Fórum >> Típusok >> 159

Laosz1562016-03-15 16:54:59 // 80259
Sziasztok! kiegett a bal hatso feklampa izzo. Kicsereltem ugyanolyanra,jo is lett...de a muszerfalon meg mindig ott a jelzes,h nem eg. Valami otlet? Vagy csak osszezavarodott a rendszer? :D
Don Gombóc2016-03-15 16:52:16 // 80258
Na végre ! Ott a pont !
Én is majdnem megfulladok a cigi kiváltotta köhögéstől, ezért amikor regenerál a dög akkor hátramegyek a kipufogóhoz inhalálni, állítom igen sokat segít. :-)

Más !
Ez majdnem mindenkinek szól.
Már megbocsájtsatok, de jó nagy hülyék vagytok, hogy lassan egymásnak ugrotok az egyébként eltérő vélemények miatt.
Lassan klikkek lesznek, 1,9 - 2,4 - 2,0 - TIBI - JTS ? Három betűs nélkül vagy azzal?
Azért mert a buzik ránk erőltettek egy mondvacsinált környezetvédelmi szabályozást?
Amit az autóssal fizettetnek meg? Miért nem hoz az európai parlamentben a sok buznyák egy olyan törvényt, hogy amelyik alkatrész és részegység ami a környezetvédelmi besorolásért felelős, az örök életű garanciás? Mert mindegyik le van fizetve.
Biztos vagyok benne hogy a sok E betűs szar többet árt az élelmiszer piacon, és a nagy gyárak káros anyag kibocsájtása mint az kis korom.
Persze vannak vélemények pro és kontra de ezt inkább pozitívan kellene fogadni nem egymást lefikázva.
Csak nézek ki a fejemből ami a 166 topicban is történt. :-( Ez lesz itt is?
Aki még nem vette észre hogy a fogyasztói társadalom áldozata az nagyon gyorsan ébredjen fel, mert szar lesz az élete. Mindennel lehúznak minket.

Úgy hogy békéljetek meg és segítsétek egymást a megszerzett tapasztalatokkal és információkkal, mert az úgy jó. Így volt ez régebben a 166-os brigádban is, és az kurva jó volt.
Ne legyen ez népautós fórum, ne vezessetek fehér baseball sapkában és kapucniban ! :-)
Dévid2016-03-15 16:49:39 // 80257
Látnád a szobám, a két szembenlevő fal hossza közt alul van vagy 20 cm. Fenn picit más a szitu, de ott sincs egyenes/párhuzamos/merőleges/függőleges.
Dévid2016-03-15 16:40:56 // 80256
Itt a nyugati határszélen havazott is, én meg közben kínomban autót keresek. :)
Dömpi (il dottore)2016-03-15 16:38:17 // 80255
Jó meló ez is.
Dömpi (il dottore)2016-03-15 16:37:58 // 80254
Én kivágattam tegnap hátul a diófát, mára terveztem, hogy az összevágott fát szépen felrakom a gallyakat pedig összedarabolom, hogy a jövő hét végén feláshassam utána pedig veteményezhessek...de hát szakad az eső és fúj a szél :(
droberto2016-03-15 16:33:05 // 80252
Én meg kínlódok. Menekülök a gardrób tervezés elől. Csinálgatom, de minden mérés után le kell ülnöm megemészteni, hogy a köműveseknél a deciméter a mértékegység. Sajnos nem túlzás 2,6 m-ben van 5 cm. Ráadásul görbe is és a sarkok nem 90, hanem 100°-osak.
A Dalma meg kerget már a gép körül! :)))
Dömpi (il dottore)2016-03-15 16:18:45 // 80251
azért a VTT előtt ne ugorjunk egymásnak :)

amúgy nálatok is ilyen f*s idő van?

unatkozom...a gyerekeim kib@sztak az xbox elől, nem tudok tankozni :(, így most ide írogatok marhaságokat :)

Amúgy tegnap előtt le lettek gumizva a 19-esek, jövő héten mennek fényezésre.
A nyári pacskereket majd csak ápr. 15 után rakom fel, mert 15-én lesz kicserélve a bal alsó lengőkar.
Így is nyekken már akkor is, ha csak kiszállok vagy beszállok, nem, hogy a 19-esek súlyával.

Olvasgatva Giuntini gondjait, az imént kimentem a garázsba és betekertem szigetelőszallaggal az egyik véklony vákumcsövem végét (bár nem sikerült túl jól). Ugyanis amikor szétrágta az a rohadék rágcsáló, akkor 5-ös benzincső ment a helyére, ami az egyik végén picit lötyögött. rászorítottam gyorskötözővel (2-vel is), de kézzel meg tudom mozgatni. Csúszkál kb. 2-3 mm-ert, bár a műanyag csőcsonk kivastagodó végén nem tudom áthúzni, ott megakad. Remélem nem tud ereszteni ott a vákum. Az utóbbi időben picit mintha lomhábbak lennénk a szokottnál...bár így kora tavasszal mindig ezt játssza - unja m-r a télikereket :)
droberto2016-03-15 16:08:11 // 80250
Ha akkora a lába, mint amekkora darab, akkor sütheti a TBi-jét! :)))
Dömpi (il dottore)2016-03-15 15:51:46 // 80249
vettem észre, most lettem "up-to-date"
MiszöszFőnök2016-03-15 15:45:53 // 80248
Én csípem azokat, akik igyekeznek minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyni maguk után. Éljenek a zuzmók!
droberto2016-03-15 15:34:33 // 80247
Nem, lassan jönnek a Erhard zuzmóki. :)
droberto2016-03-15 15:32:39 // 80246
Nem, lassan jönnek a Erhard zuzmók. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-15 15:18:13 // 80245
azért kicsit más történet, hogy a saját tüdődet rongálod meg a környezetedben lévőket vagy az hogy az északi sarkon is található a platinából már ...a zuzmókról már nem is beszélve :DDD
Liquid2016-03-15 15:17:02 // 80244
nemnagyon, max kisebb elkalandozások történtek :)
Shadin2016-03-15 15:14:26 // 80243
Sajnos nem :-)
Dömpi (il dottore)2016-03-15 15:13:51 // 80242
Arra azért kíváncsi lennék, mennyien dohányoznak itt (velem együtt), akik mindeközben a DPF-ről és a koromszemcsék méretéről vitatkoznak.

Bevallom, kicsit le voltam maradva (elvonta a figyelmem a fórumról a World of Tanks), 8 oldalt olvasok vissza, és már unom a DPF-témát :)
Ugye a még hátralévő 5 oldalon másról is lesz szó?!
Shadin2016-03-15 15:12:53 // 80241
Meg ezért nem kell a 2.0-ba még egy DPF-fel egybeépített előkatalizátor.
Shadin2016-03-15 15:10:57 // 80240
Mellesleg a múltkori kör után eszembe sem jut többé összehasonlítani őket :-D
Shadin2016-03-15 15:10:01 // 80239
Én is csak mint utolsó szériás opciókat hasonlítottam össze a 2.0-t és a TBi-t.
Magamra gondoltam, hogy mennyivel többet ártanék a Zuzmóknak, ha TBi-vel járnék :-D
Csabi2016-03-15 15:08:20 // 80238
Dehogy van rossz helyen. Ezt is -többek között- valaki kitalálta és azóta is folyik a terjesztése minden magalapozottság nélkül. Az ECU addig és annyit utóbefecskendez hogy a DPF hőmérséklete elérje a ~630°C-ot. Azért mert középen van- megjegyzem az 1.9 is kb ugyanott van nem méterekkel előrébb vagy hátrébb- kicsit több ideig tart a hőmérséklet feltornászása illetve ehhez több üzemanyag kell...
Ezért tették a 2.0-ba leömlő közelébe, hogy előbb elérje a hőfokot és ehhez kevesebb üzemanyagot kelljen befecskendezni...
Szóval ha a 2.4be rossz helyen van akkor az 1.9be is!
Dömpi (il dottore)2016-03-15 15:00:24 // 80237
Rékáé se, úgyhogy már három :)
Dömpi (il dottore)2016-03-15 14:53:48 // 80236
Azért nem árt valamit tisztázni!
a 2.4-ben a DPF rossz helyen van, nagyon hátul, és a gyári olaj sem jó neki. ha 2.4-em lenne, ln is megválnék a DPF-től.
De az 1.9-ben okés, a 2.0-ban pedig még jobb a kialakítása és van hozzá megfelelő gyári olaj is.
Azért ne terjesszük már az igét minden 1.9-es tulajnak, hogy szedje ki a DPF-t, mert ott tényleg nem kell!
Dömpi (il dottore)2016-03-15 14:49:07 // 80235
8V eleve ECO, nincs 8V ECO meg nem ECO.
Szerintem a tiéd keveset fogyszt, vagy nem elég "alfásan" vezetsz.
Nekem a nagy átlag 7,0 l, mind a comp, mind a tankolástól tankolásig számított. Tök mindegy, hogy téli acélfelnis 16-os, vagy a nyári 19-es kerék van alatta. Városban 9,0.
Mondjuk az is igaz, hogy városon kívül nemigen megyek 120 km/h alatt.
Dömpi (il dottore)2016-03-15 14:43:30 // 80234
Én kizárólag hideg motornál nézek olajszintet...rendszerint reggel indítás előtt. Szerintem akkor mutat reális szintet.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-15 14:36:43 // 80233
sosem hasonlítottam a 2.0 dejzlet a TBi-hez nem egy kategória a 2,4-es inkább az, a zuzmókímélő 2,4 nem sokkal eszik kevesebbet viszont nálam 9 alatt ritkán evett gyári állapotában ... :DDD
Shadin2016-03-15 14:33:24 // 80232
Ja. Normális üzemben hasonló nekem is.
Shadin2016-03-15 14:32:14 // 80231
Csodák nincsenek, nálam a TBi sem állna meg 12 alatt, állítom, hogy a két autó között nem 1 liter különbség van fogyasztásban ;-)
Kikkó2016-03-15 13:55:27 // 80230
Pont én is így jártam a napokban (2.2 JTS). Ahhoz, hogy közel azonos értéket mutasson a nívópálca is és a számítógép is, egy napot állni kell hagyni a kocsit. Műszerfal szerint egy pálca volt benne, a nívó szerint csak egy osztás hiányzott. Végül fél liter olajat sikerült beletöltenem, többet nem mertem. 5000 km-t mentem az olajcsere óta.
Most a számítógép szerint egy pálca hiányzik, a nívó szerint pedig maximális az olajszint.
Nivan842016-03-15 13:51:48 // 80229
Skaccok.

Találkozott már valaki a P0683 hibakóddal?

Izzítás hibát jelez random. Van amikor jelez, van amikor nem. Ami biztos, hogy generátor, aksi, indítóáram rendben van, az izzítás vezérlőig elmegy a feszültség.
A vezérlő csatlakozásait megpucoltuk, kapott wd40et, utána jó volt. 7 óra elteltével újra dobta. Gondolom ha a vezérlő szar, akkor az mindig szar.

Mi az ami néha működhet, néha nem?
- elfáradt egy gyertya?
- kontakthiba a vezérlő és gyertya között?
- relé (vagy solenoid)? nem tudom melyik van benne.

Valami tipp? Köszi
Giuntini2016-03-15 12:50:08 // 80228
Robi, még azt elfelejtettem mondani, hogy hideg motornál nem jelentkezik ilyen jól hallhatóan a süvítés, és mintha magadabbra menne a turbonyomás. De most megnézem.
droberto2016-03-15 12:35:53 // 80227
Nekem a téli üzem az 8,4. 40% pálya, 20% városon kívül; 40% város. A város hideg motorral és rövid távokkal értendő. Jelenleg ez az átlagom. Nyáron ez inkább 7,5.
Ha kímélném a gumit ez fél literrel lehetne kevesebb. :)))
Chianti2016-03-15 12:33:48 // 80226
Mille Grazie! Úgy legyen! ☺
Chianti2016-03-15 12:31:31 // 80225
Nálam nagyon nem ideális használat mellett ( rövid távok, sok hidegindítás) téli üzemben, csillaggarázzsal, gyakorlatilag hideg motorral, a számolt fogyasztás 6.6
Haddel2016-03-15 12:23:11 // 80224
Üdv a klubban Cimbi!😃 Gratulálok! Ne is legyen semmi gond azt kívánom.
dpetrenyi2016-03-15 12:19:56 // 80223
Ide is, hátha...!

Érkezik az utódja a 3.0 V6-nak.

ha valakit érdekel:

Eladó
Haddel2016-03-15 12:16:50 // 80222
Igen ,én is igy oldottam meg,hogy már nem foglalkozok vele😃
Nekem most 4500 km-re a nagy átlagom 6.9 liter.De ez szinte csak autópálya,igaz ott elég haladósan.😃
Chianti2016-03-15 12:16:24 // 80221
Köszönöm, és hidd el én is ugyanezt kívánom neked! Nagyon rád férne már!
Giuntini2016-03-15 12:13:50 // 80220
Szerintem ha levesszük, akkor lehet látni, és főleg hallani, hol szökik a levegő.
Chianti2016-03-15 12:13:27 // 80219
Köszi, az jól esne! :o)
droberto2016-03-15 12:11:54 // 80218
Még legalább 2,5x ennyit! :)
Giuntini2016-03-15 12:11:18 // 80217
Sok boldog kilométert!
droberto2016-03-15 12:09:40 // 80216
Most nézem, hogy ezt nem is neked, hanem az Emilnek akartam írni! :)
Chianti2016-03-15 12:08:06 // 80215
Örömmel jelentem, hogy mától én is tagja vagyok a 200K klubnak. Sikerült is elkapni a pillanatot...

Bár még csak szűk 50.000--et töltöttünk együtt, de idáig semmi rendkívüli nem történt. Tudom, majd fog, de Igyekszem megelőzni. :o)
Csabi2016-03-15 12:01:38 // 80214
ha-ha, ennyire nem vagyok paranoiás:))
droberto2016-03-15 11:56:25 // 80213
Hogy látható e valahol tömörtelenségre utaló nyom. :)
Giuntini2016-03-15 11:54:26 // 80212
Megpróbálom először ezt, csak megnézni, mi látható alulról. Az a süvítő hang, nagyon azt mondatja, hogy valahol nagyon szökik a levegő.
droberto2016-03-15 11:52:53 // 80211
Megnéztem, a Sprintmonitor szerint átlagfogyikat:
1.9 JTD 150 LE: 7,14 l/100 km (113 db autó átlaga)
2.4 JTD 200 LE: 8,49 l/100 km (43 db autó átlaga)
2.0 JTD 170 LE: 7,12 l/100 km (29 db autó átlaga)
1,75 TBi 200 LE: 10,5 l/100 km (24 db autó átlaga)
Most már tudjuk, mi, hogy megy, mivel mennyi a szopás, melyik hogy óvja az izlandi zuzmókat és cserébe mit fogyaszt.
Chianti2016-03-15 11:47:44 // 80210
Nagyon sajnálom ami veled, meg az imádott autóddal történik, ezt jó érzésű ember senkinek nem kívánja, legyen bármilyen márka rajongója. Nem tudok mást írni, csak mielőbbi gyógyulást a vasnak, meg a lelkednek! Remélem mostmár tényleg sikerül pontot tenni ennek a hosszú és idegőrlő tortúrának a végére. Kívánom, hogy a VTT-n már csak rossz emlék legyen ez az egész! Fel a fejjel Emil bátyó!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak