Május 4-én lejár a műszaki vizsga. A teendők:
- első féktárcsa és fékbetét csere (csikorog a jobb első, fékezés nélkül)
- váltóolaj csere
- motorolaj + szűrő csere
- alsó-felső lengőkarok, bal, jobb
- jobb első ülésben a nyomásérzékelő fólia cseréje
- a motor rángat 2000-es fordulaton
- ablaktörlő akadás
- külső hőmérő javítás
- klíma
Brigi műszaki vizsgán vett részt, előtte pedig egy alapos átvizsgálás felderítette, hogy az egyik kézifékkötél cserére szorul. Kapott hát újat és levegőszűrőt is cseréltek.
2012.11.25-én lejárt a műszaki. Mostanra sikerült minden szükséges dolgot beszerezni a sikeres vizsgához, ami 2015.01.15-ig érvényes. Pénteken jöhet az eredetvizsga+átírás. Köszönet Zé.-nek
Újabb két év, mindenféle okosság nélkül, piros matricával.. Az első futóművön kellett állítani picit.
Átvizsgálás után sikeres műszaki vizsgát tett, csak első fényszórót kellett állítani valamint vettem egy ablaktörlő szettet is, mert a régiek elég gyengusan töröltek.
Augusztus elején kellett volna vinni műszakira a kocsit, gondoltam most van szabadidőm elviszem levizsgáztatom.
A vizsga sikerült! Kéziféket meg kell néznem mert "gyengén" fogott.
Mehetek az okmányirodába is a matrica mizéria miatt, de már nem pirosat kapott hanem kéket.
Viszont a rázópad kirázta a bal hátsó, ajtóban lévő lámpabúrát .
Persze,h kirázta hiszen szélvédő ragasztóval volt "felfogatva". >:-|
Holnap megyek dolgozni így meg kellett csinálnom vh.....nem sokkal jobb az eddigi megoldásnál.
Hétvégén szétszedem, aztán meglátjuk mi lesz a sorsa.
Az autó ma sikeres műszaki vizsgát tett. És ma ismét szembesültem a hivatalos papírról, hogy tulajdonképpen az autóm jellege ferdehátú limuzin. :-)
Ma sikeresen levizsgázott műszakiból az autó (39090), az NKH-nál. Igaz, kicsit megszivattak, ugyanis miután megvolt a vizsgálat, közölték, hogy akkor most le kéne mosatni a motort, és az alvázat, a fényszórókat állíttassam be, illetve a kiegészítő féklámpám narancs???? színű, valamit csináljak vele. Mindez 12 körül történt. Ja, és fél háromig vissza kellene érni, csak akkor megy át a vizsgálaton a jármű. SOS-ben beállíttattam a fényszórókat (1900), féklámpa csatlakozója széthúz, motor, alváz lemosat (3800). Kettőre visszaértem, és érdekes módon, így már megfelelt... Három órára már a szentlőrinci okmányirodán voltam, ahol abban a kedves fogadtatásban volt részem, hogy ma már nem tudnak az ügyemmel foglalkozni, szerdán viszont szívesen látnak. Négyig van ügyfélfogadás egyébként. Mindegy, csekkeket kértem azért, az legalább be van fizetve (törzskönyv-12000; rendszámtábla-12300; címke-585), illetve félretettek nekem egy pár rendszámtáblát LYS-545 :):)
2011. június 24. - 199.611 km
Még jó másfél hónap volt hátra a 2 évből, de nem akartam az utolsó pillanatra hagyni, hiszen a xenon (= hiányzó lámpamosó) miatt szerettem volna egy kis időhöz jutni, hátha nem sikerül a vizsga és szerelni kell majd.
Ezúttal a szenci állomast választottam, vagyis Skull választotta, és intézte - a hálám üldözni fogja.
Nem tudom, mennyire Skull közbejárása miatt, de mindenki kedves volt, mosolygott, senki nem akart lehúzni, a motort nem pörgették hülyére - szóval nagyon elégedett voltam, 10 perc alatt végeztünk.
Az emisszió a koromokádás ellenére simán a limit alatt. A fékek remekül teljesítettek, pedig kértem, hogy legyen szigorú. Amit mégis talált: tompított beállítása, olajleeresztő csavarnál csurog az olaj, lengéscsillapítók kukásak és a kipufogó rozsdásodik - mind apró hiba, tehát újabb 2 év nyugalom és békesség.
Az akció ára 65€ volt.