Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.
A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m
A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):
1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m
Reggel megérkezett az autó "Járműkisérő lapja" a központból meg lehetett kötni a kötelezőt, amit visszaküldtem Rieglerékhez.
36 és némi apró lesz évente. Casco majd később az nem sürgős, nem kell a rendszámhoz.
Holnap mehetnek az okmányirodába a rendszámért.
Már reménykedem egy kedd-szerdai átadásban.
A hosszú hétvége jó lenne bejáratni :-)
Egy papír kellet még az üzembe helyezéshez, így beizzítottam PHuBi-t és elgurultunk Győrbe.
Végül hatalmas élmény autózás lett belőle. Ha nem lenne TS, ki kellene találni. Annyira a másik véglet a villanyoshoz hogy azt nem lehet szavakba önteni. Amikor a 2-es leforog...azt a hangot nem lehet szintetikusan előállítani...
Szóval Giulia várt a szalonban, immáron ajtó becsukva, csak úgy nem ülhet be senki.
Egyre több részletet fedezek fel rajta. Az első lámpa maga egy művészeti alkotás...
Elkészült az első közös kép is :-)
A PAPÍR - Igen így, csupa nagybetűvel.
Amúgy megrendelésnek hívják, ami alapján ki lehet állítani a számlát.
Szóval ezt ma 13:00 órakor írtuk alá.
Lökkös leszedve, javítva.
Festésre vár.
Mielőtt meghirdetem az autót célszerűnek tartom az elmúlt évek nyomait eltüntetni az autóról:
- bevásárló kocsi a jobb hátsó kerékíven (1-2 kép) - ezt sajnos én csináltam a helyi Intersparban
- bevásárló kocsi nyoma a bal első sárvédőn, (3-4 kép)
- Lökkös középen (5-7 kép) és jobbra lent (8-9 kép). Mindkettő szerencsétlenül sikerült tolatás eredménye.
Holnap reggel viszem Topiékhoz javításra. Remélem minél előbb kész lesz.
- tankolások száma: 202
- km óra állás: 162.487 km
- össz. menetidő: 2.226,30 óra (92,76 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.650,11 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,45 Ft/km
- életkor: 1.345 nap
- átlagos napi futás: 120,81 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,90 %
Elgurultunk Győrbe hogy némi infót szerezzünk Giulia ügyben.
- Központi készletek igazából csak 2018-as autók vannak, nem túl sok extrával. Pl xenon egyikben sincs.
- A kereskedésben van egy jól felszerelt piros Giulia Super, pöpecül néz ki. Az ára se vészes a Super akció miatt.
- A használt fehér megvan, de abból Zánkán kiábrándultam.
- Újat rendelni lehet, de az vagy 3 hónap mire megjön. Ráadásul már egy kicsit többe is lenne mint most.
- Jövőre az új Euro6 miatt drágulás várható.
- A Giuliettát beszámolják.
Egy ajánlattal és egy prospektusban gazdagodva jöttem haza...