dev1662014-11-12 11:52:20 // 61340
tudom egyelőre keveset tudunk róla és akkor biztos fostalicska is, de nekem az 1750 TBi az egyedüli ami szimpatikus, illetve a 2.0 JTDm új EGR hűtőházzal.
Csabi2014-11-12 11:52:08 // 61339
Megoszhatnád velünk a Szerelő nevét , elérhetőségét(?), lehet tudjuk ki az, de legalább akkor nincs elfedve a neve....ha már ennyi 159-et szerel naponta..
dev1662014-11-12 11:50:56 // 61338
amúgy ne értsd félre, nem kóstolgatásnak szántam, hanem arra akartam utalni, hogy egyáltalán nem/nem csak a felhasználói tapasztalat az igazi tapasztalat, nem lehet ezt így kisarkítani.
'''''2014-11-12 11:47:46 // 61337
Tényleg csak érdeklődés képen kérdezem:Ha a 159-be nem ajánlod a dízel motort akkor mit?Csak az 1.9, 2.2,3.2-est ne mond.
Egyébként nekem semmi gondom az enyémmel.
Egyébként nekem semmi gondom az enyémmel.
dev1662014-11-12 11:45:31 // 61336
Szsvsz az önámításnak és érzelmi alapra terelni a témát, nem sok értelme. Nincs itt min megsértődni. Én minden autómnak ismerni akartam a típushibáit, hogy időben fel tudjak készülni és elkerüljem a súlyosabb hibákat. pl. ha tudtam volna régebben, hogy az EGR szelep pozíciója nincs szabályozva és tisztítás a világon semmit nem ér, akkor sokkal hamarabb kicserélem/felújítom a szelepet és nem kormoltam volna teli a szívósort és az EGR csöveket feleslegesen a 20V-n, mert ma már felismerem a tüneteket. Vagy régen régen a 10V 166-omon nem újítom fel feleslegesen az injektorokat, mivel később kiderült, hogy nem is volt komoly bajuk és a felújítás után sem lettek jobbak. Ma már nem tudnának ilyennel átb*ni. Számos ilyen esetet tudnék felhozni. Én inkább informálódok, tanulok és nyitott szemmel járok és ezzel sok pénzt és bosszúságot spórolok meg.
dev1662014-11-12 11:33:12 // 61335
ismerek itt valakit, aki minden létező típusról markáns véleményt formál kizárólag a hozzá rendelt alkatrészek mennyisége alapján (nem saját használati/szerelői tapasztalat alapján). :)) hogy is van ez?
Dömpi (il dottore)2014-11-12 11:22:25 // 61334
"1 nem a típust fikáztam, hogy annak bizonyos motorváltozatait, egész pontosan 1.9 16V, 2.4 20V, 2.0 16V"
...és ezzel jó néhány CarTárs lelki világába gázoltál bele, akik mellesleg féltő gonddal óvják autóikat, mindent megadnak nekik, ja, és amúgy tökéletesen működnek náluk a vasak.
Ha nem tűnt volna fel ugyanis, itt a fórumon >80% 1.9 16V tulaj.
Te meg ezt értsd meg!
Jó lenne, ha még egy darabig nem lennénk 156-topic (hiba, hiba, hiba és mégtöbb hiba...mert ott már szinte csak erről szól a történet, pedig ott sem kellene!)
Nem azt mondom, hogy ha tényleg van probléma, akkor söpörjük a szőnyeg alá, de a véleményed formáld meg kérlek vélemény-ként, ne tényállításként és lehetnél kicsit emocionálisan érzékenyebb - ld. amit fentebb írtam.
Ennyi
...és ezzel jó néhány CarTárs lelki világába gázoltál bele, akik mellesleg féltő gonddal óvják autóikat, mindent megadnak nekik, ja, és amúgy tökéletesen működnek náluk a vasak.
Ha nem tűnt volna fel ugyanis, itt a fórumon >80% 1.9 16V tulaj.
Te meg ezt értsd meg!
Jó lenne, ha még egy darabig nem lennénk 156-topic (hiba, hiba, hiba és mégtöbb hiba...mert ott már szinte csak erről szól a történet, pedig ott sem kellene!)
Nem azt mondom, hogy ha tényleg van probléma, akkor söpörjük a szőnyeg alá, de a véleményed formáld meg kérlek vélemény-ként, ne tényállításként és lehetnél kicsit emocionálisan érzékenyebb - ld. amit fentebb írtam.
Ennyi
mex862014-11-12 11:13:24 // 61333
ugy mär nem.
nekem nem volt se szintszabälyzo se moso csak projektoros lämpa
ki is szedették :D
nekem nem volt se szintszabälyzo se moso csak projektoros lämpa
ki is szedették :D
dev1662014-11-12 11:11:01 // 61332
1 nem a típust fikáztam, hogy annak bizonyos motorváltozatait, egész pontosan 1.9 16V, 2.4 20V, 2.0 16V (ez utóbbit kizárólag az EGR hűtési probléma miatt, amiről csak itt olvastam, ellenben már többször)
2 leírom újra: ahhoz, hogy a szívósori, DPF és hf problémákról képet kapj nem egy autót kell 100ekm-ig hajtani, hanem sok autóról kell infót gyűjteni. Én ezt megtettem és teszem a mai napig. Nem csak a 159-ről, minden alfáról, mert érdekelnek szőröstül bőröstül.
3 egy tulaj tapasztalata vajmi keveset ér egy specializált szerelő tapasztalatával szemben, aki egyszerre (nyilván nem egyedül) 3-4 159-esen dolgozik nap mint nap. Valamilyen szinten ez is torz kép, hiszen csak a rosszul találkozik, de egyetlen tulaj tapasztalatához képest, még mindig sokkal többet mond statisztikailag. Ha ezt megérted örülök, ha nem, nem csodálkozom.
A vw-s kötekedést tedd el későbbre vagy annak aki erre kíváncsi (jelenleg is 3 alfám van és a rajongás egyre vészesebb méretet ölt), mert nem az Alfát szidtam, még csak nem is a 159-et, hanem a 159-be épített dízelmotorokat. Nekem is unalmas, ugyanazt leírni 100-adszorra, mert mindig van aki szándékosan félreért dolgokat és belemagyarázza a saját vélt igazát.
2 leírom újra: ahhoz, hogy a szívósori, DPF és hf problémákról képet kapj nem egy autót kell 100ekm-ig hajtani, hanem sok autóról kell infót gyűjteni. Én ezt megtettem és teszem a mai napig. Nem csak a 159-ről, minden alfáról, mert érdekelnek szőröstül bőröstül.
3 egy tulaj tapasztalata vajmi keveset ér egy specializált szerelő tapasztalatával szemben, aki egyszerre (nyilván nem egyedül) 3-4 159-esen dolgozik nap mint nap. Valamilyen szinten ez is torz kép, hiszen csak a rosszul találkozik, de egyetlen tulaj tapasztalatához képest, még mindig sokkal többet mond statisztikailag. Ha ezt megérted örülök, ha nem, nem csodálkozom.
A vw-s kötekedést tedd el későbbre vagy annak aki erre kíváncsi (jelenleg is 3 alfám van és a rajongás egyre vészesebb méretet ölt), mert nem az Alfát szidtam, még csak nem is a 159-et, hanem a 159-be épített dízelmotorokat. Nekem is unalmas, ugyanazt leírni 100-adszorra, mert mindig van aki szándékosan félreért dolgokat és belemagyarázza a saját vélt igazát.
Dömpi (il dottore)2014-11-12 10:48:42 // 61331
Nekem azt mondta a szerelőm, hogy ezeknek az emeltfényerejű izzóknak egy titka van: a kocsi indítása után csak kb. 15-20mp múlva kapcsold fel. Addigra beáll a generátor egy egyenletes üzemre.
David | Centocinquantanove2014-11-12 10:37:58 // 61330
Jó hogy épp felhoztad, ma reggel adta meg magát az egyik izzóm a tompítottban.
OSRAM Silverstar 2.0 volt benne tavaly június vége óta.
Igazából élettartamra és fényerőre nem panaszkodhatok, vagy csak nem próbáltam még erősebbet.
Ezt próbálta már valaki? Féleg, hogy gagyi hatása lenne, amit nem akarok, viszont jobban tetszene a kékes hatású fénye...
OSRAM Silverstar 2.0 volt benne tavaly június vége óta.
Igazából élettartamra és fényerőre nem panaszkodhatok, vagy csak nem próbáltam még erősebbet.
Ezt próbálta már valaki? Féleg, hogy gagyi hatása lenne, amit nem akarok, viszont jobban tetszene a kékes hatású fénye...
Giuntini2014-11-12 10:16:35 // 61329
Ezzel egyetértek. Az hogy mit kell rákölteni egy autóra, az nagyban függ a szerencsétől is. Az én esetem szerintem egyedi, és ez bárkinek benne van a pakliban, aki használt autóra szánja rá magát. Valódi véleményt egy motor konstrukciójáról csak akkor lehet mondani, hogyha te járattad be, és és megadtál mindent a motornak ami kell. Mellesleg a nagy VW imádó Auto Bild is csak 100ezres megbízhatósági tesztet csinál, és utána szedik szét darabokra a motort. 100ezer kilométer egy normálisan karbantartott motornak semmi. A 2.4 pedig nem arról híres, hogy 100ezer alatt szétugrik.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-12 09:39:36 // 61328
felesleges ezen rugózni...ahhoz, hogy bárki véleményt formáljon menjen vele legalább 100e km-et, nézzem meg mit költött rá és le tudja vonni a konklúziót ...
Dömpi (il dottore)2014-11-12 09:01:31 // 61327
Nem akartam támadó lenni, de mostmár igen!
Bazira unom ugyanis, hogy beirkálsz ide olyanokat, amikből az jön le, hogy a 159 mekkore sz@r. Holott valódi tapasztalatod nincs, nem is lehet, mert nics 159-ed.
Hidd el én is számos autót vezettem már több száz kilométereken, és max annyit állapítottam meg, hogy jó-e az úttartása, a kormányozhatósága, kényelmes-e stb. De hogy milyen jó vagy rossz a motor konstrukciója, azt ennyiből nem lehet megállapítani.
Ha csupán ennyi a mondanivalód a típusról, hogy sz@r, akkor azt inkább máshol írd le...pl egy VW fórumban.
Ja, és ajánlom figyelmedbe néhány 159 tulaj elmúlt néhány hozzászólását a pozitív tapasztalatairól és a típus védelméről.
Ennyi! Részemről a témát lezártam!
Bazira unom ugyanis, hogy beirkálsz ide olyanokat, amikből az jön le, hogy a 159 mekkore sz@r. Holott valódi tapasztalatod nincs, nem is lehet, mert nics 159-ed.
Hidd el én is számos autót vezettem már több száz kilométereken, és max annyit állapítottam meg, hogy jó-e az úttartása, a kormányozhatósága, kényelmes-e stb. De hogy milyen jó vagy rossz a motor konstrukciója, azt ennyiből nem lehet megállapítani.
Ha csupán ennyi a mondanivalód a típusról, hogy sz@r, akkor azt inkább máshol írd le...pl egy VW fórumban.
Ja, és ajánlom figyelmedbe néhány 159 tulaj elmúlt néhány hozzászólását a pozitív tapasztalatairól és a típus védelméről.
Ennyi! Részemről a témát lezártam!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-12 08:35:16 // 61326
pedig az 56 nem is projektoros....én bekockáztatom, projektoros a lámpa, lesz lámpamosó, lehet megveszem a szintszabályzót is...a kutya nem mondja meg, hogy nem gyári....
Liquid2014-11-12 08:10:52 // 61325
engem se, pedig a 156-tal 1 évet közlekedtem xenonnnal sima lámpában.
mex862014-11-12 07:37:16 // 61324
engem anno többször is
utolagosat le is szedették velem...
utolagosat le is szedették velem...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-12 07:10:47 // 61323
Soha nem allitottak meg egyetlen xenonos autommal sem nyolc ev alatt...
Chianti2014-11-12 00:33:01 // 61322
Nem vagyok alapító tag itt az Amorén, semmilyen autóipari végzettségem nincs, és igazából nem is értek az autókhoz, pláne nem a dízelekhez. Nov. 4-én múlt 1 éve hogy nálam van "NINA a Vörös Démon", és amióta regisztráltam ide, azóta minden nap rendszeresen olvasom és ha úgy érzem hogy van mondanivalóm, néha hozzá is szólok 1-1 témához. Az elmúlt 1 év alatt sok tulajjal sikerült személyesen is találkoznom, és rengeteg infót, ha úgy tetszik tudást, gyűjtöttem össze szeretett típusunkról a segítségetekkel. De lassan kezdem úgy érezni, hogy minél többet olvasom a topicot, a sok vélt, vagy valós probléma kissé eltúlzott és komolyan elriasztja az esetlegesen ide tévedő, tájékozódni kívánó, leendő Alfa tulajokat, vagy a frissen regisztrált, még mámorban úszó lelkes rajongókat.
Jó ötletnek tartom egy átfogó, elsősorban tapasztalatokon alapuló, motorspecifikus, kritikus alkatrészekre, előforduló hibákra kiterjedő adatbázis létrehozását. Ez tényleg sokat segítene mindannyiunknak és a jövőbeli vásárlóknak egyaránt. De azért ne arról szóljon már ez az igazán pörgős topic, hogy ha beülök az imádott vérdámba, akkor mintegy Damoklész kardjaként ott lebegjen a fejem felett a fenyegető veszedelem, hogy vajon ha most elindulok akkor odaérek-e, vagy esetleg út közben beáll az EGR, eltömődik a DPF, elkoszolódik a MAP, LMM ,leszakad az örvénycsappantyú és beszívja a motor... csak hogy néhányat említsek a slágertémák közül. Természetesen nem vonom kétségbe mindezek valószínűségét... de szerintem - mondom ezt saját tapasztalatból, ill. az elmúlt évben hallottak/olvasottak alapján - ez a 159-es típus egy baromi jó konstrukció, igazi élményautó, gyönyörű kívül belül, pazar a futóműve, de minek is soroljam, hisz úgyis tudjátok... viszont semmivel sem problémásabb mint pl. a német konszern márkái. Ez az én véleményem... és vállalom. Maradok továbbra is lelkes olvasó, és remélem még sokáig boldog 159 tulaj.
Jó ötletnek tartom egy átfogó, elsősorban tapasztalatokon alapuló, motorspecifikus, kritikus alkatrészekre, előforduló hibákra kiterjedő adatbázis létrehozását. Ez tényleg sokat segítene mindannyiunknak és a jövőbeli vásárlóknak egyaránt. De azért ne arról szóljon már ez az igazán pörgős topic, hogy ha beülök az imádott vérdámba, akkor mintegy Damoklész kardjaként ott lebegjen a fejem felett a fenyegető veszedelem, hogy vajon ha most elindulok akkor odaérek-e, vagy esetleg út közben beáll az EGR, eltömődik a DPF, elkoszolódik a MAP, LMM ,leszakad az örvénycsappantyú és beszívja a motor... csak hogy néhányat említsek a slágertémák közül. Természetesen nem vonom kétségbe mindezek valószínűségét... de szerintem - mondom ezt saját tapasztalatból, ill. az elmúlt évben hallottak/olvasottak alapján - ez a 159-es típus egy baromi jó konstrukció, igazi élményautó, gyönyörű kívül belül, pazar a futóműve, de minek is soroljam, hisz úgyis tudjátok... viszont semmivel sem problémásabb mint pl. a német konszern márkái. Ez az én véleményem... és vállalom. Maradok továbbra is lelkes olvasó, és remélem még sokáig boldog 159 tulaj.
Pityukoma2014-11-11 23:30:39 // 61321
Off:
Pl: a DAF
On.
Pl: a DAF
On.
Jupiter1552014-11-11 23:00:06 // 61320
Érdekes, pont a Dömpi által belinkelt GE Ultralightról cseréltem éppen ma Osram Nightbreakerre (meglett az a kis rugó, de le kellett venni hozzá az alsó motorvédőt), és az Osram sokkal jobb (a teremgraázsban nagyon látványos a különbség).
dev1662014-11-11 22:47:10 // 61319
Azért értelmetlen, amit írsz, mert a boncolgatott témák egyikéhez sem kell felhasználói tapasztalat és messziről ordít, hogy úgy szóltál bele a vitába, hogy nem igazán tudtad miről is szólt. Ráadásul burkoltan támadó hangnemben tetted ezt, miközben neked senki sem ártott. Mindegy, nem lényeg.
BTW nem kevés 59-essel volt dolgom az évek során. A családon belül volt egy 1.9 16V 1,5 évig, de baráti próba erejéig, máskor vételi szándékból (másik családtagnak kerestük) vezettem már 1.9 16V manuálist (ebből 3-at is), automatát is és 2.4 automatát és igen, ez idő alatt egyik sem szívta be a lapatkákat és nem melegedett túl sem, ergó ezek a hibák ki is zárhatók, nemde? :)))
BTW nem kevés 59-essel volt dolgom az évek során. A családon belül volt egy 1.9 16V 1,5 évig, de baráti próba erejéig, máskor vételi szándékból (másik családtagnak kerestük) vezettem már 1.9 16V manuálist (ebből 3-at is), automatát is és 2.4 automatát és igen, ez idő alatt egyik sem szívta be a lapatkákat és nem melegedett túl sem, ergó ezek a hibák ki is zárhatók, nemde? :)))
Haddel2014-11-11 22:31:49 // 61318
A 159 után kicsit másabb lehet az úttartása a szuzinak :-)
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:30:32 // 61317
Jó éjt!
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:30:06 // 61316
Nem! Direkt nem! Pont azért nem, hogy ne egye szét a belső felét!
Haddel2014-11-11 22:24:46 // 61315
Én is pont igy voltam,első rá nézésre ,jol néztek ki,aztán vettem észre az első tengelyen levők belső szélét. Neked a gyári értékre van állítva a futómű?
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:13:22 // 61314
A kopáshoz annyit, hogy a gumisom szerint szinte semmit (ránézésre), a két elsőnél a belseje kicsit jobban kopott. Szerinte keményebbre kellene fújnom jövőre. Idén közepes terhelésre fújtam (elöl 2,7 hátul 2,5), de jövőre teljes terhelésre fogom fújni (elöl 2,9 hátul 2,7).
Igen Robi, igazad volt! :)
Igen Robi, igazad volt! :)
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:11:18 // 61313
Majd hétvégén megmérem.
Húzós napom volt, egész nap Pesten voltam egy konferencián a Német-Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál, este 7-re értem haza, utána egyből húztam a gumishoz.
Úgyhogy onnan visszaérve csak beraktam a kerekeket a garázsba.
OFF
Egy bérelt szutyuki swift-tel voltam Pesten...bakker, konkrétam halálfélelmem volt abban a kocsiban!
ON
Húzós napom volt, egész nap Pesten voltam egy konferencián a Német-Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál, este 7-re értem haza, utána egyből húztam a gumishoz.
Úgyhogy onnan visszaérve csak beraktam a kerekeket a garázsba.
OFF
Egy bérelt szutyuki swift-tel voltam Pesten...bakker, konkrétam halálfélelmem volt abban a kocsiban!
ON
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:08:38 // 61312
Haddel2014-11-11 22:08:05 // 61311
Neked mennyit koptak a nyári gumik?
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:07:43 // 61310
Én GE Megalight Ultra-t használtam és nagyon jó volt.
http://www.alfaamore.hu/tagok/7137/autok/8452/blog/26068
Azután vettem bele Osram Nightbreaker-t...hát a GE jobb is, és olcsóbb is.
Élettartama kb. ugyanaz.
http://www.alfaamore.hu/tagok/7137/autok/8452/blog/26068
Azután vettem bele Osram Nightbreaker-t...hát a GE jobb is, és olcsóbb is.
Élettartama kb. ugyanaz.
Haddel2014-11-11 22:04:47 // 61309
Nekem se ajánlotta senki,de tudtam, hogy ilyet akarok :-)
Dömpi (il dottore)2014-11-11 22:03:52 // 61308
lemaradt a link: blog
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:58:23 // 61307
a 8V a legmaszívabb, legstabilabb motor és nincs benne örvénycsappantyú...mondjuk nem is megy úgy, mint a 16V, hacsak ... :)
Piritu - 1.000.0002014-11-11 21:57:58 // 61306
A lámpába beírt betűjelzéseket nézted? A pékek azt is szokták nézni.
Marcox2014-11-11 21:55:20 // 61305
Igen, őt már kaptam ajánlatban, hogy oda vigyem inkább ne "márkaszervizbe"
csak ma a ....-om ki lett és hagytam mindent úgy ahogy van, nem foglalkoztam tovább vele..talán majd éjjel :D
csak ma a ....-om ki lett és hagytam mindent úgy ahogy van, nem foglalkoztam tovább vele..talán majd éjjel :D
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:55:17 // 61304
Feltéve, hogy engedi a nepper :) Van aki már a comp kiolvasását sem engedi! (persze, ott nem kell kocsit venni)
Haddel2014-11-11 21:54:19 // 61303
Természetesen, úgy ahogy Erhard,mosóval,magasságállítóval.
Haddel2014-11-11 21:52:29 // 61302
Igen,úgyhogy ha a xenonosítás (hú de szép szó ez :-) )javít a fényerőn,akkor én is simán megcsinálnám.
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:52:22 // 61301
"Senkinek nem tudnám jó szívvel ajánlani a dízel 159-eseket"
ennyi erővel semmilyen autót
ennyi erővel semmilyen autót
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:51:30 // 61300
ÉS???
...talán annyi, hogy hiányzik a saját tapasztalat!
...talán annyi, hogy hiányzik a saját tapasztalat!
Dömpi (il dottore)2014-11-11 21:48:54 // 61299
Ma felrakattam én is a téli gumikat. (blog)
Használtan vettem, de 2012-es gumik 7-8 mm profilmélységgel. Pirelli Sottozero és 32k volt a garnitúra.
Kipróbáltam, jók.
A 16"-os lemezfelnire (7 inch-es) 225/55-ös méret került. Így most nem vagyok olyan alacsony, mint tavaly a 215/55-tel.
Gondolkodtam a 215/60-as méreten is, de a 159-nek olyan sportosan feszes a futóműve, hogy nem akartam elb*szni azzal, hogy aláteszek egy "lufit".
Használtan vettem, de 2012-es gumik 7-8 mm profilmélységgel. Pirelli Sottozero és 32k volt a garnitúra.
Kipróbáltam, jók.
A 16"-os lemezfelnire (7 inch-es) 225/55-ös méret került. Így most nem vagyok olyan alacsony, mint tavaly a 215/55-tel.
Gondolkodtam a 215/60-as méreten is, de a 159-nek olyan sportosan feszes a futóműve, hogy nem akartam elb*szni azzal, hogy aláteszek egy "lufit".
Haddel2014-11-11 21:45:56 // 61298
Nekem Osram. Nightbreaker Ultimate volt benne.Kicsivel jobb volt,mint a sima,de átütő különbséget nem vettem észre.
Giuntini2014-11-11 21:44:13 // 61297
Azt én is az elejétől észrevettem, hogy a tompított mennyire gyenge.
mzo2014-11-11 21:24:44 // 61296
A tompított nekem is egy kalap sz volt. Kb mint két gyertya. Vettem bele növelt fényerejű Tungsram Megalight Ultra-t azóta nagyjából oké.
forrasr2014-11-11 21:12:56 // 61295
Elég meglepő amit írsz, konkrétan melyik típus tud ilyet?
.......................2014-11-11 20:58:38 // 61294
Csöri összeírja neked,
Inkább oda vidd
Inkább oda vidd
Haddel2014-11-11 20:25:18 // 61293
Nekem is a tompítottal van bajom, a távolságinak jó a fénye.
Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:53:31 // 61292
Jól rémlik:
"Az üzemanyagszint-jelző műszeren levő
figyelmeztető lámpa kigyullad, ha
a tartályban kb. 10 liter üzemanyag maradt.
Ha a hatótávolság kb. 50 km-nél
(vagy 31 mérföldnél) kisebb, egyes változatoknál
a kijelzőn megjelenik egy erre
figyelmeztető üzenet."
22. oldal
"Az üzemanyagszint-jelző műszeren levő
figyelmeztető lámpa kigyullad, ha
a tartályban kb. 10 liter üzemanyag maradt.
Ha a hatótávolság kb. 50 km-nél
(vagy 31 mérföldnél) kisebb, egyes változatoknál
a kijelzőn megjelenik egy erre
figyelmeztető üzenet."
22. oldal
Piritu - 1.000.0002014-11-11 19:51:06 // 61291
Akkor a tied még egész jó. Nálam, ha fényre gyúl nem megy bele több, mint 55 liter.