Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2016-12-19 08:44:16 // 88690
Egyszer én is jártam így. A kocsi lehúzott ablakokkal várt, de az ajtók zárva voltak. Augusztus volt meg a meló telephelyén, de azért zavaró volt. Azóta se történt meg újra és azóta sem értem.
Liquid2016-12-19 08:33:01 // 88689
nem bírsz aludni? :D
Piritu - 1.000.0002016-12-19 03:06:05 // 88688
Átlagban stimmel. Kérdés, hogy mennyi a város/országút/autópálya aránya az átlagban. Amikor a németeknél 163-al mentem vagy 240 km-t tempomattal, ott 8,2 volt azon a szakaszon. Egész tankra mégis kevesebb volt, mert nem lehetett menni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 23:25:26 // 88687
Hidd el nincs a statisztika azt mutatja :))) vagy szimlán szar a Te autod is csak aztnem értem hogy, Piritué volt :)))))))
Hardy2016-12-18 22:27:51 // 88686
Pedig van foleg télen varosba rövid távokon. Amugy pályán kergetve 7,8. Ez 150-200 kozott. De mentem vele1000 folott is egy tankkal. Az nem tudom mennyre jott ki.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-18 21:08:36 // 88685
Nekem ugyanez, csak nem írva van, hanem egy Nerpel boxot találtam benne. Egyébként akkor te is figyelj, meg ne ölje a váltódat! :-) Én gondolkodom box helyett egy programon, csak neki kellene ülni rendesen,és sajna mostanában nem igazán van időm pár órára elmélyedni a dologban.
Giuntini2016-12-18 20:47:33 // 88684
Most hogy tudom, hogy az autóm comp-ja írva van, már nem csodálkozom. Manky tegnap elmondta, hogy ezért lehet az a fél literes eltérés a mért és a valós fogyasztás között. Jól gyanakodtam, hogy ez az autó (pláne "új" motorral) erősebb mint 200 ló. Manky mondta, hogy érdekes változtatások vannak, de a Dpf regenerálása tökéletes, ha nagyon kormolna akkor nem 500 - 600 km-enként regenerálna autópályán. Én a viselkedéséből éreztem, hiszen alul nagyon tol, középtartományban megpihen, és magasabb fordulaton kiszalad. Jól éreztem mikor Yani Tibijét vezettem, és mondtam utána, hogy nem érzem hogy jobban menne mint a 2,4, sőt az alacsonyabb fordulaton jobban tol. Mikor a 180 lovas Giuliát vezettem, azt kifejezetten gyengébbnek éreztem, pedig az 300 kilóval könnyebb. Meg van rá a magyarázat. Fogyasztásban ahogy írtam már 150-es tempónál a pályán 9l felé tendál, és Budapesten 10,5 - 12,5 l között fogyasztgat.
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:23:48 // 88683
A 2,4-é 87 autó átlagában: 8,35
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:21:00 // 88682
A spritmonitor szerint a TBi átlaga 10,42 - a max 13,6 l/100km
A 2,0 kormosé 40 autó átlagában: 7,12 l/100 km - 8 felett senkinek sincs.
Liquid2016-12-18 20:13:39 // 88681
egy 2.4 10V nagypapásan tud annyit enni, de a TBI az benzines :)
Ott a 9.5 egy 200 lovas motortól egy 1400 kilós testben szerintem igen jó érték. Az meg hogy 6 a hivatalos fogyija, a mérést minősíti.
rodolfo752016-12-18 19:55:41 // 88680
Sziasztok!

Nyugi nem DPF :D)
Volt hasonló esete valakinek? Érdekelne, hogy csak egy szimpla dugulás, vagy nagyobb javítás kell :)

köszi,
R75
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 18:43:13 // 88679
mondjuk neked remapos ezt is kalkuláld bele amivel járok meg gyári...
Tom_1562016-12-18 18:26:06 // 88678
Urak! Megint olyat csinált az autó, mint a multkor. Sajnos sokat van városban használva, rövid távakon, amit tudom nem szeret. A jelenség ismét az volt, hogy több mint 3 hét csak városi használat után, az autópályán kigyorsítánál remegett a kaszni, illetve egy jó 20 percig mintha vmi kerepelt volna, a kocsi alatt. 20 percig 3000-es fordulaton illetve a felett járatva megszűnt minden. Ez normális, így szokta csinálni, ha már nagyon tele van??
Másik kérdés, Félegyháza, Kecskemét, esetleg Szegeden tud vki egy megbízhato helyet, dpf kiszerelés, kiírásra?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 17:34:07 // 88677
Akkor Hardyé is szar meg egy jó pár emberé :)
Piszke ;)
Shadin2016-12-18 17:31:56 // 88676
Mester! Ha kitaposom a húzott autóm belét, akkor sem eszik többet 8 liternél /tank mérve. De akkor taposom folyamatosan amíg ki nem fogy belőle a nyál. Nem lehet annyira taposni ill. beszopni a pesti dugót, hogy 8,5 legyen a fogyi. Egyzser v. kétszer volt talán 8 felett, amikor berepültem Manky programját és akkor piszkosul toltam neki. Ezt a 8,5 vs. 9,5 fogyasztást kicsit elfogultnak érzem, vagy szar a 2.0-d :-(

Písz :-)
Csabi2016-12-18 16:59:57 // 88675
Ahham, akkor passz...
Csabi2016-12-18 16:59:12 // 88674
A nyitó gombnál....
Tomi&Ritus2016-12-18 16:57:14 // 88673
Ha a nyitót nyomom hosszan akkor húzza le. Bezártam kézbe vittem be a kulcsot és az asztalra téve senki nem nyult hozzá,ezért nem értem
Csabi2016-12-18 16:47:54 // 88672
Ha hosszan nyomod a záró gombot a távirányítón akkor lehúzza az ablakokat addig míg nyomod...Lehet a zsebedben megnyomódott, vagy ha van kisgyerek a családban és a kezébe került...
Nálam nem egyszer a kislányom nyitogatta a csomagtartóm úgy, hogy bent nyomogatta a távirányítót. Nem értettem reggelente miért van nyitva, aztán kiderült...:)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-18 16:47:09 // 88671
Hát nem esznek keveset.. Anno az 1.9 TI-n lepődtünk meg, egy kis szerpentines 400 km-es országúti körön, egy regenerálással útközben 8.5l-t evett. Nem hajtottuk, csak tempósan mentünk. A 2.4 gyakorlatilag 7.3 országút, 8.8 pályán, 10.5 város.
A TBi -ről meg csak George első tesztútján készült fotói jutnak eszembe 140 tempomatnál közel 12l-es pillanatnyi fogyasztással. Ez talán azóta valami miatt a gyakorlatban, bejáratott motorral kevesebb, de kíváncsi lennék hogy mennyi. Sok :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 16:42:41 // 88670
Soha nem fog 6-ot enni nekem nem sikerült 9,5 alá vinni igaz sportosan vezetek, sajnos a dadogásra nincs más megoldás... papás vezetéssel a dezsövel tudsz sporolni sokat akkor inkább vegyél azt
Tomi&Ritus2016-12-18 16:28:56 // 88669
Sziasztok!

Járt már igy valaki? Udvaron állt lecsukva 159 2011-es, reggelre mind a 4 ablak kb 5 cmel lehuzva fogadott. Annyira nem lenne vicces ha házon kivül is ezt csinálná, ötletek?
vexdecore2016-12-18 16:28:11 // 88668
Oké. Köszi.
Csabi2016-12-18 16:16:51 // 88667
Lánggal, ha semmilyen formában nincs, akkor hőlégfúvót szerezz...talán még hajszárító is segíthet...Nálam azért elég jól fel kellett melegíteni lánghegesztővel, többszöri próbálkozásra jött ki...
yani🍀2016-12-18 16:11:31 // 88666
Azért a "dadogás" nem olyan tragikus. hidegen, indítás után 1 percen belül max 2X leesik az alapjárat, majd rögtön vissza is ugrik. Ez után semmi, normálisan működik.
A fogyasztás valóban 9,5l, de ez már elég élvezetes tempót jelent. :-)
Azt mindenkinek magának kell eldöntenie, megéri-e neki ez fogyasztás. Az is igaz, hogy ennek a motornak is lehetnek olyan hibái, amelyekre eddig nem derült fény, de jelenlegi tudás szerint sokkal kevesebb problémája van, mint a dízeleknek.
vexdecore2016-12-18 16:08:07 // 88665
Azt hogyan tudnám megoldani?
Csabi2016-12-18 15:49:51 // 88664
Melegíteni kell a nyerget, úgy már kijön.
Smith2016-12-18 15:38:58 // 88663
Egyenetlen alapjárat? :( Dadogás? :( És ezekre nincs megoldás? Csak az AGIP vagy LUK ? A környékemen egyik sincs, meg ne már hogy azon kéne agyalnom, hol tankoljak. Tényleg nincs ezekre a dolgokra megoldás?

Mert amúgy csak dicséri mindenki ezeket a TB-ket. A 9,5L nem kevés, a gyári adat országúton 6L :)))))) Kicsit mintha alaulbecsülték volna.

Amúgy én nagypapásan vezetek, a 166-tal (150 LE) eljártam 5.5-6 L-ből, töttyögve és óvatosan, de ha kellett tudott menni. Az 1.7-es TB normál használattal eszik 9,5-et? Mert ha ez az alap, akkor át kell gondolnom azért :(
vexdecore2016-12-18 15:34:31 // 88662
Üdv.

SOS
Belevágtam egy laza fékbetét cserébe. Szépen meg is akadtam. Van két kis tengely szerű pöcök, ami a betéteket tartja a helyén. Az egyik szépen ki is csúszott pár kis ütésre, de a másik egyszerűen bele van nőve. Telefújtam WD40-nel, ütögettem is rendesen, semmi. Valami ötlet, hogy lehet kiszedni?
Dzsozy2016-12-18 14:16:49 // 88660
Mivel vissza állítottam a feden az "embléma" nyitást, hiába nyitottam kulccsak már egy csomószor, nem nyitja. Viszont wd40, meg a rugókat kicsit kitekertem a csomi ajtón és most távkapccsal is nyílik. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 13:46:58 // 88659
kis Off
Kezd elvonási tünetem lenni 1 hét nem Alfázás után, most egy mondérót űzök, hát nem hiába a legolcsóbb autó a piacon kategóriájában elég "műanyag" autó, erősebb hangerőnél berezonál a műanyag pl, mondjuk a sony hangrendszer egész jól szól benne, a futóműve olyan hintás, ringatózik, a fűthető szélvédőben a szálak elég zavaróak este, egyetlen pozitív van az autóban ami a sajátja, hogy rohadt nagy belülről, ami meg nem a sajátja az a 2.0Hdi motor a púdersifttel egészen takarékos jószág, ahol a 2.0 elkér 8-8,5-öt ott ez a sz@r 6,7-et eszik pedig csak 6 gangos ha jól számoltam... városban nagyon jó az automata tényleg lehet egy kézzel és lábbal vezetni...nem tudnám elképzelni hoszabb távon ezt a márkát, de értem miért veszik.
On
szóval egy kis olvasni való az automata és társai váltók működéséről, meghibásodásáról, a miért ne váltogassunk, miért ne chipeljük stb, stb
klikk....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 13:34:40 // 88658
na ebben sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudlak :) Agipnál sosem csinálta az biztos
yani🍀2016-12-18 12:53:21 // 88657
Amióta benne van a box, kevésbé dadog:-)
yani🍀2016-12-18 12:52:06 // 88656
Ne sokat tépelődj rajta, ez a jobb választás. Ha most vennék autót és elolvasnám mondjuk az utolsó 3 oldal hozzászólásait, biztosan nem gondolkodnék a dízelen.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 12:11:42 // 88655
Istencsászár :))) probléma mentes általában, jól megy, kb 9,5L-rel elvan, viszont válogatja az üzemanyagot, a LUK-nál bírja a 95-öst...
Shadin2016-12-18 12:09:20 // 88654
Még nem bukott ki gigantikus hibája. Élvezetes motor és talán egyre elérhetőbb árban is.
Hideg alapjárati egyenetlen járás ill. üzemanyag érzékenység felmerült már itt ezzel a motorral kapcsolatban.
Smith2016-12-18 11:55:22 // 88653
1.7 TBi-vel valakinek tapasztalat? Nem sok van belőle.

Én általában melózni járnék vele, reggel-este 27 km. Szülők messze laknak, oda is megyünk max. 4 hetente, az 400km kétszer. Ezeket csak azért irtam, hogy nagyjából ennyi a közlekedés.

Eddig 2.0-kat nézegettem, de most felbukkant egy TBi, és bevallom a benzinszagot jobban szeretem :)
Shadin2016-12-18 11:24:17 // 88652
DPF és az EGR hűtő fedél között van. Ha le van kapva a DPF, elég jól hozzá lehet férni.
Norby2016-12-18 11:07:37 // 88651
Igen. Kell hozzá a kulcsal nyitás-zárás.
Don Gombóc2016-12-18 10:52:17 // 88650
Nekem is csinálta minden akksi leszedés után, de az első központi záras lezárás és nyitás után újra működik az embléma nyomásra is. Úgy látszik újra tanítja magát.
Dzsozy2016-12-18 10:19:29 // 88649
Szép napot Mkinek! Szaraxik a csomi ajtó! Akksi saru levétele után a beállítás ellenére nem nyílt a hátsó embléma noszogatására sem. Működött a kulccsal! :) Most viszont csak a bovden ráncigálása segít. Nem nyílik! Ha kinyitom a vésznyitóval, csavarhúzóval lezárom a zárat, megnyomom a kulcson lévő gombot, akkor kinyílik a zár rendesen, de ha lecsapom a csomi ajtót, akkor meg se nyekken. :) Tapasztalat valakinek?
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-18 10:11:44 // 88648
Akkor te is tudod, érzed hogy mennyire két külön világ :-) Nekem a 146 hasonlót nyújthatott mint a QV-d, 150 ló, 330Nm környékén járt. X-wing vs Millenium Falcon :-)
Pityukoma2016-12-18 06:52:08 // 88647
Nemsokára jöhet az ismétlés :-)
Giuntini2016-12-17 23:40:42 // 88646
Shadinnal tegnap leszedtük a compból a programot, és elküldtem Mankynak. Ma este beszéltem vele, hát nagyon durván meg van írva, csak az a baj, hogy Manky szerint nem igazán jól. Éreztem, hogy erősebb az autó, Manky szerint alul nagyon meg van írva, és ő is látta, hogy nagy az eltérés a comp szerinti, és a tényleges fogyasztás között.
Hardy2016-12-17 22:59:12 // 88645
Ez hol van pontosan?Nagyon szet kel szedni a cseréjéhez?
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-17 19:49:16 // 88644
Ó te jó ég.. ezt kibírja az Aisin automata a hűtés átalakítása után? Brutális.. Tavasszal rakom be a váltó hűtőt.
Tocsa2016-12-17 19:40:30 // 88643
Itt egy kis On. :)Klatty
Tocsa2016-12-17 19:14:59 // 88642
Nagyon szépen leírtad ! :D:D Becsukod az ajtót és átölel a nyugalom. :)
Suttogva is lehet beszélgetni benne. :)
Csak kicsit fürgébben pörögne föl! Ha lendületben van csak kerülgetek előzés helyett. :))
Most gondold el itt áll egy 145 qv is a ház előtt ! Ég és föld a kettő de mind a kettőt más miatt lehet szeretni! A qv egy idegbeteg idióta ép hogy hozzáérek a gázpedálhoz és föl akar repülni.:)) Folyton szántja az aszfaltot ha sebesebben veszem le a lábam a kuplungról.
A 159 től meg elalélok olyan kényelmes és csendes csak kicsit lusta gőzmozdony.
blackbird002016-12-17 18:57:24 // 88641
Szép SEDAN. Kár, hogy valami hülye rábarkácsolt egy puttonyt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak