Fórum >> Típusok >> 159

mizooo2013-07-27 15:03:43 // 38754
Az előbb a Maglódi Auchan-nál elémfordult egy ezüst 59sw. Integetek neki de semmi reakció se vészvillogó semmi. Az M0 felható felé fordult balra, én mellémentem nézem a birkát ő is néz :) na mondom szép...
Liquid2013-07-27 14:10:00 // 38753
ez sajnos így van, én az útvonaltól függő autóválasztásra, és a 19es felnire értettem hogy nem annyira durva. Diósjenőre Szlovákián keresztül mentünk, és a sokadrangú keskeny út gyakorlatilag hibátlan volt, ugyanez igaz a sógorknál is, persze nem mindenhol, de nagyátlagban sajna sokkal jobbak az utak
'''''2013-07-27 09:30:49 // 38752
Olyankor jó lenne ez a cucc de nem igazán mobil.Asszonyom szerintem a munkahelyén hagyja és ha gáz van,felrakja.Kicsit meglepett a mérete de most már van ez is a sok kacat között. :-)
Piritu - 1.000.0002013-07-27 09:27:58 // 38751
Háát, nem egy mobil cucc. Nyaralásra menet nehéz lesz elvinni :-(

u.i.
kb. két hete volt Caorléban a tengerparton olyan jégeső, hogy a redőnyöket kilyukasztotta, sőt a vakolatot is leverte a falról. A helyi kocsik gyakorlatilag úgy néznek ki, mintha roncsderbi lett volna.
'''''2013-07-27 09:22:17 // 38750
Még nem nyitottam ki de megjött a jégvédő ponyva.Végül az asszony vasának méretére rendeltem.Szerintem a szélességgel és magassággal nincs gond de a kb plusz 30cm hosszal amivel az enyém hosszabb már netszes lesz az enyémre.



Bárhová viszed,a verda biztonságban van de hol viszed a csomagokat? :-)))
W.2013-07-27 08:36:41 // 38749
Ezzel teljes mértékben egyetértek! Nemrég voltunk a Bükkben. Eger-Lillafüred szerpentinen... Katasztrófa! 50 km kátyúvadászat élvezkedés helyett...:((
Piritu - 1.000.0002013-07-27 08:06:43 // 38748
Sajnos de.
Nemrégen jöttünk vissza a Pókkal egy kis eu-s körútról. A jónak mondható 100km-es magyar szakaszon többet szenvedett a futómű, mint a maradék 2000-en. Pedig elég elhagyatott szerpentineken is jártunk. Itthon nem nagyon tudok olyan utat mondani, ahol gondtalanul lehet nézelődni, és nem kell a kátyúkat figyelni.
Pont emiatt járunk külföldre kabriózni :-(
Csosznorbert2013-07-26 23:10:17 // 38746
S-tét. :)

Na akkor ma kiszereltük a bal hátsó ablakemelő szerkezetet is. Immáron mindkét oldalam házilag felujitott lesz. :)
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:48:10 // 38745
én a múltkori szálszakadás után inkább óvatos vagyok
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:44:29 // 38744
én pont így voltam az OMW-vel, azóta nem tankolok ott.
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:43:16 // 38743
nem lehet, hogy a kulcsban kellene elemet cserélni?
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:37:41 // 38741
nyúlik bizony!
Én az oldalára úgy tettem fel buborékmentesen, hogy egy épontot odaragasztottam, majd az egyik kezemen egy rongyot tekertem az ujjaimra és azzal kezdem el miliméterről miliméterre haladva "rádörzsölgetni".
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:32:56 // 38740
olajcsere-blogom (8V van nekem is)
Liquid2013-07-26 22:31:27 // 38739
ennyire azért nem durva a helyzet :)
Diósjenő környékén néhol kimondottan gyalázatos utak voltak, de még a TI-s ültetéssel se volt gáz, az igaz hogy szlalomoztam :)
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:27:30 // 38738
nagyságrendekkel jobbak!!!
Nem csak te jár külföldön.
Ma MO-n már ott tartok, hogy a google street wiev-n először megnézem az út állapotát, aztán eldöntjük, hogy a 159-el mehetünk a 19"-os felniken, vagy inkább a 147-tel.
Holnap pl. a 147-et választottuk: Abony - Kincsem-park. Még jó, hogy előttünk megy majd a lányom edzője, és mivel ő viszi a lovakat a versenyre a futóban, nem fog 70-nél többet menni. Így az asszony lába sem fog kísértésbe esni :)
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:22:53 // 38737
A hátsó rugótörésnek nem sok köze van az utakhoz, viszont ahhoz sokkal több, hogy valszeg többnyire egyedül, terhelés nélkül használod.
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:20:31 // 38736
Szerintem nem...de mindenképp írd meg, mert én is tervezek venni a 147re és a 159re is.
Dömpi (il dottore)2013-07-26 22:13:14 // 38735
nekem igen (igaz vasfelnivel, de csavaros alfa dísztárcsával), sőt egy új akksit is belealkudtam az árba
Dömpi (il dottore)2013-07-26 21:56:50 // 38734
Igazából Szosza és Erhard azt a verziót vázolta fel, ha egymás után cserélgeted a dolgokat. Úgy persze, hogy kicsinálják egymást, ugyanis csak félmegoldások.
DE droberto egyszerre cseréli ezeket. SZVSZ jónak kell lennie.
Dömpi (il dottore)2013-07-26 21:51:17 // 38733
Ezért jó a 8V, mármint szívósorilag.
Az EGR is teljesen másként van bekötve a rendszerbe :)
Dömpi (il dottore)2013-07-26 21:48:35 // 38732
Ha nekem tönkremenne, és sem vennék újat, hanem mindent kiíratnék/kiszerelnék.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-26 21:23:15 // 38731
az 56-on volt ilyen nekem a pozitív elosztón mozgott az egyik vezeték ennyi volt csak a gond
ALFI1562013-07-26 19:34:45 // 38730
Nekem is pont ma volt ez a problémám.Egy hete be se volt már indítva.Amikor indítani akartam minden hibakódot egymás után végignyomott a műszerfalom és nehezen indult.De beindult.Aztán aznap a többi indításnál már nem volt gond.Szerintem kuka az aksi.Újat kell venni.Nehogy valahol ott maradjak vele.
Csabi2013-07-26 18:54:24 // 38729
Jó játék egyébként..."csak" 15testpont van... :)
Ami nincs a képen az hátul van...
eLearn-ből

Ezekért felelnek
droberto2013-07-26 14:22:03 // 38728
Testkábel = Oxidáció!

Javaslom a kontaktzsír használatát!

Mindenki nézze át, azt javaslom.
Piritu - 1.000.0002013-07-26 14:10:41 // 38727
Hát ez a rosszabbik verzió :-(
Csabi2013-07-26 13:06:04 // 38726
Hali!
Denso DAN936 150A-es. Nem egyszerű a leszerelés fél nap kb...klímarendszert bontani kell,meg az autó elejét...
Csak javaslatként írom, h elöbb nézesd át egy villamos szerelővel....és főleg a testkábelek csatlakozásait,ezt az utat, vagy hasonlót végig jártam már egyszer. Leszereltettem a generátort de annak semmi baja nem volt, viszont egy testkábel nem érintkezett jól...megszerelve és jó lett...fél órás munka volt és pár ezer forint
Viszont a generátor leszerelés ennek a sokszorosa.
Ruszi2013-07-26 12:50:50 // 38725
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat,valószínűleg generátor lesz a ludas mert terhelésnél (klíma,világítás)13 voltal tölt terhelés nélkül 13.5 volt illetve lenne még egy kérdésem,milyen típusú a generátor valamint nehéz kiszedni 2.4 jtdm 2006-os elöre is köszönöm...
vzolee2013-07-26 12:38:21 // 38724
Én ott szoktam tankolni álatlában a drágábbat, néha a simát és nem szokott vele gondom lenni.
Piritu - 1.000.0002013-07-26 11:26:32 // 38723
Én már többször is tapasztalltam, hogy a "sima" gázolajjal kopogósabban, dízelesebben megy a motor. A prémiumokkal lágyabb a járás.
Egyes magyarázatok szerint a sima gázolaj gyorsabb az égés, ezért kopogósabb. A prémiumban lévő adalékok (pl. 2T) lassítják az égést, amitől simább lesz a járás.
Piritu - 1.000.0002013-07-26 11:22:43 // 38722
A leírása alapján nem lesz jó harmadikra sem, csak szerencséje van és esetleg elindul.
David | Centocinquantanove2013-07-26 11:02:21 // 38721
Ha már bejött a képbe a JET akkor el kell mondjam, hogy az ÖMW-re gondoltam... :)
.......................2013-07-26 10:59:22 // 38720
nekem pedig a sogoroknàl tankolt jön be,
mindig pandofban tankolok (ha lehet)a JET en ,és soha semmi baj nem volt eddig
David | Centocinquantanove2013-07-26 10:48:30 // 38719
A héten először tankoltam a három betűs osztrák kútról sima dízelt (premium nem is volt), de már megbántam. Eddig a kagylós FuelSave és Nitro+ ment felváltva...

Ez az osztrák nyál ez valahogy nem fekszik a vasnak. A hangja krákogósabb lett, hidegen a kigyorsítás sem olyan... Igaz a fogyasztásam a komp. szerint ami eddig sziklaszilárdan 6.5 volt az lement 6.4-re, de valahogy nem is megy olyan lágyan az autó. Dinamizmusra talán nincs nagy különbség, de nem azt kapom vissza az autótól amit eddig megszoktam... Érzésre más!

Van valakinek hasonló tapasztalata, vagy csak én képzelem be magamnak...?
Csabi2013-07-26 09:23:29 // 38718
A lényeg azon lett volna, h egy jó akksinak indítózáskor akár 7V-ra is lecsökkenhet a feszültsége...A 9.6 belefér... :)
Ha egy akksi zárlatos akkor harmadik próbálkozásra sem fog indítani, 2x zárlatos 3.-ra meg jó lesz? Van ilyen?
Ildiko2013-07-26 07:59:54 // 38717
De úgy is lehet, hogy még nem rakjuk fel, hanem így tesszük rá a fóliát és csak utána cseréljük ki, nem? Én nem merek ott a kocsin szikével ügyködni. :)
Ildiko2013-07-26 07:56:06 // 38716
Sziasztok! Köszi a segítséget. Szétszedni/leszedni/cserélni biztosan Zsolti fogja, én max. a fóliánál fogok segíteni, no és persze okoskodni meg százszor elmondani, hogy óvatosan. :) Ez a bolhatörés elég rosszul hangzik. Elolvassuk majd mindenki blogját, aztán megpróbálunk nekilátni, majd elmesélem, hogyan sikerült. Vagy arra járunk felétek. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-26 07:09:14 // 38715
az opel kb 10 éve 5w30-as olajat nyomat....
Piritu - 1.000.0002013-07-26 06:59:11 // 38714
Gyanítom, hogy a Cartárs a mérést tegnap nem -18 fokban végezte...
Nem beszélve az eredeti kérdésről: " az autóm indítózáskor minden kigyulladt de nem indít ill csak harmadik próba után, de ez sem mindig csak amikor ilyen kedve van valamint volt,hogy csak bikázva"

Én a 13,3 Voltot is keveslem járó motorral. Vagy ez is cellazárlatra utal, vagy szar a generátor és nem tölti az akut.
Vermacy2013-07-26 06:08:09 // 38713
Korábban már volt erről szó, mármint olajról és akkor sem voltam túl népszerű :o)
DE, ha ugyanehhez a motorhoz az Opelban, Saabban megfelel a Castrol, akkor itt is megfelelő lehet az 5W-40 C3-as.
Sokan a Seléniát istenítik, ami tényleg jó (legalábbis Én nem vettem észre, hogy rosszabb, mint a többi), de ha nem akciós, akkor húzós az ára.
Vermacy2013-07-26 06:05:34 // 38712
Naja! Tekerés nélkül minden kikapcsol, akkor vszínű, hogy cellazárlat. Nekem cserés volt ez után, annyival kiegészítve, hogy előtte berakta vészprogramba a gépet menet közben.
Nem sorolja kulcsbehelyezéskor az összes hibakódot a műszerfalon? Ilyenkor az a baja, hogy az eszközöknek nincs meg a működési feszültsége.
Vermacy2013-07-26 06:03:13 // 38711
A kulcs az ez! Csupán még menet közben nem jött elő vagy befrissített, mire odanéztél. Legközelebb próbáld ki a fékes mókát...
Ha menet közben előjön, nehogy megállj, mert kezdetben párom volt, hogy negyed órát is várt az út szélén mire újraindult. Menet közben meg el tud múlni...
Csabi2013-07-25 23:34:04 // 38710
Nem rosszak...indítózáskor a 9,6 belefér rövid ideig, akkor nagy terhelést kap az akksi.
A hidegindító áramot is ~7V-ig adják meg.:

"Hidegindító áram (Cold cranking amps vagy CCA vagy EN) az az áramerősség érték, amelyet az akkumulátor problémamentesen le tud adni 30 másodpercen keresztül -18C hőmérsékleten úgy, hogy a feszültsége nem esik 7.2V alá. Ezért a magas CCA érték különösen hideg időben bizonyul hasznosnak. "


A 12,3V olyan ~60%-os töltöttségnek felel meg.Azért ráférne egy töltés. 12,8V a 100%.
droberto2013-07-25 23:10:32 // 38709
Nekem mélyládába volt Mac. :)
Na jó csak viccültem. :)
De lehetett volna....
droberto2013-07-25 23:09:11 // 38708
Így van egy idegbaj leszedni a burkolatot.
Nálam ez történt.
A lényeg, hogy jó meleg legyen.
droberto2013-07-25 23:06:41 // 38707
Kavicsfóliázás.
Vágni gusztustalan (szikével és ollóval is), mert nyúlik össze-vissza.
dangerel2013-07-25 22:47:20 // 38706
Én pont egy hete végeztem ugyanezzel a munkával. cukorka lett. sokkal szebben mutat most új krómozott elemekkel.
Pityukoma2013-07-25 22:21:15 // 38705
Szia :-) tényleg sokat fog dobni rajta. Szerintem drobertót kérdezd meg a fóliázásról, Ő már csinált. A pajzs cseréhez le kell szedni az első lököst. A hátsó emblémához pedig a csomi ajtó belső burkolatát. Ha lehet legyen otthon valami pillanat ragasztó, mert a burkolatot 10db csavar és 4db műanyag bolha tartja. Na ezek a bolhák szoktak kiszakadni a burkolatból. Az üveg felöli oldalán vannak, úgyhogy óvatosan nyúljatok a burkolat alá és a bolhák tövénél feszítve van rá esély hogy talán nem törik el. Ne Te csináld hanem szólj a párodnak, nehogy megsértsen a burkolat éles pereme :-) Nekem a 4-ből 3tört el, de akkor még rutintalan voltam. Amikor Laci73 Cartársnak cseréltem ott már csak 1törött le. Visszafelé kicsit meg kell kenni őket. Ha estleg felém jársz szívesen segítek :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak