Face2007-04-11 19:41:42 // 586
Szuper! :) ugyis fekete szinterezve lesz kromofágolás és csiszolás után, csak aza lényeg h ne legyen tele horpadással! :)))
Face2007-04-10 23:02:48 // 585
Azoknak simán le kell jönniük, mivel nálad nem kell védeni a fényezést simán a perem alá nyúlsz lapos szélesfejű csavarhúzó hegyével és finoman fel feszegeted a B oszlop végről elindulva, opcionálisan rongy közbeiktatásával.Ha az ajtó felőli vége már feljött egy jó cm-t, betolod a csavarhuzót a hézagon alátámasztasz belül vele mint egy pajszer es szep lassan elkezded feszíteni ;) egyszer csak elenged... :))) Nem odarohadva lesz, ugyanis rozsdamentes acélból v krómos valamiből vannak, csak kellemesen odapunnyadva a sok év alatt... :)))
Ellenben ha a krómos tetőperem ereszeit akarod majd rátenni a másikra, akkor nem szeretnél megválni a műanyagos bal oldali teljes ereszcsatornázatától? :))) feltéve ha nem ótvar szar szétütött állapotú :))) Naaa? :)
Face2007-04-03 11:11:21 // 584
Gyerekek ma megint meggyőződtem róla, hogy mekkora királyság ez a szinterezés, most voltam az elkészült hátsóablak kereteimért :D, szuperek lettek pont kicsit selyemfényű feketék, olyanok mintha most jöttek volna ki a gyárból! :DDDD
Face2007-04-03 09:40:12 // 582
Hmmm, ki lehet az a jóvágású fiatalember aki a Montrealon tükröződik a jobb felső sarokban??? Nem látom teljesen tisztán.. :DDD
Face2007-03-30 10:01:53 // 581
Tudom mire gondolsz, elsőre nem rémlik, de délután megnézem a pinyóban!
Face2007-03-30 09:54:08 // 580
Akkor este hívlak, ok? Addigra tudni fogod ha minden jól megy nem?
Face2007-03-30 09:44:52 // 579
Esztergomba menés ügyileg akadna akkor még 2 hely nálad esetleg kolléga? A többiek basztak visszajelezni nekem, úgyhogy úgy néz ki ketten lennénk....
Ha igen, délután rádcsöröghetek megdumálni a dolgot? :))
Face2007-03-30 09:42:07 // 578
Hülye vagyok h ez a kép nekem tökre teccik? Akármilyen ótvar is a háttérben az a garázsbejáró :))))
Face2007-03-28 19:14:10 // 577
Hát én nem értek hozzá, de azért megmondom a frankót :DDD, sztem ez nem teljes hátfal csere, én tuti megpróbálnám kihuzatni/kalapáltatni. Ahol rozsdál a cucc még ma csizsold meg csiszolópapírral fémtisztára és fújd le utána cinksprayvel.Állagmegóvás végett. Igazából egyből le kellett volna fújni a szabad részeket :(, nem jutott eszembe mondani de nem gondoltam rá h naturan otthagyod kitéve az elemeknek... szerencsére azért ez még csak "flugrost" :))
Face2007-03-28 12:17:30 // 576
Pénzecske... sztem Április vége lesz belőle... :(((
Face2007-03-28 12:16:51 // 575
Huu, hát ez lehet pont kapóra jönne ha van még 2 hely de nem biztos.elmondom mi a szitu! Egy jóbarátommal feltétlenül menni terveztünk, egy off masinával, viszont lehet van még 2 ember.Így ha lennénk 4en akkor jól kijönnénk benyaköltség ügyileg a külön kocsival ugye. De ha csak ketten vagyunk akkor Te is meg mi is jobban kijönnénk ha hozzád társulnánk be és Neked adnánk be a benyába, nem kéne külön mennünk. Mehetne így dolog?
holnapra fixre meg tudom mondani h jönnénk-e veled vagy nem!(mindez feltéve ha van még 2 hely ugye) :))) Oks?
Face2007-03-28 12:09:27 // 574
Hát, igazából megmondom őszintén gondolkodtam rajta h mi kéne nekem belőle azonnal.. és hát nemsok minden.. Lényegében a zsanérok, de most úgy néz ki hogy tt-nek is van valszeg fölösbe/eladóba "külön" és hozza nekem Egomba. Ha ez nem jön össze, akkor természetesen érdekelne a barnában lévő szett ;) megvételre majd; viszont úgy érzem (attól függetlenül h Április közepén valszeg lenne olyan összegem amivel "arányosan" tudnék beszállni az autóba) h nem feltétlenül érné meg Nekem, mert elég sok "kommersz" sprint cuccom van már így is tarcsiban.:) :( Remélem nem haragszotok rám ezügyben, meghát Te is írtad h már ketten is "sokak" vagytok rá...
Face2007-03-28 11:15:19 // 573
Sztem ez a kivágjuk azt amit akarunk es maradványt elvisszük a bontóba azért szívás mert az plussz mégegy fuvarköltség! "Gazsiék" meg örömmel elviszik a maradékot ingyé... ;)
Legegyszerübb vmi bontóstól szerválni papírt okosba aztán viszlát, sajnos ez a magyar valóság! :( Van itt a fórumon a bb18 nevű tag, Ő írt egyszer régebben ilyesmiről, de nem esküszöm meg rá, h miként lehet ezt megoldani, meg ha jól rémlik neki jó ismerősei a Paulovics bontósok... lehet tőle kéne megkérdezni hátha tudna ajánlani valamit...
Face2007-03-26 13:43:29 // 572
Aha a műanyaglökösbe pont tökéletesen passzol a műanyagok helyére, a barna Sprintes ürgétől hoztuk el multkor... csak azt hittem elvesztettem :))))) de nem! :D
Face2007-03-26 13:35:45 // 571
Face2007-03-26 08:34:31 // 570
Jaja megküldtem köszörűkővel is :))), amúgy a sárvédő totálkukás nincs értelme foltozni... csak annyit akarok h 1-max 1,5 évig úgyahogy kinézzen, meghogy "gyakoroljam" a gittelést+javítófestést :))))) Utána úgyis lakatolni kell a komplett A oszlop tövét, meg az egész mindenséget a majdani leendő új sárvédő alatt...
Face2007-03-25 21:13:46 // 569
Mai nap másik fejleménye, nekiálltam elöl az A oszlop tövében és környékén lévő rozsda buborékok szépészeti átmeneti kijavításának, ha már belejöttem a fújogatásba :)))
Drótkorongozás után fura látvány fogadott :S az egész autó elején kb 3-4 mm vastag gitt réteg van... de amit nem értek, hogy nem a mostani festékréteg alatt hanem a "gyári" piros festékréteg alatt közvetlenül a fém felett...
Hát ez meg hogy?
Csak arra tudok gondolni hogy anno Svájcban már ügyködtek valamit az autón és akkor gyári színre lett visszafényezve nem úgy mint nálunk..
És végezetül pár kép a fújt foltokról, elég jó lett, nem lehet megállapítani h hol lett fújva :)))
Drótkorongozás után fura látvány fogadott :S az egész autó elején kb 3-4 mm vastag gitt réteg van... de amit nem értek, hogy nem a mostani festékréteg alatt hanem a "gyári" piros festékréteg alatt közvetlenül a fém felett...
Hát ez meg hogy?
Csak arra tudok gondolni hogy anno Svájcban már ügyködtek valamit az autón és akkor gyári színre lett visszafényezve nem úgy mint nálunk..
És végezetül pár kép a fújt foltokról, elég jó lett, nem lehet megállapítani h hol lett fújva :)))
Face2007-03-25 21:01:58 // 568
Tényleg nem lehetett :(( pedig még találtam is egy régi nagy kulcsot aminek a nyelve pont jól belement a profilba, de még így se tudtam kikalapálni... :(((
Ez azt jelenti, hogy keresek bal oldali ereszcsatorna mindkét darabot elfogadható állapotban, ami nem totálisan összevisszahorpadt, ezekkel egyszerűen nem lehet mit csinálni.. :(
tt, tudom hogy már túlsokat kérek... :)), de Neked van a legtöbb donor Sprinted, nem akadna eladóba a zsanérok mellé?
Köszi!
Face2007-03-25 14:42:19 // 567
Face2007-03-25 14:38:04 // 566
Ezt tudom :). Az a cucc a svájci/svéd/ausztrál emissziós rendszer része, egy elektromos jelet csinál a sebesség mechanikus jeléből.. a kábel belőle belemegy az akksi mögött lévő VDO vérlődobozkába, ugyanúgy ahogy a két relé kábelezése is ami a dobozka mellett van.A relékről mennek kábelek a gázrudaztra,meg az azon lévő elektromagnesre.Hari kolléga egyszer beírta a működését.
Valami megemelt alapjáratos téma. anno ezzela cuccal logisztikáztam egy csomót, ez van azokon a sprinteken ahol két érzékelős a Marelli elosztó fedél.Ki lehet iktatni az egészet egyben úgy ahogy van, ha ugy kötöd be az elosztót mintha sima lenne, kihagyva a reléket+ a vezérlődobozt+ a többi sallangot akkor ugyanúgy jó lesz, csak be kell állítani a gyújtást
Ha jól emlékszem a képekre az ezüst Sprinteden van ilyen cucc.
Face2007-03-25 09:55:46 // 565
A felrakás nem gond, anno valaki már beírta h mi a módja :) maga a léc felülete van tele apró horpadásokkal mintha valaki végigverte volna tök összevissza egy kis kalapácssal... és nem tudom mégcsak kvázi simára se kikalapálni olyan hülye az egésznek a profilja... :( ilyen rondán meg nem feltétlenül szeretném leszintereztetni a másik oldaliakkal együtt... da ma mégegyszer nekiugrom hátha...
Egomban szupi, én is titokban erre gondoltam ... :))))) Köszi! :)
Face2007-03-24 10:41:20 // 564
Srácok, ilyen nincs egyszerűen... képtelen vagyok kikalapálni a temérdek apró horpadást a bal oldalra kerülendő ereszcsatorna darabokból.. :(
Egyszerűen nincs semmi amit be lehetne rakni a profilba hogy ellentámasszon a kalapácsnak...
Valaki valami ötlet, tapasztalat ezügyben?
Mondjuk azt se értem hogy az előző tulajnál vagy anno a svájcinál hogy lett ez ilyen amikor a jobbos darabok kvázi hibátlanok ....
Face2007-03-21 21:57:37 // 563
Face2007-03-21 16:16:11 // 562
Jut eszembe, mit tudtok utolsó szériás 87 utáni uccso-uccso Sprintekbe szerelt gyári belső műanyag dobbetétekről? Látott már valaki ilyeneket? Én nem is tudtam h léteztek... most ugy néz ki lehethogy lenne egy pár belőle németországban nekem.. :DD... csak szertnék megbizonyosodni h tényleg létezett ilyen Sprinthez... :D
Pont ez a mikrofilm hiányzik ugyanis amiből kiderülne... ed87 karosszéria... :)))))
Face2007-03-21 16:10:19 // 561
Ki lehet azt ügyeskedni az óra kiszedése nélkül is ha jól emlékszem.. bár nem biztos :D.
Amúgy lenézek majd Esztergomba, mondjuk sajnos nem a Sprinttel... :( dehát ez van...
Viszont most én is festegetési projektekben vagyok :D, bugyborékokat és kis lepattogzódásokat javítottam ki a hátsó ablak körül.. és azt kell hogy mondjam elég jó lett! Nem volt hiába a sok év makettezés és festékszórogatás :D....
Én nem lakkozom az egész felületet, hanem csak szimplán összepolírozom... meglássuk milyen lesz... ködölőhigítozva is lett meg minden ahogy azt kell :D
Face2007-03-20 15:35:48 // 560
A kormánykapcsolónál nekem ugyanez volt egy az egyben a gond! Nagyobbb beavatkozás a kapcsoló belsőszerveibe, de én megtudtam csinálni.Kétkomponensű műgyanta ragasztóból kell újra építeni a kis bütyköt ami nálad is le van olvadva és odanyomja a fényszoró kontaktlapkáját a megfelelő helyre :))))
Ereszcsatornát hol vettél?
Face2007-03-20 13:25:02 // 559
Neked valo felniket rakott tt az adok veszekbe ;) :D
Face2007-03-20 11:20:42 // 558
Ott már valami mechanikai baj van a rudazattal az tutti, lehet alapból szarul/ szar szögben van felszerelve a két kar.A motor csak egy sima kör-körös mozgást csinál.
Face2007-03-20 11:16:49 // 557
Szala-é nem külsőfékes ? :))))
Face2007-03-20 11:14:29 // 556
Háááttt... :)))) , igen arra mondjuk nem gondoltam h valszeg csak egyben lehet kiszedni rudazatostul, vagyis úgy érdemes :))))), nézd a pozitív oldalát, megvan a hétvégi szórakozás, vagy hétközepi :))))
Face2007-03-20 09:23:46 // 555
Az a végállás kacsolás lesz.Maga a pöcök a motoron ami meghajtja a rudazatot egy ilyen kör alakú burkolatból jön ki ezt felpattintva (simaügy) alatta van egy kontakt tárcsa ami biztosítja h a motor áramot kapjon addig míg pihenőpozícióba nem kerül (ez a cucc teljesen független a vezérlőtől meg a kormánykapcsolótól).Nem árt lezsírtalanítani a fémtárcsát, meg a csúszólapokat amik ráviszik az áramot.(meg a sarukat se árt megnézni az egésznek a csatiján, kontkatspray stb.. :)))
Építsd ki a motort és nézd meg ;) nem nagy ügy :))))))
Face2007-03-18 10:24:55 // 554
2000 EUR-ért egy tipp-topp hiánytalan PLUS? :))))
ALFA ROMEO "ALFASUD SPRINT PLUS 1.5" anno 1981,1° SERIE
Face2007-03-17 10:11:44 // 553
Aha, és mi a különbség a két radiátor között? Olyan nagyon nagy eltérések nem lehetnek méretügyileg... nem lehet beépíteni távtartókkal vagy valami? Megnéztem a valeo webkatalógust, elvileg hozza bár nem egyértelmű...
Face2007-03-17 08:57:59 // 552
Elvileg teljesen csereszabatos,de a mikrofilmeket elnézve valszeg a "kezelőszervet" is cserélni kéne... Mi a gond a tiéddel? Én nem cserélném az újjabbra... :))) amúgy van két új fűtésboxom is, csak az a bibi velük, hogy mindkettőből ki van építve a ventillátor és szét van szedve, az egyiknek széttört a kerete, a másik meg felújítás után az enyémbe fog belemenni... szóval sajnos ezúttal nem tudok segíteni :( ;))) de biztos akad még itt valakinél :)))
Face2007-03-11 21:38:39 // 551
Durvás! Csinálj majd több közös képet a kettőről, egymás mellett meg ilyenek, tök fura h menniyre más a karaktere a két autónak! :)))
Meg az is hogy mennyivel jobban terpeszt elöl a fekete(bár ez lehet csak a képen ilyen..) :))))
Face2007-02-26 09:36:26 // 550
Elvileg valahol meg... :))) de Cerfix projoint-T alu profil ha jól emlékszem, a Mapei forgalmazza Budaörsön.
Face2007-02-26 09:21:09 // 549
Face2007-02-23 10:16:31 // 548
Nekem akko jobb hijján marad a májuska.
Face2007-02-22 14:31:04 // 547
Ugyanmár, apróság, lesz mivel kiérdemelnie! :DDDDD
Face2007-02-22 14:26:18 // 546
Ezt majd említsd fel a Dröszinek! ;) Elég profin fotózik komoly felszereléssel, mondjuk műterme nincs :DDDD
Face2007-02-22 14:12:46 // 545
Én is 5-ik művésznek értelmeztem elsőre... :S :DDD
A naptár témához meg sztem jogosak a megfogalmazott "fetttartásaid"... bár én se tudom hogyan lehetne tuti jól megcsinálni sajnos... de valszeg nagyon különböző jellegű-stílusú-minőségű képek készülnek ha mindenki maga csinálja a fotót... lásd többi naptár képei... :S
szóval nemtom...
Face2007-02-19 19:54:48 // 544
Ha már a szintert kell lehomokfujni az már sosem lesz olyan jó... :( sztem.
Face2007-02-18 12:25:04 // 543
Arra az ősöreg egy merő rozsdára gondolsz? :D
Face2007-02-18 12:17:46 // 542
Láttam tesód beregisztrált egy "kicsit megpilledt" csodamasinával :))), egy oanom egyszer nekem is lesz! Honnan szerezte/tétek és mi pénzért ha nem titok? :)
Face2007-02-18 12:12:33 // 541
Na, én is itt vagyok :))), viszont, képzeljétek! Tegnap délután meghirdettem a Sprint mikorfilmes oldalamat az ausztrál nemzetközi alfás fórumon... ma reggelre már ott figyelt 10 Euro "támogatás" a paypal számlámon!!
Face2007-02-16 17:26:38 // 540
Face2007-02-15 21:14:14 // 539
Szuper, szívesen! Szivügyemnek tekintem a sárga krómos Sprinteket! :)
Face2007-02-15 21:09:21 // 538
Sikerült kisakkozni/beszerezni a megfelelő sárga színt? Nagyon várom már a képeket a frissen fújt sárga kasztniról! :))
Face2007-02-15 13:53:36 // 537
Naja, végül is lehet h benne vagyok.De csak ha igényesen és profin kivitelezzük, amúgy meg sztem úgy kéne majd h az adott hónap "időjárási viszonyaihoz"/ hangulatához passzoló minőségi nagy képek.. no szöveg mellé, régebben lehetett kapni ilyen autós naptárakat.Nekem az az igazi bajom h amik itt készültek, és ezzel nem akarok senkit megbántani, de elég igénytelenül gagyik...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.