Fórum >> Típusok >> 159

mzo2013-08-24 21:32:20 // 39770
De biztos van ilyen állítási lehetőség és kb pont ott ahol a mérföld/km-er van, csak lépkedni kell tovább. Onnan tudom hogy ez engem is megszívatott az első nap. Csak lestem hogy nyomom a gázt és csökken a fogyasztás?? Ha elveszem akkor meg az egekbe szökik? Mi van ezzel termeli a gázolajat? aztán kiszúrtam hogy nem liter/km-ert mutat hanem km/litert. Így már érthető volt hogy ha nyomtam akkor csökkent az érték. :) Menűben át lehet állítani és onnantól oké
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:22:14 // 39769
mi van???
Az enyémben nincs ilyen variálás! Annyit lehet állítani csak, hogy mérföld vagy km.
mzo2013-08-24 21:19:29 // 39768
Bocs de ez nem vicc volt, ez nem DPF regenerálás, hanem szimplán a fogyasztás jelző beállítása. ;)
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:08:26 // 39767
Azt már néztem. Szétdszedtük, és tökéletes volt! Amúgy igazad van, mert a tünetek ugyanazok féltengelypersely/csillag kikopása esetén is.
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:06:38 // 39766
vicc volt, komolyan ne vedd!!!
GTPeti2013-08-24 21:05:14 // 39765
Féltengely nem lehet? Mintha itt már emlegettétek volna párszor.
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:05:07 // 39764
regenerálja a DPF-et! Ilyenkor LE NE ÁLLÍTSD!!! Addig körözz a városban, amíg vissza nem állnak a fogyasztási adatok a normális szintre. Segíthetsz a vasnak azzal, ha mindig olyan fokozatba kapcsolsz, hogy 2500 legyen a fordulat.
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:01:58 // 39763
Más lesz az ok! Nekem 8V, tehát nincs a szívósorban semmilyen lapátka, mégis hullámzik kigyorsításkor.
Egyenlőre én is csak agyalok, mi lehet. A legújabb ötletem, hogy esetleg valamelyik motorbak (?) már nem tart olyan feszesen.
mzo2013-08-24 20:42:23 // 39762
Úgy sacperkábé mennyibe kerül egy olajcsere automata váltóban?
'''''2013-08-24 20:11:49 // 39761
De nekem az egr is ki van írva.Már rohadtul idegesít ez a hullámzó gyorsulás!
bizsó1592013-08-24 19:55:07 // 39760
ok köszi a segítséget
GTPeti2013-08-24 19:50:25 // 39759
Mi Erharddal pont arról beszélünk, mikor egy ilyen autó elérhető ársávba kerül. Márpedig nekünk nem lenne mindegy, hogy 20-25 liter, vagy 10 liter / 100km.
Világos, játszásra benzinest kell venni.
Ha én pl. jól menő vállalkozó lennék, aki sokat van úton, biztos, hogy a dízelt venném. Annak ellenére, hogy lenne lé. Ennyi racionalitás nem baj, ha marad, nem? :)
mzo2013-08-24 19:39:03 // 39758
át kell állítani a menűben, hogy ne Km/litert mutasson, hanem liter/Km-t :)
bizsó1592013-08-24 19:35:53 // 39757
ma megnéztem az üzemanyag fogyasztást és hihetetlen 15 25 litert mutatott ösze visza még 30ig is felment, ha pörgettem ugy mutatott 8 l is de amint viszaált a fordulat 1800-as ra akkor megint 14 körül mozgott valaki megtudja mondani mi ez a jelenség köszi
mzo2013-08-24 19:09:07 // 39756
mi a baj az Aisinnel?
David | Centocinquantanove2013-08-24 19:01:24 // 39755
Ugyanez a tapasztalatom a Vpower nitro+ -szal kapcsolatban!

Motorhang lágyabb, kevésbé kerregős, de fogyasztás és teljesítmény tökugyanaz mint a fuelsave...
Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:56:38 // 39754
Azért csendesen megkérdem: Egy 30 azaz harminc millás kocsinál ki nem sz@rja le a a 15-18 literes fogyasztást, hogy kormos kell? Nem hiszem, hogy más előnye lenne egy 300+ lovas benzineshez....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 18:32:29 // 39753
8 sebességes ZF az kell nekem ...legalább nem aisin
Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:10:17 // 39752
Automata? Akkor már nem is érdekel. Még nem tartom magam elég öregnek az automatához.
Alfonis2013-08-24 16:57:26 // 39751
EZT A FOS IDŐT!!!!! áááá
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 16:48:35 // 39750
automata szóval nincs kuplung meg lendkerék...nem hinném hogy annyira vészes mondjuk egy Quattroporte-hoz az első betét gyári minőségben 22e ft, hátra 18e
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 16:42:34 // 39749
én mondtam neked :(( nekem nem hullámzott igaz lapátok le voltak kötve szerintem az EGR nem tudja lekövetni a gyors zárást és a turbó teljesítménye miatt hullámzik ...engedné az EGR felé de az zárna, nyitna és ezért hullámzik....legalábbis csak szerintem :)
'''''2013-08-24 16:38:01 // 39748
ErHard!
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
'''''2013-08-24 16:34:51 // 39747
Diesel+nitróval van tapasztalatom. :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 16:20:47 // 39745
Minden 3-4 tankolás után ilyet tankolok.
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.

Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Laosz1562013-08-24 16:14:18 // 39744
Sziasztok! Van vkinek tapasztalata V-power nitro+ diesellel? Teljesitmenyben,fogyasztasban mennyire eszreveheto?
Svéd2013-08-24 15:33:08 // 39742
Ez a kábel jó a 159 2,4 hez?
GTPeti2013-08-24 14:54:41 // 39741
Nekem is van egy kontroll-személyem. Az egyik megrendelőnk egy meglehetősen pénzes fickó. Eddig Alfái voltak 166, 159. De a 159 már annyira nem jött be neki, túl lomhának találta. Most váltott A6-ra. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a köv. autója...
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:50:48 // 39740
A maciarc se jön be mindenkinek...
A német kollégámat meg pont az vette rá, hogy vegyen egy Giu-t az asszonynak. Most már 159-en is töri a fejét :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:45:28 // 39739
Sajna nem tud magyarul a Vas :-(
GTPeti2013-08-24 14:26:02 // 39738
Akkor te várd meg az új Superb-et! :PPPPPP
Alfonis2013-08-24 14:25:18 // 39737
nekem ez nem tetszik! :D
Alfonis2013-08-24 14:24:08 // 39736
azt sajna nem. Ennyi kis idegen nyelvtudás nem árt ám :P
bizsó1592013-08-24 13:56:55 // 39735
ok megtaláltam köszi, esetleg a magyar nyelvet valaki nem tudja megoldani közületek?
GTPeti2013-08-24 13:45:13 // 39734
Erre én is kiváncsi lennék. Gondolom kb. annyi minden, mint egy 5-ös BMW-hez. Vagyis nem olcsó. :(
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:42:01 // 39733
És a fenntartása mibe fáj?
Fékbetét, tárcsa, kuplung, kettőstömegű és társai?
(Netán egy új első embléma? )
GTPeti2013-08-24 13:40:43 // 39732
Jól. A VM Motori segített neki. B)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:38:56 // 39731
Jól látom, hogy a Maserati is átállt a sötét oldalra? :-O
GTPeti2013-08-24 13:22:20 // 39730
Eszméletlen ez az autó... Én teljesen bele vagyok zúgva. Ilyet csak az olaszok tudnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 13:20:01 // 39729
3-5 év és olyan 6-7 milla lesz...na ennek van stílusa ezért nem lesz bökő :DDD
GTPeti2013-08-24 13:17:16 // 39728
Nekem is ez a legnagyobb álmom. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 13:16:00 // 39727
na egy ilyen jöhet pár év múlva addig Alfázom még :)
Maserati Ghibli
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:19:40 // 39725
Használt első pajzsot kár keresni, az is olyan lesz. Inkább új.
pl Erhard242-től
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:18:43 // 39724
...és amikor a pl a TripB-t mutatja, a kap legvégén lévő gomb felső részével a kijelzett felső adatot, az alsóval az alsót tudod léptetni
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 12:15:42 // 39723
igen Te, ki kell kormolni 200-zal 500km-en és akkor milyen jól fog menni
Alfonis2013-08-24 12:08:39 // 39722
nem mutatja a fogyit? -Olyan nemigen!
Ablaktörlős karon (jobb o) szemből a végén kell megnyomni annak kéne váltani a TRIP A majd Trip B majd újra Dátum / Rádio .. hoz.
bizsó1592013-08-24 11:53:48 // 39721
üdv keresek 159-es első pajzsot használt is érdekel csak ne legyen repedt sajna az enyém az, ha valakinek lenne az vegye fel a kapcsolatot velem és megbeszéljük a részleteket, és egy kérdésem lenne létezik hogy nem mutatja a fogyasztást a gép mert nem találom hiába nyomogatom?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak