A CarNet Riegler Győr-höz vittem műszaki vizsgára. Az átvizsgáláskor kiderült, hogy a jobb első alsó lengőkar hátsó (nagy) szilentje csereérett.
2020. október 7-én vittem vizsgáztatni a kocsit. Nem vittem el előtte semmi féle átnézetésre, mivel úgy gondoltam, hogy teljesen rendben van az autó. Mindig mindent megcsinálok rajta és rendszeresen karban van tartva. Így is lett!
Zsigerből átment 14 évesen. Büszke vagyok rá!
Féltem, hogy a károsanyag kibocsátás nem lesz határértéken belül, de ezt is remekül teljesítette. Mondták, hogy gyönyörű állapotban van és rozsdamentes. A lengéscsillapítók jók,a fékek kiváló állapotan vannak a futóművel együtt. Kézifék is jól fogott.
Szóval megérdemelten kapta meg újabb 2 évre a vizsgát!
Újabb 2 évre ez is sikeresen letudva :)
Km: 201073
8 éves lett az autó. Eljött a nálam töltött ideje alatt a 2. műszaki vizsgája. Csont nélkül átment :)
Még egy apróság. A forgalmimban az üzemanyagnál "diesel" szerepel. Pár hete volt egy hír, hogy azok a forgalmik, amikben nem "gázolaj" van ott megadva, azokat cseréltetni kell az okmányirodában. Rákérdeztem erre, de csak legyintettek. "Nem kell mindent elhinni, amit a TV mond"
Kapott két új, alsó lengőkart. A TRW kb. 30 000 km-t bírta (4. kép). A gömbfej lötyögős lett benne. most Febi Bilsteint kapott (2. kép). Szuper csendes (egyelőre). Hátsó fényergen az egyik csúszka berohadt, kapott egyúttal új betéteket is és le lett cserélve a fékfolyadék FERODO Dot4-re (3. kép) . Júliusban ünnepelte a születésnapját, pont alfacityben lett meg a 150 000-es jubileum (1.jép) és ma pedig két év friss műszaki! (utolsó kép) :)
5. képen egy tiszta diesel kartert is megcsodálhattok, az enyémét :D
Tegnap észrevettem, hogy majd egy hónapja lejárt a kétéves műszaki...gyorsan kaptam időpontot ma kilencre. Köszönet a gyors segítségért!
156ot el ne felejtsem októberben...
Műszaki vizsga előtt elvittem az autót Székesfehérvárra, hogy gondosan nézzék át. Átnézték és kiderült komplett futóműcsere szükséges. Végül is 12 év után minden egyszer tönkremegy, főleg ha ilyen útjaink vannak Magyarországon. (Eddig csak 1-2 stabilizátorrúd volt cserélve más nem.) Egy hét alatt elkészült a mű és a műszaki vizsgán csont nélkül átment a szépség.
Azért is lett szép, mert a bemattult lámpa fel lett polírozva...