SzJanos2015-07-02 20:52:19 // 69090
Megvagyok a tompított cseréjével, valóban nem volt bonyolult. a bal oldalon az akksi meg a fusion box (fed comp?) miatt kicsit trükközni kellett, de minden ment mint a karikacsapás. Ez nagy felüdülés a 147 után, ahol annyi hely is alig volt, hogy a tenyerem síkban beférjen, és ott csavarokkal volt rögzítve minden. Emlékszem, egyik autovillamossági szerelő lebontotta inkább az elejét, a másik másfél órán át ügyeskedett a tompított cseréjéhez régi Alfin. Mindenkinek köszi aki hozzászólt és segített!
Haddel2015-07-02 20:14:21 // 69089
Mad max filmben akartam szerepelni vele 😃
Invisible2015-07-02 20:08:55 // 69088
GTPeti2015-07-02 20:06:31 // 69087
Hűtés upgrade? :)
Haddel2015-07-02 20:00:33 // 69086
Piritu - 1.000.0002015-07-02 19:46:29 // 69085
Vajon miért gondoltam, hogy le kell szedni a lökköst? :-DD
Haddel2015-07-02 18:52:17 // 69084
Ez nekem is eltörött,mikor nagy hidegben cserélem izzót.De én meg tudtam ragasztani.
droberto2015-07-02 17:34:52 // 69083
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:27:48 // 69082
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:03:52 // 69081
Jelentem elfogyott Giovanni rokonsága, akit emlegetni lehetne...
A helyzetjelző műanyag "pöcke" egyszerűen letörött. Ráadásul bele is esett a lámpa aljába. Természetesen az izzó a helyén és egy egész kicsi műanyag darab maradt csak rajta.
Hogyan lehet kiszedni a lámpát? (Szedte már ki valaki?)
A helyzetjelző műanyag "pöcke" egyszerűen letörött. Ráadásul bele is esett a lámpa aljába. Természetesen az izzó a helyén és egy egész kicsi műanyag darab maradt csak rajta.
Hogyan lehet kiszedni a lámpát? (Szedte már ki valaki?)
Dömpi (il dottore)2015-07-02 15:34:26 // 69080
MAP és LMM(=MAF)
Shadin2015-07-02 15:03:03 // 69079
Franc ebbe a sok kötyübe mag az idegen nyelvbe :-D
Arra a két különböző izére gondolok na...
Az egyik bal elöl a csőbe van, a másik meg a szívósorba...
:-D
Arra a két különböző izére gondolok na...
Az egyik bal elöl a csőbe van, a másik meg a szívósorba...
:-D
Csabi2015-07-02 14:39:04 // 69077
Most ugyanazt írtad, csak bővebben:)
Egy helyen mérünk légmennyiséget, vagy helyesen légtömeget((MAF*=LMM*), a második helyen(MAP) a nyomásból következtet (számol) az ECU...Ezt én így tudom, de ne tartsd magadban , ha Te máshogy.! :)
*MAF=Mass Air Flow Sensor
*LMM=LuftMassenMesser
Egy helyen mérünk légmennyiséget, vagy helyesen légtömeget((MAF*=LMM*), a második helyen(MAP) a nyomásból következtet (számol) az ECU...Ezt én így tudom, de ne tartsd magadban , ha Te máshogy.! :)
*MAF=Mass Air Flow Sensor
*LMM=LuftMassenMesser
Piritu - 1.000.0002015-07-02 14:01:19 // 69076
Hmmm, nekem is most égett ki a helyzetjelző :-DD
Shadin2015-07-02 09:50:24 // 69075
Menüben a kormányról a beállításoknál tudod kikapcsolni az autoplay-t és a loop-ot is.
gpek2015-07-02 09:17:40 // 69074
Hogyan lehet beállítani a B&M-et hogy az USBről ne mindig ugyan azt a számot játssza,
hanem albumból sorban?
hanem albumból sorban?
SzJanos2015-07-02 08:36:16 // 69073
A jobb oldalon több a hely, ott egyszerűbbnek tűnik (akár a 20s is :), a bal oldalon vigyázni kell a kábelekkel.
Liquid2015-07-02 08:20:30 // 69072
a VTT-n úgy emlékezem 20s alatti volt a legjobb idő :D
igen tekerni kell
igen tekerni kell
SzJanos2015-07-02 08:06:04 // 69071
Biztos volt már aki cserélt izzót otthon maga. Van valami trükkje, hogy kell leszedni a tompított fedelét? A kézikönyv szerint csavarni kell, de gondoltam megkérdezem mielőtt nekifogok.
Shadin2015-07-01 23:18:03 // 69070
Kit is tisztelhetünk Másban? :-D
Shadin2015-07-01 23:16:12 // 69069
Basszus tényleg. :-)
Akkor helyesbítek.
Légmennyiségmérő
Légtömegmérő
Akkor helyesbítek.
Légmennyiségmérő
Légtömegmérő
Vermacy2015-07-01 22:18:18 // 69068
A többi alá nem fért be a gép...
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Csabi2015-07-01 22:17:29 // 69067
Hát a füstös kép ciki,ami a márkánkat illeti, de szerencsére a tekintet másra irányul..:)
Csabi2015-07-01 22:03:14 // 69066
Csak , h kötekedjek...
Az LMM és a MAF ugyanaz, egyszer már beszéltünk róla...:)
Az LMM és a MAF ugyanaz, egyszer már beszéltünk róla...:)
Vermacy2015-07-01 21:56:49 // 69065
Liquid2015-07-01 21:50:37 // 69064
Hogyan kell? csak hogy tudjam
denil12015-07-01 21:27:40 // 69063
Basszus es tenyleg :D
Egyelore a mostani is ingyen van mert tesztelem,h tenyleg okes e. Eddig ugy nez ki ez volt a ludas.
Egyelore a mostani is ingyen van mert tesztelem,h tenyleg okes e. Eddig ugy nez ki ez volt a ludas.
Shadin2015-07-01 20:39:40 // 69062
Üdv a klubban. Használd és ne keresd az okát, vagy vetesd vissza a lambdát 900-950-re.
Amiket feleslegesen cserélnél:
-EGR
-szívósor
-LMM
-MAF
-geometria cuccok
-stb...
Jelenség, a kért tb. nyomás konstans, míg a kapott pedig hullámzik. MInden más ok.
Amiket feleslegesen cserélnél:
-EGR
-szívósor
-LMM
-MAF
-geometria cuccok
-stb...
Jelenség, a kért tb. nyomás konstans, míg a kapott pedig hullámzik. MInden más ok.
Norby2015-07-01 20:15:36 // 69061
Hello mindenki!
Ma kicsit megkergettem a lovakat.
Arra lettem figyelmes, hogy teljes gázon a turbo nyomás 1,3 és 1,5 között ingadozik. Mit a fordulatszám mérő, mikor túráztatod!
Mi okozhatja ezt?
Ma kicsit megkergettem a lovakat.
Arra lettem figyelmes, hogy teljes gázon a turbo nyomás 1,3 és 1,5 között ingadozik. Mit a fordulatszám mérő, mikor túráztatod!
Mi okozhatja ezt?
Haddel2015-07-01 20:11:03 // 69060
A fényszóró izzókat nem jelzi.
SzJanos2015-07-01 19:01:40 // 69059
Ma egy újabb anomáliára lettem figyelmes. Kiégett a bal első szélső ízzó, de nem jelezte, csak amikor beálltam a garázsba, akkor láttam, hogy valami hiányzik. Azt tudom, hogy a tolatólámpám rossz, de ott inkább gyanakszom a tolatólámpa kapcsolójára. Viszont elöl csak jeleznie kellett volna, ezt már a 147 is tudta. Nem alap a visszajelző rendszer?
Dzsozy2015-07-01 18:01:24 // 69058
Köszi mindenkinek! akkor 1481 mivel egr nem valószínű, én a bátrak, vagy a hülyék közé tartozom:) . 2.2 JTS a verda. Igaz anyu, 1.4 banyás daewo kalosába is van egr, de az enyémben én nem láttam. Ezt a hibakódot folyamatosan tartja? Mivel ma már nincs hibaüzi, tegnap folyamatosan volt. Igaz ma nem kapcsoltam klímát.
.......................2015-07-01 16:12:28 // 69057
gyerekjáték kimérni az izz gyertyákat egy 1200Ft os multiméterrel,
még a csatlakozót sem kell lehúzni az izz gyertyáról
még a csatlakozót sem kell lehúzni az izz gyertyáról
Shadin2015-07-01 16:07:34 // 69056
És én meg itt ajánlgattam a relét próbára ingyé :-)
denil12015-07-01 15:26:12 // 69055
Az NGK is nagyon jó.
denil12015-07-01 15:23:34 // 69054
Az nem biztos. Lehetséges még az izzítórelé.
Szóval mielőtt vennél új gyertyákat, nézzétek meg a relét,h stabilan működik e.
Nekem épp most volt ilyen problémám. Ugyanezt írta ki és cseréltetni akartam a gyertyákat de a szerelőm mondta,h lassan a testtel, előbb derüljön ki,h tényleg gyertya e. Végül igaza lett. Relé lett :)
Szóval mielőtt vennél új gyertyákat, nézzétek meg a relét,h stabilan működik e.
Nekem épp most volt ilyen problémám. Ugyanezt írta ki és cseréltetni akartam a gyertyákat de a szerelőm mondta,h lassan a testtel, előbb derüljön ki,h tényleg gyertya e. Végül igaza lett. Relé lett :)
Dömpi (il dottore)2015-07-01 15:20:16 // 69053
A P1482-t evente 1x nekem is bedobja. Kitörlöm, és nem jön vissza. Egyszerűen valami pillanatnyi rövidzárat csinál és nem kapcsol a venti 2. fokozata.
Amikor a hibát dobja, nem is kellene hogy kapcsoljon. Amikor ez a hiba előjött, akkor mindig éppen indítottam be a kocsit. A rendszer ilyenkor gondolom végigellenőriz mindent, és a hiba fennállásakor egyszerűen nem tud egy pillanatra kapcsolatba lépni a ventillátorvezérléssel. Ez a másodperc töredéke lehet, de elég ahhoz, hogy kidobja a hibakódot. Amúgy viszont minden működik rendesen.
Amikor a hibát dobja, nem is kellene hogy kapcsoljon. Amikor ez a hiba előjött, akkor mindig éppen indítottam be a kocsit. A rendszer ilyenkor gondolom végigellenőriz mindent, és a hiba fennállásakor egyszerűen nem tud egy pillanatra kapcsolatba lépni a ventillátorvezérléssel. Ez a másodperc töredéke lehet, de elég ahhoz, hogy kidobja a hibakódot. Amúgy viszont minden működik rendesen.
yani🍀2015-07-01 15:05:45 // 69052
yani🍀2015-07-01 14:57:37 // 69051
Azért nem mindegy a hibakód, mert a P1481 valóban a hűtőkör hibájára utalhat, a P1485 pedig EGR áramköri hibát takar
.......................2015-07-01 14:50:17 // 69050
hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483
1485
amúgy a Multiecu scan írja alul a Possible Faulty t
1485
amúgy a Multiecu scan írja alul a Possible Faulty t
.......................2015-07-01 14:46:26 // 69049
a ventit ELM 327 böl Multiecuscannal ki lehet vezérelni
az "Acurator " menüben van
szoftveresen be ki lehet kapcsolni
és kiderül ,hogy a venti rossz ,vagy más
az "Acurator " menüben van
szoftveresen be ki lehet kapcsolni
és kiderül ,hogy a venti rossz ,vagy más
Dzsozy2015-07-01 14:29:41 // 69048
Szép napsütötte napot kívánok Mkinek!
Segítséget kérnék: Klíma bekapcsolása után kaptam egy hibaüzit. Lali kiolvasta nekem, amúgy is mentem volna hozzá. P1481 vagy 1485 most hirtelen nem is tudom. Ismeretlen hibajelzés, ezt írta a gép. Beleásta magát a történetbe, mert nem hagyta nyugodni, és telefonált, hogy klíma ventilátor rendellenesség, vagy valami hasonló, ventilátorral kapcsolatos a dolog. Még mielőtt futnék a márkaszervizbe 9500,-ft+áfás óradíjért megnézetni, megkérdezném itt a nagyérdeműt, hogy esetleg valamit itthonról tudnék ellenőrizni?
Segítséget kérnék: Klíma bekapcsolása után kaptam egy hibaüzit. Lali kiolvasta nekem, amúgy is mentem volna hozzá. P1481 vagy 1485 most hirtelen nem is tudom. Ismeretlen hibajelzés, ezt írta a gép. Beleásta magát a történetbe, mert nem hagyta nyugodni, és telefonált, hogy klíma ventilátor rendellenesség, vagy valami hasonló, ventilátorral kapcsolatos a dolog. Még mielőtt futnék a márkaszervizbe 9500,-ft+áfás óradíjért megnézetni, megkérdezném itt a nagyérdeműt, hogy esetleg valamit itthonról tudnék ellenőrizni?
droberto2015-07-01 13:43:39 // 69047
Nem jól emlékszel. :)
A fogyasztás akkor 2 l/100 km (ennél a compnál, gyakorlatilag ez 0-át jelent), ha nincs pillanatnyi átfolyás. Ilyen akkor fordul elő ha motorfék üzemben haladsz. Motorfék pedig csak akkor van amikor ténylegesen lassulsz az adott fokozatban/sebességnél. Ha lassan mész (vagy nem váltasz vissza) hiába nem nyomod a gázt az alapjárat visszi a kocsit és így van valós fogyasztás.
Másrészt pedig minél lassabban mész annál inkább nő a fogyasztásod 100 km-re vetítve (Pl.: alapjárati gurulás 1. fokozatban).
Sok típusnál egyébként álló autóban alapjáraton a mérési metódus átál l/100km-ről, l/h-ba.
A fogyasztás akkor 2 l/100 km (ennél a compnál, gyakorlatilag ez 0-át jelent), ha nincs pillanatnyi átfolyás. Ilyen akkor fordul elő ha motorfék üzemben haladsz. Motorfék pedig csak akkor van amikor ténylegesen lassulsz az adott fokozatban/sebességnél. Ha lassan mész (vagy nem váltasz vissza) hiába nem nyomod a gázt az alapjárat visszi a kocsit és így van valós fogyasztás.
Másrészt pedig minél lassabban mész annál inkább nő a fogyasztásod 100 km-re vetítve (Pl.: alapjárati gurulás 1. fokozatban).
Sok típusnál egyébként álló autóban alapjáraton a mérési metódus átál l/100km-ről, l/h-ba.
David | Centocinquantanove2015-07-01 13:18:57 // 69046
Nekem is elég vakfolt ez a téma, de az adatok eddig a sztorit igazolják... A fene se tudja...
vzolee2015-07-01 12:54:33 // 69045
Köszi, akkor ezek közül rakatok bele.
.......................2015-07-01 12:41:25 // 69044
Beru ,Bosch a megfelelö ezek a gyári beszálítók is
a többi típus lom
a többi típus lom
vzolee2015-07-01 11:42:09 // 69042
Nem lehet, hogy a jobb oldali pedált nyomod? :)
Én ilyet még nem vettem észre, nekem max akkor megy fel, ha lassan gurulok üresben.
Én ilyet még nem vettem észre, nekem max akkor megy fel, ha lassan gurulok üresben.
Dömpi (il dottore)2015-07-01 11:40:07 // 69041
Újabban érdekes dologra lettem figyelmes:
Eddig, ha motorfékkel vagy üresben gurultam és akár fékeztem akár nem, a pillanatnyi fogyasztás folyamatosan 2,0 volt (kivéve persze, ha regenerált).
Mostanában, egészen addig, amíg nem nyomom be a féket, ugyancsak 2,0, de amint elkezdek fékezni, elkezd emelkedni a pill. fogyasztás 2,5 majd 3,0 majd 3,5.
Ez vajh. miért?
Eddig, ha motorfékkel vagy üresben gurultam és akár fékeztem akár nem, a pillanatnyi fogyasztás folyamatosan 2,0 volt (kivéve persze, ha regenerált).
Mostanában, egészen addig, amíg nem nyomom be a féket, ugyancsak 2,0, de amint elkezdek fékezni, elkezd emelkedni a pill. fogyasztás 2,5 majd 3,0 majd 3,5.
Ez vajh. miért?