2006. március 31-én felkerültek a 17-es Alessio Monza felnik, Pirelli P Zero gumikkal. Régi álmom vált valóra ezekkel a gurulókkal :) Köszönet a segítségért a Lariva Guminak, hogy Esztergomba már ezeken tudtam száguldani :)
2005 tavaszán Terra márkájú sportrugókat szereltettem be, amik 4 centivel megültették az autót... Szerencsére eddig sehol sem vertem oda az alját, egész jól lehet így közlekedni vele...
Sajnos 110 ezer kilométer után az első lengéscsillapítóim megadták magukat, így elterveztem, hogy kicserélem az összeset... Elérhető áron az FK szettjét tudtam megvenni, amihez rugók is jártak. Ezek kicsit hosszabbak voltak, mint a Terra rugói, így kb 3 centisre módosult az ültetés! :)
Az első lököst is átalakíttattam: eltűnt a rendszámtábla bemélyedése, így sokkal pofásabb lett az autó eleje. + matricarendszám. Akkor még hivatalosan lehetett ilyen kicsit csináltatni.
Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)
Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.
Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)
Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)
Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.
Alakulnak a kilométerek :) Már kezd egy kicsit sok lenni :)))))
Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)
Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)
Most volt időm az olajcserére. 30 ezernél akartam, de kicsit elhúzódott. Azért így is jó vagyok, nem 20, és nem is 15 ezrenként cserélem :) Az olajcserét Halásztelken, a Large Auto csinálta.
Vicces volt, mert épp olajat cseréltek egy Honda Civicben, ami Selenia olajat kapott! :):) Kár hogy nem fotóztam le!
Megvan az első közös tízezer kilométer a GT-vel :) Balesetmentesen, hibamentesen. Asszem egyszer kiégett valamelyik tompított :) 5 hónap alatt tízezer, azaz átlagban havi kétezret autózom. Nem rossz :)
Bekerültek a gumiszőnyegek, hátha jön már a tél.