Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
- életkor: 355 nap
- km óra állás: 43.415 km
- össz. menetidő: 604,17 óra (25,17 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.612,86 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,26 Ft/km
- átlagos napi futás: 122,30 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,09 %
A világ másik felén járva találtam egy Alfa szalont.
Alfát viszont egy hét alatt csak egyet.



Lassan itt az ideje a téli pihenőnek. Ma elkezdtem a készülődést.
Kereket kitámasztottam, kéziféket kiengedtem.
Akku kapott még egy töltést a C-TEC-kel a helyén. Ha időm engedi kiszedem.
Ablakok lehúzva.
Kocsi egy régi nagy lepedővel letakarva.
Már csak az ablakmosót kellene leengedni és a kerekeket felpumpálni.
Ja, meg az egérfogókat kirakni.
Megjött a jelenlegi Allianz biztosítómtól a 2017-es szerződés.
Tokkal-vonóval 23.868 Ft egy évre.
Ha érdekel semmit se kell tennem. Ha jobbat tudok cselekedni kell.
Kicsit keresgéltem és meglepve tapasztaltam, hogy csak drágább találtam. Marad.
Furcsa. Eddig mindig jobban jártam az újra kötéssel.
Visszakerültek a téli kerekek.
Óra: 40.785 km
A téli kerekekben eddig 13.370 km van.
A gyári nyáriak 13.370 km-nél kerültek fel, eddig 27.415 km-t mentek.


- életkor: 333 nap
- km óra állás: 40.327 km
- össz. menetidő: 567,37 óra (23,64 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.426,88 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,87 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,22 Ft/km
- átlagos napi futás: 121,10 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,10 %





Elgurultunk Győrbe, hogy megejtsük a negyvenezres szervizt.
A menü a szokásos volt:
- olajcsere (20e km után 43%-on volt az olaj)
- olajszűrő
- pollenszűrő
Extraként:
- motor update
- TCT update
Mintha finomabban váltana, de lehet, hogy csak placebo.
Óraállás: 38.525 km
u.i. 1.
Megnézegettem Giuliát is a szalonban. Komoly autó lett.
u.i.2.
Hazahoztam a dobozokat, mert jól mutatnak. A véletlenül kidobott Racing dobozok helyett jók lesznek garázsdísznek.



- életkor: 326 nap
- km óra állás: 37.984 km
- össz. menetidő: 541,07 óra (22,54 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.282,84 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,86 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,12 Ft/km
- átlagos napi futás: 116,51 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,92 %
Németországba szólított a meló. A hasznosat a kellemessel összekötve útközben - kis kitérővel - levadásztunk 4 hágót. Nem túl magasak, de errefelé jók az utak, érdemes volt a TCT-t kézi üzemmódban is használni:
0404 - Markbuchener Sattel/Sankt Englmar - 901m
0413 - Ruselabsatz - 855m
0416 - Ecker Sattel - 843m
0430 - Kalteck (Bayerischer Wald) - 750m
Az első szám a listámon elfoglalt helyezést jelenti.
Már 77 van meg a 483-ból :-)












Csodaszép napsütéssel indult a nap, elindultunk. A napsütés egész nap kitartott, így az első és utolsó pár km-t leszámítva lobogó hajjal tettük meg a távot.
Megtett út: 312 km
Időtartam: 6:09:41
Állásidő: 59:57
Érintett magassági pontok:
0285 - Schanzsattel - 1.250 m
0348 - Wurzwallerkogel - 1.063 m
0367 - Eibeggsattel - 1.001 m
0398 - Rechberg Pass - 929 m
0450 - Weizklamm - 605 m
Eredetileg Schanzsattel és Rechbergpass volt a napirenden. Wurzwallerkogel csak útba esett, itt már 2016.08.20-án jártunk, nem új trófea.
Azt, hogy az Eichbergsattel-t érintettük, csak itthon vettem észre a GPS-tracker adatai alaján. Így - sajnos - nem készült ott kép.
Weizklamm annak ellenére, hogy nem hágó, fel kell hogy kerüljön a listára, mert csodaszép.
Jelenlegi arány: 70 / 481
Akit érdekel a dolog, egy jó oldal az alpesi hágókról. Én is innen indultam el.












5
627