Felpolíroztattam a pedálokat és a lábpihentetőt. Szálcsiszoltak lettek, gyárilag is ilyen a design.
Első képen ez előtte állapot, másodikon az utána.
Áttettem a TS-ből a fekete mhw lámpákat. A pirosnak is jól áll.
A levélfogórács ki volt fakulva. Zsebsárkánnyal visszahoztam a színüket és átkentem őket Nanolex Trim Rejuvenatorral.
A rácsba tettem gyári új patentokat is, így most szépen illeszkedik.
A motortérből 2 tartó és az akkumulátor tálca, illetve az ablaktörlő karok homokfúváson és porfestésen estek át. Köszönet a közreműködésért Kozinak és a Kozi’s Garage-nek.
Néha dob egy hibakódot az autó, hogy nem sikerült a fojtószelep tanulás. Ebayen vettem egy bontottat. Azt hiszem ezzel is dobja néha a hibakódot.
Az 1 évvel ezelőtt beszerelt BM Catalysts katalizátor eddig bírta, eltört a belseje. Élt 1 évet és kb. 4.500 km-t. Visszakerült a gyári, talán jó még.
A Wizard kipufogóval nem menne át műszaki vizsgán, ezért vettem a gyárival megegyező Imasaf középdobot és végdobot. Későbbiekben ha fontos lesz a gyári állapot, akkor még jól is jöhet.
Gyári számuk: 60676396 és 60676397
Kozi’s Garage végezte a beszerelést.
Forgalomból kivonva várja a tavaszt és a műszaki vizsgát.
Ezen is kicseréltem az O-gyűrűt a kilincsen. A vezető oldali mindig beragadt és csak a kulccsal tudtam visszahúzni. El volt szakadva az O-gyűrű. Most már remekül működik.