Piritu - 1.000.000 - főkép
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-10-30

Betettem a rádiót, visszatettem a JBL-ládát.. Királyság.
Egy gondom, van. A kormánygombok nem vezérlik, pedig elvileg kéne. Utána kell néznem. lehet, hogy állítani kell valamit az illesztőn.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2011-10-30

Hihetetlen, de igaz! Október végén szép idő van!

A gondolatot tett követte. Tetőt kinyit és a szokásos "kis kör" került megtételre. (kb 35 km ) Természetesen nem kicsit néztek az emberek, mi viszont gyönyörködtünk a tájban. Millió színét mutatta az ősz. A képeket a Sárváron lőttük, a vár körül.

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-10-28

Nekivágok újra a zene projektnek.
Hosszas vajúdás és keresgélés után ma új rádió került a birtokomba - hogy merjünk különbözni - egy Blau Toronto 410 BT.
Semmi extra, semmi hanghókuszpókusz, semmi csicsa, semmi milliószínes kijelző, semmi képlejátszás, semmi motoros előlap, semmi videokimenet.
Csak lejátszik mindent: USB, SD, CD. Csak kihangosítós mint a Blu&Me, de remélem annál jobban beválik. Csak cefetül illik a maga fekete színével a fekete középkonzolba. Csak szebb tere van a réginél. Csak sokkal részletezőbb a hangja, olyan részleteket találtam a zenében, ami eddig nem tűnt fel...
Szóval semmi különös, csak nagyon fejegység. Pont olyan, mint szerintem lennie kell.
Az ünnepek alatt beépítem véglegesen.

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-10-19

Ma felkerültek a téli cipők a Párducra. Mivel "csak" a gyári felnim van, így a gumi lett cserélve rajta.

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-10-17

Mióta megvan a Párduc, ma másodszor lopták le a keréksapkákat a gyár előtti parkolóban. Csak tudnám, hogy mire használják az Alfás sapikat? Alfa nem nagyon van errefelé...

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2011-10-15

A téli szerelési munkálatok megkönnyítéséhez ma kölcsön kaptam Liquid Cartárstól két rámpát. Most már nem lesz gond alámenni a Póknak.

Az elhozatal nem kicsit volt izgalmas, a 159 csomagtartójában tették meg Győrtől az utat. Mivel kicsit hosszabbak a csomagtartónál, ezért hátrafelé kilógtak. Páran megcsodálták a Párduc/rámpa kombót.

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2011-10-10

Szóval, 5 napi bp-i kocsikázás után csak megerősíteni tudom: a 159 nem erre való.
1 - A lámpánál lájtosan indulva otthagy mindenki, persze ilyenkor 9-en belüli városi átlag jön ki.
2 - Felépült turbónyomással indulva meg otthagyom a sort 10 méteren belül, természetesen 15+ literes átlaggal.
3 - A kettő között - hála az euro5-nek - nincs átmenet.
4 - Hála a hatalmas turbólyuknak (3-5 mp is lehet!!) egy csomó manővernek "neki kell készülni".
5 - Hazafelé kiérve a városból újra elemében volt, km falásra termett. Kényelemben, nyugalomban és elmaradó OFF-ok között.

Bakker, nem gondolhatták komolyan az Alfa mérnökei, hogy hirtelen lepadlózva a gázt (tipikus duplakuplung közé tett gázfröccs esete) az alapjárati fordulatszám változatlan marad, a kocsi le sem reagálja :-(

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2011-10-09

Az Ön által feladott 5066438 számú hirdetését nem hosszabbította meg, ezért a mai napon töröltük rendszerünkből.


Üdvözlettel:

Használtautó.hu

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2011-09-25

A szép késő őszi időjárást kihasználva ma újra a Balaton felé vitt az utunk. Badacsony, kikötő. Kellemes séta mólón, vitorlások, egy a régi nyarakat idéző lángos és lobogó hajú kocsikázás.

Szép nap volt :-)

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2011-09-24

Kihasználva a jó időt, elmentünk az ausztriai Güssingbe. Előtte egy gyors mosatás, hogy ragyogjon a Pók. Jó volt látni, hogy mennyien megfordulnak egy 14 éves kocsi után.

Szóval Güssing. Nagyon szép kisváros, dombtetőn lévő várral. Kilátás csodás, kiállítás érdekes, vár amennyire kell helyrehozva. A véletlen szerűen kiválasztott étteremben a kaja kiváló.

Jó nap volt, kb. 180 km-t kocsikáztunk. Remélem még sok lehetőségünk lesz a lobogó hajú autókázásra.