A napokban fenti hangszínnel megszólalt az ékszíj a rosso-ban, és ez nem igazán állt jól neki, ugye. A feszítőgörgő cserélve lett a közelmúltban, most csak egy vezetőgörgőt és a szíjat kellett cserélni - természetesen Zé.-nél.
Elöl mindkét oldalon cserélve lettek fentiek ( ha esetleg valaki nem jött rá: a gólyalábak ) tokkal vonóval bal oldali rugótörés okán Zé.-nél. Rugók, lengéscsillapítók. Sokkal stabilabb lett az eleje, örülünk.
Hol máshol, mint Zé.-nél (is) praktizálgat egy ideje időnként Tibi, a klíma-guru. A nuvolát már nem működő klímával vettem még tavaly, azonban most jött csak el az idő, hogy rábízzam a hiba oknyomozását és esetleges rendberakását egy szimpatikus, hozzáértő emberre. Így is történt, szerencsére csak egy nyavalyás O-gyűrűt kellett cserélni a kompresszornál. :)
Mélyhűtőláda lett a verda, a 166 klímája - ha jó - brutálisan képes hűteni, ellenben a 156-tal.
Festékanyag is lett betöltve, ha esetleg valahol majd még szivárogna a rendszer ( nem fog ), nyomban meg is mutatja a gyengéjét.
Az égegyadta világon semmi köze semmihez jelen post-nak, azonban ma (is) utam kedvenc, profi szerelőimhez vezetett. Az összeszokottság és a metakommunikáció magasiskoláját tapasztalhattam meg, amikor is a következő esemény fül,-és szemtanúja lehettem:
Szerelő 1 Szerelő 2-nek egy OFF fostömlő alól: add má'ide azt a g.cifejű szart! S lőn, Szerelő 2 azonnal tudta, kedves kollégája mire is utalt finoman, és már adta is abba a drága, dolgos, munkától kérges-piszkos jattocskába...
Csudálatos, eszméletlen, az a rögtönzés és az édes-ékes magyar nyelv használata, amely képes bármikor cizelláltan körülírni bármit, vagy éppen határozottan rámutatni bármire - csimborasszó, kvintesszencia volt e jelenet mindenre, magyarázat az életre, maga a megvilágosodás!
Szóval ilyenek történnek autószerelőknél, EZÉRT jó odajárni. Story end, kéremkaccsojjaki.
Az előző kettőt kihagytam - ázni és fázni nem igazán kívántam egyik esetben sem. Idén a rekkenő napsütés ismét odacsalt engem is, és kedvencemmel emeltem az esemény fényét. :P Afféle portfólióként vittem magammal, hiszen eladó ez a gyönyörűség is. Nagy örömmel töltött el, hogy sokan megtekintettétek AZ UTOLSÓ GYÁRI FÉNYŰ nuvolát - még ha karcos is itt-ott az öreg rinya. Jókat beszélgettem, vettem néhány matricát, hallgattam a zenét ( NEKEM TETSZETT AZ IDEI FELHOZATAL ), fociztam Zoli tündéri kislányával, megettem a szendvicsüket ( amit itt is NAGYON köszönök a családnak ) - szóval jó volt. Kicsi családom hölgytagjainak külön-külön elfoglaltsága volt, nem jöhettek velem.
A nuvolát végre arra használhattam, amire való: hosszabb távon, tempomattal suhantunk együtt. Egyébként 10,3 literes fogyasztással, de ezt csak érdekességként írom, a bellánál nem ez a lényeg. Csodálatos autó. Pont.
Leadva a bella nero GT Zé.-nek... Tapasztalatból tudom, hogy fehér holló előfordulási mennyiségével vetekedő potenciális vevők - ki tudja, milyen indíttatásból - 2,5M Ft. környékén már elvárják az irreálisan csacsi-ragyi szalonállapotot a karosszérián, teljesen mindegy a típus, az évjárat, vagy a futásteljesítmény. Mivel a lépéskényszer mindig az eladót érinti, most meg is kapják ezt majd a verdától.
Totális karc,- rányitástól keletkezett apró horpadás,-és minden egyéb mentesítés a teljes kasztnin fényezéssel és egyéb módszerekkel - hogy aztán újult erővel hirdessem tovább, mert ELADÓ!
Műszakilag még mindig kifogástalan.
Az autó igen jó műszaki (is) állapotú, egyedül az első futómű stabilizátora és pálcái adtak ki rettenetes hangokat - egészen addig, amíg Kárcsinál ( Zé. ) kicserélte Kárcsi ( Töki ) és Kárcsi ( Csabi ). Ki lett javítva néhány, minimális esztétikai hibácska. Károlyaink garantálták a szokásos jó minőséget és hangulatot. THX. :)
Egyszerűen muszáj volt, de tényleg. Érdekes, valahogy érzetre jobban megy, mint az ugyanilyen motorral szerelt (110 KW) GT, bár azt hiszem, van köztük azért súlykülönbség - majd utánanézek. Jól felszerelt, mindene működik, törve nem volt. Magyarországi, 1 tulaj, 139000 futott km.-rel. Az előéletében történt szervizelések számlái is nálam vannak. Doktor Zé-vel átnézetem, ha kell, javíttatom - majd eladom. :)
Ez gyors volt. A meghirdetett áron mondjuk nem is csoda, hogy elkelt. Jó kis verda, pár dolog hiányozni fog belőle így egy hét után is. :( Jó helyre, Kecskemétre került, a szimpatikus új tulaj természetesen invitálva lett köreinkbe.
A vásárláskor Zoli cartárs Zoli1980széleskörűen és őszintén világosított fel az autó általa ismert állapotáról, amit EZÚTON IS KÖSZÖNÖK NEKI. Az eddig az autóért megtett erőfeszítéseit szintén. Így kéne ezt mindenkinek csinálnia...
A Zé.-nél történt alapos kiolvastatás igazolta is minden szavát, így cserélve lettek a következők: légtömegmérő, alsó főtengely holtponti jeladó, bal hátsó ABS jeladó. (minden alkatrész bontásból származik)
Egész jó és kifejezetten szerethető autó ez is...
Hibakódok száma: nulla.