Liquid2016-12-20 08:38:45 // 88788
Az exide is ugyanaz, épp kibírta a garanciaidőt a Pandában, igaz most én is azt vettem (Premium) az Alfába de csak mert jó áron volt.
mex862016-12-20 08:37:16 // 88787
mi is szívtunk bannerrel.
több ízben is.
kb bármi jobb...
több ízben is.
kb bármi jobb...
Giuntini2016-12-20 08:32:24 // 88786
Én a Bannert tartom a vilag legrosszabb akksijának. Remélem valami Exide-hoz hasonló minőséget vettél!
Liquid2016-12-20 08:29:52 // 88785
Örülj neki, hogy kibírt annyit. A gyári szerelésű aksin kívül kb. mindegyikre igaz - márkától és prémiumságtól függetlenül -, hogy a garidő lejárta után minden nap ajándék.
David | Centocinquantanove2016-12-20 08:26:19 // 88784
Akksi volt a ludas, 40 hónapos Banner akksi ment a kukába. Ilyet se veszek többet...
Épp, hogy túléli a 3 évet és az első hidegnél megkotlik...
Épp, hogy túléli a 3 évet és az első hidegnél megkotlik...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-20 08:17:21 // 88783
nem is annyira a kell e, persze hogy kell, ha nem honnan megy bele a pár A :P
Shadin2016-12-20 07:32:03 // 88782
Jól olvasom, hogy arról megy a diskurzus, hogy kell-e fékolajat cserélni? Nemár :-(
Kell fékolajat cserélni, sőt a kuplungét is le kell cserélni...
Nem találom ugyan a képet, de a kuplung körön lévő olaj konkrétan fekete SÁR volt és közös a fékével. Miután kicseréltem, újjászületett a kuplung és határozottabb fogáspontja lett a féknek is. Ami a fékkörből jött ki olaj, az is sötétbarna volt...
A fékolaj csere nem csak egy "megelőző" tevékenység, mint a szervó olaj és a váltó olaj cseréje, hanem kötelező karbantartási feladat.
Kell fékolajat cserélni, sőt a kuplungét is le kell cserélni...
Nem találom ugyan a képet, de a kuplung körön lévő olaj konkrétan fekete SÁR volt és közös a fékével. Miután kicseréltem, újjászületett a kuplung és határozottabb fogáspontja lett a féknek is. Ami a fékkörből jött ki olaj, az is sötétbarna volt...
A fékolaj csere nem csak egy "megelőző" tevékenység, mint a szervó olaj és a váltó olaj cseréje, hanem kötelező karbantartási feladat.
Shadin2016-12-20 07:22:40 // 88781
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:40:23 // 88780
Nekem anno 94-97 között volt egy odavalósi piros...
Tomi Stark2016-12-19 22:38:41 // 88779
Nem is gyártanak már komplett autókat :-) csak motorokat, meg azokat az elb**ott M32-es váltókat javítják.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:33:46 // 88778
Mondjuk nemritkán látni erősen megkérdőjelezhető műszaki állapotú vasakat errefelé is. Főleg a szentgotthárdi Astrák képviselik magukat nagy számban :-(((
Kazes☻2016-12-19 22:29:58 // 88777
Igen, csak a körítés más... :)
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:28:52 // 88776
Ez azt jelenti, hogy akár a fékben lévő gumi tömítéseken keresztül is?
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Mondjuk ez magyarázná, hogy hogyan kerül oda, ami felforr, mert a rendszerben nem kering a lé.
Tomi Stark2016-12-19 22:23:00 // 88775
Mindenhol, mivel a gőz kb 1000-szer kisebb mint a csepp, ezért nincs olyan, hogy valamit légmentesen lezársz. Minden csak idő kérdése...? Most nem akarok nagyon kémiai dolgokba belemenni, de ott ahol az atomok lazábban kapcsolódnak ott már befér a h2o, és ahol egy vízmolekula ott már több is. Nyilván még sok mindentől függ, de bemegy és ez a lényeg. Ha rosszul tévedek, akkor a leforrasztott üveg, na az nem engedi át.
Haddel2016-12-19 22:19:53 // 88774
Technoszobor😃
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:15:04 // 88773
Ha ott az a gumilap a motoron, akkor továbbra is marad a kérdés: Hol megy bele a víz?
Hardy2016-12-19 22:14:56 // 88772
Na ezt egyszerre írtuk :-) Nálunk is van ilyen akció. Nekem is ott mérték be az NKH emberei. Csak én önként mentem hogy ellenőrizzék le.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:13:03 // 88771
Emlékeim szerint annak is ilyen a kupakja, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:12:29 // 88770
Hardy2016-12-19 22:11:10 // 88769
Amúgy a motorokon inkább előjön ha nem cseréljük időbe főleg ha kicsit sportosan húzod neki. Simán be tud esni a fék. Én is jártam így a cégessel. Ki is guvadtak a szemeim a meglepetéstől mint a varangyos békának.
Tomi Stark2016-12-19 22:10:53 // 88768
A motoromon úgy van kitalálva, hogy a kupak és a tartály közé egy gumikupak kerül, ami a szint csökkenèsèt leköveti. Tehát a levegő nem érintkezik a folyadékkal. Az alfában nem tudom hogy van, de az elvnek hasonlónak kell lennie. A csere tapasztalatom szerint tényleg csodát tud művelni motoron, de Ausztriában, az autóét is ellenőrzik, s ha nagyon vizes akkor helyből tarkonlövés jár érte. Egy pár rendszámot már levettek ezért. Az ellenőrzés az autópályán kialakított, ellenőrző pontokon van, ha olyan kedvük van mindenkit leterelnek, a gyanús (idősebb magyar) autókat meg jól megb***ák. Kedvencünk az első generációs Swift.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:08:10 // 88767
áááá, dehogy új.
Már 166 km volt benne :-)
Már 166 km volt benne :-)
Hardy2016-12-19 22:07:38 // 88766
Épp most mérettem be. Nekem is cserélni kell a következő szervizkor. Most gyenge közepes az állapota.
Kazes☻2016-12-19 22:07:35 // 88765
Már a 146-ban is, igaz nem ilyen szépen, de van... :)
Liquid2016-12-19 22:07:11 // 88764
ejj, létezik ilyen? :)
Haddel2016-12-19 22:05:32 // 88763
Ez olyan ,mint egy új motortér😃
Piritu - 1.000.0002016-12-19 22:03:07 // 88762
Liquid2016-12-19 21:55:30 // 88761
a 159-en is van, meg sztem a 156-on is
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:53:10 // 88760
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:49:31 // 88759
Így van, csak a szervóolaj nem higroszkópikus nem árt neki.
A Spideren annak külön szellőző csöve is van a fedélen.
A Spideren annak külön szellőző csöve is van a fedélen.
yani🍀2016-12-19 21:44:27 // 88758
Be, csak az nem higroszkópikus folyadék, így nem veszi fel a nedvességet.
Liquid2016-12-19 21:43:01 // 88757
Valszeg be is megy, csak annak valszeg más a "szerkezete", mármint a folyadéknak.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:41:27 // 88756
akkor ezen elmélet szerint a szervo tartálynál is bemegy a pára :)
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:37:27 // 88755
Akármennyivel is fogy, ha légmentes lenne, akkor összeszívná a tartályt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:37:12 // 88754
jah a motormosós, sterimós fanoknál esetleg :P
Kazes☻2016-12-19 21:33:14 // 88753
Pl. a kupaknál... hol máshol...?! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:32:46 // 88752
ezt nem értem fejtsd ki :) A szint csak annyival fogy, amennyivel kopik a betét...pár cm3...
tirex2016-12-19 21:30:45 // 88751
Nem tudjuk mi okozza a hangot, de egyszer úgyis kidobja a gép csak ne legyek messze otthonról!:) Ebben 200ezer van és szép volt az olaj. Szerintem nem volt még cserélve mert a motorolaj olyan volt mint a sár és az összes szürő fekete. Nem feltételezem hogy pont a váltóolajcserére sok időt áldoztak volna.
yani🍀2016-12-19 21:28:56 // 88750
Most cseréltem a 140K futott rohangálós Lancia Ypsilonban. 2-be elég nehezen tudtam már betenni. Csere után szinte hibátlan lett. Én mindenkinek ajánlom, hogy 100K környékén cserélje le.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:25:24 // 88749
akkor cseréltek már benne... és mi a hang forrása? Kolléga rözsójában le lett engedve a váltó olaj ebben sem cseréltek soha 180e-nél olyan szép fekete volt :DDD
tirex2016-12-19 21:23:03 // 88748
Ja, megnéztük a váltóolajat, sajnos nem az volt a hang forrása. Maximumom volt és teljesen tiszta olt az olaj. Azért beleöntöttem az újat és az adalékot is amit küldtél. Csak infó, kössz.
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:22:58 // 88747
Ha fogy a szint - mert mondjuk kopik a betét - akkor valahol kell levegőt kapnia.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:21:26 // 88746
emlékeim szerint van ott gumi gyűrű de holnap meglesem :)
Liquid2016-12-19 21:19:58 // 88745
Ahogy érzed, a váltó olyan dolog hogy mondanak sokan sokfélét, (a gyár szerinte örök életű, bár ugye az olaj meg 30000-es...) én cseréltettem.
A fékkel viszont nem szórakozok, mert kellően izgága módon tudok közlekedni, mondhatni kihasználom a lovakat, és igyekszem megtenni mindent annak érdekében, hogy ne lepődjek meg egyszer féktávon...
Ráadásul a gyár is előírja a cseréjét.
A fékkel viszont nem szórakozok, mert kellően izgága módon tudok közlekedni, mondhatni kihasználom a lovakat, és igyekszem megtenni mindent annak érdekében, hogy ne lepődjek meg egyszer féktávon...
Ráadásul a gyár is előírja a cseréjét.
tirex2016-12-19 21:16:29 // 88744
Motorolajat 20ezrenként, váltóolajat fékolajat soha. De mindenki ahogy érzi. Azért az előző 159ben 330ezer volt és mint a doxa úgy járt a motor és úgy müködött minden.
Liquid2016-12-19 21:14:24 // 88743
az úgy alapvetően jó szerintem
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:13:31 // 88742
Kicsit meglepődtem.
A motorolajat harmad-fél távon cseréljük, mert az úgy jó. Az élettartamra töltött váltóban hatvanezrenként cserélünk, mert az úgy tuti. A fékolajat meg eszünkbe se jut, mert azt meg minek? :-O
A motorolajat harmad-fél távon cseréljük, mert az úgy jó. Az élettartamra töltött váltóban hatvanezrenként cserélünk, mert az úgy tuti. A fékolajat meg eszünkbe se jut, mert azt meg minek? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 21:13:29 // 88741
én inkább a "megégés" miatt cserélem le, de általában a féktárcsa cseréjével együtt az kb pont 3-4 év
Liquid2016-12-19 21:09:26 // 88740
van rá műszer amivel lehet mérni a "megfelelőségét"
Piritu - 1.000.0002016-12-19 21:09:12 // 88739
A tartály teteje nem zár légmentesen...
Online tag
1
Vendég1
555