Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Be kell egyáltalán járatni egy mai új autót?
A választ nem tudom, mert nincs nálam a szent grál, de mindig jól jön egy kis ismerkedés.
Szóval elgurultunk hogy megnézzük a Großglockner Hochalpenstraße-t.
A szabályokat szigorúan betartva a 952,5 km-t 7,6-os átlagfogyasztással tettük meg. Hihetetlen.
Főleg úgy hogy autópályán a 130-at tartva is csak 7 körül kér.
Jó, jó, hazafelé már párszor előzéskor felhasználtuk a ménest :-)
Hihetetlen ahogy megy az autó. A fék kitűnőre vizsgázott lefelé a hegyről, fel sem merült az elmelegedés mint lehetőség.
Szóval megtaláltam amit kerestem :-)












- tankolások száma: 203
- km óra állás: 162.749 km
- össz. menetidő: 2.230,80 óra (92,95 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.664,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,44 Ft/km
- életkor: 1.355 nap
- átlagos napi futás: 120,11 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
- legtávolabbi hely ahol jártunk: 47.539988, -3.134955 (Atlanti Óceán) - Úton: 1.855 km - légvonalban: 1.520 km
- legmagasabb hely: 2.652m Passo di Gavia
- megmászott hágók: 52
- megmászott hágó össz. magassága: 71.429m

162.749 km és 1.355 nap után ma 10 órakor elváltak útjaink.
Giuliáért cserébe ott maradt Győrben. Az ünnepek után lesz még némi papírmunka, de már el kellett hogy engedjem...
Ennyire üzembiztos autóm még nem volt...
Remélem jó gazdája lesz.


Elkészült a festés javítása.
Szép lett, nem venni észre.





Mindig nagy esemény egy autó birtokba vétele. Különösen nagy ha mindez a szalonban történik és különösen ha ötödször.
Igen Farkas Dániel immáron ötödször nyújt át egy kulcsot...
Szóval 14 órára volt megbeszélve és mindenki ott volt ahogy kell.
Miután az eGolffal érkeztem először kezet mostam,
Pár papírt és némi anyagiakat még elintéztünk és irány a tett színhelye!
Az autó bemutatása már megtörtént korábban, a maradék kérdések tegnap meg lettek válaszolva úgyhogy pár perc után már gurultunk is kifelé a kapun.
Beülve egyértelmű volt hogy megérkeztem. Eddig nem tudtam de ezt kerestem.
Vidáman faltuk a métereket hazafelé...
leleplezés







Megint beültem az eGolf-ba és elindultam meglátogatni Júliát.
Természetesen a legfontosabb kérdés az volt hogy mikor lehet elhozni. A dolgok jól alakulnak így holnap délután már mehetek is érte :-)
Elkértem a használati utasítását is hogy legyen mit olvasgatni. Az online verzió ugyan megvan de a papír az igazi.




Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.







A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m
A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):
1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m
Reggel megérkezett az autó "Járműkisérő lapja" a központból meg lehetett kötni a kötelezőt, amit visszaküldtem Rieglerékhez.
36 és némi apró lesz évente. Casco majd később az nem sürgős, nem kell a rendszámhoz.
Holnap mehetnek az okmányirodába a rendszámért.
Már reménykedem egy kedd-szerdai átadásban.
A hosszú hétvége jó lenne bejáratni :-)
Egy papír kellet még az üzembe helyezéshez, így beizzítottam PHuBi-t és elgurultunk Győrbe.
Végül hatalmas élmény autózás lett belőle. Ha nem lenne TS, ki kellene találni. Annyira a másik véglet a villanyoshoz hogy azt nem lehet szavakba önteni. Amikor a 2-es leforog...azt a hangot nem lehet szintetikusan előállítani...
Szóval Giulia várt a szalonban, immáron ajtó becsukva, csak úgy nem ülhet be senki.
Egyre több részletet fedezek fel rajta. Az első lámpa maga egy művészeti alkotás...
Elkészült az első közös kép is :-)





