Előműszakin 2 dolgot jegyeztek fel. 2 hátsó gumi fékcső repedezett és kéziféknél 50% eltérést mérnek a két oldal között.
Elaforgtól rendeltem 2 db gyári új fékcsövet és 2 db gyári új kézifékkötelet. Ha már meg van bontva, cseréljük ki a fékfolyadékot is (Tutela).
A klíma nem igazán hűtött, így az is fel lett töltve. 220g gáz jött le belőle és 650g lett visszatöltve Kozinál.
Gyári új kuplung Elaforgtól
NRF klímahűtő Elaforgtól
Felújított klíma kompresszor Autodoc-ról
Motor kitámasztó kutyacsont gyári
Km: 207.139



Beépítésre kerûlt egy Autolusso vízhűtő Frusciante cartárs győzködésére. Kikerült a maszek vízcső, helyette kapott a hűtő alá gyári fémet, alsó és felső új gumi vízcsövet. A fém vízcső és a kiegyenlítő tartály közé már nem lehet kapni, ezt Frusciante adott nekem egy használtat. A régi hűtőfolyadékot nem öntöttük vissza, kapott 4 liter Paraflut.
A ventillátorházat csiszoltam, alapoztam és lefújtam fekete festékkel. A ventillátorokon a fém részeket megszabadítottam az oxidációtól.



Sikerült vásárolnom egy gyári új láb pihentetőt a pedálokhoz.
Alfa Depótól sikerült vennem.
Köszönet Tonynak, aki felhívta rá a figyelmem.
Gyári száma: 71741504


Az eredeti szervizkönyv végig vezetve van, nem akarom megszakítani a sort. Mivel az betelt, így valami más megoldást kellett keresnem.






Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.







Amikor az autót vettem, az előző tulaj adott hozzá 4 db Zender Siena felnit. Az egyik 3 helyen volt hegesztve, mindegyik padka nyomos. Hamar kiderült, hogy a hegesztett helyett kell néznem egy másik darabot, ami szinte lehetetlen. Árultak egy darabot, de 5x108 osztókörrel. Aztán egyszer csak feltűnt 1 db 5x98-as, hamar le is csaptam rá. Németországból jött, kis időbe telt mire megkaptam. Összesen 3 darabot kellett görgőzni. Idén elvittem őket egy felni polírozóhoz, aki felpolírozta a peremeket. Ezután fényezés következett, erre is sikerült a megfelelő szakembert megtalálni. Ezután Nanolex Si3D BC kerámia alapozóval és Si3D kerámiával kezeltem őket. Visszaragasztottam a kamu csavarokat, amiket a fényezés miatt ki kellett szednem belőlük. Vettem bele 4 db gyári új Alfa Romeo felni kupakot is. Ezután jött a gumiszerelés, felkerültek a korábban a TS-en használt Continental PremiumContactok. Majd nem ment fel a kerék, mert elől beleért a féknyeregbe. Kellett gyártatnom 3 mm-es nyomtávszélesítőt, így lesz az ET28-ból ET25. És végre sikerült őket felszerelni.
A gumikban felszereléskor 13.353 km volt.
Az autó km állása: 199.089 km.








Valahol kifújt a kipufogó, korábban odaüthették valahova, mivel alul volt rajta egy hupli. Hidegen csattogó hangot adott. Kapott egy bontott példányt, csak párban tudtam megvenni, elvileg 7.000 km-t futottak. Cserélve csak az első lett.