Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:55:17 // 61304
Feltéve, hogy engedi a nepper :) Van aki már a comp kiolvasását sem engedi! (persze, ott nem kell kocsit venni)
Haddel2014-11-11 21:54:19 // 61303
Természetesen, úgy ahogy Erhard,mosóval,magasságállítóval.
Haddel2014-11-11 21:52:29 // 61302
Igen,úgyhogy ha a xenonosítás (hú de szép szó ez :-) )javít a fényerőn,akkor én is simán megcsinálnám.
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:52:22 // 61301
"Senkinek nem tudnám jó szívvel ajánlani a dízel 159-eseket"
ennyi erővel semmilyen autót
ennyi erővel semmilyen autót
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:51:30 // 61300
ÉS???
...talán annyi, hogy hiányzik a saját tapasztalat!
...talán annyi, hogy hiányzik a saját tapasztalat!
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:48:54 // 61299
Ma felrakattam én is a téli gumikat. (blog)
Használtan vettem, de 2012-es gumik 7-8 mm profilmélységgel. Pirelli Sottozero és 32k volt a garnitúra.
Kipróbáltam, jók.
A 16"-os lemezfelnire (7 inch-es) 225/55-ös méret került. Így most nem vagyok olyan alacsony, mint tavaly a 215/55-tel.
Gondolkodtam a 215/60-as méreten is, de a 159-nek olyan sportosan feszes a futóműve, hogy nem akartam elb*szni azzal, hogy aláteszek egy "lufit".
Használtan vettem, de 2012-es gumik 7-8 mm profilmélységgel. Pirelli Sottozero és 32k volt a garnitúra.
Kipróbáltam, jók.
A 16"-os lemezfelnire (7 inch-es) 225/55-ös méret került. Így most nem vagyok olyan alacsony, mint tavaly a 215/55-tel.
Gondolkodtam a 215/60-as méreten is, de a 159-nek olyan sportosan feszes a futóműve, hogy nem akartam elb*szni azzal, hogy aláteszek egy "lufit".
Haddel2014-11-11 21:45:56 // 61298
Nekem Osram. Nightbreaker Ultimate volt benne.Kicsivel jobb volt,mint a sima,de átütő különbséget nem vettem észre.
Giuntini2014-11-11 21:44:13 // 61297
Azt én is az elejétől észrevettem, hogy a tompított mennyire gyenge.
mzo2014-11-11 21:24:44 // 61296
A tompított nekem is egy kalap sz volt. Kb mint két gyertya. Vettem bele növelt fényerejű Tungsram Megalight Ultra-t azóta nagyjából oké.
forrasr2014-11-11 21:12:56 // 61295
Elég meglepő amit írsz, konkrétan melyik típus tud ilyet?
.......................2014-11-11 20:58:38 // 61294
Csöri összeírja neked,
Inkább oda vidd
Inkább oda vidd
Haddel2014-11-11 20:25:18 // 61293
Nekem is a tompítottal van bajom, a távolságinak jó a fénye.
Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:53:31 // 61292
Jól rémlik:
"Az üzemanyagszint-jelző műszeren levő
figyelmeztető lámpa kigyullad, ha
a tartályban kb. 10 liter üzemanyag maradt.
Ha a hatótávolság kb. 50 km-nél
(vagy 31 mérföldnél) kisebb, egyes változatoknál
a kijelzőn megjelenik egy erre
figyelmeztető üzenet."
22. oldal
"Az üzemanyagszint-jelző műszeren levő
figyelmeztető lámpa kigyullad, ha
a tartályban kb. 10 liter üzemanyag maradt.
Ha a hatótávolság kb. 50 km-nél
(vagy 31 mérföldnél) kisebb, egyes változatoknál
a kijelzőn megjelenik egy erre
figyelmeztető üzenet."
22. oldal
Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:51:06 // 61291
Akkor a tied még egész jó. Nálam, ha fényre gyúl nem megy bele több, mint 55 liter.
Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:48:55 // 61290
Ha jól értem, márkaszervizbe akarsz menni. No, ezt ne. Főleg ne Szombathelyen, ahol a szervizvezető engem mint tulajt kért meg, hogy figyeljek a szerelőre, nehogy kihagyjon valamilyen alkatrészt. A győriekről is lebeszélnélek, nekem a 147 motorját ők vágták haza. Vannak emberek, akik ezt sokkal olcsóbban és sokkal nagyobb odafigyeléssel megoldják. pl. akihez én is járok, tőled 113 km-re.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-11 19:27:42 // 61289
a tompítottnál sokkal jobb
Haddel2014-11-11 18:35:41 // 61288
És sokkal jobb lenne a fénye?
Shadin2014-11-11 17:20:03 // 61287
2011-től az 1.9 ~86%-nál már regenerál, ha meg vannak a feltételek...
norbi04092014-11-11 14:40:57 // 61286
Sziasztok ismét!:) Valaki cserélt már tükörlapot a külső visszapillantókban?
Valamint szerintetek történt valami változás a motorháztető zárjában facelift után a nyitás módszerén kívü? Ma voltam Alfadepóban és vettem egyet mert sajna az előző tulajnál letörött az a kar ami a hűtőrácsnál van...Amit vettem az facelift előtti (ez az 1 darab volt összesen), kifelé kell húzni a kart, viszont ami mot van az autóban, annál felfelé kell húzni. A kérdés, bele lehet tenni gond nélkül ezt is? :)
Valamint szerintetek történt valami változás a motorháztető zárjában facelift után a nyitás módszerén kívü? Ma voltam Alfadepóban és vettem egyet mert sajna az előző tulajnál letörött az a kar ami a hűtőrácsnál van...Amit vettem az facelift előtti (ez az 1 darab volt összesen), kifelé kell húzni a kart, viszont ami mot van az autóban, annál felfelé kell húzni. A kérdés, bele lehet tenni gond nélkül ezt is? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-11 12:45:24 // 61285
látod...egy gyári fej meg 10 rugó...gondoltam veszek gyári fejeket és ott az álca...de így hogy az ugy csak ennyi inkább be is kötöm de a gyári tartályra ...maximum mindig spriccelni fog nem csak ha ég a pilács...
van utólagos magasságállító is az meg 20-25e....a komplett xenonosítás 60 rugesz meg a munka...nem olyan vadas
van utólagos magasságállító is az meg 20-25e....a komplett xenonosítás 60 rugesz meg a munka...nem olyan vadas
Liquid2014-11-11 12:34:41 // 61284
hogyhogy csak ennyi?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-11 12:21:34 // 61283
hm utólagos fényszórómosó 7900ft...plusz fej hozzá 800ft....jöhet az utólagos xenon beépítés :)
.......................2014-11-11 12:01:58 // 61282
A kamionok tudnak kopressziót mérni ECU n keresztül is,
Alfán az izz gyertya adapter miatt szinte senki nem tud komp ot mérni
Alfán az izz gyertya adapter miatt szinte senki nem tud komp ot mérni
David | Centocinquantanove2014-11-11 11:28:24 // 61281
Úgy rémlik a kiskönyve azt írja, hogy 10 liternél dobja be a "menjünk inni" ikont ami reálisnak is hangzik a saját tapasztalatom alapján.
David | Centocinquantanove2014-11-11 11:24:08 // 61280
Ez is egy út, de ha nincsen ezekhez felszerelésed szaktudásod, szerelő ismerősöd, akkor ennyi erővel szerintem az ablakon is kidobálhatnád a tízezreket, ha mondjuk tényleg van 3-4-5 kinézett esélyes autó megvásárlásra, és mind végig akarod analizálni.
Én ezeket mind kihagytam; a szememre, a szívemre, a vágyaimra és az előző tulajjal történt rövid beszélgetésekre alapoztam, és úgy gondolom, hogy az akkori 159-cel kapcsolatos tájékozottságomhoz képest (szinte nulla) jó döntést hoztam, kihoztam belőle amit lehetett, persze szerencsém is volt.
És úgy gondolom, hogy a legtöbb az utóbbiból derült ki, az, ahogy az extulaj viszonyult az autójához és beszélt róla.
Az autó nem volt hibátlan (nem motorra értem, hanem utastér esztétikára), látszottak rajta természetes módon a használatból eredő nyomok, de a korának, futásának megfelelő volt. Ezenkívül tettünk egy rövid próbakört, és ennyi.
Egy dolog zavart kicsit, hogy korához képest sok km volt benne (5 éves korára futott 170k-t), de mivel magánszemélytől vettem így nem izgatott. Ha kereskedőtől vettem volna ugyanezt, lett volna benne kb 100k és még át is lettem volna verve.
Mivel 2 éve hajtom még csak, így típushibákkal kapcsolatos szálakba nem ütném az orromat, kivéve annyit, hogy most 215k lakik benne és komoly javításokba még nem kellett bonyolódnom (kopp-kopp). Amit meg rá kellett költeni azzal kalkuláltam is és ennyi.
Én ezeket mind kihagytam; a szememre, a szívemre, a vágyaimra és az előző tulajjal történt rövid beszélgetésekre alapoztam, és úgy gondolom, hogy az akkori 159-cel kapcsolatos tájékozottságomhoz képest (szinte nulla) jó döntést hoztam, kihoztam belőle amit lehetett, persze szerencsém is volt.
És úgy gondolom, hogy a legtöbb az utóbbiból derült ki, az, ahogy az extulaj viszonyult az autójához és beszélt róla.
Az autó nem volt hibátlan (nem motorra értem, hanem utastér esztétikára), látszottak rajta természetes módon a használatból eredő nyomok, de a korának, futásának megfelelő volt. Ezenkívül tettünk egy rövid próbakört, és ennyi.
Egy dolog zavart kicsit, hogy korához képest sok km volt benne (5 éves korára futott 170k-t), de mivel magánszemélytől vettem így nem izgatott. Ha kereskedőtől vettem volna ugyanezt, lett volna benne kb 100k és még át is lettem volna verve.
Mivel 2 éve hajtom még csak, így típushibákkal kapcsolatos szálakba nem ütném az orromat, kivéve annyit, hogy most 215k lakik benne és komoly javításokba még nem kellett bonyolódnom (kopp-kopp). Amit meg rá kellett költeni azzal kalkuláltam is és ennyi.
Liquid2014-11-11 10:32:46 // 61279
durván korán bevillan a szegénységjelző, nem tudom pontosan hány liternél, de ma reggel a határnál elkezdett világítani 116 megtehető km-t mondott, aztán Bécs túlfelén tankoltam 66-ot, ott még mindig 64 volt a range.
Giuntini2014-11-11 09:57:27 // 61278
Ezt nem tudom, mert nem voltam ott amikor mérte.
dev1662014-11-11 09:51:44 // 61277
izzítógyertya kivételével vagy injektoroknál, esetleg mindkettő?
Giuntini2014-11-11 09:49:44 // 61276
Sajnos veszteséget nagyon kevés helyen tudnak mérni. Még a nagy márkaszervizekben sem. Szatyi viszont tud.
dev1662014-11-11 09:40:50 // 61275
a 8V-ben úgy tudom nincsenek terelőlapátok.
dev1662014-11-11 09:39:32 // 61274
az első 3 pontra semmi szükség egy régebbi JTD-n, mert azoknál ilyen problémák nem fordulnak elő.
BTW tudsz bárkik, aki képes izzítógyertyák kivételével kompressziót vagy veszteséget mérni? én kérdezősködtem már ezzel kapcsolatban (pont 159 vásárlás miatt), de semmit nem tudtam meg.
BTW tudsz bárkik, aki képes izzítógyertyák kivételével kompressziót vagy veszteséget mérni? én kérdezősködtem már ezzel kapcsolatban (pont 159 vásárlás miatt), de semmit nem tudtam meg.
Marcox2014-11-11 09:33:56 // 61273
Sorry, lemaradt, hogy 1.9 8v
Marcox2014-11-11 09:29:15 // 61272
Hali! Segítene nekem valaki összeszedni, leírná, hogy nagy szervizre miket kell megvennem, hány db-ot? ( görgő, szíj stb.)
Kaptam ajánlatot az egyik alfa szervizből, de irdatlanul sokallom, így magam vinném az alkatrészeket.
Segítséget előre is köszönöm!
Kaptam ajánlatot az egyik alfa szervizből, de irdatlanul sokallom, így magam vinném az alkatrészeket.
Segítséget előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-11 08:30:23 // 61271
rengetegen :)
yani🍀2014-11-11 07:46:40 // 61270
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hányan vesznek úgy autót, hogy előtte megmérik a kompressziót és endoszkóppal belenéznek a lelkébe. Az ECU-t viszonylag egyszerű kiolvasni, de a többihez felszerelés kell, vagy el kell vinni olyan helyre, ahol ez rendelkezésre áll, de az komoly összegekbe is kerülhet. Ha több autó közül akar az ember választani, akkor ez hatványozódik. Arról nem is beszélve, hogy nem is mindenki örülne annak, hogy egy ismeretlen, utcáról betoppant idegen elkezdi szétszerelni az autóját.
Giuntini2014-11-11 07:04:37 // 61269
Ha az enyémnél a baj előtt megnéztük volna a kompressziót, biztos tökéletes lett volna. A műszerek nem mutatnak ki mindent, nem tudod megnézni, ha le volt szedve az előzőekben a hengerfej, hogy javították meg, és hogy rakták össze. A paszta ideig -óráig tökéletesen zárhat. A szívósor állapotáról sem kaphatsz információt. De a legfontosabb, hogy nem kapsz infót arról hogy az előző tulaj hogy bánt az autóval. A legfontosabbnál is fontosabb, hogyha nem engedheted meg magadnak az új autót, egy öt hat éves autónál bele kell kalkulálni a 200ezres futásteljesítményt akárhogy ki van kozmetikázva a szervizkönyv.
.......................2014-11-11 06:41:28 // 61268
Javaslom a hibág gyakoriságát isfeltüntetni
Mondjuk EGR hiba ,mellette lenne egy gomb ,és szavazni lehetne ,h nekem is volt
Így komplett képek kapnánk
Mondjuk EGR hiba ,mellette lenne egy gomb ,és szavazni lehetne ,h nekem is volt
Így komplett képek kapnánk
mzo2014-11-11 06:40:31 // 61267
Jó reggelt skacok :) Érdeklődve olvasom a történések :) Opelekben lévő JTDm motorokhoz kicsit hozzá tudok szólni, hiszen van is ilyenem igaz csak 1.3 cdti Corsa, és az egyik legjobb barátom az Opel Dunában dolgozik annak nyitása óta, szervízvezető. Amióta megvan az 59 sokat beszélgettünk róla, és annak motorjáról. Nagyjából ő is ugyanazokat mondta mint mi itt tulajok. Az 1.9 dieselekről nagyon jókat mondott, véleménye szerint mind a 16v mind a 8v jó motorok, a világból kimennek, és a common rail rendszere is a megbízhatóbbak közül való. Amit említett tipikus hibákat ezek ismerősek lesznek: Örvénycsappantyú, de messze nem olyan sűrű probléma ez mint amilyennek mondják az emberek -és ez is inkább a 2008 előtti motoroknál lehet gond, a műanyag szívósorosoknál már aztán tényleg nem jellemző-, EGR (rángatás, teljesítmény vesztés), DPF. HF-ről nem tett említést. És véleménye szerint kevesebb velük a probléma mint a 2.0-kkal. A 2.4-et nem ismeri olyan Opelekben nincs ugye.
.......................2014-11-11 06:37:39 // 61266
Ez nem igaz
Komressziót lehet elég gyorsan mérni,izz gyertya kikap és ..
CO test is van,azal kizárható a HF repedése..
Examinerrel megnézhető a Dpf tömődés előélete...
Résolajteszt az injektorok hibáját megtalálja...
Endoszkóppal simán megnézed rozsdál e...
Mindent lehet,csak akarni kell
Komressziót lehet elég gyorsan mérni,izz gyertya kikap és ..
CO test is van,azal kizárható a HF repedése..
Examinerrel megnézhető a Dpf tömődés előélete...
Résolajteszt az injektorok hibáját megtalálja...
Endoszkóppal simán megnézed rozsdál e...
Mindent lehet,csak akarni kell
Marcox2014-11-11 00:56:28 // 61265
Bocs fiúk, hogy így belezavarok.. :) de ha most néznék,kellene vennem 159-et akkor a hsz-eket visszaolvasva nem vennék.... és nem én vagyok az utolsó aki mostanában lett tulaj....
Nagyon sok csak informálódó, leendő tulaj téved ide. Ahogy anno én is tettem, mert hát hol tudnál több infót összeszedni az adott típusról mint itt... és ha elolvassa az elmúlt hozzászólásokat, azt látja, hogy mekkora egy kalap f#s az egész, bármit választ is.
Nincs sem a Fiat Group és más konszern repertoárjában olyan benzin, vagy diesel motor aminek ne lennének hibái. (pl TFSI motor nagyrésze 150.000 után széthullik, kifordul, a Merci Sprinterekből meg ált 2-250nél komplett motor ki, vadi új be) Vehetsz bármilyen típust, márkát vagy jót fogsz ki, vagy sz#rt. Egy alkatrész sem örök életű, vagy elnyűhetetlen.Az alkatrészek a használattól gyengülnek, kopnak, amortizálódnak. Az autó azt adja vissza ahogy bánsz vele, ahogy használod. Ami elromolhat az el is romlik mint tartja a mondás. Egy használt kocsi mindig is lutri volt és az is marad. Ha nem tiprod ki a belét, gondoskodóan bánsz vele, megadod neki azt ami jár, akkor szerintem akár az 1.9, akár a 2,4 vagy bármely másik motor elég hosszú időre hű társad tud lenni. És igen, egy kocsira költeni kell..legyen az bármelyik..ha meg olyat keres valaki aminek semmi hibája nincs az vegyen matchboxot és tologassa azt.
TBi témában nekem csak annyi a meglátásom, hogy van e annyi eladott példány, és akkora számú km ami alapján azt lehessen mondani, hogy igen ez a 100% über király, hiba mentes motor a többi egy hulladék?!
Azt viszont nagyon támogatom, hogy írjuk össze, melyik motorra mi jellemző, mire érdemes odafigyelni, mi az ami többször előfordult a hiba listán. - és csak olyanokat amik tényleg saját tapasztalat, nem pedig mende-monda ezt mondta a szomszéd Jóska
Nagyon sok csak informálódó, leendő tulaj téved ide. Ahogy anno én is tettem, mert hát hol tudnál több infót összeszedni az adott típusról mint itt... és ha elolvassa az elmúlt hozzászólásokat, azt látja, hogy mekkora egy kalap f#s az egész, bármit választ is.
Nincs sem a Fiat Group és más konszern repertoárjában olyan benzin, vagy diesel motor aminek ne lennének hibái. (pl TFSI motor nagyrésze 150.000 után széthullik, kifordul, a Merci Sprinterekből meg ált 2-250nél komplett motor ki, vadi új be) Vehetsz bármilyen típust, márkát vagy jót fogsz ki, vagy sz#rt. Egy alkatrész sem örök életű, vagy elnyűhetetlen.Az alkatrészek a használattól gyengülnek, kopnak, amortizálódnak. Az autó azt adja vissza ahogy bánsz vele, ahogy használod. Ami elromolhat az el is romlik mint tartja a mondás. Egy használt kocsi mindig is lutri volt és az is marad. Ha nem tiprod ki a belét, gondoskodóan bánsz vele, megadod neki azt ami jár, akkor szerintem akár az 1.9, akár a 2,4 vagy bármely másik motor elég hosszú időre hű társad tud lenni. És igen, egy kocsira költeni kell..legyen az bármelyik..ha meg olyat keres valaki aminek semmi hibája nincs az vegyen matchboxot és tologassa azt.
TBi témában nekem csak annyi a meglátásom, hogy van e annyi eladott példány, és akkora számú km ami alapján azt lehessen mondani, hogy igen ez a 100% über király, hiba mentes motor a többi egy hulladék?!
Azt viszont nagyon támogatom, hogy írjuk össze, melyik motorra mi jellemző, mire érdemes odafigyelni, mi az ami többször előfordult a hiba listán. - és csak olyanokat amik tényleg saját tapasztalat, nem pedig mende-monda ezt mondta a szomszéd Jóska
dev1662014-11-10 23:47:01 // 61263
Nem tudom milyen szűrős szemüveg mögül kukucskálva olvasod ezt a fórumot, de ha kioktató, ellentmondást nem tűrő hangnemben, ugyanakkor megalapozatlanul, ellenőrizhetetlen baromságokat állító hsz.-ekről van szó, akkor biztos, hogy nem én vezetem a listát.:)) Személyeskedni nem akarok, de súlyosan elfogultnak érzem ezt a kijelentést. Igazából azt gondolsz, amit akarsz, de ha ezt teszed, akkor konkrétumokkal vádaskodj.
Veszélyes játék, aham. Kinek és mikor ártottam azzal, amit leírtam? Mutass akár csak egy esetet! vagy netán valakinek segített is?
És fordítva is megkérdezem, nem inkább azzal ártunk, hogy elbagatellizáljuk és a szőnyeg alá söpörjük a típushibákat?
Engem mindig is érdekelt, hogy egy adott hibajelenség mögött, pontosan milyen események láncolata bújik meg és ehhez megbízható infó híján néha találgatás párosul, de szvsz ez sokkal jobb, mint ráfogni, hogy a probléma nem létezik vagy teljesen egyedi eset. nem csak típushibákra gondolok. Engem a jó szándék vezérelt. Senkinek nem tudnám jó szívvel ajánlani a dízel 159-eseket, ebből indult a vita és nem olvastam olyan hsz.-t, ami megváltoztatta volna ezt a véleményem.
Veszélyes játék, aham. Kinek és mikor ártottam azzal, amit leírtam? Mutass akár csak egy esetet! vagy netán valakinek segített is?
És fordítva is megkérdezem, nem inkább azzal ártunk, hogy elbagatellizáljuk és a szőnyeg alá söpörjük a típushibákat?
Engem mindig is érdekelt, hogy egy adott hibajelenség mögött, pontosan milyen események láncolata bújik meg és ehhez megbízható infó híján néha találgatás párosul, de szvsz ez sokkal jobb, mint ráfogni, hogy a probléma nem létezik vagy teljesen egyedi eset. nem csak típushibákra gondolok. Engem a jó szándék vezérelt. Senkinek nem tudnám jó szívvel ajánlani a dízel 159-eseket, ebből indult a vita és nem olvastam olyan hsz.-t, ami megváltoztatta volna ezt a véleményem.
Csabi2014-11-10 23:31:59 // 61262
Piritu - 1.000.0002014-11-10 23:20:51 // 61261
Dömpi (il dottore)2014-11-10 23:12:53 // 61260
mellesleg honnan tudsz ennyit a 159-ről? az adatlapod szerint egy 166-ot van...
Dömpi (il dottore)2014-11-10 23:09:33 // 61259
Akkor opelt se vegyél...számos típusba került ua. az 1.9-es Jtdm blokk, ami a 159-ben van. Ott is potyognak a lapátkák és mennek tönkre a HF-ek?
Dömpi (il dottore)2014-11-10 23:04:07 // 61258
Bocsi, de ahogy olvasgatom a HSZ-eid, legtöbbször tökre megalapozatlan dolgokat tényként tálalva leírod és olyan kioktató, okoskodó stílusban, hogy az ember minimum azt hiszi, hogy te vagy a 159-et alkotó főmérnökök egyike.
Ezzel csak az a baj, hogy aki nem kezeli olyan fenntartásokkal a bejegyzéseid, mint én, az vakon elkezd a megalapozatlan instrukcióid alapján cselekedni. Szerintem ez enyhén szólva is veszélyes játék!
Bocsi, hogy ez így kijött belőlem! Nem akartalak megbántani, de remélem érted mire célzok.
Ezzel csak az a baj, hogy aki nem kezeli olyan fenntartásokkal a bejegyzéseid, mint én, az vakon elkezd a megalapozatlan instrukcióid alapján cselekedni. Szerintem ez enyhén szólva is veszélyes játék!
Bocsi, hogy ez így kijött belőlem! Nem akartalak megbántani, de remélem érted mire célzok.
dev1662014-11-10 22:50:00 // 61257
attól még el lehet kezdeni írni, később átmásoljuk/átrendezzük ha kell.
Piritu - 1.000.0002014-11-10 22:26:41 // 61256
Anno azt terveztük, hogy nyitni kellene egy 159 nevű "user"-t, ahol a blogban az egyes típushibákat össze lehetne szedni. Meg az egyes javítási blogokat belinkelni. Meg a műszaki adatokat.
Halesznek jeleztem is, de azt mondta, hogy az új AA-ban már lesz ilyen. Már csak arra nincs hír, hogy mikor lesz új AA.
Halesznek jeleztem is, de azt mondta, hogy az új AA-ban már lesz ilyen. Már csak arra nincs hír, hogy mikor lesz új AA.
Giuntini2014-11-10 22:13:00 // 61255
Az a gond, hogy vételnél tulajdonképpen meg tudod állapítani a fényezés hibáit, vagy a motor hangját, és a esetleg valami fogalmad lesz a váltóról. A futóműről, akkor kapsz infót ha elviszed futóműveshez. Nekem első utam a futóműves haveromhoz vezetett, illetve a szervizben rátették az Examinert. Tehát valójában arról, hogy a motorban mi játszódik le, nincs fogalmad, hiszen nem veheted le a hengerfejet. Tehát használt autó vásárlásánál szép lehetsz de okos nem.