Szép Estét!
Szertném kérdezni, hogy van lehetőség a fényszóró magasságának állítására? Nem találok semmi csavargatni valót a motorháztető" alatt. :)
Dzsozy2016-12-13 21:38:05 // 88339
yani🍀2016-12-13 21:09:35 // 88338
Ezt jól összefoglaltad:-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-13 21:02:27 // 88337
Azt figyelem én is :-) Nem tudom hova teszi a gázolajat, de szereti nagyon. Neked a DPF/EGR offolástól változott a fogyasztás?
Nagyon nem akartam én már ilyesmikkel küzdeni, de nem fogom kibírni, csak írok erre is egy remapot előbb utóbb. A koncepció már fejben megvan, és ha már idáig eljutok, akkor baj van :-) Eléggé biztos vagyok benne, hogy lényeges fogyasztáscsökkenést és azonnal ugrósabb lovakat lehet itt varázsolni.
Olvastam a blogodban, hogy 480Nm-re húztátok kb. Tudjad, hogy az Aisin AF40-6 váltó hivatalosan 440NM-re van méretezve, úgyhogy csak óvatosan :-)
Nagyon nem akartam én már ilyesmikkel küzdeni, de nem fogom kibírni, csak írok erre is egy remapot előbb utóbb. A koncepció már fejben megvan, és ha már idáig eljutok, akkor baj van :-) Eléggé biztos vagyok benne, hogy lényeges fogyasztáscsökkenést és azonnal ugrósabb lovakat lehet itt varázsolni.
Olvastam a blogodban, hogy 480Nm-re húztátok kb. Tudjad, hogy az Aisin AF40-6 váltó hivatalosan 440NM-re van méretezve, úgyhogy csak óvatosan :-)
Don Gombóc2016-12-13 20:34:01 // 88336
:-) Ennyi ! :-)
SanyiJTD2016-12-13 20:25:51 // 88335
A dezső is megeszik annyit, sőt...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-13 20:11:56 // 88334
erre mondtam forevör Tibi, se EGR, se hűtött kipuffgáz, no problem ...igaz 9,5-et eszik de azt teljes nyugodtságban zabrálja be ...
erről az jut eszembe hogy:
a Dezső az a ló ami nem egyből ugrik, ellenben minden napra sz@rik valamit, csak nem tudni mekkorát és milyen büdöset míg a Tibi egyből ugrik ellenben sokat abrakol, de nem sz@rik és nem büdös :DDD
erről az jut eszembe hogy:
a Dezső az a ló ami nem egyből ugrik, ellenben minden napra sz@rik valamit, csak nem tudni mekkorát és milyen büdöset míg a Tibi egyből ugrik ellenben sokat abrakol, de nem sz@rik és nem büdös :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-13 20:07:09 // 88333
nem lenne az ha egybe lenne öntve az egész műanyag és nem a külön kis fedélnél az utólagos forrasztás adná meg magát.. ha azt nézzük 100e km-ig kibírja amíg a gari szól :DDD
Don Gombóc2016-12-13 20:00:39 // 88332
Minden esetre jó egy szar konstrukció. Már ezerszer leültem és nézegettem amit adtál, de ezt megcsinálni fémből nem semmi lenne. Biztos hogy jó lenne műanyagból is, persze vastagabb és jobb anyagból. Még mindig meg van ha kell akkor vissza adom. Ezt inkább önteni lehetne alumíniumból, persze ott is az a kis zárt puffer dob része a gázos amit Shadin is írt, az valami örvénylés egalizáló szarság, mint a légszűrő rendszereknél ami van.
droberto2016-12-13 19:58:14 // 88331
De minimum védjük be valahogy a hőhatástól. :)
Piritu - 1.000.0002016-12-13 19:51:53 // 88330
"Azt se, tudod megmondani, hogy egy szarul kitalált gyári meddig bírja. :)" ez igaz, amiről tudni, hogy szétment azok 100 felett voltak. Az enyém is. Valószínű, hogy jó egyformák a gyári darabok.
Reálisnak tartom amit a német szerelő is mondott amikor cserélte, meg amit már máshonnan is hallottam: 80-nál kidobni. Lehet hogy maradt benne valamennyi megtehető km, de a vezérműszíjat se szakadásig hajtjuk. (Bár már egyszer sikerült az is.)
Reálisnak tartom amit a német szerelő is mondott amikor cserélte, meg amit már máshonnan is hallottam: 80-nál kidobni. Lehet hogy maradt benne valamennyi megtehető km, de a vezérműszíjat se szakadásig hajtjuk. (Bár már egyszer sikerült az is.)
droberto2016-12-13 19:31:46 // 88329
Azt se, tudod megmondani, hogy egy szarul kitalált gyári meddig bírja. :)
Kiadsz egy vagyont egy új másik időzített bombáért.
Egyébkén ha hegeszthető az anyag, akkor egy jó hegesztő látja azt ha "elöregedett" az anyag.
Kiadsz egy vagyont egy új másik időzített bombáért.
Egyébkén ha hegeszthető az anyag, akkor egy jó hegesztő látja azt ha "elöregedett" az anyag.
droberto2016-12-13 19:25:58 // 88328
Szerintem egy hőcserélő szerkezeti anyagai közt semmi keresnie valója nincs a műanyagnak. Persze nem azt mondom, hogy holnap belfogok a saválló köpenygyártásba. :)
konigla2016-12-13 19:06:52 // 88327
https://alkatreszek.hu/
Rakd össze itt ugyanazt a csomagot, az a tippem, hogy az Elaforg még a 20% kedvezménnyel is drágább lesz mint ők.
Rakd össze itt ugyanazt a csomagot, az a tippem, hogy az Elaforg még a 20% kedvezménnyel is drágább lesz mint ők.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 18:56:40 // 88326
Aztán senki sem tudná megmondani, hogy a hegesztett meddig bírja. Lehet, hoyg 2 centivel mellette reped el holnap.
Még mindig egyszerűbb egy újat berakni és 80e km-re hátradőlni. Vagy esetleg egy újat lehőszigetelni.
Még mindig egyszerűbb egy újat berakni és 80e km-re hátradőlni. Vagy esetleg egy újat lehőszigetelni.
Shadin2016-12-13 18:55:27 // 88325
Ja. Van benne egy vákuum buffer dob.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 18:54:07 // 88324
Itt is próbálkoztak fémmel, de szerintem az ötletnél nem jutottak messzebb. Üreges a fedél, benne van valami nyomástároló tartály is. Nem véletlenül van műanyagból.
ProdyG2016-12-13 18:25:20 // 88323
Esedékessé vált az éves szerviz (olajak, szűrők cseréje...). Mennyire ajánljátok az Elaforg szervizcsomagját? 20% kedvezmény nem olyan rossz. Esetleg tudtok jobbat?
Amúgy ha nem Selenia olajat teszek a kocsiba az halálos bűn? Szervokormány olajat mennyire kell piszkálni?
A hűtőfolyadékot milyen időközönként kell cserélni?
Bocs a sok kérdésért, de ebben még kezdő vagyok.
Amúgy ha nem Selenia olajat teszek a kocsiba az halálos bűn? Szervokormány olajat mennyire kell piszkálni?
A hűtőfolyadékot milyen időközönként kell cserélni?
Bocs a sok kérdésért, de ebben még kezdő vagyok.
David | Centocinquantanove2016-12-13 15:00:36 // 88322
Köszönöm!
SanyiJTD2016-12-13 13:22:03 // 88321
:D köszi kipróbálom :)
droberto2016-12-13 13:04:13 // 88319
Milyen anyag a gyári? PP vagy ABS?
Én elvinném műanyaghegesztőhöz a köpenyt és javítatnám (ha hegeszthető), majd öntapadós Armaflexel hőszigetelném. A kegyenlítőbe pedig bepattintanám a szintjelzőt. :)
Én elvinném műanyaghegesztőhöz a köpenyt és javítatnám (ha hegeszthető), majd öntapadós Armaflexel hőszigetelném. A kegyenlítőbe pedig bepattintanám a szintjelzőt. :)
Shadin2016-12-13 12:12:58 // 88318
Nincs tömeges nyoma fém alternatívának. Viszont korábban nem lehetett kapni csak a kupakot, most már igen :-(
droberto2016-12-13 11:48:44 // 88317
Vagy csak le kéne szigetelni. (Jobban a DPF-et, vagy valamennyire a műanyagot.)
Ahogy a képeket nézem ez egy füstgázhasznosító hőcserélő, a kipuff gáz a csőtérben közlekedig, a köpenytérben pedig a víz.
Le kéne gyártani a műanyag köpenyt fémből. (Biztos valaki már megcsinálta, lehet már árulják is?!)
Ahogy a képeket nézem ez egy füstgázhasznosító hőcserélő, a kipuff gáz a csőtérben közlekedig, a köpenytérben pedig a víz.
Le kéne gyártani a műanyag köpenyt fémből. (Biztos valaki már megcsinálta, lehet már árulják is?!)
droberto2016-12-13 11:39:12 // 88316
Az egyik celeb Kartárs már megírta itt. :)
A rolót szerintem bontóba kérdezd.
A rolót szerintem bontóba kérdezd.
SanyiJTD2016-12-13 11:13:51 // 88315
Erre valaki esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-13 11:05:48 // 88314
jah full szopás
Shadin2016-12-13 11:03:40 // 88313
Úgy néz ki, igen. Hőtükröt neki!!!
Shadin2016-12-13 11:03:15 // 88312
David | Centocinquantanove2016-12-13 10:37:13 // 88311
A hátsó kutyacsontnál a kis kitámasztó gömbfej cserélhető külön? Vagy az is csak komplettbe kapható?
droberto2016-12-13 09:09:05 // 88310
Akkor most a DPF süti meg a hőcserélő köpenyét?
Shadin2016-12-13 08:35:02 // 88309
A lapátkák ~800 giri környékig dolgoznak csak, felette teljesen nyitottak. Alapjáraton van jelentősége.
Shadin2016-12-13 08:28:37 // 88308
Alfaowner-en olvastam Giu-val kapcsolatosan is Viktor85 blogjából kiindulva. Meg millió Insignia is problémás.
BTW az Opel cikkszámon kevesebb mint feléért beszerezhető a cucc :-(
BTW az Opel cikkszámon kevesebb mint feléért beszerezhető a cucc :-(
Shadin2016-12-13 08:21:04 // 88307
Abból visszavettünk, bocsi, mert átfújta a DPF-et.
yani🍀2016-12-13 08:20:38 // 88306
Ebben nem folyik el a hűtővíz :-)
Invisible2016-12-13 08:17:33 // 88305
Ez nagyon ott van :D
A tekert kilométerórán besírtam. :D
A tekert kilométerórán besírtam. :D
mex862016-12-13 07:31:28 // 88303
üdv
én OFF-on most irattam ki a lapátsort EGR-el együtt Mankynál.
bentmaradt, csak nyitott állásban rögzítve.
semmivel nem lett rosszabb, sőt jobban reagál mindenhol, bár eddig sem volt túl lomha sehol.
én OFF-on most irattam ki a lapátsort EGR-el együtt Mankynál.
bentmaradt, csak nyitott állásban rögzítve.
semmivel nem lett rosszabb, sőt jobban reagál mindenhol, bár eddig sem volt túl lomha sehol.
Zolibácsi2016-12-13 07:20:58 // 88302
Nekem lassan fél éve megy a kocsi egr dpf és szivosori lapkák nélkül. És egy manky chip. Ugyan ott kezd el húzni mint előtte. Igazából ami változás lett hogy nem 3-4 hengerezik a kocsi indításnál, hanem minden szépen jár. Jól is megy.
Ha meg teligaz 3-4-5 ben rangat nyomatékon akkor az lendkerék.
Ha meg teligaz 3-4-5 ben rangat nyomatékon akkor az lendkerék.
Piritu - 1.000.0002016-12-13 06:52:44 // 88301
Erről nincs infóm, az a topik ilyen szempontból inaktív. Szerintem még nem futottak annyit a kocsik. Amúgy az a gyanúm, hogy ugyan az a helyzet, mert minden ugyan olyan felépítésű.
rodolfo752016-12-13 00:40:22 // 88300
Szia! Szívósor kitakarítva, lapátok kikötve, eltávolítva ésledugózva. Ilyenkor át kell írni a vezérlést, vagy még mehetek gyárival. Tervezek dpf és egr off-ot is, chippelésg is bár ez a remegés kicsitelbizonytalanít... újszerűlendkerék és jó féltengely nélkül ne is menjek bele?
Van olyan cikk, fórum, ahol nem javallják szívósori dugózást. Én próbaútsorán nem tapasztaltam hogy alacsonyabb fordulaton nem húzna. Sőt , még jobban ment mint lapátsorral és lekormozódva. Alacsony fordulaton ugye az egyik szívócsonkotndm zárja le, nincs levegő "pörgetés", elvileg alacsonyabb forduoaton kisebba nyomaték? Lehet egy új lapársorral még jobban húzn alulról?
Üdv :R75
Van olyan cikk, fórum, ahol nem javallják szívósori dugózást. Én próbaútsorán nem tapasztaltam hogy alacsonyabb fordulaton nem húzna. Sőt , még jobban ment mint lapátsorral és lekormozódva. Alacsony fordulaton ugye az egyik szívócsonkotndm zárja le, nincs levegő "pörgetés", elvileg alacsonyabb forduoaton kisebba nyomaték? Lehet egy új lapársorral még jobban húzn alulról?
Üdv :R75
droberto2016-12-12 21:57:16 // 88299
Igen, ha átlyukad a hőátadó cső, akkor bemehet a víz az egéren keresztül a szívósorba.
yani🍀2016-12-12 21:50:20 // 88298
droberto2016-12-12 21:43:04 // 88297
Az csak a vízgőz meg a széndioxid! :)))
droberto2016-12-12 21:41:10 // 88296
Egyébként meg lehet hogy nem is csak műanyagok használata a fő gond. Lehet, hogy a légtelenítő csavarok csak túl vannak húzva. Az EGR hőcserélő fedelét pedig csak a DPF süti szét. A Giu-ra is jellemzők az EGR hűtő problémák?
droberto2016-12-12 21:31:10 // 88295
A baj az, hogy hiába van hőmérő, az a(z átlag) sofőr látókörén kívül helyezkedik el, és mivel nem a tényleges hőmérsékletet mutatja kb.értelme sincs nézni. (Illetve mire az felmegy 110 fok fölé és kigyullad a középkonzolon a piros "már meleg a víz" ikon addigra pont teljesen mindegy.)
Liquid2016-12-12 21:29:20 // 88294
zuzmógyilkosok! :D
Haddel2016-12-12 21:24:15 // 88293
Enyémen most a Shadin féle állat progi van . Odébb lehet vele állni😃
Csak mikor már lassan regenerálni kéne ,tehát majdnem tele a Dpf ,akkor padlógázon füstöl ,mint állat.
Csak mikor már lassan regenerálni kéne ,tehát majdnem tele a Dpf ,akkor padlógázon füstöl ,mint állat.
droberto2016-12-12 21:23:43 // 88292
Nemcsak az EGR hűtő a gyenge pontja. A Ferinek szombaton az egyik műanyag légtelenítő csavar tört el.
A visszajelző jó néhány perccel a túlmelegedés előtt (néhány cm vízfogyás után) már bejelez.
A visszajelző jó néhány perccel a túlmelegedés előtt (néhány cm vízfogyás után) már bejelez.
Haddel2016-12-12 21:16:13 // 88291
Ez durva,még jó ,hogy meg nem főtt a moci.
Fedelet én is lecseréltettem a kuplungozáskor ,202000-nél,nem tudom előtte volt-e cserélve.
Fedelet én is lecseréltettem a kuplungozáskor ,202000-nél,nem tudom előtte volt-e cserélve.
Piritu - 1.000.0002016-12-12 20:27:19 // 88290
Eltűnt egy része. Szóval: Shadinnál is tovább bírta az átlagosnál, de sose lehet tudni. Főleg nem érdemes ottmaradni valahol a világ végén egy előre tudható alkatrész meghibásodás miatt.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.
A Giuliettában is cserélve lesz 80-nál.