varrás.
Ma Győrben járva valamiféle szegőanyagot akartam keresni a szélfogó hálóhoz, amivel a szúnyogháló szélét el lehetne takarni. Végül egy kárpitos mesternél landoltam, úgyhogy holnap reggel viszem beszegni, AlfaCity-re kész lesz.
Aztán kifelé jövet feltűnt, hogy az udvaron áll egy OFF kormány nélkül, tehát gyorsan visszamentem megkérdezni, hogy kormánybőrözést vállalnak-e? Szóval a kormányt is viszem holnap. :-)
Nem igazán volt egyszerű dolog leszedni, mert nem volt 24-es kulcsom, úgyhogy kölcsön kellet kérnem egyet, aztán kormánylehúzó szerkezetet kellett fabrikálnom három csavarból és némi fémből, de sikerült.
Elkészült a Pók! Hétfőre ígérték, de ebéd előtt hívtak, hogy mehetek érte, mert egy másikat hoznak ezért befejezték.
A polírozás kicsit nehezebben ment, mint a "hétköznapi" autóknál, a szaki szerint keményebb a lakk.
Szép lett. :-)
Hazaérve a garázsba kicsit meglepődtem, mert füst jött a kocsi alól. Benézve alá, kiderült hogy a 700 fokig hőálló festék "szárad" a kipufogón :-)
Reggel visszavittem a lefestett kipufogót a festőműhelybe és megnéztem, hogy áll a Pók.
- Az alja kész, kérdéses rész és a küszöbök lefújva. Szinte semmi meló nem volt vele a festésen kívül.
- Sárvédő lealapozva, a finom csiszolás és fújás még délelőtt meglesz
- Az első fele már kétszer átpolírozva, a hátsó csak egyszer. Hihetetlen, mintha új lenne a festés a polírozott részeken. Sajnos a kőfelverődések látszanak rendesen.
Hétfőn délután mehetek érte. :-)))
Ma ledrótkorongoztam, és lefújtam hőálló ezüsttel a kipuff középső részét, a két dobot és a katalizátort. Elvileg 700 fokig hőálló a festék, talán kibírja majd a katalizátoron is.
Mióta nálam van a Pók először mentünk esőtől nedves úton. Éjjel esett és reggel mennünk kellett a festőhöz. Mivel már nem esett természetesen nyitott tetővel. :-)
Ma elvittem a Pók-ot a helyi karosszériáshoz, hogy a bal hátsó sárvédő festését igazítsa ki - ez komplett festést jelent.
A télen észrevettem, hogy a kipuff felett részen helyenként gázos az alvázvédő azt is kijavíttatom.
Délután beugrottam és az alja más kész is, egyszerűen feljött a festék nem is volt alatta említésre érdemes rozsda. Ha már fel volt emelve lefújták a küszöböket is.
A sárvédő lecsiszolva, lealapozva és szórógittezve. Valahogy megsérült a gyári festés alatt a cinkréteg és ezért hólyagosodott fel.
Holnap csiszolás, szombaton festés.
Hazahoztam a kipufogó középső részét, azt itthon festem le.
Pár napja a METRO-ban járva megakadt a szemem egy szemtelenül olcsó tolatóradaron. Megvettem, mert hártafelé elég nehéz a kilátás.
Mivel nem akartam szanaszét fúrkálni a hátsó lököst, ezért hosszas töprengés után az érzékelőket a rendszám mellé fúrtam be. Nem feltűnő, nincs hamis riasztás a földről és a lökösről. Az egyik Alfissimo-ban láttam egy piros Novitec biturbó GTV-n ezt a megoldást, bár ott a piros kocsin bután nézett ki a fekete érzékelő.
Az elektronika az antenna alatt kapott helyet, a kijelző meg a kalaptartón hogy a sípolását jól halljam.
Ma sikerült beszereznem Phon Cartárstól egy fontos tartozékot, egy gyári emelőt. Ezentúl nem csak dísznek lesz a csomagtartóban a pótkerék, ha szükség adódik fel is tudom majd rakni. Remélem, sose kerül rá sor...
Másnapi történet:
Szóval, izé, Giovanni megint kavarja. Nem fér bele az emelő a pótkerékbe :-(
Ma nekiálltam és ledrótkorongoztam a Phon Cartásrtól még decemberben vásárolt első segédkeretet. A belső részeket kifújtam alvázvédővel a külsejét egyenlőre alapozóval.
Jutott a drótkorongból a kerethez tartozó stabilizátornak is, majd a hagyományokhoz híven sárga hemerájtot kapott.
Másnap a segédkeret fekete lett.