Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-25 22:11:13 // 87665
minek? ez ennyit bír :DDD ha erős autó kell akkor inkább veszek egy olyat ...jaja szegény zúzmók
droberto2016-11-25 22:02:16 // 87664
Tegyél rá csippet vagy Novit! :)
Akkor most asszem visszaírhatod a Nikked Dark Side-ra! :)))
Zúzmógyilkos! :)
Akkor most asszem visszaírhatod a Nikked Dark Side-ra! :)))
Zúzmógyilkos! :)
Dömpi (il dottore)2016-11-25 20:44:39 // 87663
rázta a kormányt 80-nál és 120-nál...más sebességtartományban nem
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-25 20:37:27 // 87662
no Brera off, most 2.0-ázom...hát mindenkinek elhiszem a csoda fogyiját, nálam ugyan azon az útvonalon, mint a Tibi a tempót próbálom tartani :))) és a fogyi 8L ...szóval 1,5L a javára de hát ez egy traktor így a benya után :DDD a többi különbséget zongorázni lehet...
Persze a minden napos élethez teljesen jó, de vissza térek a benyához az biztos... Gyulus még távoli cél sajnos :(
Persze a minden napos élethez teljesen jó, de vissza térek a benyához az biztos... Gyulus még távoli cél sajnos :(
Marseus2016-11-25 19:07:23 // 87661
2.4 -t akartam írni:-)
Marseus2016-11-25 19:06:33 // 87660
".4-es elasztikus hosszbordás szíjat tudja valaki,h hogy megy fel,mert van hozzá szerszám is de ne sikerül..
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 18:02:44 // 87659
Egyébként tök jó ötlet. Nyilván nem kezdem szétfaragni az autót nagy igyekezettel, viszont egy bluetooth-os hőmérőt lehet feltapasztok a váltóra valahova.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 17:59:05 // 87658
Ez szerencsére nálam alap :-) Nem vagyok az az autógyilkos fajta. Hidegen eleve még lehet túl óvatos is vagyok. Autópályán meg nagyon ritka, hogy egyáltalán megállok. Debrecen-Budapest szakaszokon megyek, 200e km alatt 2x álltam meg tankolni az m3-mason. Inkább szeretem levezetni, kicsit kihűteni az egész autót mielőtt megállok. Ha utasom van, és nagyon megállhatnékja van, akkor sem állítom le a motort, megvárom míg intézi a dolgát az illető :-)
Shadin2016-11-25 17:53:50 // 87657
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 17:53:22 // 87656
Valószínűleg ez az, köszi, akkor már nem is kell gugliznom :D
Giuntini2016-11-25 17:17:53 // 87655
Ez mindez igaz, de tovabbra is állítom, ha kímélő fokozatra kapcsolsz leállítás előtt, sokat segítesz a tartósságán. Ez mind azért van, mert általaban rögtön leállìtják például autópályán tankolásnál. Mint a turbónál. Ha vigyázol rá és úgy kezeled ahogy kell, nem lehet baja. Én az ilyen átalakítasoknak nem vagyok híve. De te tudod. Mondjuk ha Milano környéki egy autó az is Olaszország.
ktheoriginal2016-11-25 16:20:51 // 87654
http://blog.jabawoki.com/2016/01/27/alfa-159-gearbox-cooler-modification/
Nem erre gondolt?
Nem erre gondolt?
emGéza2016-11-25 16:20:36 // 87653
Ki tudja? Hogy mi a f@sznak kell a radiátor és a motor közötti vízcsőre egy műanyag
gyorscsatlakozó. Ami szénné öregedett! A fagyálló az aknába...
Azért rendesen, hogy otthon dobta el magát 😉😃
gyorscsatlakozó. Ami szénné öregedett! A fagyálló az aknába...
Azért rendesen, hogy otthon dobta el magát 😉😃
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 16:10:07 // 87652
A srác tuti biztos benne, hogy a hűtés a fő baj. Azt mondja, hogy az olaszból behozott autók hatványozottan pusztulnak. Minél délebbről jön az autó, annál esélyesebb, hogy 100e km előtt kakukk a váltó benne. Elég értelmesen elmagyarázta a dolgot. Fejből sorolta, hogy milyen autókon van, milyeneket szedett szét. Nekem logikusnak tűnik a magyarázata. Olajcserekor megnézi nekem, hogy mi hogy van elrendezve az Alfánál. Ő a C5-re már kikísérletezett egy átalakító szettet, ha felfér a 159-re is, kapok hozzá rajzot. És egyébként neten találkozott 159 átalakítással is, ennek majd ha lesz időm utána guglizok. Szerinte a váltó önmagában nagyon teli találat konstrukció, a szoftvere is nagyon jó, nagyon dicsérte egyébként, csak ahogy fogalmazott "ezzel a hűtéssel jól tökön szúrták magukat".
Giuntini2016-11-25 14:57:04 // 87651
Valahogy ez úgy van, hogy mindenki próbál hozzátenni valamit. Nem értek hozzá, de ezek a váltók masképp viselkednek különböző autókban. Az tény, az Opelekbe szerelt váltókkal van a legtöbb baj, de számszerűleg is az a legelterjedtebb. A Volvókban is ugyanez a báltó van, és lényegesen kevesbb azokban a meghibásodás. Az Alfák meg száma meg a legkevesebb. Azt nem szabad elfelejteni, ahány típus, annyi szoftver. Szerintem egy automata valtóra is hatványozottan igaz a stílus. Ha hideg, az aut váltós autóval hatványozottan kell vigyázni, hiszen a váltóban akkor van a legnagyobb nyírás, hiszen ezekben van mar egy melegítőprogram, a lock up akkor nincs teljesen lezárva. Minden motornál fontos , főleg a turbónál, hogy forró motorral (főleg autopályázás után) nem lehet rögtön leállítani. A váltónak is járó motornál kell hűlni. Ennek egy módja van, az utolsó kilométereket kiállas előtt lassabb tempóval kell megtenni. Ha megég az olaj, az minden váltónál előfordul, nem odafigyelő vezetéssel.
Shadin2016-11-25 13:23:20 // 87650
Ja :-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 12:16:46 // 87649
Köszönöm!
Nos, ki lettem okosítva automata ügyben. Az autósboltban ahol vásárolok, hátul van szerviz is. A szerelő sráccal beszélgettem , mert olyan elsőre szimpatikus szerény, normális embernek tűnik. Mondta egyből, hogy mi a baj ezzel az Aisin váltóval. Alul van tervezve a hűtése. Ő az előző autóján megcsinálta a hűtő upgrade-t, azt mondja azután viszont örök darab. Az autópályás túlmelegedés nyírja ki.
Jövőhéten elviszem hozzá, csak átmosással cseréljük le az olajat, láthatóan nem először lát, javít ilyet.
Nos, ki lettem okosítva automata ügyben. Az autósboltban ahol vásárolok, hátul van szerviz is. A szerelő sráccal beszélgettem , mert olyan elsőre szimpatikus szerény, normális embernek tűnik. Mondta egyből, hogy mi a baj ezzel az Aisin váltóval. Alul van tervezve a hűtése. Ő az előző autóján megcsinálta a hűtő upgrade-t, azt mondja azután viszont örök darab. Az autópályás túlmelegedés nyírja ki.
Jövőhéten elviszem hozzá, csak átmosással cseréljük le az olajat, láthatóan nem először lát, javít ilyet.
Liquid2016-11-25 11:40:32 // 87648
Autoglym-et használok
b00772016-11-25 11:36:39 // 87647
Igen, én is innen vettem meg a kábeles verziót 2. nekifutásra :) Az tényleg hibátlanul működik. Csak mellé gondoltam ezt is meg lehetne venni, ha már csak ennyibe kerül most. De lehet nem éri meg a kábeles mellé már, mert nincs extra funkciója a vezetéknélküliségen kívül Ezt úgy értem, hogy nincs hozzá komoly program mondjuk telóra.
avvocato2016-11-25 11:18:02 // 87646
Milyen bőrápolót ajánlanak a Tisztelt Cartársak ? Az enyémben mogyoróbőr van, elég érzékeny!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-25 11:14:47 // 87645
tavaly fehér napokon nem volt 23e /db :)))))))
Hardy2016-11-25 10:47:41 // 87644
Nekem kábeles verzió van. Én innen vettem. Igaz drágább mint az eBay es viszont működik hibátlanul. Nem kell forrasztgatni meg szenvedni vele.
Giuntini2016-11-25 09:23:31 // 87643
Úgy emlékszem 7vagy 7,5 liter megy bele, de 5,5-6l-nél több nem fog belemenni, mert a wandlerből nem fog lemenni.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 09:06:10 // 87642
Még egy automatás kérdés. A manualban csak épp az nincs benne, hogy mennyi olaj kell a 2.4 q-tronic váltóba (nyilván direkt). Hány litert vegyek a cseréhez? Remélem itt kivételesen jó a gyári ajánlás bele :-)
b00772016-11-25 09:04:10 // 87641
Ezt a típust próbálta már valaki? Ugyan olyan stabilan működik az ecu scannel, mint a kábeles verziója, mert arra tényleg nem lehet panasz? Esetleg androidra van legalább kicsit is használható program hozzá? Egy hasonló, de a gagyi kivitelt már próbáltam egyszer (kis kék, eléggé elterjed változat) de az ahhoz lévő program csak bohóckodásra volt jó, de talán még a műszerfalamat is megbolondította kicsit, mert kilengtek a mutatók ki is kaptam belőle egyből :)
Shadin2016-11-25 09:03:28 // 87640
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-25 08:40:40 // 87639
Na az se egyszerű :-)
David | Centocinquantanove2016-11-25 08:18:40 // 87638
Reggel megcsináltam 2 hátramenetes fékezést, előtt pár erősebb pumpálást a fékpedálon és láss csodát. A csikorgás eltűnt! :)
Köszönöm a tippet Neked is és Shadinnak is! :)
Köszönöm a tippet Neked is és Shadinnak is! :)
Hardy2016-11-25 07:07:21 // 87637
Shadin2016-11-24 21:56:45 // 87636
Nálad mi volt a jele?
Lexlutor2016-11-24 21:33:38 // 87635
Gyári stabilus. Én is próbálgattam mindenfélét de nem volt jó.
Dömpi (il dottore)2016-11-24 20:56:38 // 87634
Ja...nálam😝
Nálam a méretre gyártatott alu tehermentesítő volt a megoldás.
Nálam a méretre gyártatott alu tehermentesítő volt a megoldás.
Haddel2016-11-24 20:38:48 // 87633
Én egyszer lecseréltem az olajat ,na mondom király,ez elintézve,aztán nézem ,hogy az olajszűrő még ott figyel a szatyorban...:)
b00772016-11-24 20:01:35 // 87632
Köszi, akkor biztos elfér
Shadin2016-11-24 19:56:42 // 87631
A pozitív felé van feltolva az aksi, a negatív felől van játékod a kábellel...
David | Centocinquantanove2016-11-24 19:24:54 // 87630
Köszi, mindenképp megpróbálom!
b00772016-11-24 18:49:25 // 87629
Az akksi tálcán elfér egy 31,2cm-es akksi? Elvileg olyan 32cm a tálca, de nem tudom, hogy a pozitívra menő kábelek nem-e okozhatnak helyproblémát....
Tomi Stark2016-11-24 18:28:40 // 87628
Tolatva fékezz! Nem vicc, én is jártam már így. Nekem pár méter után oké lett.
Shadin2016-11-24 18:05:24 // 87627
Én szétszedtem, hogy mi fene, és akkor láttam meg...
David | Centocinquantanove2016-11-24 17:46:06 // 87626
Elvileg nem volt komoly fékezés, szoval az égés az nem túl valószínű...
A kavics viszont lehet. Az ki fog esni? Kirázkódik? Vagy ki kell szedni?
A kavics viszont lehet. Az ki fog esni? Kirázkódik? Vagy ki kell szedni?
Shadin2016-11-24 17:35:50 // 87625
Megéghettek kicsit a betétek, vagy valami "zárvány" van az anyagban. Nekem olyan is volt, hogy beszorult egy kavics a tárcsa töve és a betét oldala közé.
Shadin2016-11-24 17:33:43 // 87624
vagy fake vagy elírás ezek szerint :-(
Shadin2016-11-24 17:32:23 // 87623
Lehet hogy szívatom magam az ATS felnikkel amin a téli papucsok vannak. Különböző helyeken mondták a kerekekre h hibátlanok és szépen futnak. Rendesen ki vannak súlyozva és mégis ráz az autó. A nyári Ti-vel nem rázott egy hónapja...
Lehet hogy nem jó az ATS tehermentesítése és az okozza. Hallottunk már ilyenről :-(
Lehet hogy nem jó az ATS tehermentesítése és az okozza. Hallottunk már ilyenről :-(
David | Centocinquantanove2016-11-24 17:28:00 // 87622
Urak!
Hazafelé arra lettem figyelmes, hogy a rádió zaja mögül csikorgás hallatszik. Rádió ki, ablak le...
20 km/h felett éles hangos folyamatos csikorgás jön bal elölről... Fékezéskor elhallgat...
Elég sötét volt már ahhoz, hogy bármit érdemben megnézzek, de kérdezném, hogy szerintetek mi a nem jó?
Első tárcsák és betétek 1 évesek, a tárcsán nincsenek barázdák.
2 vagy 3 éve nyáron volt már egyszer hasonló, akkor magától abbamaradt...
Hazafelé arra lettem figyelmes, hogy a rádió zaja mögül csikorgás hallatszik. Rádió ki, ablak le...
20 km/h felett éles hangos folyamatos csikorgás jön bal elölről... Fékezéskor elhallgat...
Elég sötét volt már ahhoz, hogy bármit érdemben megnézzek, de kérdezném, hogy szerintetek mi a nem jó?
Első tárcsák és betétek 1 évesek, a tárcsán nincsenek barázdák.
2 vagy 3 éve nyáron volt már egyszer hasonló, akkor magától abbamaradt...
RomeoOne2016-11-24 16:42:08 // 87621
Egyébként a háttérben lankadatlanul zajlik a felnivásárlási küzdelmem. Ezek a Brembo féknyergek tényleg megnehezítik az ember életét ezen a téren :D
Ha van elérhetősége a gyártónak, akkor őket szoktam keresni. Ha nem nincs, akkor a performancealloys.com egyik szakértőjét szoktam kérdezni. Tök rendes, ha rákérdezek egy felnire, akkor felveszi a kapcsolatot a gyártóval és megkérdezi, hogy passzolni fog-e.
Eddig kiderült, hogy ami a legjobban tetszett, a NIU M nem megy rá a kocsira...
Aztán nézegettem még a Tomason felniket is, a TN17 tetszett volna, de hiába van belőle 5x110-es, 65-ös agymérettel, sajnos ez sem megy fel a fék miatt.
Voltak még felnik, amikről nem sikerült ezt megtudni, mert nem válaszolt a gyártó.
De most az egyik kiszemelt, a MAK Ringe Black Ice-ra (18x8 5x110 ET35 CB65.1) azt mondta a szakértő, hogy az fel fog menni a kocsira. Remélem ez tényleg jó lesz majd rá.
Ha van elérhetősége a gyártónak, akkor őket szoktam keresni. Ha nem nincs, akkor a performancealloys.com egyik szakértőjét szoktam kérdezni. Tök rendes, ha rákérdezek egy felnire, akkor felveszi a kapcsolatot a gyártóval és megkérdezi, hogy passzolni fog-e.
Eddig kiderült, hogy ami a legjobban tetszett, a NIU M nem megy rá a kocsira...
Aztán nézegettem még a Tomason felniket is, a TN17 tetszett volna, de hiába van belőle 5x110-es, 65-ös agymérettel, sajnos ez sem megy fel a fék miatt.
Voltak még felnik, amikről nem sikerült ezt megtudni, mert nem válaszolt a gyártó.
De most az egyik kiszemelt, a MAK Ringe Black Ice-ra (18x8 5x110 ET35 CB65.1) azt mondta a szakértő, hogy az fel fog menni a kocsira. Remélem ez tényleg jó lesz majd rá.
b00772016-11-24 16:32:13 // 87620
Sziasztok,
1.9 16V (150le) motorhoz mi a gyári akksi méret? Illetve érdemes-e nagyobbat belerakni ettől?
1.9 16V (150le) motorhoz mi a gyári akksi méret? Illetve érdemes-e nagyobbat belerakni ettől?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-24 16:19:00 // 87619
Oks, kösz. :-) Ezt a "dugós" kulcsot nehezen szokom. Állandóan benne hagyom, aztán keresem, hogy hova tettem. Tegnap meg a TD-vel álltam úgy ki, hogy először benyomott fékpedállal megnyomtam a fabetétet a műszerfalon. :-) Úgy közben eszméltem, hogy oké, akkor inkább kuplung és kulcs.
RomeoOne2016-11-24 16:10:42 // 87618
Ez egyébként gyári felni, vagy utángyártott másolat? Csak mert 68-as az agymérete, ami érdekes, ha gyári.
ALLOY WHEELS for 159 ALL MODELS
ALLOY WHEELS for 159 ALL MODELS
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-24 16:06:19 // 87617
simán :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-24 16:05:37 // 87616
Igen, ez a következő tervezett beavatkozás. Illetve még a gázolaj szűrő, mert azt simán csak elfelejtettem az olajcserekor. Kicsit szétszórt vagyok mostanság, túl sok mindent csinálok már megint egyszerre :-)
Viszont jól látom, hogy kivételesen a gázolajszűrőt itt tök egyszerű cserélni? Egy csavar és nyílik a bilincs + leakasztom a csöveket a gyors csatlakozóval? Holnap ez jön. Ha a kulcsot a nyílásba teszem az = gyújtás ráadása? Tehát így fel tudom tölteni az új szűrőt, ugye?
Viszont jól látom, hogy kivételesen a gázolajszűrőt itt tök egyszerű cserélni? Egy csavar és nyílik a bilincs + leakasztom a csöveket a gyors csatlakozóval? Holnap ez jön. Ha a kulcsot a nyílásba teszem az = gyújtás ráadása? Tehát így fel tudom tölteni az új szűrőt, ugye?