Blog >> futómű

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2007-06-19

nagyon imbolygott az autó fara,először azt hittem gumi,de mondták hogy ez futóműproblema!
a szerelővel beállítottuk a gyári adatra,azóta tökéletes!!!!

>> Szervizystuc // Alfa 33 1.3 IE // 2007-06-09

Később derültek ki dolgok, amiknek nem örültem. Először is elvittem futóműbeállításra az autót, mert félrehúzott, meg néha kanyarban olyan érzésem volt, hogy a kocsi hátulja megakarja előzni az elejét. A Magyar Autóklubba vittem beállításra, ahol a szaki lehívott az aknába, mert ilyet még ő sem látott. Kiderült, hogy az autó bal eleje tényleg össze volt törve, de sokkal dúrvábban, mint amit közöltek velem. Lényegében a futóműhöz egy plusz alkatrész is be volt hegesztve merevítésnek, ennek ellenére beállítás után mindig elmászott minden. Valamennyire azért jobb lett, mint előtte volt. Visszamentem az Autóház Boldizsárba, és számon kértem rajtuk a történetet. Vonogatták a vállukat, nem nagyon akartak velem foglalkozni. Később megtudtam, hogy több embert (köztük a használtautó telephely vezetőjét, valamint az autóm előző tulajdonosának apját is) elbocsátották. Hogy ennek mennyire van köze az én 33-asomhoz, azt nem tudom, mindenesetre ez engem már nem vigasztalt. Valamennyire rendbe lett hozva a futómű, mást nem tehettem.

>> SzervizAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2007-05-26

Az autó megvételekor már tudtam, hogy a futóművét megették a Bp-i utak. Kiderült aztán, hogy a féktárcsák is kopottak már, úgyhogy nem odáztam tovább a dolgot, megcsináltattam amit csak tudtam. Így tehát első alsó lengőkarok újak kerültek bele, a felső lengőkarokat pedig újra szilentezték. A 2 Z kar is ki lett cserélve. Kapott Új Ferrodo féktárcsákat is az autó és Textar? betéteket + a kézifék kötelet is cseréltettem. A stab rúd egyelőre kimaradt, de lassan ő is következni fog.

2007.04. - Csere: jobb hátsó kerékcsapágy.

2007.02. - Csere: Első lengéscsillapítók (Cofap), thx for Marklar155 :D, Jobb első kerékcsapágy.

2006.12 - Cserélve a balos féltg szimering, két toronycsapágy, jobbos toronyszilent, balos lengőkar, féltengely gumiharangok és kiderült, h a lengéscsillapító kaki, azért nem jó a kerékösszetartás

>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2007-05-22

Műszaki vizsgára kellett egy bal első lengőkar, a gömbfej kopása miatt, bontóbol rendeltem, és egy teljesen jó állapotút kaptam :)
Már felkészítettek, hogy valószínüleg a következő műszakira cserélnem kell a jobbost is...