Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Már régóta ki-kihagyott a visszakapcsoló fül a kormányon, de az utóbbi időben inkább semmit se csinált. Mivel a hónap végén lejár a garancia, ma elmentem megreklamálni.
A diagnózis: kapcsolócsere kell.
Még jó hogy garanciális, a megrendelt alkatrész 80e Ft.
2017.11.14. 08:00-ban egyeztünk meg, akkor kell jönni a cserére.
A régi téli gumikban 31.770 km volt. Ránézésre nem kívántam velük többet menni, így ma új Nokian WR-ek kerültek a helyükre.
A nyáriak 31.905 km-nél tartanak, a német autópálya erősen megviselte őket. Hogy visszakerülnek-e, az majd tavasszal eldől.
94.070 km



- tankolások száma: 114
- km óra állás: 93.917 km
- össz. menetidő: 1.281,90 óra (53,41 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.583,16 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,88 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,13 Ft/km
- átlagos napi futás: 134,36 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,64 %




Ma a viszonylag üres úton, minden sebességhatárt szigorúan betartva 70 km/órás átlagnál 4,3 liter/100 km átlagfogyasztás jött ki bő 100 km-re. (országút, falvak, kisváros)
Hmmm....
update 2017.10.26.
"Normálisan" használva, némi forgalommal fűszerezve ugyanitt 5,6 liter/100km
PHuBi kigurult a garázsból, a többi cucc pedig kipakolás áldozata lett.
A betonaljazatot 2x átkentük betonfestékkel, hogy ne porozzon.
Jól néz ki, de még maradt festék. Holnap kap még egy réteget.
2017.10.20. update
Felkerült a harmadik réteg, vége a betonpornak a garázsban :-)



Megtaláltam a választ az olajmizériára:
"Nem járok Veyronnal, de nem is szeretnék :)
Nekünk olajbuziknak (remélem nem vagyok egyedül), azon túl hogy jó olajjal akarjuk kényeztetni autónkat, élvezetet jelent válogatni az olajok között, adatlapokat tanulmányozni, teszteket nézni, összehasonlítani, úgy általában belemélyedni a témába.
Itt már rég nem arról van szó, hogy X,Y autónak mennyivel hosszabb lesz az élettartama egy 60%-os PAO olajjal, mint egy 20%-ossal, ez annyi más körülménytől függ, hogy valószínűleg nem is mérhető a különbség.
Ez egyeseknek egy hobbi.
És hol élhetnénk máshol ki ilyen jellegű fétisünket, mint egy motorolaj fórumon?
Más a borokat szereti hosszasan szagolgatni,elemezgetni, míg a többség legurítja a torkán és kész."
Már értem az itteni olajos topikosokat is :-)
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...


Még valamikor két hete rendeltem, ma megjött.
ebay-ről van, nem egy komoly cucc, de tetszik...




Raveland Flatsub FS-8
Már régóta (értsd vagy 5 éve) szemezek vele, enyhén szólva erős kételyeim voltak/vannak vele.
PHuBi-t viszont nem akartam szétbarkácsolni ezért nem maradt más választás vettem egyet.
A kérdőjeleim a vétel után is maradtak, de most már mindegy. A specifikáció alapján 200W RMS teljesítményt tud. Erősen megkérdőjelezi ezt a 15A-os biztosíték, de a kegyelemdöfés a végfok panelon lévő 2x42W felirat.
Ma ideiglenesen beapplikáltam és hátradőltem. Pont erre van szükség. A két első hangszórót nagyon jól kiegészíti egy kis méllyel. Nem lesz disco az autóból, de nagyságrendnyi a javulás. A Pók is kb ennyit "tudott".
Akkor ideje megvenni a végleges beépítéshez a vezetékeket és a biztosítékot.
Valószínűleg a sofőrülés mögé lesz felrakva a falra.







Zimmermann tárcsa + Brembo betét
91.340 km