Halesz - főkép
>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-10-27

Már egy ideje zavart, hogy nagyon kemény a kuplungom. Ezt főleg más Alfákból visszaülve vettem észre, mert amúgy hozzá lehetett szokni, igazából dugókban volt kicsit fura, a sok kuplungozáskor. Mivel a kuplung keményedése sok jót nem jelent, ezért már egy ideje kérdezgettem az árakról a szakikat.

Végül megint Csörinél kötöttem ki, ahol egyben megejtettük az éppen aktuális olajcserét is. Volt váltóolaj csere is.

Csöriék garanciában cserélték az első lengőkarjaimat is, amik nem bírtak túl sokat (januárban utángyártottak kerültek bele, most viszont gyáriak). Meglátjuk, hogy ezek hogy bírják a 18-as felniket.

>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-10-15

Az akksim már négy éves volt, így tulajdonképpen semmi meglepő nincs abban, hogy a hifim hosszas próbálgatása után már nem tudtam gyorsulni indulni Kaposújlakon :)

Szerencsére sok alfás segítőm volt, és miután hiába toltuk, hiába próbáltuk bebikázni, a tescoba kellett menni új akksiért. Csöri mester a helyszínen kicserélte - amit ezúton is köszönök - és aztán már lehetett is gyorsulni :)

>> EseményAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-10-15

Azóta sem hiszem el, mekkora mákunk volt az idővel! A reggeli köd kicsit ijesztő volt, és valahogy nem akart elmúlni, így egyre jobban izgultunk mi lesz, hogy lehet ködben gyorsulni... de aztán 11 után hirtelen eloszlott, és hatalmas napsütés kezdődött :)

Igazi piknik hangulat volt, jövőre mindenki hozzon plédet és finomságokkal teli kosarakat :) Ahogy láttam, annyira élvezte mindenki a jó időt, hogy 3 után már alig voltak gyorsulások, mindenki pihent, punnyadt a napon :) Azt hiszem jó az a recept, hogy ez a találkozó szinte teljesen kötetlen, mindenki azt csinál, amit akar :) Jövőre is így lesz! De azért remélem, hogy a főzőversenyen többen indultok majd!

>> EseményAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-08-11

Imádom Szegedet, ezért egyértelmű volt, hogy nem fogom kihagyni a Szegedi Alfa Amore Találkozót. Már tavaly is terveztem, akkor nem jött össze. 3-4 éve biztosan nem voltam Szegeden, hiányzott már nagyon. A találkozó helyszíne ideális, sok Alfa elfér, jövőre simán lehetnénk dupla ennyien, a város meg nálam jó helyen van :) Fotóztam sokat! :)

>> EgyébAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-08-01

Ismét jól vizsgázott az autóm: több mint kétezer kilométert tettünk meg egy dalmáciai nyaralás során. Autópálya, változatos szerpentinek, Budapest-Makarska oda-vissza, kirándulás Hvaron és Trogirban. Összesen 2.053 km, 6,6 literes átlagfogyasztás. Meg voltam elégedve :)

>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-07-17

Egyik este megyek haza, és az utcámban, a garázstól kb 10 méterre leesett a kipuffom... ráadásul nem hátul, hanem elöl toltam magam előtt a csövet... hátramenetben beálltam a garázsba (előre így nem ment volna, leszakadt volna az egész...)... A leömlőből szakadt ki a cső...

Miután több szaki is azt mondta, így inkább ne guruljak vele sehová, Teddy segítségét kértem, ő vontatott el kipufogóshoz. Itt is köszönöm Neki! :)

Mint kiderült az elöl lévő flexibilis cső adta meg magát, ami miatt elkezdett lógni a cső első része, majd szépen leütöttem párszor, és egyszer csak kiszakadt.

A neten találtam egy éjjel-nappali szervizt, ahol kipufogókkal is foglalkoznak, az I. kerületben van a Mészáros utcában. Mivel nagyon korrektek voltak, íme a webcímük, ajánlom őket: http://pupakteam.sss.hu/

>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-06-26

Nincs annál dühítőbb, amikor a saját hülyesége miatt ejt az ember sérülést az autóján. Én egy kerkapuval jártam így, nekem jött... :) Ráadásul egyszer már beálltam és kiálltam azon a szűk kertkapun, amin másodszorra nem sikerült, pedig figyeltem, és tudtam hogy szűk.
De a kerékkel kilöktem a téglát, amivel ki volt támasztva, és azzal a lendülettel rá is húztam a kertkaput a bal első sárvédőre. Elég ideges voltam aznap este, ráadásul ez a balatoni GT talin volt, nem kissé szúrta el az estémet. (De a jégerek és a borok helyretették :)

A javítást végül a Large Autóra bíztam, cseréltettem a sárvédőt, és ha már úgyis fényezőhöz kellett vinni az autót, a hátsó lököst is lekapattam, azon is volt sajnos egy csúnyább karcolás (amit Esztergomban nem győztem matrica-csillagokkal eltakarni :).

Szóval ami az elmúlt három napban történt: három elem fényezése (az ajtóba is beleködöltek), szerelés, plusz kértem egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk.

>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-06-08

60-ezres nagyszerviz (amely egyesek szerint elég 80-nál, de én szeretek biztosra menni :)

Olajcsere, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj+feszítőgörgő cseréje.

Csörinél voltam ismét, éljen a szombati nyitvatartás! :)

>> Tuning és extraAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-06-06

(Asszem erre a vásárlásomra mondják majd azt, hogy gyakorlatilag pénzkidobás :)

A nap sztárjai a sötétített Blackline lámpák! A krómcsíkos bajszok is bekerültek az első lökhárító aljába - korábban pedig a sötétített indexek is be lettek szerelve - így szinte teljessé vált a külső facelift! :) Viszont teljesen egyedi mindez, mert a blackline felszereltséghez matt króm színű alsó díszléc és pajzs jár, az enyémen pedig a "hagyományos" króm színűek vannak. Azaz kicsit kevertem a dolgokat, de nekem így tetszik! :)

Két évet fiatalodott az autóm :D Azt hiszem ez az "arc-tuning" olyan, mint a csajoknál a botox-kezelés :)

A beszerélésrt hatalmas köszönet Csörinek és a Csörgő Autószerviznek (www.csorgoauto.hu)!

A költségek: fényszórók: 72 ezer forint, indexek: kb. 10 ezer, krómcuccok: 18 ezer (ezekre már nem emléxem pontosan, mert még AlfaCity előtt vettem őket)

>> SzervizAlfa GT 1,9 mJTD // 2008-05-23

Négy éves az autóm, műszaki vizsgára kellett vinni. Szamosiék intézték.
Sajnos a hátsó fékfékbetétek és a tárcsák teljesen el voltak kopva, így ezeket kicserélték. Most minden oké :) Kicsit furcsállom, hogy 60 ezernél elkoptak... szerintetek reális?