tirex2016-11-10 21:59:25 // 87138
Ja kérem, így könnyű! :)
yani🍀2016-11-10 21:22:51 // 87136
Én elmennék megnézni a helyedben az utolsót! A lökhárítót lehet, hogy újrafényezték, de az javítható néhány tízesért, ha élőben is elüt.
A TI felszereltség is lehet különböző. Az enyémben gyárilag TI az ülés, a műszerek, a kormány. Gyárilag ültetett, de nincs TI küszöb, tükörborítás és 19"-os felni. 18-as felniben nem volt TI mintázat így amelyiket azzal rendelték, logikus, hogy más mintázatú. Az enyémet újonnan az Osztrák Iveco főnök kapta céges autónak 18"-as felnivel, így jött ki a gyárból.
A TI felszereltség is lehet különböző. Az enyémben gyárilag TI az ülés, a műszerek, a kormány. Gyárilag ültetett, de nincs TI küszöb, tükörborítás és 19"-os felni. 18-as felniben nem volt TI mintázat így amelyiket azzal rendelték, logikus, hogy más mintázatú. Az enyémet újonnan az Osztrák Iveco főnök kapta céges autónak 18"-as felnivel, így jött ki a gyárból.
Liquid2016-11-10 21:19:19 // 87135
a H-s 210-es sebességindexű, de nyilván nem fog atomjaira robbanni, ha egyszer mész mondjuk 214-gyel, szóval szerintem bőven jó a 210-es is
Liquid2016-11-10 20:58:28 // 87134
én se láttam regenerálni az elmúlt 4 évben, igaz nincs is benne DPF :)
Itáliai üveges2016-11-10 20:56:19 // 87133
Megnéztem a lapátfütéses üveget a Pilkington rendszerében ami a gyárnak szállít, csak a jobb kormányos autokba rendelhető.
Szerintük....
Egyetlen gyártónál van ilyen a Saint Gobain Glass gyárt ilyen üveget.
Ötven ezer forint környékén van az üveg ára.
Szerintük....
Egyetlen gyártónál van ilyen a Saint Gobain Glass gyárt ilyen üveget.
Ötven ezer forint környékén van az üveg ára.
Jani72122016-11-10 20:47:28 // 87132
használ valaki fényezésvédö foliát a hátso ajtó sarkán? Vagy esetleg lehet ilyet szerezni?
Gabesz012016-11-10 20:44:38 // 87131
Ha 2.0 jtdm-ed van csak akkor fogod észre venni ha rajta kapod :D Sokkal melegebb a kipufogón kiáramló kipufogó gáz , és olyan hangja van elöl, mintha a klímád menne kb..
Zolesz2016-11-10 20:19:20 // 87129
Sziasztok!
Április óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159-nek. A fórum olvasást kicsit korábban kezdtem, és nem olyan régen regisztráltam is.
Téli gumi vásárlással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A mostani 16" -os felnire szeretnék venni gumit. A nyári 215/55-os, ilyen méretet néztem télre is. Viszont kevés ebben a V sebesség indexű. Lehet télre H-sat is vagy mindenképpen V-s kell?
Április óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159-nek. A fórum olvasást kicsit korábban kezdtem, és nem olyan régen regisztráltam is.
Téli gumi vásárlással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A mostani 16" -os felnire szeretnék venni gumit. A nyári 215/55-os, ilyen méretet néztem télre is. Viszont kevés ebben a V sebesség indexű. Lehet télre H-sat is vagy mindenképpen V-s kell?
Gabesz012016-11-10 20:14:59 // 87128
nem tom,h miért fordítva töltötte fel a képeket, nálam rendben van :D
Gabesz012016-11-10 20:12:48 // 87127
Sziasztok!
2.0JTDm motoromban ki lett cserélve a szelepfedél és a vákuumpumpa tömítés.
Ma ránéztem az alfira, nem mentem vele, és ezt vettem észre rajta,amit a képeken láttok.
Vákuumpumpa mellett olajfolt.
Van tippetek,h mi lehet.? Olyan,mintha valahonnan föntről csöpögött volna és folyt két irányba a bordán ( fel-le )


2.0JTDm motoromban ki lett cserélve a szelepfedél és a vákuumpumpa tömítés.
Ma ránéztem az alfira, nem mentem vele, és ezt vettem észre rajta,amit a képeken láttok.
Vákuumpumpa mellett olajfolt.
Van tippetek,h mi lehet.? Olyan,mintha valahonnan föntről csöpögött volna és folyt két irányba a bordán ( fel-le )


tirex2016-11-10 19:41:09 // 87126
Gyerekek én 5éve járok 159-essel de még egyszer nem láttam hogy regenerálna. Se az első se ez. Lehet ezeket külön nekem gyártották anélkül.😃
Don Gombóc2016-11-10 19:36:52 // 87125
Hidegen is és melegen is akkor degenerál. :-) Regenerál persze, én momentán szarok rá még ha melegen is csinálja, majd a következő alkalommal folytatja vagy nem. Volt így is úgy is, majd beosztja magának. Sajna nem mindig dobja ki a sárga dpf ikont regenkor pedig jó lenne, mert az ember tudná mire számítson, és ha kellene akkor még menne vele.De ha így van beállítva akkor ő tudja. :-)
SzTomi2016-11-10 18:32:52 // 87124
A fűtéssel kellemesen csalódtam. Google szerint, 3km megtétele után, ekkor lép ki a vízhőfok mutató 50-ről, elkezd meleget ontani, alatta is mintha lágyan fújdogálna.
Ez van a leírásban, mint ahogy Giuntini is írta:
KIEGÉSZÍTŐ
FŰTŐBERENDEZÉS
(csak Diesel változatoknál)
(egyes változatoknál/piacokon)
A gépkocsi rendelkezik egy kiegészítő
fűtőberendezéssel, amely hideg, téli
időjárás esetén a motort segítve lehetővé
teszi az utastér gyorsabb felfűtését
a komfortos hőmérsékletre.
A kiegészítő fűtőberendezés járó motor
és 20 °C alatti külső hőmérséklet
esetén működik, amikor a motor még
nem érte el a normál üzemi hőmérsékletét.
Ez van a leírásban, mint ahogy Giuntini is írta:
KIEGÉSZÍTŐ
FŰTŐBERENDEZÉS
(csak Diesel változatoknál)
(egyes változatoknál/piacokon)
A gépkocsi rendelkezik egy kiegészítő
fűtőberendezéssel, amely hideg, téli
időjárás esetén a motort segítve lehetővé
teszi az utastér gyorsabb felfűtését
a komfortos hőmérsékletre.
A kiegészítő fűtőberendezés járó motor
és 20 °C alatti külső hőmérséklet
esetén működik, amikor a motor még
nem érte el a normál üzemi hőmérsékletét.
Giuntini2016-11-10 18:29:48 // 87123
Mondjuk ennek az autónak 15000 €-nak kellene lennie az igaz.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 16:45:58 // 87122
vagy blokkcserés volt
Liquid2016-11-10 15:59:11 // 87121
Nekem volt, de hidegben elpattogott. Az első télen csak tényleg hidegben, későb már 5 fokban is.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:44:38 // 87120
Igen, ezért adnék ennyit, főleg ilyen színkombinációval. Ez a kék, belül vajbőrrel ez elegáns.
Giuntini2016-11-10 15:41:31 // 87119
Como környékén jó autók vannak és pénzesebb olaszok. Elképzelhető hogy tényleg affare!
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:37:17 // 87118
Viszont ad rá egy év garit. Ez elhihető a digóknak, vagy csak szöveg? Vagy ezt már lehet majd átviszem az autóvásárlósba, ezt az autót körbeszaglászom azért.
Giuntini2016-11-10 15:36:07 // 87117
Ezt meg kellene nézni! Azt írjak, hogy tökéletes állapotban van, és márkaszervizben végeztek el rajta mindrnt. 40 ezer km ilyen aron hihetetlen kategória, de elképzelhető hogy Giuliára valt és szabadulni akar.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:34:45 // 87116
Azért mondom. Ha igaz, kell. Pirelli volt egyáltalán a gyári szerelésű kereke? 38e-nél esélyes hogy annak kéne még rajta lenni, vagy valaminek ami zsír új.
Na mindegy, nézelődök tovább. Ha valaki tud szép és jó, lehetőleg berlina Tbi-t jó árban, szóljon :-) Addig barátkozok a kormos tankkal, aztán majd lesz valahogy.
Na mindegy, nézelődök tovább. Ha valaki tud szép és jó, lehetőleg berlina Tbi-t jó árban, szóljon :-) Addig barátkozok a kormos tankkal, aztán majd lesz valahogy.
Chianti2016-11-10 15:26:50 // 87115
Tegnap bemérettem az akksit (mivel ÖAMTC tag vagyok, így nem került semmibe) így a tél előtt, mert nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket a hideg téli reggeleken.

Azt mondta a szerelő srác, alapvetően semmi gond az akksival - pedig már három éves - de azért időnként egy töltés ráférne. Már csak azért is, mert csillaggarázsom van nekem is. Már régóta tervezem egy töltő vásárlását, azt hiszem itt az ideje. Én egy CTEK-re gondoltam...

Azt mondta a szerelő srác, alapvetően semmi gond az akksival - pedig már három éves - de azért időnként egy töltés ráférne. Már csak azért is, mert csillaggarázsom van nekem is. Már régóta tervezem egy töltő vásárlását, azt hiszem itt az ideje. Én egy CTEK-re gondoltam...
Invisible2016-11-10 15:11:01 // 87114
Nekem ma hozta a futár, remélem nálam is beválik! :)
Chianti2016-11-10 15:07:58 // 87113
Ha valaki ablaktörlő cserében gondolkodik és épp nem elérhető a gyári, bátran merem ajánlani ezt:


Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.


Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.
Tocke2016-11-10 15:02:24 // 87112
Nagyon hízelgőnek tűnik, de egy 5 éves Tibi 38.000 km-el 3 misiért...., hát sztem mese kategória. Ott vmi nem kerek.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:00:02 // 87111
Hang = Busso v6
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
Martin Kovacs2016-11-10 14:45:01 // 87110
haveromnak van qv giulietta.. Hangban tényleg semmi az 1750.... a 2.4 nek kifejezetten jó hangja van szerintem :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:53:44 // 87109
Pl egy ilyenre megdobban..dobb..
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:47:02 // 87108
A tankolás nem sarkallatos kérdés, azt ki tudom optimalizálni :-) Valahogy az értékvesztés az amire az agyam erős tiltakozással reagál.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 12:45:03 // 87107
na igen én már azt sem tudom merre van a OBD csatim így 1,5 év Tibizés után már ez megér egy kis többletfogyasztást ... egyébként egy írt 2,4 és a TBi között nem látok nagy különbséget menetteljesítményre jó azaz 5 henger
yani🍀2016-11-10 12:39:07 // 87106
Nekem volt 2.0 Manky által írt progival. Élményben az átírás után közelítette meg a TBi vezetési élményét. Mondjuk ez az én hibám, de amíg a dieselem volt állandóan nézegettem mikor regenerált és mikorra várhatom a következőt. A TBi-re csak a szervizintervallum nullázásához csatlakozom a comphoz. Már sokszor volt téma mi a pro és kontra egyik vagy másik mellett. Én is azt mondom, hogy ez olcsóbban fenntartható.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Giuntini2016-11-10 12:16:28 // 87105
A dízelnél a fázasra van megoldás. Az enyémben gyárilag van kieg fűtés, hidegben indìtás után már jön a meleg, ami 70 fokos vìzhőmérsékletnél lekapcsol. Egy áldas.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.
Martin Kovacs2016-11-10 11:55:50 // 87104
Nekem is 2.4 van automatával ! Bármennyire imádom is és nálam a megbízhatósággal sincs probléma (holott sokat városoztam/városozok vele....) Azonban ahogy téged is a szívem engem is a TBI-hez húz nagyon. Volt szerencsém ülni egy TBI ti-ben Parádon kerültünk vele egyet. Jól megy a 2.4 is, de a TBI az ami a kocsihoz igazán passzol. Továbbá TBI 1450 kg max míg az enyém 1775..... Akárhogy nézem az 325 kg pluszt jelent... Rengeteg. Ahogy Giuntini is írta a futóműve komolyan mondom az 1775 kg-t megszégyenítve tart, nem libeg az úton és kanyarban is élvezetes vele az autózás.. Nyilván ettől még nem lesz sportkocsi de sportosnak mindenképpen mondható !
A döntés rajtad áll, mennyi pénzed van rá, mi éri meg neked jobban :) Egy biztos kár hogy nincs 5 henger benya a palettán :DDD
A döntés rajtad áll, mennyi pénzed van rá, mi éri meg neked jobban :) Egy biztos kár hogy nincs 5 henger benya a palettán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 11:47:10 // 87103
Mindkettő mellet van érv bőven. Szívem szerint benzinest vennék, több okból is. Egyrészt baromi fázós vagyok és hát a dízelek mire befűtenek. Nem is beszélve a jég leolvasztásról. Másrészt 99% biztos vagyok benne, hogy vezetési élményben, könnyedségben a TBi az amit keresek. Nem hiszem, hogy ne érződne az a gyenge 200 kiló különbség :-)
Ám drágák, és nincs választék. Viszont autóvételi kényszerben vagyok kb. Pont abban a szituban amit nem szeretek, mert belehajt a hülyeségbe/kompromisszumba amit aztán lehet megbánok.
Ezt még bonyolítja a céges használat. Neki kellene ülnöm higgadtan és kiszámolni normálisan. Nem egyértelmű ám az, hogy a 2.4 éri meg. Cégre veszem, menetlevelezek, mennyi a nav norma stb. Sok tényezős, meglepő különbségekkel a végeredményben.
Dízel van annyiért, jónak tűnő állapotban amennyit első körben autóra szánnék. Lehet hülye vagyok, hogy mindig számolom hogy mi mibe kerül, de ez van. Közben a szívem szakad meg az autómért és a vezetési élményért.
A kecskeméti Tbi ha nem ott árulnák ahol egyszer már (pórul) jártam, tetszene. Árba is azt mondom, hogy ennyit még megér. Egy nagyon tip top berlina TI (mondjuk fehér) még feljebb tolná az ingerküszöbömet, de nem addig, ahol most tart az áruk.
Itt van Ez is, elvileg TI, tök más kerékkel mint a TI-k,összevissza álló sárvédővel, színeltéréses lökhárítóval. Kedvem sincs megnézni.
Ám drágák, és nincs választék. Viszont autóvételi kényszerben vagyok kb. Pont abban a szituban amit nem szeretek, mert belehajt a hülyeségbe/kompromisszumba amit aztán lehet megbánok.
Ezt még bonyolítja a céges használat. Neki kellene ülnöm higgadtan és kiszámolni normálisan. Nem egyértelmű ám az, hogy a 2.4 éri meg. Cégre veszem, menetlevelezek, mennyi a nav norma stb. Sok tényezős, meglepő különbségekkel a végeredményben.
Dízel van annyiért, jónak tűnő állapotban amennyit első körben autóra szánnék. Lehet hülye vagyok, hogy mindig számolom hogy mi mibe kerül, de ez van. Közben a szívem szakad meg az autómért és a vezetési élményért.
A kecskeméti Tbi ha nem ott árulnák ahol egyszer már (pórul) jártam, tetszene. Árba is azt mondom, hogy ennyit még megér. Egy nagyon tip top berlina TI (mondjuk fehér) még feljebb tolná az ingerküszöbömet, de nem addig, ahol most tart az áruk.
Itt van Ez is, elvileg TI, tök más kerékkel mint a TI-k,összevissza álló sárvédővel, színeltéréses lökhárítóval. Kedvem sincs megnézni.
Kolci2016-11-10 11:22:24 // 87102
Be kell tenni egy szintjelzőt a tágulási tartályba, s akkor időbe észreveszed a vízvesztést.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:22:07 // 87101
városon belül ilyen időben ingadozik a hőmérséklet... meg hol van fűtés, hol nincs...
RomeoOne2016-11-10 11:19:26 // 87100
És nincs semmi olyan előjel, amit észlelve még időben le lehet állítani?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:13:31 // 87099
gőzölög, a hőfokmérő kiakad akkor már vége sajnos
RomeoOne2016-11-10 11:06:34 // 87098
Ha elpattan egy hűtővíz cső, azt hogy lehet észrevenni, mielőtt beállna a motor? Gőz csap fel a motortérből vagy elkezd a hűtővíz hőfok mutató felfelé mászni?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 11:01:20 // 87096
összköltséget számolva a 2,4-hez képest szerintem meg nem...
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 10:44:00 // 87095
Nincs kínálat sajna.
Giuntini2016-11-10 10:40:10 // 87094
Ez valóban jól néz ki! Te döntsed el, mire van szükséged benyara vagy dízelre. Ha hosszú távra használod főleg, akkor a dízel még mindig verhetetlen.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 10:28:13 // 87093
hát na igen, ha már egy árban van hasonló felszereltséggel a 2,4 és a Tibi akkor nem sokat gondolkodnék így, hogy mind a kettőt nyúztam tartósan
yani🍀2016-11-10 10:14:57 // 87092
Szép, de akkor már vehetnél Tibit is.
Liquid2016-11-10 09:59:54 // 87091
ez jól néz ki, ráadásul valóban ritkaság
Liquid2016-11-10 09:50:26 // 87090
Magasabb fogyasztás, pár alkatrész más/drágább/ritkább, szerintem kb. ennyi, nem tapasztaltam hátrányt eddig.
Giuntini2016-11-10 09:48:55 // 87089
Liquidnek igaza van, nem varosi autó, még automataval sem. Nekem automatam van, de imádni való. Igazi utazóautó. Az automata többletfogyasztasával is megéri. Kézzel is lehet váltani, de hamar elfelejted. Ha igazán élvezkedni akarsz, beteszed sport állasba. Az orrtolasra én sem tudok mit mondani, de mivel a 159 futóműve lényegesen jobb mint a 156-é, szerintem ez amit mondasz nem tapasztalható. Én hihetetlen kanyarsebességet érek el vele. A 159 ezekkel a motorokkal volt kapható kezdetektől fogva, és a futóművet is a nagy motorok köré tervezték.
Online tag
3
Vendég3
723