Blog >> hátsó
142.800 km
Megálltam a lámpánál, de még csak nem is hirtelen. Másodpercekkel később jött a combo, nagy szerencse volt, hogy egyedül álltam sor elején. Ahogy az is mák, hogy nem tudatosan leléptem a fék pedálról.
Igazából úgy tűnik semmi komoly, a lökhárító kapott csak, semmi más. Minden ki lesz cserélve márkaszervízben, eredeti állapotra. Csak a tudat zavar, hogy sérült ...
Update: A lökéstől az amúgy sem túl bika (bal) hátsó rugó eltört, pár centit lentebb csúszott a tányér mellé. Aztán néhány nappal később, városba hazaérve le is csattant a rugó teljesen. Így most kényszer pihenés van cseréig. Az új Eibach Pro-Kit szett (48K) megérkezett, időpont megvan... Aztán irány az Olaszautók Háza szervíz.
Update2: Beépítették a pro-kit rugókat és elöl kapott a már kicsit fáradt gyári gátlók helyére új Bilstein B4 gátlókat is. (28K) Nagyon stabil, feszes a futása, ránézésre picit az eleje lejjebb került talán, hátul szépen Ti magasságon.
Update3: A lökhárító és egy tolatóradar cserélve lett, fényezve illetve az autó körbe lett polírozva. Szép munkát végzett az OlaszAutók Háza. Most várom a biztosítótól a visszautalást a rugócsere munkadíjára. Meglátjuk.
Megesett a hátsó fékek cseréje is.Már éppen ideje volt. Lásd a képekenKristyon cartársnak innen is köszönöm a rengeteg segítségét! Brembo tárcsát kapott Galfer betétekkel.A balos kézifék kulcsával adódtak gondok alig akart valamit mozdulni,de a sok járatás tisztítás, zsírzás után teljesen helyre jött,most tökéletesen fog.Így megúsztam a féknyereg cseréjét.A fékvédő lemezeket is le kezeltük,így talán a következő cseréig ki bírják.
Eltört a bal hátsó rugó, még Decemberben, sokat nem használtam az autót, de aztán végül sor került a cserére, mielőtt nagyobb bajt okozna.
Kedden reggel induláskor a kis alfám meglepett azzal, hogy a bal hátsó gátlón a rugó tartó tányér letört, ami beesett a gumi mögé és egyből kivágta azt.
Felraktam a pótkereket, amihez csak éppen hozzáért a tányér, így le tudtam tolni az útról. Viszont csak egy trailerrel tudtam elvitetni a szerelőhöz, aki kicserélte a két hátsó gátlót.
Az elsők már másfél éve cserélve lettek, hát most a a hátsók is sorra kerültek.
Monroe gátlókat kapott.
Sajnos nem találtam 1db 195/60 R15 88T Continental WinterContact TS 850 gumit így maradt a tengelyenkénti ugyanolyan téli gumi variáció
Hátulra így 195/60 R15 88T Fulda Kristall Montero 3 gumik kerültek fel.
Költségek:
- Monroe gátlók 2db 56,748 Ft
- Porvédő 2db 6,254 Ft
- Trailer 20,000 Ft
- Fulda téli gumi 2db 20,000 Ft
- Munkadíj 10,000 Ft
Hát ez most nem eset jól..., azt mondták ez azért történt mert már régen költöttem rá :D
Fel hólyagosodót a festék, aztán kapargatás után jött az ív csere ;)
Szín + lakk 4.905,- A javító elem egy másik 146ról lett levágva.
Komplett hátsófék felújítás. Teljesen berohadt az egész, nehezen nyíló csavarok, elporladt gumialkatrészek, sőt az egyik dugattyút is szét kellett vágni, mert a benne lévő alkatrészt át kellett szerelni az új dugattyúba... miért nem adják a szetthez azt is?!
Egy teljes napi munkával kész lett , szuper! :)
250.700 km
Ma (2017.04.04) megérkeztek a hátsó futómű alkatrészei:
Hátsó stab. pálca: BIRTH 2 db
Hátsó stabrúd szilent: BIRTH 2 db
Hátsó stab. kar: BIRTH - 2 db (jobb - bal)
Hátsó szilent 2 db.
Hamarosan szerelés!
Ma minden kész is lett Zoli barátomnál. A bal hátulja is megkapta az új lengéscsillapítót. :)
250.600 km
Nem voltak túl acélosak a csomagtérajtó teleszkópok ezért cseréltem őket illetve piritu blogján láttam a hátsóajtó fellökő teleszkóp rugukat amiket ebay-on rendelt...nekem is tetszett a dolog így rendeltem én is egy párat várom ,hogy megérkezzenek...
Hátsó ajtó teleszkóp 2db: Magnetti Marelli 6500 Huf
Hátsó ajtó "fellökő rugók":ebay 23 euro