Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2016-12-19 12:28:38 // 88705
Jó lenne egyszer tolni egy autópályás tesztet, kíváncsi lennék hogy jönne ki. Márminthogy nagyobb sebességről indulva mit mutatna gyorsulásban egy boxos Tibi meg egy csippelt 2.4. Mert 0-100-on jobb volt a dízel, de az csak egy része az egésznek.
Giuntini2016-12-19 12:21:42 // 88704
Pisti és Zoli is ezen a véleményen volt mikor kipróbálták. Mondom, Yani Tibijét nem éreztem fickósabbnak. Csak a váltó miatt van gomdom egy kicsit, remélem a nyomaték nincs nagyon megemelve. Alapból fúrt a motor, tehát az is rátesz. Én amíg nem éri el a 90 fokot nagyon csínján bánok vele, de most ennek tudatában mégjobban figyelek.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 11:56:28 // 88703
párás idő befolyásolja? vagy bármi?
Dömpi (il dottore)2016-12-19 11:51:05 // 88702
ha nem lenne mindig dobná a hibát? Vagy nem? 6 hónapig jü az előtét ellenállás, utána egyszer csak elromlik, majd megjavul?
Hogy van ez?

Vagy cseréljek?
Mennyibe kerül?
Dömpi (il dottore)2016-12-19 11:49:29 // 88701
ja...de törlöm MES-el, utána fél évig nem jön elő
Kócosw2016-12-19 10:49:33 // 88700
Nekem 8,5 alatt sosem evett.tan egyketszer amikor aludtam esetleg vezetes közben :)
RomeoOne2016-12-19 10:17:16 // 88699
Ez check engine-es hiba?
Liquid2016-12-19 10:11:44 // 88698
Így viszont már érthető miért mondod mindig hogy elképesztően megy :) Mert azért gyári programmal a 2.4 se egy muscle-car, de így már vágom.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 09:52:20 // 88697
ventillátor előtétellenállás rendben van?
Dömpi (il dottore)2016-12-19 09:42:55 // 88696
Miért dobja ki évente egyszer-kétszer teljesen random a P0480-as hibakódot (hűtőventillátor vezérlés túlfesz)?
És persze mindig olyankor, amikor valamilyen alfás összejövetelre igyekszünk aznap!
Teljesen kész vagyok az Arkangyaltól ilyenkor!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-19 09:39:01 // 88695
nagyon egyszerű a történet részemről januárban bele ülök a 110e km-es 2.0-ába nekem ott a mérce, mindig ugyan azon az úton járok ugyan abban a stílusban az nem hazudik :)
Egyéb iránt engem nem zavar hogy most 6-7 vagy 8L a fogyi csak tényként közlöm, biztos le lehet vinni 7 alá is csak az nem az én idegrendszeremnek való, mikor a falu és Szvár között 70-nel megy az autóoszlop nekik tuti csoda fogyijuk van :)
Liquid2016-12-19 09:30:13 // 88694
Megnéztem a statisztikámat és 8,08 volt a legjobb (Győr-Bécs oda vissza, erre konkrétan emlékszem), a legrosszabb 11,23.
A KUL-ról nincs átlagom, csak annyi előtte és utána tankoltam, 9,95 lett.
Szombaton megfigyeltem, hogy 150-nél 9,6,-9,8-at mutatott a pillanatnyi fogyimérő.
Shadin2016-12-19 09:06:15 // 88693
Ezek után nekem is át kell értékelnem mi a sportos és a nyugger stílus között a különbség. Lehet h elfogult vagyok magammal és a második csoportot képviselem...
:-(

Én is csináltam már városi hiszti után padlógázas (tényleg) hazafutást ami vége egy 8,5-ös fogyi lett, de tényleg nem lehet az autónak folyamatosan így taposni egy egész tankon keresztül. A mérőkém korrektül mér BTW.


Meg ua. etapon ilyet is tudok:


A KUL-os fogyi lett minden idők második legrosszabbja 8,15-es átlaggal.
RomeoOne2016-12-19 08:49:26 // 88692
Akkor szerencsére az enyém is a jó szériák közé tartozik, mert az sem torkos :)

Mondjuk az itteni hozzászólások alapján lehet, hogy máshogy definiáljuk a sportos vezetést. Én akkor inkább úgy mondom, hogy dinamikusan vezetek. De ha Shadinnak sem eszik 8,5-et, akkor megnyugodtam, hogy nem én vagyok nyugger.
RomeoOne2016-12-19 08:45:51 // 88691
Meg kéne írni azt a dízelt, soha többé nem fogsz gőzmozdonyra asszociálni :)
RomeoOne2016-12-19 08:44:16 // 88690
Egyszer én is jártam így. A kocsi lehúzott ablakokkal várt, de az ajtók zárva voltak. Augusztus volt meg a meló telephelyén, de azért zavaró volt. Azóta se történt meg újra és azóta sem értem.
Liquid2016-12-19 08:33:01 // 88689
nem bírsz aludni? :D
Piritu - 1.000.0002016-12-19 03:06:05 // 88688
Átlagban stimmel. Kérdés, hogy mennyi a város/országút/autópálya aránya az átlagban. Amikor a németeknél 163-al mentem vagy 240 km-t tempomattal, ott 8,2 volt azon a szakaszon. Egész tankra mégis kevesebb volt, mert nem lehetett menni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 23:25:26 // 88687
Hidd el nincs a statisztika azt mutatja :))) vagy szimlán szar a Te autod is csak aztnem értem hogy, Piritué volt :)))))))
Hardy2016-12-18 22:27:51 // 88686
Pedig van foleg télen varosba rövid távokon. Amugy pályán kergetve 7,8. Ez 150-200 kozott. De mentem vele1000 folott is egy tankkal. Az nem tudom mennyre jott ki.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-18 21:08:36 // 88685
Nekem ugyanez, csak nem írva van, hanem egy Nerpel boxot találtam benne. Egyébként akkor te is figyelj, meg ne ölje a váltódat! :-) Én gondolkodom box helyett egy programon, csak neki kellene ülni rendesen,és sajna mostanában nem igazán van időm pár órára elmélyedni a dologban.
Giuntini2016-12-18 20:47:33 // 88684
Most hogy tudom, hogy az autóm comp-ja írva van, már nem csodálkozom. Manky tegnap elmondta, hogy ezért lehet az a fél literes eltérés a mért és a valós fogyasztás között. Jól gyanakodtam, hogy ez az autó (pláne "új" motorral) erősebb mint 200 ló. Manky mondta, hogy érdekes változtatások vannak, de a Dpf regenerálása tökéletes, ha nagyon kormolna akkor nem 500 - 600 km-enként regenerálna autópályán. Én a viselkedéséből éreztem, hiszen alul nagyon tol, középtartományban megpihen, és magasabb fordulaton kiszalad. Jól éreztem mikor Yani Tibijét vezettem, és mondtam utána, hogy nem érzem hogy jobban menne mint a 2,4, sőt az alacsonyabb fordulaton jobban tol. Mikor a 180 lovas Giuliát vezettem, azt kifejezetten gyengébbnek éreztem, pedig az 300 kilóval könnyebb. Meg van rá a magyarázat. Fogyasztásban ahogy írtam már 150-es tempónál a pályán 9l felé tendál, és Budapesten 10,5 - 12,5 l között fogyasztgat.
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:23:48 // 88683
A 2,4-é 87 autó átlagában: 8,35
Piritu - 1.000.0002016-12-18 20:21:00 // 88682
A spritmonitor szerint a TBi átlaga 10,42 - a max 13,6 l/100km
A 2,0 kormosé 40 autó átlagában: 7,12 l/100 km - 8 felett senkinek sincs.
Liquid2016-12-18 20:13:39 // 88681
egy 2.4 10V nagypapásan tud annyit enni, de a TBI az benzines :)
Ott a 9.5 egy 200 lovas motortól egy 1400 kilós testben szerintem igen jó érték. Az meg hogy 6 a hivatalos fogyija, a mérést minősíti.
rodolfo752016-12-18 19:55:41 // 88680
Sziasztok!

Nyugi nem DPF :D)
Volt hasonló esete valakinek? Érdekelne, hogy csak egy szimpla dugulás, vagy nagyobb javítás kell :)

köszi,
R75
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 18:43:13 // 88679
mondjuk neked remapos ezt is kalkuláld bele amivel járok meg gyári...
Tom_1562016-12-18 18:26:06 // 88678
Urak! Megint olyat csinált az autó, mint a multkor. Sajnos sokat van városban használva, rövid távakon, amit tudom nem szeret. A jelenség ismét az volt, hogy több mint 3 hét csak városi használat után, az autópályán kigyorsítánál remegett a kaszni, illetve egy jó 20 percig mintha vmi kerepelt volna, a kocsi alatt. 20 percig 3000-es fordulaton illetve a felett járatva megszűnt minden. Ez normális, így szokta csinálni, ha már nagyon tele van??
Másik kérdés, Félegyháza, Kecskemét, esetleg Szegeden tud vki egy megbízhato helyet, dpf kiszerelés, kiírásra?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 17:34:07 // 88677
Akkor Hardyé is szar meg egy jó pár emberé :)
Piszke ;)
Shadin2016-12-18 17:31:56 // 88676
Mester! Ha kitaposom a húzott autóm belét, akkor sem eszik többet 8 liternél /tank mérve. De akkor taposom folyamatosan amíg ki nem fogy belőle a nyál. Nem lehet annyira taposni ill. beszopni a pesti dugót, hogy 8,5 legyen a fogyi. Egyzser v. kétszer volt talán 8 felett, amikor berepültem Manky programját és akkor piszkosul toltam neki. Ezt a 8,5 vs. 9,5 fogyasztást kicsit elfogultnak érzem, vagy szar a 2.0-d :-(

Písz :-)
Csabi2016-12-18 16:59:57 // 88675
Ahham, akkor passz...
Csabi2016-12-18 16:59:12 // 88674
A nyitó gombnál....
Tomi&Ritus2016-12-18 16:57:14 // 88673
Ha a nyitót nyomom hosszan akkor húzza le. Bezártam kézbe vittem be a kulcsot és az asztalra téve senki nem nyult hozzá,ezért nem értem
Csabi2016-12-18 16:47:54 // 88672
Ha hosszan nyomod a záró gombot a távirányítón akkor lehúzza az ablakokat addig míg nyomod...Lehet a zsebedben megnyomódott, vagy ha van kisgyerek a családban és a kezébe került...
Nálam nem egyszer a kislányom nyitogatta a csomagtartóm úgy, hogy bent nyomogatta a távirányítót. Nem értettem reggelente miért van nyitva, aztán kiderült...:)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-18 16:47:09 // 88671
Hát nem esznek keveset.. Anno az 1.9 TI-n lepődtünk meg, egy kis szerpentines 400 km-es országúti körön, egy regenerálással útközben 8.5l-t evett. Nem hajtottuk, csak tempósan mentünk. A 2.4 gyakorlatilag 7.3 országút, 8.8 pályán, 10.5 város.
A TBi -ről meg csak George első tesztútján készült fotói jutnak eszembe 140 tempomatnál közel 12l-es pillanatnyi fogyasztással. Ez talán azóta valami miatt a gyakorlatban, bejáratott motorral kevesebb, de kíváncsi lennék hogy mennyi. Sok :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 16:42:41 // 88670
Soha nem fog 6-ot enni nekem nem sikerült 9,5 alá vinni igaz sportosan vezetek, sajnos a dadogásra nincs más megoldás... papás vezetéssel a dezsövel tudsz sporolni sokat akkor inkább vegyél azt
Tomi&Ritus2016-12-18 16:28:56 // 88669
Sziasztok!

Járt már igy valaki? Udvaron állt lecsukva 159 2011-es, reggelre mind a 4 ablak kb 5 cmel lehuzva fogadott. Annyira nem lenne vicces ha házon kivül is ezt csinálná, ötletek?
vexdecore2016-12-18 16:28:11 // 88668
Oké. Köszi.
Csabi2016-12-18 16:16:51 // 88667
Lánggal, ha semmilyen formában nincs, akkor hőlégfúvót szerezz...talán még hajszárító is segíthet...Nálam azért elég jól fel kellett melegíteni lánghegesztővel, többszöri próbálkozásra jött ki...
yani🍀2016-12-18 16:11:31 // 88666
Azért a "dadogás" nem olyan tragikus. hidegen, indítás után 1 percen belül max 2X leesik az alapjárat, majd rögtön vissza is ugrik. Ez után semmi, normálisan működik.
A fogyasztás valóban 9,5l, de ez már elég élvezetes tempót jelent. :-)
Azt mindenkinek magának kell eldöntenie, megéri-e neki ez fogyasztás. Az is igaz, hogy ennek a motornak is lehetnek olyan hibái, amelyekre eddig nem derült fény, de jelenlegi tudás szerint sokkal kevesebb problémája van, mint a dízeleknek.
vexdecore2016-12-18 16:08:07 // 88665
Azt hogyan tudnám megoldani?
Csabi2016-12-18 15:49:51 // 88664
Melegíteni kell a nyerget, úgy már kijön.
Smith2016-12-18 15:38:58 // 88663
Egyenetlen alapjárat? :( Dadogás? :( És ezekre nincs megoldás? Csak az AGIP vagy LUK ? A környékemen egyik sincs, meg ne már hogy azon kéne agyalnom, hol tankoljak. Tényleg nincs ezekre a dolgokra megoldás?

Mert amúgy csak dicséri mindenki ezeket a TB-ket. A 9,5L nem kevés, a gyári adat országúton 6L :)))))) Kicsit mintha alaulbecsülték volna.

Amúgy én nagypapásan vezetek, a 166-tal (150 LE) eljártam 5.5-6 L-ből, töttyögve és óvatosan, de ha kellett tudott menni. Az 1.7-es TB normál használattal eszik 9,5-et? Mert ha ez az alap, akkor át kell gondolnom azért :(
vexdecore2016-12-18 15:34:31 // 88662
Üdv.

SOS
Belevágtam egy laza fékbetét cserébe. Szépen meg is akadtam. Van két kis tengely szerű pöcök, ami a betéteket tartja a helyén. Az egyik szépen ki is csúszott pár kis ütésre, de a másik egyszerűen bele van nőve. Telefújtam WD40-nel, ütögettem is rendesen, semmi. Valami ötlet, hogy lehet kiszedni?
Dzsozy2016-12-18 14:16:49 // 88660
Mivel vissza állítottam a feden az "embléma" nyitást, hiába nyitottam kulccsak már egy csomószor, nem nyitja. Viszont wd40, meg a rugókat kicsit kitekertem a csomi ajtón és most távkapccsal is nyílik. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 13:46:58 // 88659
kis Off
Kezd elvonási tünetem lenni 1 hét nem Alfázás után, most egy mondérót űzök, hát nem hiába a legolcsóbb autó a piacon kategóriájában elég "műanyag" autó, erősebb hangerőnél berezonál a műanyag pl, mondjuk a sony hangrendszer egész jól szól benne, a futóműve olyan hintás, ringatózik, a fűthető szélvédőben a szálak elég zavaróak este, egyetlen pozitív van az autóban ami a sajátja, hogy rohadt nagy belülről, ami meg nem a sajátja az a 2.0Hdi motor a púdersifttel egészen takarékos jószág, ahol a 2.0 elkér 8-8,5-öt ott ez a sz@r 6,7-et eszik pedig csak 6 gangos ha jól számoltam... városban nagyon jó az automata tényleg lehet egy kézzel és lábbal vezetni...nem tudnám elképzelni hoszabb távon ezt a márkát, de értem miért veszik.
On
szóval egy kis olvasni való az automata és társai váltók működéséről, meghibásodásáról, a miért ne váltogassunk, miért ne chipeljük stb, stb
klikk....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-18 13:34:40 // 88658
na ebben sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudlak :) Agipnál sosem csinálta az biztos
yani🍀2016-12-18 12:53:21 // 88657
Amióta benne van a box, kevésbé dadog:-)
yani🍀2016-12-18 12:52:06 // 88656
Ne sokat tépelődj rajta, ez a jobb választás. Ha most vennék autót és elolvasnám mondjuk az utolsó 3 oldal hozzászólásait, biztosan nem gondolkodnék a dízelen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak