Reggel megcsináltam 2 hátramenetes fékezést, előtt pár erősebb pumpálást a fékpedálon és láss csodát. A csikorgás eltűnt! :)
Köszönöm a tippet Neked is és Shadinnak is! :)
David | Centocinquantanove2016-11-25 08:18:40 // 87638
Hardy2016-11-25 07:07:21 // 87637
Shadin2016-11-24 21:56:45 // 87636
Nálad mi volt a jele?
Lexlutor2016-11-24 21:33:38 // 87635
Gyári stabilus. Én is próbálgattam mindenfélét de nem volt jó.
Dömpi (il dottore)2016-11-24 20:56:38 // 87634
Ja...nálam😝
Nálam a méretre gyártatott alu tehermentesítő volt a megoldás.
Nálam a méretre gyártatott alu tehermentesítő volt a megoldás.
Haddel2016-11-24 20:38:48 // 87633
Én egyszer lecseréltem az olajat ,na mondom király,ez elintézve,aztán nézem ,hogy az olajszűrő még ott figyel a szatyorban...:)
b00772016-11-24 20:01:35 // 87632
Köszi, akkor biztos elfér
Shadin2016-11-24 19:56:42 // 87631
A pozitív felé van feltolva az aksi, a negatív felől van játékod a kábellel...
David | Centocinquantanove2016-11-24 19:24:54 // 87630
Köszi, mindenképp megpróbálom!
b00772016-11-24 18:49:25 // 87629
Az akksi tálcán elfér egy 31,2cm-es akksi? Elvileg olyan 32cm a tálca, de nem tudom, hogy a pozitívra menő kábelek nem-e okozhatnak helyproblémát....
Tomi Stark2016-11-24 18:28:40 // 87628
Tolatva fékezz! Nem vicc, én is jártam már így. Nekem pár méter után oké lett.
Shadin2016-11-24 18:05:24 // 87627
Én szétszedtem, hogy mi fene, és akkor láttam meg...
David | Centocinquantanove2016-11-24 17:46:06 // 87626
Elvileg nem volt komoly fékezés, szoval az égés az nem túl valószínű...
A kavics viszont lehet. Az ki fog esni? Kirázkódik? Vagy ki kell szedni?
A kavics viszont lehet. Az ki fog esni? Kirázkódik? Vagy ki kell szedni?
Shadin2016-11-24 17:35:50 // 87625
Megéghettek kicsit a betétek, vagy valami "zárvány" van az anyagban. Nekem olyan is volt, hogy beszorult egy kavics a tárcsa töve és a betét oldala közé.
Shadin2016-11-24 17:33:43 // 87624
vagy fake vagy elírás ezek szerint :-(
Shadin2016-11-24 17:32:23 // 87623
Lehet hogy szívatom magam az ATS felnikkel amin a téli papucsok vannak. Különböző helyeken mondták a kerekekre h hibátlanok és szépen futnak. Rendesen ki vannak súlyozva és mégis ráz az autó. A nyári Ti-vel nem rázott egy hónapja...
Lehet hogy nem jó az ATS tehermentesítése és az okozza. Hallottunk már ilyenről :-(
Lehet hogy nem jó az ATS tehermentesítése és az okozza. Hallottunk már ilyenről :-(
David | Centocinquantanove2016-11-24 17:28:00 // 87622
Urak!
Hazafelé arra lettem figyelmes, hogy a rádió zaja mögül csikorgás hallatszik. Rádió ki, ablak le...
20 km/h felett éles hangos folyamatos csikorgás jön bal elölről... Fékezéskor elhallgat...
Elég sötét volt már ahhoz, hogy bármit érdemben megnézzek, de kérdezném, hogy szerintetek mi a nem jó?
Első tárcsák és betétek 1 évesek, a tárcsán nincsenek barázdák.
2 vagy 3 éve nyáron volt már egyszer hasonló, akkor magától abbamaradt...
Hazafelé arra lettem figyelmes, hogy a rádió zaja mögül csikorgás hallatszik. Rádió ki, ablak le...
20 km/h felett éles hangos folyamatos csikorgás jön bal elölről... Fékezéskor elhallgat...
Elég sötét volt már ahhoz, hogy bármit érdemben megnézzek, de kérdezném, hogy szerintetek mi a nem jó?
Első tárcsák és betétek 1 évesek, a tárcsán nincsenek barázdák.
2 vagy 3 éve nyáron volt már egyszer hasonló, akkor magától abbamaradt...
RomeoOne2016-11-24 16:42:08 // 87621
Egyébként a háttérben lankadatlanul zajlik a felnivásárlási küzdelmem. Ezek a Brembo féknyergek tényleg megnehezítik az ember életét ezen a téren :D
Ha van elérhetősége a gyártónak, akkor őket szoktam keresni. Ha nem nincs, akkor a performancealloys.com egyik szakértőjét szoktam kérdezni. Tök rendes, ha rákérdezek egy felnire, akkor felveszi a kapcsolatot a gyártóval és megkérdezi, hogy passzolni fog-e.
Eddig kiderült, hogy ami a legjobban tetszett, a NIU M nem megy rá a kocsira...
Aztán nézegettem még a Tomason felniket is, a TN17 tetszett volna, de hiába van belőle 5x110-es, 65-ös agymérettel, sajnos ez sem megy fel a fék miatt.
Voltak még felnik, amikről nem sikerült ezt megtudni, mert nem válaszolt a gyártó.
De most az egyik kiszemelt, a MAK Ringe Black Ice-ra (18x8 5x110 ET35 CB65.1) azt mondta a szakértő, hogy az fel fog menni a kocsira. Remélem ez tényleg jó lesz majd rá.
Ha van elérhetősége a gyártónak, akkor őket szoktam keresni. Ha nem nincs, akkor a performancealloys.com egyik szakértőjét szoktam kérdezni. Tök rendes, ha rákérdezek egy felnire, akkor felveszi a kapcsolatot a gyártóval és megkérdezi, hogy passzolni fog-e.
Eddig kiderült, hogy ami a legjobban tetszett, a NIU M nem megy rá a kocsira...
Aztán nézegettem még a Tomason felniket is, a TN17 tetszett volna, de hiába van belőle 5x110-es, 65-ös agymérettel, sajnos ez sem megy fel a fék miatt.
Voltak még felnik, amikről nem sikerült ezt megtudni, mert nem válaszolt a gyártó.
De most az egyik kiszemelt, a MAK Ringe Black Ice-ra (18x8 5x110 ET35 CB65.1) azt mondta a szakértő, hogy az fel fog menni a kocsira. Remélem ez tényleg jó lesz majd rá.
b00772016-11-24 16:32:13 // 87620
Sziasztok,
1.9 16V (150le) motorhoz mi a gyári akksi méret? Illetve érdemes-e nagyobbat belerakni ettől?
1.9 16V (150le) motorhoz mi a gyári akksi méret? Illetve érdemes-e nagyobbat belerakni ettől?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-24 16:19:00 // 87619
Oks, kösz. :-) Ezt a "dugós" kulcsot nehezen szokom. Állandóan benne hagyom, aztán keresem, hogy hova tettem. Tegnap meg a TD-vel álltam úgy ki, hogy először benyomott fékpedállal megnyomtam a fabetétet a műszerfalon. :-) Úgy közben eszméltem, hogy oké, akkor inkább kuplung és kulcs.
RomeoOne2016-11-24 16:10:42 // 87618
Ez egyébként gyári felni, vagy utángyártott másolat? Csak mert 68-as az agymérete, ami érdekes, ha gyári.
ALLOY WHEELS for 159 ALL MODELS
ALLOY WHEELS for 159 ALL MODELS
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-24 16:06:19 // 87617
simán :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-24 16:05:37 // 87616
Igen, ez a következő tervezett beavatkozás. Illetve még a gázolaj szűrő, mert azt simán csak elfelejtettem az olajcserekor. Kicsit szétszórt vagyok mostanság, túl sok mindent csinálok már megint egyszerre :-)
Viszont jól látom, hogy kivételesen a gázolajszűrőt itt tök egyszerű cserélni? Egy csavar és nyílik a bilincs + leakasztom a csöveket a gyors csatlakozóval? Holnap ez jön. Ha a kulcsot a nyílásba teszem az = gyújtás ráadása? Tehát így fel tudom tölteni az új szűrőt, ugye?
Viszont jól látom, hogy kivételesen a gázolajszűrőt itt tök egyszerű cserélni? Egy csavar és nyílik a bilincs + leakasztom a csöveket a gyors csatlakozóval? Holnap ez jön. Ha a kulcsot a nyílásba teszem az = gyújtás ráadása? Tehát így fel tudom tölteni az új szűrőt, ugye?
yani🍀2016-11-24 15:47:09 // 87615
A 65mm-re gondolsz, ahová a felni illeszkedik?
Invisible2016-11-24 15:46:20 // 87614
65.1mm, ha jól tudom.
Shadin2016-11-24 15:35:27 // 87613
Hi!
Valaki meg tudja mondani a kerékagy méretet?
Köszi!
Valaki meg tudja mondani a kerékagy méretet?
Köszi!
kisradics2016-11-24 13:53:09 // 87612
Sziasztok!
Adott egy 159 1.9 sedan 2006, 131000Km. Már korábban írtam, hogy alkalmanként nem működik az ablakemelő kapcsoló, központi zár gomb, visszapillantó állítás, hátsó ajtók lezárása gomb a vezető oldalon a többi 3 oldalon működik, az ablakemelő. Tanácsoltátok, hogy takarítsam ki a kapcsolót, megtettem, de maradt a hibajelenség. Viszont eléggé haldoklik a vezető oldali visszapillantónak a behúzó motorja lehet, hogy amiatt lennének a problémák, vagy valakinek hasonló problémák, ötletek? :/
Köszi
Adott egy 159 1.9 sedan 2006, 131000Km. Már korábban írtam, hogy alkalmanként nem működik az ablakemelő kapcsoló, központi zár gomb, visszapillantó állítás, hátsó ajtók lezárása gomb a vezető oldalon a többi 3 oldalon működik, az ablakemelő. Tanácsoltátok, hogy takarítsam ki a kapcsolót, megtettem, de maradt a hibajelenség. Viszont eléggé haldoklik a vezető oldali visszapillantónak a behúzó motorja lehet, hogy amiatt lennének a problémák, vagy valakinek hasonló problémák, ötletek? :/
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-24 09:45:45 // 87611
inkább 3 kiló... nem kell leszedni hozzá a váltót úgy is lehet cserélni... jaja lehet a tied ezen már átesett
Giuntini2016-11-24 09:37:11 // 87610
200 körül van? Én is azt mondom, a 60 ezres olajcsere megfelelő. A váltósok most már azt hangoztatják, hogy 40 ezer. Nekik is meg kell élni valamiből. A váltósok azt mondják, hogy az Aisin-ben a szeleptömb élettartama 150-200 ezer kilométer. Mikor nekem ki volt véve a motor, Szatyi azt mondta, a váltóban már "jártak". Ha szét kellett szedni a váltót, akkor biztos emiatt kellett kivenni. Ez nekem valahol megnyugtató volt, mert akkor viszont kicserélték a szűrőt, és volt benne olajcsere is. Én 189 ezerrel vettem, tehát nagyon elképzelhető, hogy az enyémben már cseréltek szeleptömböt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-24 09:16:50 // 87609
szerintem cserélj mielőbb váltó olajat, ma rendeltek egy szeleptömböt emberem mindig halogatta az olajcserét most kicsit drágább lesz a sztori ....
Dömpi (il dottore)2016-11-23 23:01:49 // 87608
Nos, hétfőn gond nélkül leműszakizott a 147 is :)
Ma reggel pedig voltam az okmányirodában.
A vonóhorog miatt új forgalmit adtak potom 6000 Ft-ért, a vontatási adatokat nem írták be a régi forgalmiba :(
Ma reggel pedig voltam az okmányirodában.
A vonóhorog miatt új forgalmit adtak potom 6000 Ft-ért, a vontatási adatokat nem írták be a régi forgalmiba :(
Marseus2016-11-23 21:11:57 // 87607
Szevasztok CarTársak!
Sürgős segítség kellene Szeged és nagyon közvetlen környezetében alfa szerelőre lenne szükségem,megbízhatóra!
Ha tudtok,légyszíves segítsetek!
Sürgős segítség kellene Szeged és nagyon közvetlen környezetében alfa szerelőre lenne szükségem,megbízhatóra!
Ha tudtok,légyszíves segítsetek!
TáDé2016-11-23 21:10:14 // 87606
Én évente cseréltetem ősszel, igaz egy év alatt 50-60 eKm beleszalad ...
David | Centocinquantanove2016-11-23 15:56:41 // 87605
Mindenképp csillapítottat vegyél, nekem most csillapítás nélküli van, előtte rendes volt.
Az asszony megszokásból félúton elengedte az ajtót, új felpattant az ajtó, hogy csak nyekkent. Csodáltam, hogy nem törtek le a gömbfejek. Pláne új korában, amikor még izmos a teló, egy is simáng megtartotta az ajtót, a kettő mellett meg rendesen kell kapaszkodni az ajtóba nyitáskor. Meyle...
Az asszony megszokásból félúton elengedte az ajtót, új felpattant az ajtó, hogy csak nyekkent. Csodáltam, hogy nem törtek le a gömbfejek. Pláne új korában, amikor még izmos a teló, egy is simáng megtartotta az ajtót, a kettő mellett meg rendesen kell kapaszkodni az ajtóba nyitáskor. Meyle...
ktheoriginal2016-11-23 13:46:28 // 87604
Sziasztok!
Nekem a 159-ben nincs gyárilag bent a TPMS. Lehet azt utólag beszerelni, beszereltetni? Ha igen, hol, és milyet?
Válaszokat előre is köszönöm!
Nekem a 159-ben nincs gyárilag bent a TPMS. Lehet azt utólag beszerelni, beszereltetni? Ha igen, hol, és milyet?
Válaszokat előre is köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-23 13:42:46 // 87603
Igen, ennek elvileg így kellene menni :-)
ZoliNix2016-11-23 13:12:08 // 87602
Én besétáltam az alvázszámmal amit a kedves eladótól kaptam, kérdeztem, és kinyomtatták az autó paramétereit, megrendelőjének nevét és a garanciaidőn belül történt dolgokat. Olasz autó volt. Gari lejárta után teljes homály és bizonytalanság. (pécsi NS Autóház)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-23 10:31:55 // 87601
Hát ez nem egy egyszerű sztori. Elsőre azt mondták, hogy nincsenek összekötve a magyarországi fiat szervizek, nincs információjuk. Aztán beszélgettünk még, és szerencsém volt. Egy nagyon rendes szervizfőnököt fogtam ki, aki mégis ki tudta nyomtatni nekem a garanciában végzett javítások listáját. Ne egy részletes listára gondolj, csak a hibakódok és a cserélt alkatrészek vannak egy rövid listában feltüntetve a dátummal és km állással együtt. Szerintem a hozzád legközelebbinél próbálkozz meg, hátha :-) Úgy éreztem, hogy nem szívesen adnak ki ilyen infót...
Ha tudod, hogy hol vették az autót (magyarországi?), akkor azt a szalont/szervizt hívnám fel.
Ha tudod, hogy hol vették az autót (magyarországi?), akkor azt a szalont/szervizt hívnám fel.
Chianti2016-11-22 22:41:24 // 87600
Így van, én is minden második olajcserénél szoktam cserél(tet)ni. Nálam ez most már kb. 20.000 km-t jelent...
tdemeter2016-11-22 22:34:27 // 87599
hi, melyik. szervizben lehet lekerni? nekem is kene
Haddel2016-11-22 21:20:15 // 87598
😃 vagyunk igy ezzel egy páran😃😃
Liquid2016-11-22 21:12:24 // 87597
én is minden második olajcserénél dobom (ez kb. 30-35ekm)
Don Vito2016-11-22 21:10:45 // 87596
Köszönöm! (Félreértések elkerülése végett: a megtakarítást is az autóra költöm :) )
Haddel2016-11-22 21:02:56 // 87595
Sztem felesleges. Én minden másodiknál szoktam.
Csabi2016-11-22 21:02:31 // 87594
Én 30ezrenként cserélem kb, ha jól emlékszek 70ezer a gyári előírás...szóval elég óvatos intervallum a 15 e :)
Don Vito2016-11-22 20:29:32 // 87593
Szervusztok! Eddig minden olajcserémhez komplett szerviz-szettet vettem, de nem vagyok biztos benne, hogy üzemanyagszűrőt is indokolt-e minden alkalommal (azaz 15ezrenként) cserélni... Javaslat?
mex862016-11-22 19:36:35 // 87591
figyelni kell azért pár dologra na, de azért is van az amore hogy erre felhívjuk a figyelmet.
máshol meg más problémák vannak, nagyobbak is adott esetben
máshol meg más problémák vannak, nagyobbak is adott esetben
Giuntini2016-11-22 17:42:24 // 87590
A 2,4 -nél így alakul, de az alavsonyabb sebességnél vált:
II 20km
III 40
IV 60
V 75
VI 100
Ami a kúszast illeti én mashogy fogalmaznék; ha megállsz és három másodpercen belül lelépsz a fékről, ahogy szűnik a betét fogása úgy indul el. Ha viszont folyamatosan nyomod a féket és hirtelen elengeded akkor valóban egy másodpercig nem kúszik. Ez azért van, mert visszakapcsol D-be. Ugyanis a modern váltók 3 mp után ha nyomod a féket átváltanak N-be. Ebből te semmit sem veszel észre. Ha viszont elengeded a féket, akkor teszi vissza D-be. Ezért teljesen felesleges, sőt kifejezetten káros N-be rakni lámpánál.
II 20km
III 40
IV 60
V 75
VI 100
Ami a kúszast illeti én mashogy fogalmaznék; ha megállsz és három másodpercen belül lelépsz a fékről, ahogy szűnik a betét fogása úgy indul el. Ha viszont folyamatosan nyomod a féket és hirtelen elengeded akkor valóban egy másodpercig nem kúszik. Ez azért van, mert visszakapcsol D-be. Ugyanis a modern váltók 3 mp után ha nyomod a féket átváltanak N-be. Ebből te semmit sem veszel észre. Ha viszont elengeded a féket, akkor teszi vissza D-be. Ezért teljesen felesleges, sőt kifejezetten káros N-be rakni lámpánál.
Csabi2016-11-22 17:34:43 // 87589
Nyilván aki szívott az autójával az-az árnyékosabb oldalról lát mindent...Amiket említesz, a műanyag légtelenítő csavar, és a leömlő csavar törés pár tízezres kategóriába sorolandó...Azért ezek nem olyan nagy dolgok szerintem... Ilyenek előfordulnak bármelyik más márkánál...
Online tag
1
Vendég1
656