"Gyakorlatilag a kigyorsítások, fékezések, és előzések alatt nem ment."
akkor én sose használnám :))
Liquid2013-07-28 22:48:30 // 38804
Tibcsi1662013-07-28 22:35:27 // 38803
Így van. Én Budapesten kívül szinte mindenhol használom. Főúton berakom 95-100-ra lakott területen 50-60-ra és kész. A jobb lábammal pedig tudom nyomni a zene ütemét, és nem kell többet attól félnem, hogy véletlenül bemérnek, ha kicsit nem figyelek oda és elnehezedik a lábam :):)
Azaz nem kell egyfolytában a km-órát nézegetnem, hogy mennyivel megyek. Ez az egyik legnagyobb előnye.
Azaz nem kell egyfolytában a km-órát nézegetnem, hogy mennyivel megyek. Ez az egyik legnagyobb előnye.
Piritu - 1.000.0002013-07-28 21:57:45 // 38802
Ma pl. a hűvös miatt kocsikázás során eljutottam odáig vele, hogy faluban és országúton is tempomattal mentem. Gyakorlatilag a kigyorsítások, fékezések, és előzések alatt nem ment.
Csabi2013-07-28 21:48:38 // 38801
Mi a terv? megvárod EGR nélkül a következő regent, vagy újra üzembe helyezed és lesz ami lesz ?:)
Liquid2013-07-28 21:37:41 // 38800
az enyém nem olyan nagyon nagy, már nem emléxem melyiket vettük anno. Kicsit szűken, de elég a 159-re is. Mondjuk az SW-re lehet kicsi lenne
Liquid2013-07-28 21:36:04 // 38799
sztem csak hosszú autópályázásnál van jelentősége, eddig nem éreztem igazán szükségét?
Alfa156SW2013-07-28 21:24:55 // 38798
most lett feltöltve ez nem lehet a gond
mizooo2013-07-28 21:02:59 // 38797
Azért vettem meg tempomat nélkül, mert minden más benne van amit szerettem volna, gondoltam csak rádugom a kart és kész :) Amúgy meg amikor megláttam tudtam, hogy ez lesz a következő autóm, sajnos én ilyen vagyok :P
Most este lement a hőmérséklet, dühömben felpolíroztam durva 3M-el a kocsi elejét, amikor pedig bezártam, újra működni kezdett a LED az ajtóban :D és azóta sem hagyta abba. Úgy néz ki a csalódás után valamivel meg akart örvendeztetni.
Most este lement a hőmérséklet, dühömben felpolíroztam durva 3M-el a kocsi elejét, amikor pedig bezártam, újra működni kezdett a LED az ajtóban :D és azóta sem hagyta abba. Úgy néz ki a csalódás után valamivel meg akart örvendeztetni.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-28 20:56:22 // 38796
ha kevesebb gáz van benne mint amennyi kéne
Alfa156SW2013-07-28 20:51:14 // 38795
Sziasztok
az normális,hogy 37 Fok felett nem hűt a klímám normálisan,35 fok alatt pedig úgy nyomja a hideget,hogy majd meg lehet fagyni benne?
nem régen lett kitisztítva és feltöltve tehát ezt a gondot kizárnám!
Jöttünk haza Balcsirol de le kellett húzni az ablakot mert a klima ment de semmit nem ért ez mitől lehet???
az normális,hogy 37 Fok felett nem hűt a klímám normálisan,35 fok alatt pedig úgy nyomja a hideget,hogy majd meg lehet fagyni benne?
nem régen lett kitisztítva és feltöltve tehát ezt a gondot kizárnám!
Jöttünk haza Balcsirol de le kellett húzni az ablakot mert a klima ment de semmit nem ért ez mitől lehet???
droberto2013-07-28 19:33:32 // 38794
Ez volt amúgy is tervbe véve.
Komp feeling, de drága és az 59 igazi élményautó. :)))
Egyébként végig rajta volt a MES, de nem regenerált. Úgy látszik csak akkor fog amikor 90% fölé ér. Legalábbis kellene neki. :)
Csak beírta a 69,5 %-ot.
Egyébként tuti 100%, hogy most nincs több benne 30%-nál. Tegnap erőltetett regenkor a kis állapotablakba néztem a hőmérsékletet, végig 640°C volt, ami meg jó.
Komp feeling, de drága és az 59 igazi élményautó. :)))
Egyébként végig rajta volt a MES, de nem regenerált. Úgy látszik csak akkor fog amikor 90% fölé ér. Legalábbis kellene neki. :)
Csak beírta a 69,5 %-ot.
Egyébként tuti 100%, hogy most nincs több benne 30%-nál. Tegnap erőltetett regenkor a kis állapotablakba néztem a hőmérsékletet, végig 640°C volt, ami meg jó.
Piritu - 1.000.0002013-07-28 19:30:00 // 38793
Meg a pénztárcát is. Az osztrák meg a német autópályán a 80-100-120-as korlátozásoknál nagyon jól jön.
droberto2013-07-28 19:27:58 // 38792
Ja, az egész Giu csomagterét elfoglaló nagypárna. :)
A nagykombis meg az 59 csomagterét foglalná el. :(
A nagykombis meg az 59 csomagterét foglalná el. :(
Tibcsi1662013-07-28 18:39:22 // 38791
A tempomat rohadt jó dolog! Kíméli a lábat és a szemet is!!! Én tuti nem vennék tempomat nélküli vasat.
Tibcsi1662013-07-28 18:36:24 // 38790
Na látom a Szelídi tónál messzebbre nem mersz menni :) Komppal jártok, vagy körbe mentek Földvár felé? Regen megvolt ?? Most elég meleg van :)
Én pedig melózok 15fokban pulcsiban:(
Én pedig melózok 15fokban pulcsiban:(
Crea2013-07-28 18:05:25 // 38789
Szerencsére nekem a tempomat benne van :) zseniális találmány..soha nem vezettem még tempomatos autót, de ez egy álom..és ezzel az 1.8 benzines fogyasztását (105 km/h) még 7 liter alá is letudtam vinni... Sikerélmény :D Sok sikert a beszereléshez, megéri :)
mizooo2013-07-28 17:58:19 // 38788
A multikormányt elvileg könnyeb utólag bekábelezni mint a tempomatot :) azért ne add fel. Lehet ha lesz normális dokumentációja valakinek, vagy rámjön én is megcsinálom a tempomatot...
Crea2013-07-28 17:55:15 // 38787
Valóban...elkerülte a figyelmemet a válasz...a VIN alapján nekem is mediumot ír ki, tehát ez szívás :) Akkor marad így :(
mizooo2013-07-28 17:52:49 // 38786
Hát ahogyan az előbb olvashattuk, a high felszereltésgben elvileg be kell legyen kábelezve, mediumban ha nem rendeltek bele tuti nincs.
Crea2013-07-28 17:18:42 // 38785
Multikormány előkészítés van a nem multis autókban? :) ha veszek egy multikormányt csak simán beszerelem csatlakoztatom és kész?
Mr.Szaki2013-07-28 15:27:56 // 38784
droberto2013-07-28 14:57:33 // 38783
Shadin2013-07-28 14:06:45 // 38782
A High-ban minden csati bent van, a Medium-ban nincs.
Liquid2013-07-28 14:05:29 // 38781
nekem mondta a csóka a megrendeléskor, hogy akkora kb. mint egy jóarcú nagypárna
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-28 13:06:03 // 38780
sok sikert a raftinghoz ha nincs áradás no para én sajnos így kezdtem pont itt nyáron plusz 8 fok szakadó eső, a folyó megáradt vagy 3-4métet meg olyan 2 méteres hullámok voltak, zsír volt főleg amikor borultunk és a víz lent tartott :)
mizooo2013-07-28 12:58:30 // 38779
Na meg is néztem a D001 es csatit, hát nekem nem jönnek be oda a kellő vezetékek úgy néz ki. :( Dömpi kíváncsi vagyok neked meddig van bevezetékezve?
mizooo2013-07-28 12:05:34 // 38777
Elkezdtem ma átnézni mi fog kelleni a tempomathoz, elearnből kinyomtattam a kapcsolódó oldalakat, egy olasz fórumot webfordítóval átnyálaztam. Megyek megkeresem a D001-es stekkert a kesztyűtartó alatt, abban kellene pár kábelt megtalálnom, ha nincsenek oda behúzva lehet leteszek a beszerelésről.
Nyomorodjanak meg az olaszok, VIN number alapján elvileg Medium felszereltségű a verda, mégsem rakták bele még a kábelt sem. Ráadásul még FL-es is. Az FL 156-okban ott voltak az előkészítések. :(
Nyomorodjanak meg az olaszok, VIN number alapján elvileg Medium felszereltségű a verda, mégsem rakták bele még a kábelt sem. Ráadásul még FL-es is. Az FL 156-okban ott voltak az előkészítések. :(
Shadin2013-07-28 11:48:34 // 38776
A met. ezüst? :-)
Alfonis2013-07-28 11:40:26 // 38775
Alfonis2013-07-28 11:28:28 // 38774
Mindenkinek üdv Palfauból!
Valóban nagyon stabil a kicsike a hegyi kanyarokban. Bár egy peresebb guminak ilyenkor jobban örülnék. :P
A raftingos csónak az már nem ennyire stabil :D Ha a mai napot is túléljük akkor még maradok tag :P
Drobertonak jó szerelést többieknek jó fürdőzést kívánok :)
Valóban nagyon stabil a kicsike a hegyi kanyarokban. Bár egy peresebb guminak ilyenkor jobban örülnék. :P
A raftingos csónak az már nem ennyire stabil :D Ha a mai napot is túléljük akkor még maradok tag :P
Drobertonak jó szerelést többieknek jó fürdőzést kívánok :)
'''''2013-07-28 09:45:05 // 38773
Ezt Robinak írtam! :-)
'''''2013-07-28 09:44:23 // 38772
Már megint szerelsz? Húzzál már fürdeni! :-)
droberto2013-07-28 09:38:17 // 38771
Így néz ki:
04.4182 - Előkatalizátor
17.00002 - Részecskeszűrő oxidációs katalizátorral.
Nem, erről nincs szó.
A kényszerített regen során adta a hőt rendesen.
Egyszerűen az ECU nem látta elérkezettnek az idejét az utóbefecskendezésnek.
Az előkatalizátor és a DPF-ben levő katalizátor a részecskeszűrő hőforrása. Ezt a mérnökök nagyon frappánsan oldották meg. Ugye a kat. feladata mindig ez elégetlen szénhidrogének ártalmatlan és kevésbé ártalmas anyagokká bomlasztása katalízissel.
A nyerő hármas:
EGR - Semlegesíti a Nitrogén dioxidok nagy részét, az égési hőmérséklet csökkentésével. Emiatt egy kicsit több szilárd részecske keletkezik.
CAT - A szénhidrogénekből és a káros szén-monoxidokból oxigént és vizet állít elő.
DPF - Megfogja a szilárd részecskék 98% feletti részét. Regenkor ezekből víz szén-dioxid keletkezik.
Egyéb olvasnivaló.
04.4182 - Előkatalizátor
17.00002 - Részecskeszűrő oxidációs katalizátorral.
Nem, erről nincs szó.
A kényszerített regen során adta a hőt rendesen.
Egyszerűen az ECU nem látta elérkezettnek az idejét az utóbefecskendezésnek.
Az előkatalizátor és a DPF-ben levő katalizátor a részecskeszűrő hőforrása. Ezt a mérnökök nagyon frappánsan oldották meg. Ugye a kat. feladata mindig ez elégetlen szénhidrogének ártalmatlan és kevésbé ártalmas anyagokká bomlasztása katalízissel.
A nyerő hármas:
EGR - Semlegesíti a Nitrogén dioxidok nagy részét, az égési hőmérséklet csökkentésével. Emiatt egy kicsit több szilárd részecske keletkezik.
CAT - A szénhidrogénekből és a káros szén-monoxidokból oxigént és vizet állít elő.
DPF - Megfogja a szilárd részecskék 98% feletti részét. Regenkor ezekből víz szén-dioxid keletkezik.
Egyéb olvasnivaló.
Piritu - 1.000.0002013-07-28 09:06:02 // 38770
"Sajnos 340°C fok fölé nem volt hajlandó menni a szűrő hőmérséklet. " - vajon miért? Ha jól értettem Erhard-ot a DPF előtt még van egy katalizátor. Annak a működési hőmérséklete adott kellene hogy legyen, magyarul fel kéne fűtenie a kipufogó gázt. Lehet, hogy meghalt?
mizooo2013-07-28 08:00:03 // 38769
Kormolt rendesen :)
droberto2013-07-28 04:04:35 // 38768
Ez gondolom nem időjárás és UV álló.
Úgy lehet ez megoldás - ahogy Dömpi is korábban mondta -, hogy két tekercset beszabnánk, ragasztanánk egy jobb féle mezei, de minőségi ponyva alá. Szerintem vízálló kéne ebből is. (Utálom, amikor átázik az enyém).
Úgy lehet ez megoldás - ahogy Dömpi is korábban mondta -, hogy két tekercset beszabnánk, ragasztanánk egy jobb féle mezei, de minőségi ponyva alá. Szerintem vízálló kéne ebből is. (Utálom, amikor átázik az enyém).
droberto2013-07-28 03:56:48 // 38767
A hét végéhez közeledve felgyorsultak az események.
- ALFA159 csütörtökön felhívott, hogy küld nekem egy DPF hőmérőt. Bazi nagy hála ezért neki. :)
- Pénteken délelőtt kifújattam 7 bar-os nyomással, irgalmatlan levegő tömegárammal a szűrőt. :) Videó.
Szintén délelőtt forgácsoltattam egy DPF karima tőcsavart.
- Délután kiszedtem a karimából és az anyából a beletört csavart.
- Este egy barátom segítségével összeraktuk a kipufogórendszert.
- Kiszedtük (életemben először) az EGR-t. Látszólag az égvilágon semmi baja. Korom max 0,5 mm-es rétegben. A működtető rész felé, korom áramlásnak nyoma nincs. Minden szépen mozog. Gyári szűkítő bent.
Egyébként tévedtem. Paul-i már cseréte az EGR-t. A szelepen 2010.04.-es gyártási dátum szerepel.
- Visszaraktam az EGR, de működtető rész nélkül. Köszi Shadin a nagyszerű ötletért. :)
- Autó indít. Elindul és megy. DPF hőmérő jó.
Kissé kelekótya az alapjárat EGR nélkül, és hangosabb is a motor hiányában.
- MES vallatás: P0401 - EGR hiba. Kiváló. Eddig semmi.
- EGR tárótestet tengelyét kézzel benyomom 100%-ig, mellyel ugye utat engedünk a kifuff gáznak a szívótér irányába. Erre lecsökken az alapjárat, a motor fulákol, majdnem leáll.
- Szóval elindultunk a város határába egy Force Regenre.
- Mire odaértünk lemerült a Notebook. Kiváló. Hajnal kettőkor már nem volt kedvem töltögetni.
- Vissza a garázshoz. MES elő: P0401 és P1206. Na-na, kezd érthetetlenné válni. Lehet, hogy az EGR benyomásakor jött elő a 1206?
- Ma este folytatva a problémák megoldását, gondoltam filtert égetünk. :) Ki egy városszéli parkolóba. Erőltetett regen. Elindul 2000, 3500 RPM, majd egy két perc múlva megáll a tisztítás.
"Coolant temperature out of range" - 106°C-nál a víz. Hiába meleg volt...
Azért 104%-ról visszament 96%-ra a tömődés.
- No, gondoltam menjünk le Szekszárdra, hátha elő lehet a tisztítást normál körülményekkor is csalogatni.
- Sajnos 340°C fok fölé nem volt hajlandó menni a szűrő hőmérséklet. Nem volt kedve a tisztításhoz. :(
- Ha már Szekszárd, odamentünk a Tracky által szervezett taliba.
Ott megtudtam GYML-től, hogy a tömődést az Audi gramm-ban, nem %-ban jelzi.
- Hazafele üres tankra Shell V-Power Nitro+ Diesel.
A hangja nem lett kisebb.
Teljesítmény változást nem éreztem.
Regen ismét elmarad.
- Pakson Notebook elő. Forced regen. Gyönyörűen lefutott (szegény motor), végig 630°C felett a szűrő.
Az eredmény 69%. Elvileg ezután fog egy igazit pucolni.
Persze a P0401, mindig bejön.
Reggel megyünk a Szelidi-tóhoz, remélem minden rendben lesz és lefut egy természetes regeneráció.
A fiatal korú EGR-re még egy komoly vallatás vár, hogy kiderítsem hibás-e bármiben. Addig nélküle használom a vasat. :(
- ALFA159 csütörtökön felhívott, hogy küld nekem egy DPF hőmérőt. Bazi nagy hála ezért neki. :)
- Pénteken délelőtt kifújattam 7 bar-os nyomással, irgalmatlan levegő tömegárammal a szűrőt. :) Videó.
Szintén délelőtt forgácsoltattam egy DPF karima tőcsavart.
- Délután kiszedtem a karimából és az anyából a beletört csavart.
- Este egy barátom segítségével összeraktuk a kipufogórendszert.
- Kiszedtük (életemben először) az EGR-t. Látszólag az égvilágon semmi baja. Korom max 0,5 mm-es rétegben. A működtető rész felé, korom áramlásnak nyoma nincs. Minden szépen mozog. Gyári szűkítő bent.
Egyébként tévedtem. Paul-i már cseréte az EGR-t. A szelepen 2010.04.-es gyártási dátum szerepel.
- Visszaraktam az EGR, de működtető rész nélkül. Köszi Shadin a nagyszerű ötletért. :)
- Autó indít. Elindul és megy. DPF hőmérő jó.
Kissé kelekótya az alapjárat EGR nélkül, és hangosabb is a motor hiányában.
- MES vallatás: P0401 - EGR hiba. Kiváló. Eddig semmi.
- EGR tárótestet tengelyét kézzel benyomom 100%-ig, mellyel ugye utat engedünk a kifuff gáznak a szívótér irányába. Erre lecsökken az alapjárat, a motor fulákol, majdnem leáll.
- Szóval elindultunk a város határába egy Force Regenre.
- Mire odaértünk lemerült a Notebook. Kiváló. Hajnal kettőkor már nem volt kedvem töltögetni.
- Vissza a garázshoz. MES elő: P0401 és P1206. Na-na, kezd érthetetlenné válni. Lehet, hogy az EGR benyomásakor jött elő a 1206?
- Ma este folytatva a problémák megoldását, gondoltam filtert égetünk. :) Ki egy városszéli parkolóba. Erőltetett regen. Elindul 2000, 3500 RPM, majd egy két perc múlva megáll a tisztítás.
"Coolant temperature out of range" - 106°C-nál a víz. Hiába meleg volt...
Azért 104%-ról visszament 96%-ra a tömődés.
- No, gondoltam menjünk le Szekszárdra, hátha elő lehet a tisztítást normál körülményekkor is csalogatni.
- Sajnos 340°C fok fölé nem volt hajlandó menni a szűrő hőmérséklet. Nem volt kedve a tisztításhoz. :(
- Ha már Szekszárd, odamentünk a Tracky által szervezett taliba.
Ott megtudtam GYML-től, hogy a tömődést az Audi gramm-ban, nem %-ban jelzi.
- Hazafele üres tankra Shell V-Power Nitro+ Diesel.
A hangja nem lett kisebb.
Teljesítmény változást nem éreztem.
Regen ismét elmarad.
- Pakson Notebook elő. Forced regen. Gyönyörűen lefutott (szegény motor), végig 630°C felett a szűrő.
Az eredmény 69%. Elvileg ezután fog egy igazit pucolni.
Persze a P0401, mindig bejön.
Reggel megyünk a Szelidi-tóhoz, remélem minden rendben lesz és lefut egy természetes regeneráció.
A fiatal korú EGR-re még egy komoly vallatás vár, hogy kiderítsem hibás-e bármiben. Addig nélküle használom a vasat. :(
droberto2013-07-28 00:48:52 // 38766
Így gyakorlatilag hordozhatatlan és értelmetlen.... :(
droberto2013-07-28 00:47:46 // 38765
Jó nagy kamu ez a kép:
A legkisebb ponyvát odaraktákták egy bazi nagy Caddy (vagy mi a szösz) mellé.
Gyakorlatilag a legkisebb ponyvát odarakták egy bazinagy Caddy mellé.
A legkisebb ponyvát odaraktákták egy bazi nagy Caddy (vagy mi a szösz) mellé.
Gyakorlatilag a legkisebb ponyvát odarakták egy bazinagy Caddy mellé.
DrB2013-07-27 21:58:30 // 38764
Viszont ami érdekes, míg eddig minden nyári nagy melegben amióta megvettem jellemzően kelletlenebb volt az autó, s a motorhang is érdesebb volt. Addig idén meg se kottyan neki, élénken, jól húz, szép a hangja. Érti a fene...
DrB2013-07-27 21:53:44 // 38763
Ma, Németország (Lipcse), szintén napon àllva, 49.5 fokot mutatott a belső hőmérő. Alig tudtam megfogni az ajtókilincset!
Pityukoma2013-07-27 18:10:54 // 38762
Nem is csoda, hisz az Alpok alján általában nagyobb a hőség mint mondjuk Szolnokon, ezért jobban fel készültek a melegre az útburkolat összetételével :-DD
Pityukoma2013-07-27 18:02:17 // 38761
Esetleg ilyen buborékos fólia is szóba jöhet. De ez mennyire véd? Ebből is legalább 2 tekercs kell, akkor meg ott vagyok ahol a part szakad :-(
Pityukoma2013-07-27 17:49:40 // 38760
Ez tényleg baromi nagy. Nem arra találták ki hogy csak előkapom a csomiból és gyorsan-gyorsan... viszont úgy néz ki hogy nincs alternatíva. Én még ezen gondolkodom:önfelfújó matrac. Ilyet már használtam, ez összecsukva alig nagyobb mint a két öklöm együtt. De ezt hogy rögzítem, mennyi kell belőle? Legalább 6. Így viszont már marha drága. Írtam érdeklődő levelet ennek a Bullter ponyvának, hogy melyik kell az SW-re, azt mondták hogy a "nagykombi". Erősen vacilálok rajta hogy mi legyen, mert valamit ki kell találnom. A múltkori jégnél nagyon nagy malacom volt hogy csak pár apró huplival megúsztam.
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:37:15 // 38759
...érdekes módon amint átér az ember a sógorékhoz, többet nem olvad az aszfalt. Ott 37 fok volt, itthon "csak" 35 :-DD
Pityukoma2013-07-27 17:35:32 // 38758
Basszus ez nem semmi, olvad az úttest :-( Mondjuk ma délelőtt napon állt végig a paripám. Mikor beültem a külső hőmérő 47.5 fokot mutatott.
Pityukoma2013-07-27 17:31:27 // 38757
Már én is jártam így. Szóról szóra ugyanígy. Nekem is csak az újraindítás után lehetett visszakapcsolni. Össz-vissz 2x a 3 év alatt. Az elsőnél beparáztam, azt hittem elromlott, de hál istennek nem. Mindkét esetben egy kátyú okozta erős ütéskor jelentkezett.
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:12:09 // 38756
Ja, még egy érdekesség.
Országúton az engedélyezett 90-el gurulva egyszer csak rángatni kezd a kocsi. Nocsak! :-O
Aztán kiderült, hogy csak olvad az aszfalt. Az olvadt részeken meg-megfogta a kerekeket a bitumen, ezt gázadással ellensúlyozta a tempomat. Amint kijött a trutyiból meg elvette.
... és persze méterenként voltak a kátránypocsolyák...
Országúton az engedélyezett 90-el gurulva egyszer csak rángatni kezd a kocsi. Nocsak! :-O
Aztán kiderült, hogy csak olvad az aszfalt. Az olvadt részeken meg-megfogta a kerekeket a bitumen, ezt gázadással ellensúlyozta a tempomat. Amint kijött a trutyiból meg elvette.
... és persze méterenként voltak a kátránypocsolyák...
Piritu - 1.000.0002013-07-27 17:07:33 // 38755
Ma érdekes dolog történt.
Szépen tempomattal gurultunk, amikor a Rába híd dilatációjához értünk. Jó magyar szokás szerint ez sem volt szintben. A kocsi eleje ugrott egyet, szerintem egy pillanatra meg is pörögtek a kerekek (de lehet, hogy csak a tükörfényes vason ment el a tapadás egy pillanatra), és kikapcsolt a tempomat.
Ilyen már máskor is volt, de most csak a motor újraindítása után tudtam újra bekapcsolni. A lámpája sem maradt égve, hiába kapcsolgattam ki-be.
Lehet, hogy a Párduc már nagyon unja a szar utakat?
Szépen tempomattal gurultunk, amikor a Rába híd dilatációjához értünk. Jó magyar szokás szerint ez sem volt szintben. A kocsi eleje ugrott egyet, szerintem egy pillanatra meg is pörögtek a kerekek (de lehet, hogy csak a tükörfényes vason ment el a tapadás egy pillanatra), és kikapcsolt a tempomat.
Ilyen már máskor is volt, de most csak a motor újraindítása után tudtam újra bekapcsolni. A lámpája sem maradt égve, hiába kapcsolgattam ki-be.
Lehet, hogy a Párduc már nagyon unja a szar utakat?