Tagok >> ChrisVaughn >> Blog
...azaz miért nincs nekem basszus?! Ja, mert nincs is ami adja....
Februárban, amikor először ültem Peti GT-jében, feltűnt, hogy a gyári Bose rendszere mérföldekkel jobban szól mint az enyém. Pedig elméletben ugyanaz. Eddig azt hittem az enyém a normális, aztán csak lestem amikor megszólalt a mély. Nem túl gyorsan, de kiderült mi hiányzik, a mélyláda. Hívtam 1-2 bontót, mindegyik rajtam akart meggazdagodni, 18-20k-t mondtak, viccnek nem volt rossz, de ha nem ragaszkodnék a gyárihoz, ezért már egy komolyabbat is lehetett volna venni. Egy kis segítséggel azonban sikerült találnom, Exbléx GT cartárstól (ezúton is köszi!) vettem, baráti áron kínálta, az egyik ismerősöm pedig el is tudta hozni pestről. Rögzítettem a helyére, bekötöttem, gyönyörűen teszi a dolgát. Remélem az előző tulaj, aki kilopta belőle a ládát, eltörte azóta a kezét...
Költségem: 12.000.-
Első Alfa talim. Jó volt, szép volt, csak az idő volt egy kicsit csúnya. Pepeginoval és párjával indultunk útnak, 2db GT-vel.
"Ha már itt vagyunk, pózoljunk mi is, ne csak a verdák..." :P
Szombaton kezdődött, vásárolni indultunk volna menyasszonyommal, előtte elmentem lemosni a felniket, induláskor már az autómosó emelkedőjén alig akart kimenni fél gázon, fel is villant a motor check lámpa. Parkolóig elgurul, autószerelő haver felhív, 5perc múlva ott is volt, nézegettük miért csak 3 henger megy. 5perc alatt rájöttünk, hogy az egyik gyújtótrafó sz*rt be, ez 99%-ig biztos volt. Vasárnap reggel Gulyás Lacikával kiolvastuk mit tárolt el az autó, kettes henger, gyújtás hiba. Érdeklődtem, informálódtam, végül ma reggel találtam egy srácot, tőlem 20 méterre lakik és pont volt egy eladó jts bosch trafója. Megvettem, beraktam, tökéletesen működik. Most minden happy, úgyhogy úgy néz ki még a nyíregyi talira is ki tudok nézni a hétvégén. :)
Költségek:
Bosch gyújtótrafó: 5.000.-
OBD diagnosztika: 1.000.-
Lefényképeztem a bűnöst.
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-
Igor, az őrkutyánk lerendezte az első rendszámtábla keretem. Valamiért ellenállhatatlan késztetést érzett a letörésére. Pedig csípi az Alfákat. :)
A hátsónak az egyik fülét pedig én törtem le, napokkal ezelőtt, rendszámvilágítás csere közben, így ma cseréltem mindkettőt.
Hátra króm hatású keretet vettem, szebben mutat. Elől maradt a hagyományos fekete.
Első 499.-
Hátsó 1490.-
Ebayről rendeltem ledes izzókat, kb. 3 hét volt mire megérkezett Kínából. Egyenlőre csak a rendszám világítás jött meg, azokat már ki is cseréltem. Sokkal jobb az összkép. Filléres dolog volt, viszont ilyen kis csecse-becsék sokat dobnak egy autó megjelenésén, szerintem.
A helyzetjelzőimet még várom.
4db-ot vettem, 605ft-ért, 2 megmarad tartaléknak.
Ma egy éve, hogy nálam az autó. Ilyenkor már hazafelé tartottam vele Zalaegerszegről. Imádom, minden autókázás egy élmény vele... :)
Egy év alatt megtett út: 11.143km
Jelenlegi km állás: 148.243km
Lefóliáztattam az autó üvegeit, régóta tervezem már, most jött el az ideje. B oszloptól hátra 5% fényáteresztésű fólia került, míg a vezető és anyós oldalira 50%-os, a gyári 70% helyett. Az első kettő nem legális, de nem feltűnő, annyira sötét a hátsó... :)
Műbizonylattal, ahogy kell...
A munkát Kinik Róbert csinálta, Miskolcon, hivatalos LLumar kivitelező.
Költségem: 21.000.-
Néhány napja felkerültek a felnik és a toldat, a képek annyira nem adják vissza (főleg, hogy telefonnal készültek), de élőben elég jó az összkép... :)
Utolsó képen látszik a különbség a fóliázott 50% és a gyári 70% között. Kicsit le kellett vágniuk a szélét, mert gyűrte az ablak...
Egy pár hete elkészült a toldatom is, amit sparco cartástól sikerült vásárolnom még novemberben. Sok munka volt vele, a fényezése nagyon haza volt vágva. Nagybátyám karosszériás, így végül ő csinálta meg. Szép lett. :)
Toldat: 10.000.-
Fényezés: 25.000.-
Össz: 35.000.-
Tavasszal kerül majd fel, a felnivel együtt.
Ismételten szívatott az ablakemelő, most a jobb oldali. Pár napja megállt, nem tudtam lehúzni, és ajtónyitásnál sem húzta le magától az elektronika. Gondoltam majd Laci megnézi, de a sok meló miatt nem volt időm foglalkozni vele, amikor eljutottam oda, hogy felhívjam, addigra megjavult. Na sebaj, gondoltam ártani nem használ, legalább ránéz. Megnézte, semmi komolyabb baja nem volt, azon kívül, hogy a panelen a forrasztásokat meg kellett erősíteni. Tavaly ugyanez volt a baja a bal oldali panelnek is. A tolatóradarom egyik szenzorja is defektes, folyamatosan sípol, folyamatban a beszerzés és a csere....
A tavaszi projekt elkezdődött, terveim szerint az olasz tali kezdéséig befejeződik az autó... :)