Beépítésre kerûlt egy Autolusso vízhűtő Frusciante cartárs győzködésére. Kikerült a maszek vízcső, helyette kapott a hűtő alá gyári fémet, alsó és felső új gumi vízcsövet. A fém vízcső és a kiegyenlítő tartály közé már nem lehet kapni, ezt Frusciante adott nekem egy használtat. A régi hűtőfolyadékot nem öntöttük vissza, kapott 4 liter Paraflut.
A ventillátorházat csiszoltam, alapoztam és lefújtam fekete festékkel. A ventillátorokon a fém részeket megszabadítottam az oxidációtól.
Sikerült vásárolnom egy gyári új láb pihentetőt a pedálokhoz.
Alfa Depótól sikerült vennem.
Köszönet Tonynak, aki felhívta rá a figyelmem.
Gyári száma: 71741504
Az eredeti szervizkönyv végig vezetve van, nem akarom megszakítani a sort. Mivel az betelt, így valami más megoldást kellett keresnem.
Nyaralás előtt kicseréltem benne a légszűrőt. Gyári volt benne és gyárit is vettem bele.
199 089 km
Levegőszűrő csere, gyári új. Ami benne volt, az is gyári volt.
Km: 199.103 km
Amikor az autót vettem, az előző tulaj adott hozzá 4 db Zender Siena felnit. Az egyik 3 helyen volt hegesztve, mindegyik padka nyomos. Hamar kiderült, hogy a hegesztett helyett kell néznem egy másik darabot, ami szinte lehetetlen. Árultak egy darabot, de 5x108 osztókörrel. Aztán egyszer csak feltűnt 1 db 5x98-as, hamar le is csaptam rá. Németországból jött, kis időbe telt mire megkaptam. Összesen 3 darabot kellett görgőzni. Idén elvittem őket egy felni polírozóhoz, aki felpolírozta a peremeket. Ezután fényezés következett, erre is sikerült a megfelelő szakembert megtalálni. Ezután Nanolex Si3D BC kerámia alapozóval és Si3D kerámiával kezeltem őket. Visszaragasztottam a kamu csavarokat, amiket a fényezés miatt ki kellett szednem belőlük. Vettem bele 4 db gyári új Alfa Romeo felni kupakot is. Ezután jött a gumiszerelés, felkerültek a korábban a TS-en használt Continental PremiumContactok. Majd nem ment fel a kerék, mert elől beleért a féknyeregbe. Kellett gyártatnom 3 mm-es nyomtávszélesítőt, így lesz az ET28-ból ET25. És végre sikerült őket felszerelni.
A gumikban felszereléskor 13.353 km volt.
Az autó km állása: 199.089 km.
Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.
Valahol kifújt a kipufogó, korábban odaüthették valahova, mivel alul volt rajta egy hupli. Hidegen csattogó hangot adott. Kapott egy bontott példányt, csak párban tudtam megvenni, elvileg 7.000 km-t futottak. Cserélve csak az első lett.
Felkerült az alumínium alsó motorvédő burkolat.
shop.alfisti.net
Kozi’s Garage
Visszakerült a Wizard kipufogó.
Wizard Exhaust
Kozi’s Garage