Mutasd

>> Tuning és extra2015-03-15

A kora tavaszi időjárás kegyes volt és így a megszokottnál hamarabb kerülhettek fel a Launch Edition felnik az Eagle F1-esekkel..... Brutál lett az összkép még szoknom kell a látványt a küllős stílus után. Az összképet feldobja, hogy a tükörházak is kaptak egy magnézium-metál színt ami egyébként egy Peugeot szín ugyanis ez állt a legközelebb a felni árnyalatához. Beszereztem még egy Mcgard kerékőrt is illetve a felnicsavarokat feketére festettem, hogy teljes legyen az összkép.
A gumikról egyenlőre az első benyomások pozitívak, csendesek, precízen reagálnak a kormánymozdulatokra, kíváncsi vagyok a Pirellik után mennyit fognak bírni.

>> Tuning és extra2015-02-27

Még tavaly ősszel eladtam a Novitec N10-eseket és azonnal lecsaptam ezekre a QV Launch Edition felnikre! Ma végre felkerültek rájuk az új nyári papucsok (Goodyear Eagle F1 Assymetric2) amit egy hihetetlen akció keretén belül, szemtelenül jó áron sikerült beszereznem az Automax-tól! A gumik Dot alapján 2015 4. heti gyártásúak! Kíváncsi vagyok a Pirellik után milyen lesz ezeken gurulni!
Most már jöhetne a tavasz....

>> Autóápolás2014-12-27

Köszönhetően a tavaszias időjárásnak kapott egy alapos mosást a gép ami már rá is fért. Mosás közben vettem észre, hogy kitört egy darabka a scudettoból (valószínű egy veréb okozta) kis sérülés de bántotta a szemem. Sokat agyaltam, hogy hozzam helyre egyenlőre egyszerű megoldáshoz folyamodtam mivel nem akartam az egész elejét lebontani és műanyaghegesztőt keresni így az ünnepek alatt. Vágtam két kis műanyag lapot amit karbonfóliával bevontam és kétoldalas ragsztóval rögzítettem, egyenlőre így marad úgyis szeretnék tavasszal egy faceliftes pajzsot....

>> Esemény2014-12-09

Majdnem pont négy évesen ismét kerek számot sikerült megörökíteni.....

>> Esemény2014-11-27

Valahogy mindig úgy gondoltam (most már belátom rosszul), hogy egy Alfára csakis Pirelli gumi "való" de ez a véleményem gyökeresen kezd megváltozni az utóbbi időben és kénytelen vagyok elpártolni a márkától. A nyári P Zero Rosso-kat ami új korától szolgáltak az autón már el is passzoltam mert hiába tapad piszkosul szárazon ha cserébe borzasztóan kopik és rettentően hangossá tud válni az idő múlásával. A téli Sottozero II-ekkel kezdettől fogva az volt a bajom, hogy a "durva" mintázatnak köszönhetően idegesítő gumizajt produkáltak és a hóban (hegyvidéken) a vonóerőben és az irányíthatóságban alulmúlta a várakozásaimat. Egy korszak lezárult viszlát Pirelli....

>> Esemény2014-10-12

Kicsit korán kerültek fel a téli gurulók de mivel nincs napi használatban a gép ezért megejtettem a cserét ebben a késő nyári időben. A nyári Novitec+Pirelli páros eladósorba került ez is az oka a korai cserének. Bekerültek a gumiszőnyegek is azonban az ablakmosót még kispriccelem a fagy beállta előtt!

>> Tuning és extra2014-10-10

Hosszú lesz az idei tél de majd tavasszal ütős lesz!

 
>> Esemény2014-09-30

Ismét készült pár fotó most éjszakai fényekben...

>> Egyéb2014-09-24

Kis segítség annak akinek problémája van a B&M-vel. Sokszor segít a szoftverfrissítés amit az alábbi módon hajthatsz végre: Látogasd meg az alábbi oldalt
Végy egy pendrive-ot formázd le FAT32-ben töltsd le a zip fájlt, bontsd ki a pendrive-ra! Ezek után dugd be az autó USB portjára ekkor leszedi a jelenlegi szofver verziót, figyeld a kijelzőn megjelenő infót. Az így kapott infóval "felvértezett" pendrive-val újra látogasd meg a B&M honlapot és ha van új verzió akkor azt töltsd le, bontsd ki a zip fájlt a pendrive-ra! Ezzel újra irány az autó, kis időbe telik kb. 3-4 perc (várd végig) és ha mindent jól csináltál akkor a telepítés végén az "update completed" felirat jelenik meg! Ezzel kész is a frissítés!

>> Szerviz2014-09-24

Ma megejtettem az esedékes szervizt plusz még pár apróságot. Továbbra is úgy gondolom, hogy jót teszek a motornak (turbónak) azzal, hogy nem a gyári ajánlás szerinti 30 ezrenként cserélem az olajat hanem sűrűbben. Az előző csere óta 17 ezer került bele és már nincs napi használatban a gép hanem igazi "túraautó" lett így egy újabb hosszú út előtt (KUL) megkapta a vérátömlesztést. Olajból Selénia Star P.E 5W40 került bele az olajszűrő most Sofima lett a gyertya NGK IKR9J8. Kimostam és visszaolajoztam a BMC betétszűrőt és terven felül kicseréltem egy megkeményedett gumigyűrűt ami a kartergáz -elvezetőnél okozott egy kis olajpára kicsapódást! Felkerültek az eBay-ről rendelt karbon felniközepek beállítottam a guminyomást ami időszerű volt mert pár tized mindegyikből hiányzott! A szervizkönyvbe és a motortéri Seléniás "szivacsra" is került egy újabb bejegyzés! Km óra állás: 57360.