Mutasd

>> Autóápolás2019-09-15

Egy néma csöndben felhúzott ablakkal történő eladási próbakör alkalmával felfigyeltem két zörgésre. Egyik az első ülés, a másik pedig a hátsó ülés alatt, mindkettő a jobb oldalon. A jobb első végül 2 külön zörgés volt, az egyik forrása egy az ülés alá csúszott izzókészlet, a másik pedig egy kábel/csatlakozó a pollenszűrő ajtónak csapódása.

A jobb hátsó forrását az üléslap alatt kerestem, ezért az egyszer használatos patenteket eltörve kiszedtem a lapot, ami alatt lévő idegen tárgyakat eltávolítottam :-)

Az FL után az ülőlap rögzítése némileg változott, nincs harmadik rögzítő fül mint ahogy az Pityukoma blog-jában látható, csak az egyes és kettes fülek vannak.

 
>> Egyéb2019-08-25

Terhelve az Eibach rugók mélyebbre engedik az autó fenekét mint a gyári. Üres magasságuk kb. egyforma. Nem jó minőségű a 2-es kép, ami a gyári rugós magasság, de azért kivehető hogy az egyenesebben fekszik mint az 1-es képen az Eibach-kal.

>> Szerviz2019-08-04

Egy kis szerelés ismét. Valami kopogott elől és már csak ezek nem voltak kicserélve.
Kopogás megszűnt és sokkal egyenesebb az aszfalt a kerekek alatt.

Album...

Update: A sárvédő ív feljebb ment a gumitól vagy fél centivel.

>> Szerviz2019-07-05

Tágulási tartály anyagában elrepedvén vizet eresztett magából! Hurrá, ha már klímacsövet kell szerelnem kicseréltem a tartályt egy vadi új gyári darabra, ami után feltöltöttem és légtelenítettem a rendszert. Majd másnap elmentem vele dolgozni és mire felértem Pestre elfolyt fél liter víz a tb visszatérő könyök gyári forrasztásának törése miatt.

Ma megjött az újabb, a kocsi életében a negyedik, tartály. Összerakom, hátha már jó lesz, megelőlegeztem neki a blogot.

A költség a két tartályra és a másfél adag vízre vonatkozik :-(

Album...

>> Szerviz2019-07-05

Elment a gáz a klímából mint kiderült a kompresszor és a hűtő közötti szakasz eresztett, vélhetően a korábbi intercooler kiszerelésekor megstresszeltem kicsit. Új cső 33k volt, töltés 16k. A cseréhez a teljes motortérben lévő csövezést ki kellett bontani, mert az egyik toldást nem tudtam máshogy bontani. Új tömítéseket is kapott a régi cső ill az újat tömítéssel szállították.

Album...

>> Szerviz2019-07-05

Mindenféle furcsa rezonanciák miatt cseréltem a két felső motortartó bakot.
A karosszéria rezgések pl. motorféknél 2700-as fordult környékén jelentkeztek, meg alapjáraton erősebb remegés a kormányon a cserét követően eltűntek.

Album...

>> Szerviz2019-03-17

Az egy szezont futott Uniroyal Rainsport 3 (235/40 R19) kereket felcseréltem elöl hátul.
'-es kép az első kerék belső fele, a 2-es kép pedig a hátsó kerék belső fele.

 
>> Szerviz2019-03-16

155640 Km

Most Castrol EDGE (Sport?) 0W-40 A3/B4 került bele.
Nem C3-as mint az előírás, de meggyőző a YouTube videón. Remélem nem csapja agyon a katalizátort, mással csak jót tesz ez az olaj.

14382 Km ment bele ebbe az olajba. Meglehetősen sötét cucc jött le a kocsiból és a MES szerint az olaj 0%-ra el van használódva. Olajwebshop embere szerint szar a LM olaj és egész egyszerűen megégett és azért ilyen ill. azért kezdte megenni a végén.

Droberto szerint meg jó ha fekete, rendesen működnek benne a detergens és a diszpergens adalékok.

Hidegindításnál nyoma sincs a szokásos kipuf. oldali vezérlésmódosító hangjának .

>> Szerviz2018-10-05

Egy kis MAP szenzor mizéria. 1-es képen a 2010-ben cserélt gyári cikkszám, aminek Bosch katalógus szerinti kompatibilitása a 2-es képen és maga a szenzor a 3-as képen és a doboza a 4-es képen. Nincs is ezzel baj, csak hát az 5-ös képen látható volt benne ahogy még vagy két másik cartárs TBi-jében is. Ez a Bosch katalógus szerint nem is lehetne az autóban :-(

Dehát olasz ez, azt tesznek bele ami éppen kézre esik a polcon :-(

A lényeg, a teljesítmény hullámzás magas fordulaton megszűnt és a fene tudja miért, de azóta alapjáraton nem érződik a járó motor, nem "rezeg" át.

>> Szerviz2018-09-23

Kicseréltem a Ti és a Giugiaro emblémákat, továbbá lefestettem a hátsó féktárcsákat egy kis Hammerite-tal.