Mutasd

>> Tuning és extra2014-08-09

Nagyon megtetszett a 2014-es faceliftes Giu scudettoja abból is a QV-é amin a vízszintes bordák sötét színűek és a pajzs felső éle "eltűnt". Régóta akartam már karbonfóliát venni és próbálkozni egy kicsit így adott volt, hogy a pajzs legyen a "tesztalany". Szerintem nagyon jó lett és ezen felbuzdulva máshová is került az autón ill. a Ducati is kapott pár új elemet! Beszereztem még pár új kiegészítőt ezeket is felraktam a küszöbök fölé!

>> Tuning és extra2014-06-07

A motoromra keresgéltem felnicsíkot az ebay-en és ekkor beugrott, hogy egy ilyennel a Novitec N10-eseket is fel lehetne dobni egy kicsit. Hamar rá is találtam a megfelelőre és alig egy hét alatt ide is ért a napfényes Itáliából! Ma felkerültek szerintem jó lett kíváncsi vagyok mennyire lesz tartós.....
Megkezdtem az előkészületeket Alf4City-re: mosás-waxolás és végre kipróbáltam a Karcher aktívhabos cuccát amit még télen vettem!

>> Szerviz2014-05-07

Pár hetes (beriasztózott) garázsban állás után nem indult a gép akkor azt hittem csak lemerült az akksi (9,5 V! maradt benne)....egy alapos töltés után minden jónak tűnt de azért elkezdtem nézegetni az akksiárakat!
Az elkövetkező napokban pár multiméteres mérés (ami kizárta a kúszóáramot) és egy speciális, akkuteszteres diagnosztika igazolta, hogy kukás lesz a gyári 3 és fél éves Exide! Nem tekert intenzíven az önindító a Start&stop nem funkcionált és produkált pár furcsaságot pl. légzsákhiba indítózáskor (az alacsony akkufesz miatt)!
Első körben maradni akartam az Exide-nál de közben képbe került a Varta is amihez végül is nagyon jó áron jutottam hozzá! A témához tartozik, hogy a Start&stoppal szerelt autókhoz spec akksi kell így nem sok választási lehetőség maradt remélem ez is bír annyit mint a gyári.....

>> Tuning és extra2014-04-12

Kihasználva a tavaszi napsütést átkerültek a nyári papucsok és visszakerültek a plüss szőnyegek is! Nem indult zökkenőmentesen a nap mivel az akku lemerült így először azt kellett életre keltenem még szerencse, hogy nemrég vettem a Lidlben egy kompakt töltőt ami pár óra alatt megoldotta a problémát. A vezetőoldali szőnyegbe sikerült a helyi szőnyeggyárban kicseréltetni a koptató betétet sőt még kaptam egyet tartalékba is!

>> Szerviz2014-02-23

Meguntam, hogy senki nem tudta a környékemen a szervizt kinullázni ezért beruháztam egy kis diagnosztikába. Nem egy nagy összeg innen rendeltem az ELM 327 interface-t meg a három színes kábelt, így már gond nélkül tudok kommunikálni a Giuval meg a Pandával! A Multiecuscan progit használom eddig bevált simán viszi mindkettőt! Az ELM is jó nem is kellett kiforrasztani az ellenállást belőle mint egyeseknél!

>> Szerviz2014-01-30

Egy évet bírt a SWF ablaktörlő így ismét váltottam most Champion Easyvision került fel a Giu-ra és a Pandára is kíváncsi vagyok ez meddig bírja....
Még a tél elején feltűnt egy apró koppanás jobb elölről meg is lett a bűnös az alsó gömbtámasz személyében így az is cserélve lett Sidem márkájúra (by Unix)! Most került fel a palettájukra szerencsére így nem kellett komplett lengőkart vennem...

>> Esemény2013-11-18

Készült egy jó kis fotósorozat hétvégén....szerintem nagyon jók lettek köszi Zoli!

>> Esemény2013-10-23

Kihasználva a kellemes napsütést "téliesítettem" a gépet! Úgy voltam vele, hogy inkább megcsinálom most a kellemes melegben mint 2 hét múlva amikor már hamarabb sötétedik meg lefagynak az ujjaim.... Minden tervszerűen ment fent vannak a téli kerekek még mindig Sottozero II-ekkel amik még legalább 2 telet kihúznak a nyári P Zero Rosso-k viszont már csak egy szezont futhatnak mivel hamarosan elérik a kopásjelzőt! Nyáron beruháztam egy Karcher magasnyomású mosóba ami most is jó szolgálatot tett szépen letakarítottam vele az N10-eseket! Kaptak egy gumiápolós kezelést ill. a felniket spec. kendővel vikszoltam ki, hogy tavasszal csak fel kelljen pattintani a helyükre!

>> Szerviz2013-10-14

Még a tavaszi kerékcsere után elvittem a fényező ismerősömhöz a két peremsérült felnit amit most kaptam vissza....akkor egy hónapot kért a javításra de lett belőle 5(!) Sebaj úgysem volt rá szükségem de az utóbbi hetekben már sűrűn hívogattam, hogy lassan itt a tél! A munkája viszont most is kifogástalan lett nem is találtam meg a javítás helyét pedig csak bejavítva lett a különleges krómezüst festés!
A másik említésre méltó dolog egy egyre bosszantóbb és erősödő 3-4-ben kigyorsításkor jelentkező remegés-rázás okának felderítése. A jelenséget már korábban is éreztem de akkor csak kanyarban történő gyorsításkor így nem tulajdonítottam neki túlzott jelentőséget. Az elmúlt pár hétben és főleg a KUL-ra menet azonban annyira felerősödött, hogy muszáj volt alábújnom a gépnek! Leszedvén az alsó burkolatot csak annyit láttam, hogy a bal belső féltengely porvédő környéke úszik a zsírban, a bilincs mellett kiengedte a kenőanyagot és majdnem szárazon ment a belső "csillag"..... Ma végre sikerült elhárítani a hibát, kapott a biztonság kedvéért egy új belső féltengely-csillagot, friss kenőanyagot ill. egy új bilincset és úgy tűnik a hiba megszűnt.

>> Esemény2013-09-26

Újabb szép kerek számhoz értünk! Eddig még egyik autómmal sem tettem meg ennyi km-t......ragaszkodom hozzá....már lassan 3 éve :-)