Meglett az erősítő helye. Szerintem egy nagyon igényes beépítés született, hála a Fanat-X csapatnak. Készült egy konzol, ami le lett kárpitozva, a kábelek el lettek dugva, minden a helyén van. A hangzás is be lett állítva, kész a rendszer. Szépen szól, tiszta a hangzás, és ereje is van. Úgy érzem, hogy kifogástalan lett. :-)
Ja, és még maradt bőven hely is a csomagtartóban. :-)


Ahogy írtam, nekem ez a promó matrica nem nyerte el 100%-ban a tetszésemet. Nem a dizájn miatt, hanem hogy egy nagy lap az egész. Karosszériára nem szívesen ragasztok rövid távon, oda inkább a hosszasan megmaradó dolgok kerülnek (erről majd egy későbbi blogpost fog szólni), úgyhogy marad az üvegfelületre tapasztás. És bár nem a legfontosabb, de azért szeretek kilátni a hátsó szélvédőn, teljesen betakarni nem akartam a látóteret. Úgyhogy egy kis mókolásba kezdtem tegnap. Vágóeszköz, meg némi ötlet, és máris átalakult a matrica. Ma pedig fel is került a helyére. Szerintem egész pofás lett, a látótérbe sem zavar bele, és még talán jól is mutat. :-)
Még egy kis apró finomítás hátra van, de a lényegen az már nem fog változtatni, úgyhogy tekinthetjük ezt a végleges verziónak, így marad. :-)



Átvettem a promó matricát. Kicsit vegyesek az érzéseim. Nekem valahogy a korábbi évek promó matricái jobban bejöttek. Nem csúnya az idei, nem úgy van vele gondom. Mármint tetszik a forma, meg az elgondolás. Viszont azt hiszem, hogy a matrica nálam kicsit át fog alakulni. Van egy ötletem, ha sikerül megoldanom, akkor egyedivé teszem majd. :-)

Mióta bekerült az új fejegység, azóta fura, hogy egy rész fekete a középkonzolnak, a többi meg ezüst. Valahogy az összkép nem igazán volt így rendben. Így hát a Fanat-X csapatnak köszönhetően a közép rész teljesen karbon-matricát öltött magára. Valahogy egységesebb lett így a kép, nekem jobban tetszik. :-)
(A fejegység még nincs rendesen rögzítve a végleges helyén, ezért áll olyan furán a képen)




Régóta tervben volt már a gyári Bose lecserélése, mert valahogy sosem nyerte el maximálisan a tetszésemet. Régi ismerősként a Fanat-X csapathoz fordultam segítségért, akik egy szerintem kedvező ajánlattal álltak elő. Egy komolyabb rendszert akartam, mint ami a 146-osomban volt, nagyjából felvázoltam az elképzelésemet, és végül egy full Vibe Audio rendszer lett a dologból, mely a következő részekből áll:
- Vibe BlackAir 12 MK II+ subwoofer (30-cm-es mélynyomó, 1600W terhelhetőség, 550W RMS, 89Db érzékenység, 20Hz-1500Hz frekvenciatertomány, 4 ohm),
- Vibe Slick A4 erősítő (4x150W, vagy 4x250W 2 ohm, vagy 2x500W RMS teljesítmény, 20 - 20.000Hz frekvencia átvitel, 98dB jel / zaj viszony, beépített LP / HP szűrők, 4 csatornás, 650W max. összteljesítmény, 55 - 5500Hz között állítható frekvencia vágás, 0-18dB bass boost 45Hz-en),
- Vibe BlackAir 6 (120W folyamatos, 360W max. terhelhetőség, 90dB érzékenység, 60 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es mélyközép hangszóróval szerelt 2 utas hangszóró szet),
- Vibe Slick 60 hangszórók (80W folyamatos, 240W max. terhelhetőség, 91dB érzékenység, 54 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es átmérőjű 2 utas koaxiális hangszóró).
A rendszer majdnem 100%-osan be van szerelve, még az erősítő helyét kell pontosan megtalálni, mert a jelenlegi elhelyezés átmeneti. Valamint a hangzáson még erőteljes finomítás szükséges. De ha elkészül, akkor azt hiszem egy elég jó cucc lesz... :-)








Még az év utolsó napjaiban sem nyugszom meg. :-) Gerissimo volt olyan rendes, és teljesítette két kívánságomat. Végre bekerült a kocsiba a MOMO Gotham pedálszett, és a korábban Mark145-től vásárolt xenon a ködlámpába. A pedálokhoz nem fűznék kommentet, jól néznek ki, is illik az autó belterébe. A hely szűke miatt nem volt könnyű felvarázsolni őket a helyükre, de siketült, és ez a lényeg. :-) A xenon a ködlámpában meg kemény! :-) Hogy mekkora a különbség a gyári halogén és a xenon között, az egyik képen látszik. De amúgy nem vakít, éppen olyan fénye van, mint a gyári tompított xenonomnak. Hazafelé jövet - lévén köd van - végig használatban volt, és senki nem villogott, hogy zavarná. Úgyhogy most már tri-xenonom van (tompított, reflektor, ködlámpa)... :-)





Szeptemberben, mikor át lett vizsgálva a futómű, akkor derült ki, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd lassan cserére szorul. Azóta az autóval mentem kb 4000 km-et, és egyre jobban zörgött. Gerissimoval megbeszéltem, hogy ma megyek, és orvosoljuk a problémát. Az autó felemelése után kiderült, hogy a bal oldali is haldoklik, így mind a kettő ki lett cserélve. Persze a szétszedés nem ment könnyen, csak a flex segített a dolgon... De a lényeg, hogy ismét csendes a futómű. :-)








A hétvégén a matricázódott kupak belekerült a felnibe.
Ma pedig jól le lett csutakolva az autó, és a hátsó oldalüvegre került fel egy matrica. Ott korábban az AlfaAmore felirat volt, most azt leszedtem, keresek neki majd másik helyet. A helyére került egy saját tervezésű logóval egy szöveg, mely tisztelgés az Alfa Romeo 100 éves tradíciója előtt. Jövőre lesz aktuális, de én már most elkezdem az ünneplést... :-)


Karácsony, szeretet, stb... Adni jó. És a rászorulók biztos örülnek a legkisebb ajándéknak is. Elmentünk hát a Mikulásgyárba, hogy adjunk.
Már évek óta járnak az alfások decemberben ide, nekünk ez volt az első alkalom. Jó volt, csak rövid... Bár ez leginkább a hideg miatt alakult így.
A szerevezést köszönjük! Jövőre veletek ugyanitt! :-)




Azt hiszem az elsők között rendeltem meg a jegyet. A pénzt átutaltam, és promós matricát is kértem.. :-)
Ennyivel előre még sosem fizettem ki belépő árát rendezvényre. Több, mint 170 nap van még a találkozóig... Reményeim szerint legalább olyan jó buli lesz, mint a 2009-es. És valami azt súgja, hogy 2010-ben bizony lesz bőven alfás rendezvény. Hát, én örömmel állok elébe! :-)
