Fórum >> Típusok >> Sprint

Face2006-11-07 10:00:39 // 336
Nem hiába raknak a normális elektromos rendszerű autókban oda 2,5-es kábelt :)))))
Face2006-11-07 09:58:46 // 335
Csak az megy fejből h mit változtattam az origin, fejből nem biztos h fel tudnám rajzolni az egészet, azért annyira nem egyszerű, főleg pl. az abalaktörlő vezérlés... Nyákról: lehet, bár én a nagyfogyasztókat foglalatos relézném, meg a kérdés h a nyák hogy bírja a vibrációt/hőváltozást, be tudod-e rakni rendesen szigetelt dobozolásba ilyesmi... :)))
Face2006-11-07 09:50:04 // 334
A rajz már félig megvolt valahol, de múltkor nem találtam úgyhogy ujra fogom csinálni, aztán megkapjátok :)
Face2006-11-06 22:06:17 // 333
Ha egyforma a méret akor még az is lehet h fel lehetne applikálni a carello refi burát a lada lámpára... nem? Vagy más típus refi buráját ami lapos, pl e30 bmw, ez is megeshet :)))
Face2006-11-06 22:01:07 // 332
Ha sikerül szerezni gyári új tompitottat ezt akkor fogom valszeg, de ez majd alakul, most úgyis téli szundi jön :)))
Face2006-11-06 21:54:37 // 331
Hmm, ezt megnézem akkor, lehet érdemes lenne csak a belső párat lecserélni ilyenre... és akkor meglenne a 4 tompitott, maradna a szélső helyzetjelző is gyáriba és lenne refi is... hmmmmmm,ez a felállás valszeg megoldaná a gyári tompitott gyenge fényerejét is :DDDD
Face2006-11-06 21:47:58 // 330
Az agyon relézés alap felállásnál is ajánlott, az nonszensz ahogy gyárilag van a kormánykapcsolón keresztül... :)), nekem a gyári felállás is leolvasztotta... És ha 4 helyzetjelző/tompítottad volt akkor hol voltak a refik? Tény hogy az a legzsírabb kivülről amikor minden lámpa világít :DDD
Face2006-11-06 21:35:14 // 329
Jut eszembe ma megnéztem a E30 bosch lámpát, nem tartom valószínűnek hogy beépíthető, bár nagyon hasonló de aza baj hogy a rögzítő fülecskéi sokkal jobban kiállnak a lámpa körvonalából mint a gyári lámpánál... lehet vmi okos fúrás faragással berakható de így alapból be se lehet tólni előről a mélyedésbe, meghát a foglaltban lévő hátsó nyílást ígyis úgyis fel kell tágítani mert az egész lámpa sokkal hosszabb és testesebb.Holnap este már valszeg tudok képeket nyomni róla hogy szemléltessem a problémát!
Face2006-11-06 21:03:29 // 328
Azt tudom elkepzelni, hogy esteleg ez egy hosszabb indointervallumban tortent es azert alapozozta le hogy addigse korrodaljon a megtisztitott felulet amig nekiallnak laktolni... Amugy ha en nekiallnek ilyen szinten megcsinalni a masinat, amit egyszer majd meg kell... :)), akkor én tutira homokfuvatnam az egesz kasztnit, aztan teljes fem lakatolas, semmi gitt, es ha ez megvan; allitolag letezik egy galvanolo hely valahol budapest kornyeken ahol van orias galvankad.... :)))), tuti megprobalnam legalvanoltatni (bar biztos ez igy irtozatosan draga moka lenne/lesz ...)aztan a tobbi mar az ismert melodiak...
Face2006-11-06 19:44:45 // 327
Azért elég "kellemes" patkázás nyomok vannak ezeken... :((, nem körülményesebb/lehet egyáltalán javítani ezeket ha magnéziumból vannak? Igazából lövésem sincs milyen technikával javítják a felniket.. :))))
Face2006-11-06 15:01:44 // 326
Inkább az a kérdés, hogy fel lehet-e vajon szedni a műbör-szövet réteget a szar lemezről és átrakni egy másikra sérülés nélkül... nem merem kipróbálni az az igazság.. :(
Face2006-11-06 14:49:56 // 325
Eddig nem is meséltem, de képzeljétek nálam a tetőkárpitot átfújta az előző tulaj fekete festékkel!! ez pedig több helyen kezd lekopni elővirítva szép vajszínű foltokat.... :(.amúgy a fekete tetőkárpit nagyon jól mutatna benne. Télen a napellenzőket fogom hugommal megcsináltatni fekete bőrre(bőripari suliban tanul), azon is kopik le a festék.... Viszont nagy szívfájdalmam a jobb ajtókárpit, hibátlan szép lenne(hangszoró lyukat leszámítva) ha nem lenne hullámosra vetemedve alul benedvesedéstől... hiányzott egy oldalsó műanyag lökhárító rögzítő bolha és ott bejutott esőben a felverődő víz, első szétszedésnél derült ki h hiányzik a nedvességfogó fólia az ajtókból....
Face2006-11-06 14:25:31 // 324
Ezt felesleges megvenni, ez a felső börből megcsinálva sokkal jobb, az alsó harmónikás a lényeg amit kidörzsöl a rudazat pereme.Tegnap sikerült vennem egyet ,summa szállítással ez is hasonló árkategória :(, de ki kellett használni a lehetőséget....

Face2006-11-06 13:16:09 // 323
Mostanra kiderült hogy ez a tábla hiányos. A sárga szín tutira gyári, és volt sudhoz is meg sprinthez is.A tied pedig sztem egyedi megrendelés lehetett anno, nagyon szerencsés vagy :))))
Face2006-11-06 13:13:55 // 322
Uraim, ne legyetek izlésficamosok!!! :)))
Az a zöld szín sztem nem gyári és csúúúnya, egy gyári metál-világoszöldes ezüst szín vot ez:

Na ez jó! :)))
A sárga meg csak krómlökössel jó... :)))vagy ha már mindenképpen műanyag akkor legalább a csík legyen piros...

Sztem fehérbe is nagyon szép, krómlökössel olyan elegánsan sportos :))))
Face2006-11-06 11:19:49 // 321
Nem értem, ez vmi utángyártott/legyártatott szélvédő? Nem egy bontottat rakattál be vmi 3. szériásból?
Face2006-11-06 11:14:14 // 320
De hogy a pikulába tud az vékonyabb lenni? Nem egyféle fajta létezett?
Face2006-11-06 11:13:01 // 319
Ajaj csak reménykedj h minőségi anyag volt, és nem a szokásos ecetsavas szilo, mert az a galvánolatlan kasztninkat szép lasan de biztosan megeszi(én ezt olvastam itt valaha a topik induláskor legalábbis...) Amúgy nemtom mit lehetne csinálni, nem sérült maga a tömítő gumi a ki-be rakásnál?
Face2006-11-05 17:31:53 // 318
Nem olyan vész szétszedni amúgy.A gomb belső mechanikát nemtom milyen azt, nem kellett javítanom, ellenben minden egyéb belső részét igen :D.Egy megnézést nem árt.Kiszeded az egész modult a kocsiból, a cucc 2 felét 4db szegecs tartja össze, ezeket óvatosan szét kel csinálni valahogy(egyik vég szétfúrása nagyon finoman pl.), később 4 apró csavarral lehet helyettesíteni.Ha már nem tartja egybe semmi akkor lehet felnyitni, ha jól emlékeszem teljesen szétválasztani nem is lehet, csak félrehajtani az egyik felet, aztán meg lehet nézni mizu van belül, bár az is lehet hogy a gombot kinyomott állapotban ilyen full szétszedés nélkül is ki lehet pattintani a külső vég felől és belenézni, mert azt tutti abból az irányból tették be.
Face2006-11-05 16:58:30 // 317
És tuti a kapcsoló a szar?Mennyire vagy otthon elektromos dolgokban, voltmérő, forrasztgatás meg ilyesmi? Csináltál egyáltalán bármilyen hibakeresést azon kívül h nemmüxik, cseréljük ki? :D Ennek függvényében tudom mondani h mit érdemes csinálni :DDDD
Face2006-11-05 16:41:20 // 316
Csak egyben cserélhető a 2 oldali, egy integráns modul az egész.Viszont ha ügyes vagy szét lehet szedni és javítani a hiba milyenségének függvényében... Mi a baja azon kívül hogy ki van kopva az index rész fel le mozgása? :))))
Face2006-11-04 14:15:12 // 315
Itt ugye olyan izzókról beszélünk amik elvileg 90-100W fényerőt adnak 55w-os létükre? Ezeket múltkor 127_sud is ajánlotta nekem, kérdeztem róla a bmw-s haveromat is aki villanyász amúgy, és Ő azt mesélte hogy több ismerősének elolvasztották a Hella lámpák foncsorát E30-as BMW-kben, úgyhogy elbizonytalanodtam velük kapcsolatban... :s
Face2006-11-04 14:09:25 // 314
Azé, ne aggódjál ezek a foncsorok még istenes állapotúak, bár lehet csalóka a fénykép.. de nekem pl. (mondjuk burán at nézve)csúnyábbak, még rozsdálnak is pár helyen picit a kocsin levők... :(
Face2006-11-04 14:01:33 // 313
Oszt majd jól csodálkozol mikor elolvadnak a szép új foncsoraid a bika izzóktól... :))) Amúgy hol foncsoroztatsz? és főleg menniyre volt nehéz leszedni a üvegbúrát a foncsorról?
Face2006-11-03 11:52:16 // 312
Nah erre akkor majd visszatérünk télen ha letettem a garázsba a Sprintet, ki lehet szedni simán, thx! :))
Face2006-11-03 11:42:19 // 311
Mondjuk ez nekem is fura volt, mindkét középkonzolból hiányzott ami a bontott cuccok között volt, aztán az is lehet hogy kidobtuk mikor hoztuk a cuccokat az előző tulajtól mert víz alatt volt, bár ezt kétlem...
Face2006-11-03 11:32:21 // 310
Jut eszembe, szerintetek hova merjem vinni javíttatni a digitális Jaeger órát a műszerfalból, már múltkor észrevettem hogy kb 1 hét alatt elkezd késni jó 5-10 percet... :((( Ehhez már házilag nem merek hozzányúlni, annak ellenére hogy az ablaktörlő intervallum kapcsolót pl. simán javítottuk pár kondi cseréjével... Műszerjavítóhoz vagy sima órás szakihoz vigyem..esetleg Jaeger karóra szakszervíz(bár az tutti iszonyatdrága és kételm hogy érdemben hozzá tudnának szólni)....?
Face2006-11-03 11:17:39 // 309
Nem biztos, az enyémen sem volt, sztem évjárat függő, sztem felesleges, meg olyan kipuffot szerezni amin épek a szelepek... sztem lehetetlen :))) De megnézhetem a mikrofilmeken hogy mit ír a cuccra :))
Face2006-11-03 11:13:31 // 308
Svájci-svéd specialitás, kipuff gáz visszavezetés volt valaha, része a káros anyag csökibácsájtás csökkentő rendszernek... ~10 után általában berohadnak a szelepek a kipuff csöveken... Ha jól tudom... :))
Face2006-11-03 11:06:12 // 307
Unalmas téli estékre pont jó szórakozás, amúgy ezekből is van 4-5 féle sztem, nekem 3 légszűrő házam van, van amin alig van felirat, van amin csomó, gondolom évjárat függő :))) A csomó feliraztos néz ki a legjobban, bár nem az a van a kocsiban, a kocsiban lévőre rá van integrálva az a fém leszorító háló+keret, praktikusabb mint a másik kettő, azoknál külön van
Face2006-11-03 11:01:18 // 306
Ha jól emlékszem 35-40 rugó körül per oldal!!!! Nem olcsó.. ezért nem vettem :(( de ~ 4 rugó/db ért kapsz új dugattyúkat hozzá, na azokat vettem...
Face2006-11-03 10:58:11 // 305
Ezt egy makettező szájából meg se hallottuk... :))) , meg h rácsöppent a fékfolyadék és csúnya lett... :))) mondjuk nem csukló munka de szerintem, ezt egy sima papírra kinyomtatott, vagy felszerkesztett, majd szikével kivágott sablonnal fel lehet rá fújni :) A csak a sablon megszerksztése lehet a nehezebb része, de szerintem megoldható :)) Nekem is aktuális lenne amúgy :))))
Face2006-11-03 10:52:12 // 304
Érdekes ez a fék téma amúgy, pl. Ferke fékjein is csak a kézifék mechanika volt berohadva, hidraulikusan tutira működtek, mondjuk lehet felemásan.. meg tegnap szétszedtem azt a belsőfék felet ami be volt rohadva az enyémben, na olyat még nem pipáltam(6 pár nyereg szétszedésének tapsztalatával a hátam mögött) : szintén hibátlan hidarulikus rész,de sziklaszilárdan berohadt kis kézifék mechanika karocska...és ami mégfurább, a nyergek szerintem 2-3 éven belül voltak felujítva, ugyanis elég jó állapotú Seinsa gumi cumókat szedtem ki belőle... Lényeg a lényeg hogy, temérdek belsőfék alkatrészem van, ha bárkinek bármi gondja akad ilyen téren jelentkezzen bátran, a nem kézifékes nyereg felekből akad 5-6 hibátlan darab is, bal oldali komplett nyerget is sztem össze tudok rakni 2-3 darabot, jobb kézifékes viszont nincs.Amúgy pont azt beszéltük multkor 127_sud-al hogy ezeket a rozsdás/rohadt kézifékes mechanikájú nyeregeket is simán lehet javítani bronz/réz perselyezésssel... csak egy olyan gépműhelyt se tud egyikünk se akikre ezt rá lehetne bízni... :( Van ez a sbs nevű dán cég, ahonnan lehet felújított nyerget szerválni a UNIXnál, na ők pont így csináljak, ha rohadás van a nyeregben. Szóval azért szinte az összes nyerget megtartottam, hátha lesznek még ínséges idők, és talál vki ilyen precíz gépműhelyt :))))
Face2006-11-02 20:11:22 // 303
Na igen, ezek már fékeknek néznek ki!! :DDDD
Face2006-11-02 16:15:30 // 302
Erre varrjatok gombot, most találtam mikor egy dán alfás fórumot nézegettem :))) Érdekes...
Face2006-11-02 13:19:29 // 301
Megvan a hirdetés!
link
Itt campagnolo néven fut, érdemes felhívni, hátha megvan még... :)))
oldal alja felé bal oldalon:

Mondjuk 50 rugó, nem jól emlékeztem...
Face2006-11-02 13:14:02 // 300
Sztem ilyen volt Mviking Sprintjén is, nagyon jól nézett ki vele! Oldalán vannak képek. :)))
Face2006-11-02 13:06:28 // 299
Tavaly vagy idén év elején volt hirdetve valahol csomó ideig, asszem 40 rugóért egy szett.Majd töröm kicsit az agyam, hátha eszembe jut hol láttam.. :))
Face2006-11-02 12:39:40 // 298
Milyen felnit akarsz majd rá mesterem? 14"-es cromadorat? Asszem az volt a gyári könnyűfém a krómlökösösökhöz:

Meg volt egy kicsit másfajta is, asszem az campanatura néven futott:

Aztán az is lehet h ez a kettő egy és ugyanaz.. :))))
Azt tudom h a tojástartós speedline az a műanyaglökösösökhöz volt.
Face2006-10-31 15:03:59 // 297
Elküldtem Whiteskullnak e-mail-ben a Sprint újrakábelezéshez szükséges cuccok listáját/beszerzhetőségüket. Ha érdekel még valakit jelezze és annak is elküldöm! :))
Face2006-10-30 15:00:51 // 296
Hát igen Giugaro bácsi mindig is nagyon jól tudta húzni a ceruzát, méltó alkotása a Sprint!
Face2006-10-30 14:45:06 // 295
Ha tényleg nem Ő a nagy átalakító akkor igazad van, aláírom! ;)
Face2006-10-30 14:31:32 // 294
Egyetértek veled... csak én nem vagyok ilyen udvarias.. :)))) sztem ez az átalakítás teljesen elvette az autó időtlen formáját és karakterét... :( nekem egyáltalán nem tetszik!Aki ilyenre vetemedik az erősen gondolkodjon el hogy minek vett Sprintet... Kövezettek meg, de ezt gondolom!! ;))
Face2006-10-27 10:13:50 // 293
Jövő héten mindenre lesz időm! Megcsinálom a fullos kapcsolási rajzot is végre, amit anno igérgettem :)) Összeírok neked mindent! ;)
Face2006-10-27 10:10:44 // 292
Ne feledd odacsavarozni a kasztnihoz a köteg testkábelt ott a fékszervó környékén mielőtt először gyújtást adsz! Nehogy vmi kábeltűz legyen a történet vége :)) Jövő héten ősziszünetem van, kitudok menni valamikor megnézni a kpzár történetet, meg kipróbálni a káblicskukat h minden muxik-e, ha ok! :)
Face2006-10-26 22:29:12 // 291
Na ma megnéztem ezt az olajnyomásmérő témát délután.. természetesen nem volt jól a helyére nyomva a csatija a jeladón... egyfelől.Viszont érdekes dolgot figyeltem meg: -Hideg motornál alapjáraton 20-25 körül mutat a műszer... ekkora ha felpörgetem a motort megy szépen felfelé. -Ha bemelegszik a motor alapjáraton a nyomás visszaesik 20 alá.. ez mitől lehet? Ugyanúgy megy felfelé ha pörgetem melegen is. Megváltozik a jeladó ellenálása vagy valamilye belül a hő hatására? Vagy a meleg hatasára gondolom azért hígul a motorolaj és ettől esik le a nyomás? Hogy van ez? Tudom hogy volt itt ez már téma, de nem emlékszem hogy lett volna végső konklúzió.., jók ezek az értékek vagy szarok?
Face2006-10-25 21:30:20 // 290
Gyerekek nem vagyok boldog... ma közelebbről megvizsgáltam a két ominózus benyomódást a szép új hűtőradiátoron... az egyik az iszonyatos, csoda hogy nem sérült alatta a cső(még az is lehet hogy sérült...)...itt szó szerint kiforgácsolódtak a lamellákból darabok...:((( ahol tudtam, ma 2 óra görnyedés árán makettező csipesszel, illetve egy bicska hegyével visszaegyengettem és már jóval szebb..De ennek a résznek a közepén ott tátong egy ocsmány kb 1cm-es rojtos szélű bemélyedés a lamellákon... :(((( majd nyomok egy képet... Mi a f@szért ilyen figyelmetlen-felelőtlen egy szerelő????Amikor egy ekkora kazal pénzt hagy nála az ember??? Pedig amúgy a munkájával tök elégedett vagyok... De ez... :((( leszarnám ha nem egy zsír új gyári radiátor lenne...
Face2006-10-25 11:44:35 // 289
Pedrito, tegnap lemaradt egy igenfontos dolog a listáról.. sebbességmérő spirál gumitömítés a téglalap alakú nyíláshoz ami az akksi mellett van ahol lemegy a cucc a váltóhoz át a kasztnin.. ezt valszeg nem lehet lehúzni, csak végigvágni és úgy leszedni, de ez mindegy is.. scak az a lényeg h eltartsa a spirált a fémélektől.. ha ezt is meg tudnád nézni/elhozni azt nagyon megköszönném! :)) bocs hogy így utólag...
Face2006-10-24 13:31:15 // 288
Elküldtem e-mail-ben a listát, köszi!
Face2006-10-24 11:47:57 // 287
Okés, mindjárt összeírom a listát, előre is kösziii!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.