Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
2015.12.07. Helyzetjelentés
2015.12.17. Helyzetjelentés
2016.01.04. Helyzetjelentés
2016.01.16. Helyzetjelentés
2016.01.29. Helyzetjelentés
2016.02.27. Helyzetjelentés az első 10.000 km-ről
2016.03.24. Helyzetjelentés
2016.04.08. Helyzetjelentés
2016.05.03. Helyzetjelentés
2016.06.09. Helyzetjelentés
2016.07.01. Helyzetjelentés
2016.08.03. Helyzetjelentés
2016.08.26. Helyzetjelentés
2016.09.23. Helyzetjelentés
2016.10.19. Helyzetjelentés
2016.10.26. Helyzetjelentés
2016.11.17. Helyzetjelentés
2016.11.28. Helyzetjelentés: Az első év
A közösen megtett km-ek emlékei:
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Giulietta hazalátogat
Az autóval történtek a kirándulások kivételével:
Előzmények...
2015.09.14. Kutatás
2015.09.15-28. Mi legyen?
2015.09.28. Megrendelés
2015.10.05. 10:40:05 levél
2015.10.20. Téli gumik: Nokian WR D4
2015.11.02. Legyártva...
2015.11.09. Lengyelország - Tychy
2015.11.12. Giulietta teszt
2015.11.18. Úton Magyarországra
2015.11.19. Nem jött meg....
2015.11.20. Első randi :-)
2015.11.20. Téli gumi, kerekek
2015.11.21. Második randi
2015.11.25. Téli kerekek
2015.11.26. Még egyet kell aludni...
2015.11.28. Átvétel
2015.11.28. DYNAMIC non inseribile
2015.11.28. Leleplezés
2015.12.01. Kötelező matricák
2015.12.01. Rendszámozás
2015.12.02. Öt nap Júliával...
2015.12.05. Tempomat...
2015.12.08. Navi rögzítése
2015.12.16. Első olajcsere
2015.12.30. Gyári felni adatai
2015.12.31. Regenerálás
Tegnap a navit használva feltűnt, hogy nem kap töltést. A három hónapja vett töltőm hagyta el magát. A vége esett szét, a végéről leesett a biztosító fémgyűrű, kiesett a csatlakozó rugós pöcke, meg a biztosíték. Természetesen a szivargyújtóba, ahol zárlatot csinált. Egyik része az ülések mellé potyogott be, az aprólék meg szivargyújtó alsó résein a középkonzolba.
Mára maradt a megoldás.
A használatit tanulmányozva az aljazat biztosítéka a motortérben van. (Az ülésfűtésé meg a csomagtartóban, a fene érti az olaszokat - part 1.)
Csere és lám működik minden. Bár furcsa volt, hogy a könyv szerint 15A-os biztinek kellene lennie, de 20-as volt benne. (A fene érti az olaszokat - part 2.)
A motortérben kutakodva meglett egy zörgés forrása is. A motortakaró első felén lévő alu lemez zörgött, mert lötyögött a helyén. A füleket megszorítva helyreállt a rend.







- életkor: 262 nap
- km óra állás: 30.592 km
- össz. menetidő: 431,52 óra (17,98 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.848,42 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,85 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,80 Ft/km
- átlagos napi futás: 116,76 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %












2016.04.16. Tour de Balaton
2016.05.28. 180.000 km
2016.05.28. Velence - VTT IV.
2016.07.03. Sétáltatás
2016.07.09. AlfaCity
2016.08.20. Hágóvadászat
2016.09.01. Lángos túra
2016.09.06. Hágók Európában
2016.09.21. Hágólista - Part X+Y+1
2016.09.25. Hágóvadászat
2016.02.26-27. Látogatás & ébredés előtti ajándék
2016.03.05. Mocorog a tavasz...
2016.03.17. Készül a garázs
2016.03.19. Az eddigi legnehezebb ébredés: akkucsere
2016.03.19-20. Ablakemelő
2016.03.30. Olajcsere extrákkal
2016.04.12. Majdnem vettünk egy donort
2016.04.16. Helyzetjelentés
2016.05.06. Elkészült az új lakás, hazajöttünk
2016.05.23. Defektjavító készlet
2016.05.27. Készülődés a 159 találkozóra (VTT IV)
2016.06.05. Hátsó fékek
2016.07.31. Hátsó fék
2016.09.24. Készülődés az idei utolsó hágóvadászatra
2016.11.02. Biztosítás 2017-re
2016.11.02. Készülődés a télre - Part I.
2016.11.20. Téli álom...
2016.12.18. Tető leszedésének folyamata - Part I.
2016.12.18. Tető leszedésének folyamata - Part II.
2016.12.21. Biztosítás 2017-re
Megtett út: 429,6 km
Teljes menetidő: 9:22:45, ebből a Pók állt: 2:48:26
Átlagsebesség: 63,45 km/ó
Levadászott hágók:
0281 Steirischer Seeberg 1 254 m Steiermark, A
0288 Niederalpl 1 221 m Steiermark, A
0326 Alpl-hágó 1 081 m Bruck-Mürzzuschlag Weiz - A
0330 Preiner Gscheid 1 070 m Niederösterreich - Steiermark, A
0332 Pretalsattel 1 069 m Steiermark, A
0335 Wurzwallerkogel 1 063 m Hartberg közelében
0363 Wechselpass 980 m Niederösterreich Steiermark
(Az első szám az Excel listám szerinti helyezése a hágónak.)
Immáron 55 pont van meg a 413-as listából :-)









A 259. együtt töltött napon elértük a 30e km-t.


Egyre feltűnőbb, hogy a Giulietta fedélzeti számítógépe "lefelé" csal. Szinte mindig kevesebbet mutat a valós értéknél. Az első diagrammon jól látható.
A másodikon megpróbáltam mindezt összefüggésbe hozni a tankolástól tankolásig mutatott átlagsebességgel. Szóval, az összefüggés nem egyértelmű.
A harmadik grafikon a tankolások közti és az össz átlagsebességet ábrázolja.
A negyedik meg azt, hogy minél gyorsabban megyünk, annál magasabb a fogyasztás...
Az ötödik grafikon a 159 mutatott-valós eltérését mutatja. A 159 a Giuliettával szemben inkább többet mutatott.
A pálmát a 156 1,9 mjet SW viszi el, ahol jó átlagban 1 literrel kevesebbet mutatott a comp. (6-os kép)
Bár a 156 1,6TS-é is szeretett kevesebbet mutatni. (7-es kép)
A 147 1,6TS viszonylag pontos volt (8. grafikon)
A 9. grafikon pedig a fenti 5 autó eltérését mutatja egyben.








