Fórum >> Típusok >> 159

SzJanos2015-07-02 20:52:19 // 69090
Megvagyok a tompított cseréjével, valóban nem volt bonyolult. a bal oldalon az akksi meg a fusion box (fed comp?) miatt kicsit trükközni kellett, de minden ment mint a karikacsapás. Ez nagy felüdülés a 147 után, ahol annyi hely is alig volt, hogy a tenyerem síkban beférjen, és ott csavarokkal volt rögzítve minden. Emlékszem, egyik autovillamossági szerelő lebontotta inkább az elejét, a másik másfél órán át ügyeskedett a tompított cseréjéhez régi Alfin. Mindenkinek köszi aki hozzászólt és segített!
Haddel2015-07-02 20:14:21 // 69089
Mad max filmben akartam szerepelni vele 😃
Invisible2015-07-02 20:08:55 // 69088
Én is így jártam.



De én ki sem tudom szedni a foglalatot.
GTPeti2015-07-02 20:06:31 // 69087
Hűtés upgrade? :)
Haddel2015-07-02 20:00:33 // 69086
Jol néz ki lámpa nélkül 😃
Piritu - 1.000.0002015-07-02 19:46:29 // 69085
Vajon miért gondoltam, hogy le kell szedni a lökköst? :-DD
Haddel2015-07-02 18:52:17 // 69084
Ez nekem is eltörött,mikor nagy hidegben cserélem izzót.De én meg tudtam ragasztani.
droberto2015-07-02 17:34:52 // 69083
Jelen. :)
Felül két csavar.
Lökös leszed 10 perc.
Alul 1 csavar.
Stekker lehúz.
Eredmény. :)
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:27:48 // 69082
Úgy látszik, hogy a rokonságban még fellelt néhány személy segített. Kijött, de csak ennyi maradt belőle :-(

A letört pöcök úgy belecsúszott, hogy már nem is látom. Azt hiszem ott marad végleg a lámpa aljában.
Piritu - 1.000.0002015-07-02 17:03:52 // 69081
Jelentem elfogyott Giovanni rokonsága, akit emlegetni lehetne...
A helyzetjelző műanyag "pöcke" egyszerűen letörött. Ráadásul bele is esett a lámpa aljába. Természetesen az izzó a helyén és egy egész kicsi műanyag darab maradt csak rajta.
Hogyan lehet kiszedni a lámpát? (Szedte már ki valaki?)
Dömpi (il dottore)2015-07-02 15:34:26 // 69080
MAP és LMM(=MAF)
Shadin2015-07-02 15:03:03 // 69079
Franc ebbe a sok kötyübe mag az idegen nyelvbe :-D
Arra a két különböző izére gondolok na...
Az egyik bal elöl a csőbe van, a másik meg a szívósorba...
:-D
Csabi2015-07-02 14:39:04 // 69077
Most ugyanazt írtad, csak bővebben:)
Egy helyen mérünk légmennyiséget, vagy helyesen légtömeget((MAF*=LMM*), a második helyen(MAP) a nyomásból következtet (számol) az ECU...Ezt én így tudom, de ne tartsd magadban , ha Te máshogy.! :)

*MAF=Mass Air Flow Sensor
*LMM=LuftMassenMesser
Piritu - 1.000.0002015-07-02 14:01:19 // 69076
Hmmm, nekem is most égett ki a helyzetjelző :-DD
Shadin2015-07-02 09:50:24 // 69075
Menüben a kormányról a beállításoknál tudod kikapcsolni az autoplay-t és a loop-ot is.
gpek2015-07-02 09:17:40 // 69074
Hogyan lehet beállítani a B&M-et hogy az USBről ne mindig ugyan azt a számot játssza,
hanem albumból sorban?
SzJanos2015-07-02 08:36:16 // 69073
A jobb oldalon több a hely, ott egyszerűbbnek tűnik (akár a 20s is :), a bal oldalon vigyázni kell a kábelekkel.
Liquid2015-07-02 08:20:30 // 69072
a VTT-n úgy emlékezem 20s alatti volt a legjobb idő :D
igen tekerni kell
SzJanos2015-07-02 08:06:04 // 69071
Biztos volt már aki cserélt izzót otthon maga. Van valami trükkje, hogy kell leszedni a tompított fedelét? A kézikönyv szerint csavarni kell, de gondoltam megkérdezem mielőtt nekifogok.
Shadin2015-07-01 23:18:03 // 69070
Kit is tisztelhetünk Másban? :-D
Shadin2015-07-01 23:16:12 // 69069
Basszus tényleg. :-)
Akkor helyesbítek.
Légmennyiségmérő
Légtömegmérő
Vermacy2015-07-01 22:18:18 // 69068
A többi alá nem fért be a gép...
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Csabi2015-07-01 22:17:29 // 69067
Hát a füstös kép ciki,ami a márkánkat illeti, de szerencsére a tekintet másra irányul..:)
Csabi2015-07-01 22:03:14 // 69066
Csak , h kötekedjek...

Az LMM és a MAF ugyanaz, egyszer már beszéltünk róla...:)
Vermacy2015-07-01 21:56:49 // 69065

A Klipforgatáson egyetlen Alfa romeo sem sérült meg! A füstöt vagy egy Tdi okozta, amit a kátyúk mellett kerülgettem :) vagy egy füstgép... ;)
Liquid2015-07-01 21:50:37 // 69064
Hogyan kell? csak hogy tudjam
denil12015-07-01 21:27:40 // 69063
Basszus es tenyleg :D
Egyelore a mostani is ingyen van mert tesztelem,h tenyleg okes e. Eddig ugy nez ki ez volt a ludas.
Shadin2015-07-01 20:39:40 // 69062
Üdv a klubban. Használd és ne keresd az okát, vagy vetesd vissza a lambdát 900-950-re.
Amiket feleslegesen cserélnél:
-EGR
-szívósor
-LMM
-MAF
-geometria cuccok
-stb...

Jelenség, a kért tb. nyomás konstans, míg a kapott pedig hullámzik. MInden más ok.
Norby2015-07-01 20:15:36 // 69061
Hello mindenki!

Ma kicsit megkergettem a lovakat.
Arra lettem figyelmes, hogy teljes gázon a turbo nyomás 1,3 és 1,5 között ingadozik. Mit a fordulatszám mérő, mikor túráztatod!

Mi okozhatja ezt?
Haddel2015-07-01 20:11:03 // 69060
A fényszóró izzókat nem jelzi.
SzJanos2015-07-01 19:01:40 // 69059
Ma egy újabb anomáliára lettem figyelmes. Kiégett a bal első szélső ízzó, de nem jelezte, csak amikor beálltam a garázsba, akkor láttam, hogy valami hiányzik. Azt tudom, hogy a tolatólámpám rossz, de ott inkább gyanakszom a tolatólámpa kapcsolójára. Viszont elöl csak jeleznie kellett volna, ezt már a 147 is tudta. Nem alap a visszajelző rendszer?
Dzsozy2015-07-01 18:01:24 // 69058
Köszi mindenkinek! akkor 1481 mivel egr nem valószínű, én a bátrak, vagy a hülyék közé tartozom:) . 2.2 JTS a verda. Igaz anyu, 1.4 banyás daewo kalosába is van egr, de az enyémben én nem láttam. Ezt a hibakódot folyamatosan tartja? Mivel ma már nincs hibaüzi, tegnap folyamatosan volt. Igaz ma nem kapcsoltam klímát.
.......................2015-07-01 16:12:28 // 69057
gyerekjáték kimérni az izz gyertyákat egy 1200Ft os multiméterrel,
még a csatlakozót sem kell lehúzni az izz gyertyáról
Shadin2015-07-01 16:07:34 // 69056
És én meg itt ajánlgattam a relét próbára ingyé :-)
denil12015-07-01 15:26:12 // 69055
Az NGK is nagyon jó.
denil12015-07-01 15:23:34 // 69054
Az nem biztos. Lehetséges még az izzítórelé.
Szóval mielőtt vennél új gyertyákat, nézzétek meg a relét,h stabilan működik e.

Nekem épp most volt ilyen problémám. Ugyanezt írta ki és cseréltetni akartam a gyertyákat de a szerelőm mondta,h lassan a testtel, előbb derüljön ki,h tényleg gyertya e. Végül igaza lett. Relé lett :)
Dömpi (il dottore)2015-07-01 15:20:16 // 69053
A P1482-t evente 1x nekem is bedobja. Kitörlöm, és nem jön vissza. Egyszerűen valami pillanatnyi rövidzárat csinál és nem kapcsol a venti 2. fokozata.
Amikor a hibát dobja, nem is kellene hogy kapcsoljon. Amikor ez a hiba előjött, akkor mindig éppen indítottam be a kocsit. A rendszer ilyenkor gondolom végigellenőriz mindent, és a hiba fennállásakor egyszerűen nem tud egy pillanatra kapcsolatba lépni a ventillátorvezérléssel. Ez a másodperc töredéke lehet, de elég ahhoz, hogy kidobja a hibakódot. Amúgy viszont minden működik rendesen.
yani🍀2015-07-01 15:05:45 // 69052
yani🍀2015-07-01 14:57:37 // 69051
Azért nem mindegy a hibakód, mert a P1481 valóban a hűtőkör hibájára utalhat, a P1485 pedig EGR áramköri hibát takar
.......................2015-07-01 14:50:17 // 69050
hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483
1485

amúgy a Multiecu scan írja alul a Possible Faulty t
.......................2015-07-01 14:46:26 // 69049
a ventit ELM 327 böl Multiecuscannal ki lehet vezérelni
az "Acurator " menüben van

szoftveresen be ki lehet kapcsolni
és kiderül ,hogy a venti rossz ,vagy más
Dzsozy2015-07-01 14:29:41 // 69048
Szép napsütötte napot kívánok Mkinek!
Segítséget kérnék: Klíma bekapcsolása után kaptam egy hibaüzit. Lali kiolvasta nekem, amúgy is mentem volna hozzá. P1481 vagy 1485 most hirtelen nem is tudom. Ismeretlen hibajelzés, ezt írta a gép. Beleásta magát a történetbe, mert nem hagyta nyugodni, és telefonált, hogy klíma ventilátor rendellenesség, vagy valami hasonló, ventilátorral kapcsolatos a dolog. Még mielőtt futnék a márkaszervizbe 9500,-ft+áfás óradíjért megnézetni, megkérdezném itt a nagyérdeműt, hogy esetleg valamit itthonról tudnék ellenőrizni?
droberto2015-07-01 13:43:39 // 69047
Nem jól emlékszel. :)
A fogyasztás akkor 2 l/100 km (ennél a compnál, gyakorlatilag ez 0-át jelent), ha nincs pillanatnyi átfolyás. Ilyen akkor fordul elő ha motorfék üzemben haladsz. Motorfék pedig csak akkor van amikor ténylegesen lassulsz az adott fokozatban/sebességnél. Ha lassan mész (vagy nem váltasz vissza) hiába nem nyomod a gázt az alapjárat visszi a kocsit és így van valós fogyasztás.
Másrészt pedig minél lassabban mész annál inkább nő a fogyasztásod 100 km-re vetítve (Pl.: alapjárati gurulás 1. fokozatban).
Sok típusnál egyébként álló autóban alapjáraton a mérési metódus átál l/100km-ről, l/h-ba.
David | Centocinquantanove2015-07-01 13:18:57 // 69046
Nekem is elég vakfolt ez a téma, de az adatok eddig a sztorit igazolják... A fene se tudja...
vzolee2015-07-01 12:54:33 // 69045
Köszi, akkor ezek közül rakatok bele.
.......................2015-07-01 12:41:25 // 69044
Beru ,Bosch a megfelelö ezek a gyári beszálítók is
a többi típus lom
Pityukoma2015-07-01 12:38:58 // 69043
Én gyárit vettem bele. Blog
vzolee2015-07-01 11:42:09 // 69042
Nem lehet, hogy a jobb oldali pedált nyomod? :)
Én ilyet még nem vettem észre, nekem max akkor megy fel, ha lassan gurulok üresben.
Dömpi (il dottore)2015-07-01 11:40:07 // 69041
Újabban érdekes dologra lettem figyelmes:
Eddig, ha motorfékkel vagy üresben gurultam és akár fékeztem akár nem, a pillanatnyi fogyasztás folyamatosan 2,0 volt (kivéve persze, ha regenerált).
Mostanában, egészen addig, amíg nem nyomom be a féket, ugyancsak 2,0, de amint elkezdek fékezni, elkezd emelkedni a pill. fogyasztás 2,5 majd 3,0 majd 3,5.

Ez vajh. miért?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak