Blog >> carbon
Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm linkjét a teljes carbon belsőről és a Ti kormány cseréjéről!
Teljes Carbon belsőt kapott Bella
Holland haverom megvette a full gyári szettet és megmutatta milyen na hát pont ezt nem kellett volna mert egyből elkezdtem csorgatni a nyálam rá. Egyből elkezdtem keresni a heten hol találok ilyet, természetesen csak a gyárit.
Miközben elkezdtem keresni akkor szembesültem vele mennyire ritka ez a carbon belső. Csak az ingléz verziót találtam azt is nagyon nehezen.
Aztán sikerült a középkozolból gyárit találnom ráadásul nem angol verziót és még bontatlan új is volt, mondom sikerült a lehetetlen 😁🥳
Aztán hogy igazolja mennyire ritka a kormánybetétből és a váltórészből nem találtam sem újat sem használtat, mindegyik sold out volt.
Valamelyik beszélgetésünk során elkeztem GT cartárssal erről beszélni aztán felajánlotta hogy tud olyat készíteni hozzá ami teljesen olyan mint az eredeti.
Ennek nagyon megörültem úgyhogy küldtem is neki az eredeti carbon középkonzolt hogy ahhoz igazítsa a saját cuccait a kocsinak. Olyan rendes volt hogy a váltórésznél lévő műanyag oldalán lévő sérülést is kijavította.
Közben pedig Rendeskormánynál átalakítottam a régi kormányát Bellának Ti kormánnyá piros varrással. Úgy gondoltam ha ennyit kell majd szerelni akkor 2 legyet ütök egy csapásra.
Hát amikor meg visszajöttek megszólalni alig tudtam olyan szép volt 😍😍
Ugyhogy annyit mondok csak mint amit GT cartárs szokott: Nem VTN nem fólia hanem igazi Carbonszövet élőben megszólal 😍😍
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀
Before after képeket is tettem fel azért 😁😉🍀
Egy unalmas pillanatomban (koronavírus) eszembe jutottt, hogy van egy darab megmaradt carbon fólia. A váltó kar köruli részt vontam be egyelőre, mert ennyi anyag volt de annyira tetszik, hogy megpróbálom a fejegység körüli nagy részt is bevonn. Meg is rendeltem aliról a foliát. Az új váltógom már úton van.
A minap olvastam egy elektromos vs belsőégésű autók karbon lábnyomáról szóló cikket. A cikk konklúziója sem volt egyértelmű, de a számok elgondolkodtatóak. Tényleg akkor vagyunk zöldek, ha villanyautót veszünk? Kétlem...
A cikk szerint 5t CO2 egy belsőégésű motoros autó legyártása, míg 8.5t egy elektromosé. És itt álljunk is meg. Ez pontosan azt jelenti, hogy csak a városi fogyasztással számolva, 4 év (25e km) napi városozás alatt, kb egy hónapnyi időt az autóban ücsörögve eregetek a levegőbe annyi CO2-t, mint ami egy új benzines legyártásával(!!) jár.
Egy új villanyautónál ugyanez közel 7 év! És akkor még csak legyártódott, nem ment egy métert sem. Ennyit arról, hogy mennyire "zöld" magatartás városi rohangálásra új villanyost venni.
Persze, ott a korom és a NOx. Nem bíztatok én senkit, hogy öreg dízelt vegyen. Csak jó néha elgondolkodni, hogy mit is nevezünk környezettudatosságnak. Mi a kisebb rossz, és biztos e, hogy a divatot követve tényleg "zöldek" vagyunk? És biztos e, hogy a huszonéves közutálatnak örvendő dízel a fekete bárány? Az enyém az zöld, ez tuti biztos :-D
Első fényszóró csere ... kis carbonnal megspékelve :) persze már új xenon hatású tompítottat és LED-es helyzetjelzőt is kapott a bestia :) szerintem a végeredmény önmagáért beszél...
Kicsit megszívta már a nap a fent említett részeit a kis pirosnak, carbon fóliával orvosolva lettek.
A múlt hétvége termése.
A gyári B oszlop fóliát megrágta a nap és az idő. Beszereztem mostanság nagyon "menő" 3D Carbon fóliát. Szerintem jól sikerült. Mindenképp jobban néz ki, mint előtte.
A tetősínt is megviselték az elemek. Szürke és kopott volt. Adtam neki matt fekete festékkel. Mintha új lenne!
Azt hiszem nem ez az utolsó carbon fóliás posztom. :) Nagyon nem kommentálom..beszéljenek a képek. :)