Mutasd

>> Egyéb2011-01-26

Visszavittem a termosztátot és elkezdtük keresni a megfelelőt. Némi katalógusböngészés után meg is találtuk. A gond csak az volt, hogy a talált katalógusszám volt az általam visszavitt dobozon is. A tartalmat jobban megvizsgálva világosság gyúlt: A dobozban nem az volt, mint aminek lennie kellett volna!!!

Gyors telefon és ki lett cserélve egy olyanra, amiben az is van.

 
>> Szerviz2011-01-22

Már régóta izgat, hogy a kartervédő olajos. A földre nem cseppenik, de olajos. Mivel már volt egy váltófolyásom, kicsit utána néztem a dolognak.
Egyértelmű, hogy két szivárgással van dolgom. A motor felőli és a váltó felőli olajos rész nem ér össze. Szóval a blokk eleje majdnem mindenhol olajos. A kipufogók mögött, alatt, felett, a blokk alul és a lendkerék felőli rész is. Már csak arra kellene rájönni, hogy honnan származik. Ki nem fúj a kipufogó, onnan nem. Lehet, hogy a szelepfedél tömítés, különben mitől lenne olajos a kipufogócsonk feletti rész? (A gyertyák felé ereszt, van is már cseredarabom.)
A váltó oldalt is megvizsgáltam. Nagyon úgy néz ki, hogy itt sincs nagy baj (már bontott váltó vételén is gondolkodtam).
A folyási irányokból arra következtetek, hogy a csavar mellett szivárog, nem az illesztések mellett.
Szereznem kell valami tömítő anyagot a csavarhoz, utána meglátjuk.
Más:
Miután beindítottam a motort, elkeseredett nyekergéssel tudatta, hogy most nincs kedve hozzá. Néha régebben is csinálta, de csak pár másodpercig, most viszont nem hagyta abba.
A motortérben körülnézve szinte egyértelmű, hogy a generátorcsapágy nyekereg. Lehet, hogy csere lesz, szereznem kellene egyet. Type A127IR 100A - 63321349

 
>> Szerviz2011-01-22

Mivel a múltkori ébresztőnél egyértelművé vált, hogy a termosztát eltávozott az örök vadászmezőkre, beszereztem egyet. Ma minden szükségessel felfegyverkezve nekiálltam a cserének.
Azaz álltam volna, mert az újon kevesebb csatlakozást találtam. Az enyémnek a jobb oldalán is van egy cső, az újon ott nincs is lyuk.
A számok a beépítettről: 83C A116 60602148

 
>> Esemény2011-01-16

A jó időre való tekintettel ébresztőt fújtunk. Akku be, és pöccre indul a Pók. Pár kép és 40 km kocsikázás után újra nyugovóra tér. Sajnos a tetőnyitás elmaradt, ahhoz hideg volt.

A Spider pont az ellenkezője annak a filozófiának, amit a 159 követ. Ahhoz képest hangos, kényelmetlen, "vezetni" kell, bőg a motor, mélyre kell ülni, nehéz kiszállni, szűk a beltér, stb.
Egyetlen észérvet se tudok mondani mellette.
Nem is kell, mert nem más, mint maga az ALFA-vírus.
Az ébredést kihasználva összetereltem az Alfa csapatot és csináltam pár közös képet is.

 
>> Egyéb2010-12-31

2010.11.29. Biztosítás
2010.11.14. Ébresztő!!
2010.10.31. Akku kiugrik
2010.10.24. Téli álom
2010.10.12. Lassan ideje a téli álomnak
2010.09.13. Benzinpancsolók
2010.09.12. Helyzetjelentés az alkohol frontról
2010.09.07. Csavarcsere
2010.09.04. Megnyitott a Csörgő autószerviz Dunaújvárosban
2010.08.29. Ablaktömítés és kopásjelző
2010.08.10. Indul az alkatrészgyűjtés
2010.07.16. Ami még nem volt kicserélve...
2010.06.22. Hasmagasság = 7,5 cm
2010.06.12-13. Embléma és felirat csere
2010.06.12. Meglepetés
2010.06.09. Első embléma
2010.06.01. Megérkezett a szőnyeg
2010.05.28. Szélfogó háló
2010.05.25. Kormány
2010.05.20. Kárpitos
2010.05.09. Karosszéria projekt 3.
2010.05.08. Karosszéria projekt 2.
2010.05.07. Kipufogófestés
2010.05.06. Először nedves úton
2010.05.06. Karosszéria projekt 1.
2010.04.25. Tolatóradar...
2010.04.25. Emelő
2010.04.17. Harc a rozsda ellen Part X+Y
2010.04.16. Dilemmák
2010.04.12. Jöhet a meleg!
2010.03.20. Szélfogó háló
2010.03.20. HiFi projekt kész
2010.03.15. Hővédő lemez
2010.03.10. Fék mizéria...
2010.03.05. Érezzük belül is jól magunkat
2010.03.04. Újra szól a négylövetű :-)
2010.03.04. MEEEEEEEEEEGVAAAAAAAAAAAN....
2010.03.01. Új akku
2010.02.28. Tetőimpregnálás
2010.02.28. Néhány apróság elintézése...
2010.02.21. Szól már a zene :-)
2010.02.20. Zene projekt indul
2010.02.19. Zene projekt indul, Part I. - A gyári cucc
2010.02.19. Fény az alagút végén, de remélem nem fog dudálni...
2010.02.13. Rugót a helyére!
2010.02.12. Megjöttek a rugóbetétek hátra :-)))
2010.02.08. Már csak alkatrészre várunk....
2010.02.07. Haladunk...
2010.02.04. Küzdelem a rozsdával Part x+4
2010.01.31. A hátsó ablak mizéria vége
2010.01.25. Az energiatároló egység
2010.01.20. Már csak talpra kéne állni!
2010.01.17. Már látni a fényt az alagút végén...
2010.01.16. Féknyergek felújítása
2010.01.14. Fékek felújítása
2010.01.13. Féktartó konzol
2010.01.06. Első kerekek a helyükön
2010.01.03. Eleje kész lenne, ha
2010.01.02. Rozsda és festék
2010.01.01. Folytatódik a fetés 2010-ben is

 
>> Esemény2010-11-29

Az eddigi biztosítóm 37.413Ft-os ajánlatát kissé sokalltam a Pókra, ezért körülnéztem a neten. 22.560Ft-os ajánlatra leltem. Nem ez volt a legolcsóbb, de ez volt a legszimpatikusabb. Megkötöttem.

Majd egy tankolás ára maradt meg. Legyen csak jó idő, leautózzuk.

 
>> Esemény2010-11-14

A hétvégére feltűnően jó időt jósoltak, ezért felmerült, hogy fel kéne ébreszteni a Pók-ot egy körre. Olyan szomorúan álldogál a garázsban.
Mivel a hőmérő tényleg elindult felfelé, ebéd után a gondolatot tett követte. Akku vissza, az első kulcsfordításra pöccre, vidáman indul a motor. Tető le, jó órányi kocsikázás.
Azt az élményt, amit egy nyitott tető tud nyújtani lehetetlen leírni! Mindez fűszerezve a benzinmotort hangjával! Királyság!
Visszatérve a garázsba újra álomra hajtja a Pók a fejét. Akku ki, fel a töltőre.
Szép álmokat a takarók alatt...Gyűjtsd az erőt, már tervezem a jövő évi túrát: a Livigno melletti völgyzárógátra (Punt dal Gall) és a TopGear által legszebb szerpentinek nevezett Davos-Bormio-Stelvio szakaszra. A többit még kitaláljuk...
A 2010-es nyitott tetős évet ezennel lezárom :-(

 
>> Szerviz2010-10-31

Tekintettel arra, hogy a garázsban, ahol a Pók a téli álmát alussza nincs áram, kivettem a kocsiból az akkut és hazahoztam. Rákerült az új "csodatöltőre", amit GTPeti Cartásrtól sikerült szerezni. Egy órán belül "ok" volt a jelzés. Reményeim szerint ez így is marad.

 
>> Esemény2010-10-24

Délutáni program:
- 58 km kocsikázás a napsütésben, a 13-14 fokra való tekintettel zárt tetővel,
- kerekek felfújása 2,5-re,
- beállás a garázsba,
- ablakokat kicsit le,
- áramtalanítás,
- használaton kívüli hálózsákokkal letakarás.

Szép álmokat...álmodj hosszú, lobogóhajú száguldásról és kátyúmentes utakról....

Óraállás: 142.610 km